Telemach Hrvatska (bivši Tele 2)

Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

fanaticni gejmer pon 20.9.2021 17:38

Zanima me je li netko slao mobitel u telemach servis? Zanima me koliko se otprilike ceka?

Meni gospidicna na salteru kaze da je zakonski rok do 45 dana, ja je pitam ocu li cekat misec dana, ona da ce bit to za par tjedana. Par tjedana moze znacit i misec dana.

Ubija me ovo cekanje za mobitel, posto je to stvar zbog koje sd ne moze u danasnje vrijeme.

dado16 pon 20.9.2021 19:01
fanaticni gejmer kaže...

Zanima me je li netko slao mobitel u telemach servis? Zanima me koliko se otprilike ceka?

Meni gospidicna na salteru kaze da je zakonski rok do 45 dana, ja je pitam ocu li cekat misec dana, ona da ce bit to za par tjedana. Par tjedana moze znacit i misec dana.

Ubija me ovo cekanje za mobitel, posto je to stvar zbog koje sd ne moze u danasnje vrijeme.

 za vecinu mobitela i za sve operatere agramservis je nadležan za servisiranje....tak da njih pitaj koliko se ceka, telemach sam proslijeduje

herbrico pon 20.9.2021 19:40
fanaticni gejmer kaže...

Zanima me je li netko slao mobitel u telemach servis? Zanima me koliko se otprilike ceka?

Meni gospidicna na salteru kaze da je zakonski rok do 45 dana, ja je pitam ocu li cekat misec dana, ona da ce bit to za par tjedana. Par tjedana moze znacit i misec dana.

Ubija me ovo cekanje za mobitel, posto je to stvar zbog koje sd ne moze u danasnje vrijeme.

 Ja nisam ali znam kako to ide, jel sam radio za xy centar i pouzdano znam kako rade servisi. Je ima zakonski rok od 45 dana i tu ništa ne možeš. Najbolje ako možeš odnesi sam u ovlašteni servis, jel oni ti to ili šalju ili sami voze jednom na tjedan. E sada zavisi od kvara, za neke stravi treba vremena da bi se isterstiralo da bi se vidio stvarni uzrok problema, neke stvari mogu odmah biti gotove. Sada kvaka je u tome da ovlašteni servisi u pravili več znaju šta se da popraviti a što ne...ali radi toga šta ovlašteni servis ima ugovor sa nekom velikom kompanijom xy recimo sa..... ili neki drugi, po ugovoru moraju držati neki predmet koj je na servisu po tjedan ili dva..., bez obzira ako i ustanove da je odmah za zamjenu za novi uređaj. Neču tvrdili da je tako kod svih i za sve stvari, ali tako u pravilu rade...

CPU pon 20.9.2021 20:03
ivanzu kaže...

Uopće ne mogu pristupiti početnoj stranici rutera od kada je telemach preuzeo, izgleda da je vrijeme za prekid ugovora pošto je ruter zapeo u 3G. 

 Restart možda pomogne? Imaš IP adresu na naljepnici! Da, telemach se urotio protiv tebe 

fanaticni gejmer uto 21.9.2021 09:23

Zvao sam agramservis i rekli su da nisu jos zaprimili uređaj, tako da telemach vjerovatno salje jednom tjedno.

Znaci zbog njih se dugo ceka, jer mi gospođa u servisu rekla da obicno popravak traje 7-10 dana.

Telemach zabusaje.

* zovem poslovnicu u kojoj sam preda jedno 5x i nece da se jave. 

Marko :D uto 21.9.2021 10:18
fanaticni gejmer kaže...

Zvao sam agramservis i rekli su da nisu jos zaprimili uređaj, tako da telemach vjerovatno salje jednom tjedno.

Znaci zbog njih se dugo ceka, jer mi gospođa u servisu rekla da obicno popravak traje 7-10 dana.

Telemach zabusaje.

* zovem poslovnicu u kojoj sam preda jedno 5x i nece da se jave. 

