lolich uto 16.2.2016 16:29

Znaci radi se o samsungu galaxy s 5 mini, kupljen je sredinom 7 mjeseca, i nakon nepunih mjesec dana koristenja krepao je mikrofon, mobitel sam uredno reklamiro, trebalo im je 15 dana da ga posalju na servis poprave i vrate nazad. 
Sa servisa su u opisu stavili kako su promjenili pola mobitela (mozes mislit, zalemili mikrofon i sve djelove koje su stavili uzeli sebi u privatne svrhe)...
Medjutim dogodilo se sljedece, nije proslo ni pola godine od toga mikrofon je opet riknuo...
Otisao sam na prodajno mjesto, reklamiro opet uredjaj, naveo sam im da je vec zbog istog kvara bio reklamiran i popravljan i da inzistiram na novom uredjaju, djelatnica je tako napisala u opis i rekla da ce poslat na servis... Kao servis odobrava novi uredjaj, aj dobro

 

Zovem danas servis, mobitel jos nije stigao nije ni bitno, al opisao sam tako situaciju djelatnici u servisu i rekla je da ce oni kontaktirat samsung i zatrazit od njih da odobre novi uredjaj, 
Znaci tele2 prebaci lopticu na servis, a servis prebacuje lopticu na samsung... standardna prica, al zanima me ko je tocno odogovoran za reklamaciju? kome se obratiti? premda sam ja mobitel uzeo u tele2 ja nemam nikakve veze sa samsungom...

Tako da sam odlucio sutra kad mobitel dodje u servis ponovno nazvat i rec im da bez obzira na ishod samsungove odluke ja zelim novi uredjaj, jer radi se o uredjaju na kojem se 2 puta javlja isti kvar u nepunih 8 mjeseci, sto je realno gledajuci neispravan uredjaj koji mi je prodao tele2, 

 

I jos jedno pitanje za kraj, ukoliko mi odluce odbit zahtjev za novim uredjajem, mogu li ja zaprijetit da cu prekinut ugovor snjima, to jest ne podizat mobitel al prestat placat pretplatu... u slucaju tuzbe, jesam li pravno u pravu?

ihush uto 16.2.2016 16:33

-ne baš.. tj samo ako si dovoljno jak to izgurati.

-oni su jači.

-ti samo imaš osnovu za raskid ugovora... bez tog dužan si im.. i oni će se naplatiti.

-skupljaj papire (servis-reklamacije) i traži sve papiranato. Ili šuti i guraj..

Jura iz druge galaksije uto 16.2.2016 16:36

Hmm, nemoj ništa ishitreno poduzimat. Samo ćeš sebi dodatno dići tlak. Napiši e-mail (na engleskom) i opiši svoj problem. U prilogu skeniraj i priloži sve što se odnosi na ovaj problem, te pošalji na kontakt u Samsung centralu i odjel za Europu. Ništa ne možeš izgubiti.

Apachy uto 16.2.2016 16:56
lolich kaže...

 

Znaci tele2 prebaci lopticu na servis, a servis prebacuje lopticu na samsung... standardna prica, al zanima me ko je tocno odogovoran za reklamaciju? kome se obratiti? premda sam ja mobitel uzeo u tele2 ja nemam nikakve veze sa samsungom...

Tako da sam odlucio sutra kad mobitel dodje u servis ponovno nazvat i rec im da bez obzira na ishod samsungove odluke ja zelim novi uredjaj, jer radi se o uredjaju na kojem se 2 puta javlja isti kvar u nepunih 8 mjeseci, sto je realno gledajuci neispravan uredjaj koji mi je prodao tele2, 

 

I jos jedno pitanje za kraj, ukoliko mi odluce odbit zahtjev za novim uredjajem, mogu li ja zaprijetit da cu prekinut ugovor snjima, to jest ne podizat mobitel al prestat placat pretplatu... u slucaju tuzbe, jesam li pravno u pravu?

 Za reklamaciju je odgovoran onaj sa kim si potpisao ugovor, tj. Tele2. sve ostalo su muljanja (što i oni sami znaju). ti si sa samsungom izvanugovorno povezan, al to je u ovom slučaju nebitno. (bilo bi bitno npr. u slučaju znatne štete, tipa požar nastao zbog kvara na mobitelu)

 

ako ti ne daju novi uređaj, ti imaš pravo na popravak postojećeg, tražiti smanjenje cijene uređaja  ili raskinut ugovor.

