Telemach Hrvatska (bivši Tele 2)

Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

zelenapaprika sri 13.10.2021 23:52
mzopg

U svakom slučaju papir je prošlost i sa novim digitalnim uslugama i servisima se možemo osigurati da nam se ne desi da netko jednog dana javi da nešto nismo platili.

 Da ne raspravljamo više o tome u ovoj temi, mogu se samo nadati da će biti tako jer znam gdje živim.

Marko008 čet 14.10.2021 12:56

Imam 2 Unlimited tarife na Telemachu koje mi isticu u 12 mjesecu. Sa uslugom nisam zadovoljan pa bih presao na nekog drugog providera. 

Zanima me ako je netko s ovog foruma iz Osijeka a da koristi A1 Savršenu tarifu da mi kaže svoja iskustva.

Hvala unaprijed.

Alfredo nr.2 pon 18.10.2021 15:39

Pošto odlazim s Telemacha, a imam još sto kuna na računu ima netko da je zainteresiran da mu prebacim kune na račun za neku ok cijenu. Recimo za 80kn prebacim 100. Mislio sam da postoji mogućnost da mi vrate novac na tekući, ali nema. Mogu samo nekome poslati preko poruke. Riječ je o bonovima.

srcipesak pon 18.10.2021 19:37
Alfredo nr.2 kaže...

Pošto odlazim s Telemacha, a imam još sto kuna na računu ima netko da je zainteresiran da mu prebacim kune na račun za neku ok cijenu. Recimo za 80kn prebacim 100. Mislio sam da postoji mogućnost da mi vrate novac na tekući, ali nema. Mogu samo nekome poslati preko poruke. Riječ je o bonovima.

 Moraju omogućiti iskup sredstava. 

Baš gledam i kao da to nisu uključili hahah - stari uvjeti od tele2 članak 28 pogledaj - https://telemach.hr/upload/pdf/uvjeti_izdavanja_elektronickog_novca_i_pruzanja_platnih_usluga_tele2.pdf

I novi od telemach https://cdn.telemach.hr/public/upload/pdf/Opci_uvjeti_poslovanja_Telemach_Hrvatska_doo.pdf - nešto muljaju u 3.2 ali nije to to. 

 

Mislim da mores Hakomu prijaviti, mislim da MORAJU omogućiti iskup. Možda trenutno ne mogu jer još slažu sve skupa ovo ono, ali to nije tvoj problem.

 

EDIT ovo je tocan PDF, ima Članak 28 provjeri https://cdn.telemach.hr/public/upload/pdf/Uvjeti_izdavanja_elektronickog_novca_i_pruzanja_platnih_usluga_Telemach_Hrvatska.pdf

Alfredo nr.2 pon 18.10.2021 20:06
srcipesak kaže...
Alfredo nr.2 kaže...

Pošto odlazim s Telemacha, a imam još sto kuna na računu ima netko da je zainteresiran da mu prebacim kune na račun za neku ok cijenu. Recimo za 80kn prebacim 100. Mislio sam da postoji mogućnost da mi vrate novac na tekući, ali nema. Mogu samo nekome poslati preko poruke. Riječ je o bonovima.

 Moraju omogućiti iskup sredstava. 

Baš gledam i kao da to nisu uključili hahah - stari uvjeti od tele2 članak 28 pogledaj - https://telemach.hr/upload/pdf/uvjeti_izdavanja_elektronickog_novca_i_pruzanja_platnih_usluga_tele2.pdf

I novi od telemach https://cdn.telemach.hr/public/upload/pdf/Opci_uvjeti_poslovanja_Telemach_Hrvatska_doo.pdf - nešto muljaju u 3.2 ali nije to to. 

 

Mislim da mores Hakomu prijaviti, mislim da MORAJU omogućiti iskup. Možda trenutno ne mogu jer još slažu sve skupa ovo ono, ali to nije tvoj problem.

 

EDIT ovo je tocan PDF, ima Članak 28 provjeri https://cdn.telemach.hr/public/upload/pdf/Uvjeti_izdavanja_elektronickog_novca_i_pruzanja_platnih_usluga_Telemach_Hrvatska.pdf

 Ok, super, jer meni su rekli da ne vraćaju kune i to onako posprdno, kao ono kako mi je to uopće palo napamet.