Zato je moj savjet da se uređaj uvijek nosi direktno u ovlašteni servis. Kada uređaj odneseš u trgovinu ili kod operatera, oni ga neće odmah poslati u ovlašteni servis nego će pričekati da se uređaji skupe i tek ih onda skupno poslati.

robogo uto 21.9.2021 10:48

Ne postoji nikakav zakonski rok za popravak, već je definiran "razumni" rok.

Ako servis mora 60 dana čekati zamjenski dio iz tvornice, onda je to razuman rok, barem ga ZOO tako definira i gleda, što u neku ruku ima i smisla.

Flieger uto 21.9.2021 19:52
marsovac zemaljski kaže...
Marko :D kaže...

A da se probaš spojit na neku drugu mrežu ručno?

 Ne radi ručno, ne odabire niti jednu mrežu, kao da je kartica skroz mrtva, ne pomaže ni automatski, niti gašenje niti airplane mode niti micanje kartica iz mobitela i stavljanje u drugi.

Roaming im uopće ne radi ni ovdje u UK od 31.8. najgore je što ni ne možeš promjeniti operatera dok si u inozemstvu, makar tako kaže SZK od tomato i bonbon mreže

 Je li netko uspio riješiti ovaj problem? Naime, ja sam isto izvan Hrvatske dulje vrijeme i Telemach kartice su mi prestale raditi krajem kolovoza. Super osjećaj. Imam im što za reći po povratku doma. Njihova SZK je jednostavno nula bodova. Probao sam sve navedeno gore, uz ručno unošenje postavki. Zanimljivo je koliko je Telemach na svome webu kontradiktoran oko toga koje postavke treba unijeti (ima ih više kombinacija). Hvala na svim konkretnim odgovorima!

zelenapaprika uto 21.9.2021 21:54
Flieger kaže...
marsovac zemaljski kaže...
Marko :D kaže...

A da se probaš spojit na neku drugu mrežu ručno?

 Ne radi ručno, ne odabire niti jednu mrežu, kao da je kartica skroz mrtva, ne pomaže ni automatski, niti gašenje niti airplane mode niti micanje kartica iz mobitela i stavljanje u drugi.

Roaming im uopće ne radi ni ovdje u UK od 31.8. najgore je što ni ne možeš promjeniti operatera dok si u inozemstvu, makar tako kaže SZK od tomato i bonbon mreže

 Je li netko uspio riješiti ovaj problem? Naime, ja sam isto izvan Hrvatske dulje vrijeme i Telemach kartice su mi prestale raditi krajem kolovoza. Super osjećaj. Imam im što za reći po povratku doma. Njihova SZK je jednostavno nula bodova. Probao sam sve navedeno gore, uz ručno unošenje postavki. Zanimljivo je koliko je Telemach na svome webu kontradiktoran oko toga koje postavke treba unijeti (ima ih više kombinacija). Hvala na svim konkretnim odgovorima!

 Koliko si dugo vani? Provjeri pravila EU i pravila operatera o neprekinutom boravku u roamingu i dodatnoj naplati usluga itd.

marsovac zemaljski uto 21.9.2021 22:16
zelenapaprika kaže...

ova SZK je jednostavno nula bodova. Probao sam sve navedeno gore, uz ručno unošenje postavki. Zanimljivo je koliko je Telemach na svome webu kontradiktoran oko toga koje postavke treba unijeti (ima ih više kombinacija). Hvala na svim konkretnim odgovorima!

 Koliko si dugo vani? Provjeri pravila EU i pravila operatera o neprekinutom boravku u roamingu i dodatnoj naplati usluga itd.

 Mjesec dana, tako da ova pravila sa roamingom nemaju smisla za moj slučaj

fanaticni gejmer sri 22.9.2021 12:32

Samo da javim. Telemach mi je poslao za agram srvis mobitel isti dan kada sam ga predao u poslovnicu.

U agramu javljaju da jos nije mob stigao, a poslan je u prosli cetvrtak. Sada zbog sporosti poste ja moram cekat deceniju.

Tako da bi vjerovatno bilo isto da sam ga osobno posla, kad bi opet posta zapela negdi.

robogo sri 22.9.2021 17:23

Ako je telefon poslan, a servis kaže da nije stigao, moguće je nekoliko stvari:

1. Telefon još nije stigao do servisa
2. Telefon je izgubljen/zagubljen u dostavi
3. Telefon je stigao do servisa, ali čeka na red da se upiše u servisnu obradu i zato oni kada pregledaju evidenciju zaprimljenih uređaja ne vide telefon.

Na potvrdi o primitku uređaja za slanje u servis treba biti (barem je nekad bio) broj radnog naloga i link na kojem se može pratiti servisiranje.

mlado1 pon 27.9.2021 13:00

Tele2 je bio loš, ali ovi su odlučili biti još gori. Baš njih briga, oni išli lomiti ruke u smislu guraju oni svoje nove promjene. Nema veze što se web sučelja raspadaju, ljudi se žale, sutav ne funkcionira. Bit će bolje, kažu. Kad? Ljudi ne žele uslugu sutra, nego sad, odmah. Pa to i plaćaju.

 

Treba ih ovako stisnuti pritiskom kada su se već išli ovako bezobrazno ponašati. Kao, neće nitko primijeititi, ljudi će se malo žaliti, ali ići će to svojim tijekom.

speedy56 uto 28.9.2021 15:42

Unlimitedovci - dolaze li vam zadnje vrijeme poruke za produljenje neta po max brzini nakon potrošenih 5gb?

Evo, samo na hotspotu sam danas skuril 7gb i nema nikakve poruke. Nisam pratio situaciju proteklih dana, ali isto sam dojma da nisu dolazili smsovi.

goran0904 uto 28.9.2021 17:10

Ja sam baš jučer imao situaciju da sam potrošio 5 GB i došla mi poruka da odgovorim za iduća dva GB . Nije više nastavi već SURFAJ ali nije to problem već očito oni to još nisu sve sredili pa nakon te poruke i odgovora od njih da su primili zahtjev i drugom porukom obavijest da nastavim surfati nije se ništa desilo sve dok nisam restartirao mob .. prije toga palio i gasio mobilne podatke i nije uspjelo.

Dardevil uto 28.9.2021 18:12
speedy56 kaže...

Unlimitedovci - dolaze li vam zadnje vrijeme poruke za produljenje neta po max brzini nakon potrošenih 5gb?

Evo, samo na hotspotu sam danas skuril 7gb i nema nikakve poruke. Nisam pratio situaciju proteklih dana, ali isto sam dojma da nisu dolazili smsovi.

 Ja sam od 11.09. do danas (novi mob) "skurio" 650GB bez ijednog SMS-a.

Marko :D uto 28.9.2021 18:33
speedy56 kaže...

Unlimitedovci - dolaze li vam zadnje vrijeme poruke za produljenje neta po max brzini nakon potrošenih 5gb?

Evo, samo na hotspotu sam danas skuril 7gb i nema nikakve poruke. Nisam pratio situaciju proteklih dana, ali isto sam dojma da nisu dolazili smsovi.

Dardevil kaže...
speedy56 kaže...

Unlimitedovci - dolaze li vam zadnje vrijeme poruke za produljenje neta po max brzini nakon potrošenih 5gb?

Evo, samo na hotspotu sam danas skuril 7gb i nema nikakve poruke. Nisam pratio situaciju proteklih dana, ali isto sam dojma da nisu dolazili smsovi.

 Ja sam od 11.09. do danas (novi mob) "skurio" 650GB bez ijednog SMS-a.

Zanimljivo. Nekako mi se čini da oni taj limit planiraju uklonit jednom kada promijene sve bazne postaje na nove. Brzinu interneta su već sad na nekim područjima podigli, a i s dolaskom 5G mreže, ne vidim više smisao slanja te poruke. Možda tek nakon potrošenih 100 ili 200 GB (čisto onako da ne bi netko malo pretjerao s torrentima)...