Taraba sri 20.10.2021 15:55

Ja sam jučer otišau u Teletinu poslovnicu u Arena centar i otkazao pokućni net. Nakon tog dobijem sms da im je kao žao što sam odlučio otići pa ako bih htio reći koji je razlog. Reko telaši, znate vi jako dobro zbog čega gubite klijenete. Možda se poprave za koju godinu, do tad, adio ....

DDavorin pet 22.10.2021 20:09

Da tako je i na ostalim operaterima ako nisi baš u blizini 5G tornjeva piše 5G ali spojen si na 4G. Meni doma na HT HR isto piše 5G ,a toranj na koji se spajam nema 5G.Tako da provjera sa cellmapper app daje pravu sliku.Ovako izgleda kada je spojen na 5G

ddarknessfairyy pon 25.10.2021 11:31

Ne ažuriraju stranicu, al ti uredno bubnu 2Mbps kad dođeš do 200 tak da ti je taj podatak na stranici samo za ukras.

Meni ne ažuriraju ni status računa. Piše mi da 4 računa nisu plaćena a kad ideš na "vidi uplate" uredno su vidljive sve uplate i na računima mi zahvaljuju što sam podmirila sve dospjele račune. Yebe lud zbunjenog 

mzopg pon 25.10.2021 13:43

Prebacio sam se na A1 nakon više godina korištenja Tele2. Jednostavno više nije išlo, više toga ne radi nego radi.

Prvo su mi na jednom broju srezali promet sa 3GB na 500MB, zatim su mi bez razloga ukinuli tarifu i prebacili me na novu koja je naravno gotovo duplo skuplja i usput srezali 2000 jedinica na 200. Ovih 500MB nekakvim čudom nestane u roku od par dana, to mi je pomoćni broj, nisam provjeravao jesam li ih stvarno potrošio ili njima sistem negdje šteka, jednostavno nisam imao vremena, a kako im sve šteka ne bi me čudilo i da ovaj dio ne radi dobro.

Na kraju su mi velikodušno ponudili neograničenu tarifu koja je u biti 3GB po punoj brzini, a zatim pad brzine na 64kbit/s.

 

Pa rekoh dosta je bilo i sve pretplate prebacio na A1, a drugi dio je od prije kod T-coma.

Za sada na A1 sve radi ok, spojio sve u Mozaik pa sam dobio još maksimalni popust, tarifa neograničena, s tim da kod njih ide 100GB + 50GB i tek onda spuštaju brzinu, ali na podnošljivih 2mbit/s. Teško da ću potrošiti 150GB na mobu tako da mi to savršeno odgovara.

Dobio svog agenta koji mi je stalno na raspolaganju, već je par puta zvao da vidi je li sve radi ok.

Aplikacija je ok. Za sada mi je t-com (simpa) aplikacija za koplje iznad svih drugih, a imaju i korisne dodatne usluge i opcije.

OkiDugaResa007 pon 25.10.2021 13:56

Evo samo da javim da je moj problem kojeg sam iznio na prethodnoj strani ovog topica ovaj puta ekspresno riješen u “samo” desetak dana. Znači u vezi mojeg problema u kojem mi je telemach i dalje naplaćivao 100 kn mjesečno za otplatu uređaja kojeg sam otplatio u 24 rate (jer mi je izašla i obavezna pretplata) zvao sam službu za korisnike, slao mail prigovora sa preslikom osobne na prigovori@telemach.hr, popunjavao one obrasce za upite u njihovoj aplikaciji i nažalost ništa od toga apsolutno nije trgnulo telemach da riješi moj problem.
No što je pomoglo…jedan dan sam od telemacha dobio upit u kojem traže od mene da odgovorim na jednostavno pitanje:
“Dali bi preporučili telemach nekome?”
…i tako na ljestvici od 0 do 10 (od najlošijeg do najboljeg odgovora) moj odgovor je bio 0, što bi u biti značilo da ga ne bih preporučio ni najgorem neprijatelju.
Idući dan me je zvala cura koja radi za telemach kako bi joj odgovorio na pitanje “Zašto nula?”
Iznio sam joj svoje probleme, srećom ženska ima soli u glavi, pa kuži da ne mogu imati opciju otplate uređaja ako mi je pretplata istekla…izvinila se u ime telemacha kriveći pri tome ažuriranje sustava koje je izazvalo navedeni problem, te obećala rješavanje problema odmah idućeg dana.
Nekoliko dana kasnije sem od telemacha dobio poruku da mi je prigovor usvojen u cijelosti i ja se nadam da mi voše neće naplaćivati već otplaćeni uređaj.
Eto, savjet više od mene za one koji upadnu u slične probleme jer je očito da su telemachove službe koje bi trebale otkloniti nastali problem potpuno brskorisne, pa zato telemachovim korisnicima jedino preostaje crniti i loše pisati o njima po forumima, te ispunjavati njihove ankete lošim ocjenama pošto sam eto zbog ankete uspio riješiti svoj problem.

Marko :D pon 25.10.2021 19:49
ddarknessfairyy kaže...

Ne ažuriraju stranicu, al ti uredno bubnu 2Mbps kad dođeš do 200 tak da ti je taj podatak na stranici samo za ukras.

Meni ne ažuriraju ni status računa. Piše mi da 4 računa nisu plaćena a kad ideš na "vidi uplate" uredno su vidljive sve uplate i na računima mi zahvaljuju što sam podmirila sve dospjele račune. Yebe lud zbunjenog 

Da, Telemach aplikacija im je grozna. I meni se u više navrata dogodilo da račun nije bilježen kao plaćen, pa sam imao situaciju da je jedan mjesec plaćen, tri kao nisu, četvrti i peti su plaćeni. Sad pogledam, svi na jednom plaćeni i piše hvala! svi računi su plaćeni. Još dolje piše da ako račun nije bilježen kao plaćen, da se javimo službi za korisnike; po tome bi ih trebao svako malo zvat, a to mi se stvarno ne da.

fanaticni gejmer sri 27.10.2021 13:05

Stiga mi racun od 570kn za ovaj mjesec. Zovem ih i pitam koji je ovo kurac? Odgovorit nije znala samo da posaljem prituzbu. Jos mi govori da nisam platio racune od prethodna 3 mjeseca, a ja ih platio preko poste uplatnicama, imam i dokaze. 

Nista lipo su me danas isljucili zbog ovih 570kn koje im necu platit, vec zelim racun od 180kn koliko sam i ugovoria.

Rekao sam jos jednom ovo mi napravite ide raskid.

myfiles4you pet 29.10.2021 15:42

Da li netko od forumaša tko je u zadnjih tri mjeseca produžavao ugovornu obvezu uspio dobiti popust pa unlimited tarifi i koji? U cjeniku sam pronašao 20kn popusta ali bio je dio u kojem se spominjao i popust do 50% na tarifu. 

speedy56 pet 29.10.2021 17:52

Pamtim li ja krivo, ili je na bivšem mojTele2 portalu fakat postojala opcija "trenutna potrošnja" gdje se mogao vidjeti iznos potrošnje van pretplatničkog paketa (tipa roaming net, međunarodni pozivi, plaćanje parkinga...)?

Na Telemach portalu ne vidim tu opciju, trenutna potrošnja se može saznati jedino slanjem "stanje" na 13880.

Alfredo nr.2 sub 30.10.2021 07:57

Prebacio sam se sa Telemacha na Bonbon i drago mi jer ovaj Telemach ne može biti gori. Tele2 je bila dobra firma, ali ovi su užas. Imao sam tarifu u kojoj se višak MB prebacivao u idući mjesec, to je bilo dok je bio Tele2, čim je došao Telemach, ukinuli su mi to. Potom su ukinuli i dodatne gigabajte koje sam dobivao uz tarifu, a naravno zadržali isti cijenu. No, vrh je bio neki dan kada smo ja i moja žena išli promjeniti prezime jer je ostalo staro, a bez promjene prezimena u sadašnje ona se ne može prebaciti na Bonbon. Uđemo u poslovnicu, zatražimo da promjene prezime i žena izvadi osobnu kao dokaz. Kažu u poslovnici to nije dovoljno, treba i vjenčani list. Molim? Vjenčani list! Usljedila je rasprava, nismo htjeli popustiti, pa ako je policija provjerila i izdala novu osobniu, kako to da jednom Telemachu to nije dovoljno? Uglavnom nismo popustili, držali smo se toga da je osobna dovoljna i nakon natezanja su napravili izmjenu prezimena. Kakav bezobrazluk! Ovaj telemach je po meni dno dna, podsjeća me nekadašnji VIP.

speedy56 sub 30.10.2021 09:34
Marko :D kaže...

Znam da je bila posebno za provjeru stanja dodatnog paketa poziva, poruka i interneta. Nisam siguran da li je bilo za ostalo, ali za dodatni paket (uz postojeći) je bilo sigurno.

 Mislio sam baš na iznos u kunama - npr. platio sam 3 parkinga i imao 2min međunarodnih poziva i to bi bilo (lupam) 21kn potrošeno van paketa. Prilično sam siguran da je na mojtele2 pisalo to jer sam jučer prvi put otkad sam na pretplati slao poruku "stanje" na 13880.

oidar ned 31.10.2021 20:31

Sve pohvale za Telemach mobilne usluge, koje su iz dana u dan sve bolje i bolje, barem na području Zagreba i okolice.. Također prezadovoljan i u Roamingu, nema nikakvih poteškoća pri korištenju..

Pohvale za LTE Band 28 (700 MHz) koji ima iznenađujuće performanse u indoor-u i deep indoor-u!

Ne poznajem nikoga iz telemacha, ali pretpostavljam da ekipa radi velikim naporom da unaprijedi mrežu. Samo naprijed!

neno20st uto 2.11.2021 10:58

Iz nekog razloga mi se ne zeli spojiti za mobilne podatke nakon što je kod granice mobitel izgubio signal Telemach-a, te ga je kasnije sam našao. Kod paljenja i gašenja opcije mobile data uvijek trazi neki "Sign in", a kad kliknem na to dobijem grešku Error 503. APN je ispravan, pozivi rade, prikazuje 4g u baru ali mobilni internet ne zeli omoguciti. Mislio da je do mobitela problem ali drugi SIM druge mreže uredno radi. Restartirao, palio gasio mobitel, resetirao mrežne postavke, čak i trazio automatske postavke preko poruke da mi pošalju... Prijavio kvar jučer, još ništa se nije popravilo

Reedy uto 2.11.2021 11:18
oidar kaže...

Sve pohvale za Telemach mobilne usluge, koje su iz dana u dan sve bolje i bolje, barem na području Zagreba i okolice.. Također prezadovoljan i u Roamingu, nema nikakvih poteškoća pri korištenju..

Pohvale za LTE Band 28 (700 MHz) koji ima iznenađujuće performanse u indoor-u i deep indoor-u!

Ne poznajem nikoga iz telemacha, ali pretpostavljam da ekipa radi velikim naporom da unaprijedi mrežu. Samo naprijed!

  kolko si placen?

Alfredo nr.2 uto 2.11.2021 12:30
Reedy kaže...
oidar kaže...

Sve pohvale za Telemach mobilne usluge, koje su iz dana u dan sve bolje i bolje, barem na području Zagreba i okolice.. Također prezadovoljan i u Roamingu, nema nikakvih poteškoća pri korištenju..

Pohvale za LTE Band 28 (700 MHz) koji ima iznenađujuće performanse u indoor-u i deep indoor-u!

Ne poznajem nikoga iz telemacha, ali pretpostavljam da ekipa radi velikim naporom da unaprijedi mrežu. Samo naprijed!

  kolko si placen?

 hahahaha, upravo to. Telemach je naspram Tele2 katastrofa o čemu pišu i novine.

Marko :D uto 2.11.2021 23:05

Ne razumijem kakvo je to pitanje. To što je netko od vas imao probleme na Telemachu ne znači da smo ih imali svi. Imao sam ja hrpu problema s A1 i to relativno nedavno, pa nikoga od vas nisam pitao koliko ste plaćeni da ih hvalite.

 

Otišli ste iz Telemacha jer vam nije valjalo i to je u redu. Sada se odselite u temu A1 jer ste njihovi korisnici, a Telemach temu prepustite nama koji smo i dalje korisnici mreže.