 

kaj se tiče pretplate - to ne bih znao, jer pitanje je li pretplata vezana za sam uređaj mobitela ili stoji sama za sebe. za to treba detaljno pročitat ugovor o pretplati i opće uvijete poslovanja (ona 2-3 papira sa jako sitnim slovima). 

Antoniio22 uto 16.2.2016 19:08

A čuj... Tele2 ga nije proizveo niti su oni ugrađivali dijelove, tako da za ispravnost uređaja baš i ne mogu biti odgovorni, osim ako ne prodaju uređaj koji od prvog dana ne radi.
Realno, očekivati da ti sva elektronika radi bez problema i kvarova je poprilično naivno, unatoč tome što tvrde da bi trebalo, ali zato imaš garanciju.
Samsung sam, bez obzira na operatera, određuje službeni i odgovorni servis te određuje uvijete popravka i zamjene. Tebi Tele2 ništa, što se tiče zamjene, ne može napraviti bez servisa, a servis je u k***u. Javi se obavezno Samsungu i pošalji prigovor na Tele2 da pritisnu servis. Što se tiče raskida ugovora, uređaj isplaćuješ ono što ti je ostalo, a nisam siguran plaćaš li neku naknadu za raskid tarife.

Apachy uto 16.2.2016 19:26
Antoniio22 kaže...
A čuj... Tele2 ga nije proizveo niti su oni ugrađivali dijelove, tako da za ispravnost uređaja baš i ne mogu biti odgovorni, osim ako ne prodaju uređaj koji od prvog dana ne radi.
Realno, očekivati da ti sva elektronika radi bez problema i kvarova je poprilično naivno, unatoč tome što tvrde da bi trebalo, ali zato imaš garanciju.
Samsung sam, bez obzira na operatera, određuje službeni i odgovorni servis te određuje uvijete popravka i zamjene. Tebi Tele2 ništa, što se tiče zamjene, ne može napraviti bez servisa, a servis je u k***u. Javi se obavezno Samsungu i pošalji prigovor na Tele2 da pritisnu servis. Što se tiče raskida ugovora, uređaj isplaćuješ ono što ti je ostalo, a nisam siguran plaćaš li neku naknadu za raskid tarife.

ne razlikuješ jamstvo od zakonske odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.

 

trgovac koji na tržište stavlja proizvod zakonski je obvezan u roku od 2 godine odgovarati za materijalne nedostatke te stvari. jamstvo je samo dodatna zaštita i ona se odnosi na proizvođača. znači čovjek ima pravo žaliti se tele2 i zahtjevati popravak/zamjenu/raskid, bez obzira na jamstvo. sve to imate fino sročeno u ZOO-u čl. 400-430.

Antoniio22 uto 16.2.2016 20:06

Miješaš nedostatak i kvar. Upravo zbog toga odredbe iz zakona ne vrijede, jer mu nisu prodali mobitel kojemu ne radi mikrofon, nego se on naknadno pokvario. Isto piše i u zakonu o zaštiti potrošača, gdje kupac mora dati rok prodavaču da popravi uređaj ili, ako to ne uspije, da mu zamjeni s novim, osim ako je kvar unutar 8 dana. Njihova odgovornost je slanje uređaja na servis, a ovisno o procjeni i popravku, određuju se daljnji postupci. Ja sam napisao provjerenu metodu s kojom može dobiti novi uređaj, jer iako je indirektno ugovorom vezan za proizvođača, oni određuju uvjete, a ne Tele2. Tele2 može samo preko tvog prigovora i reklamacije stisnuti servis da ti daju tj. odobre drugi uređaj ako ga ne uspiju popraviti.
Svakako da ponavljanje kvara olakšava situaciju za kupca iako zakon ne propisuje broj puta koliko se uređaj mora pokvariti kako bi dobio novi.

Apachy uto 16.2.2016 20:42
Antoniio22 kaže...
Miješaš nedostatak i kvar. Upravo zbog toga odredbe iz zakona ne vrijede, jer mu nisu prodali mobitel kojemu ne radi mikrofon, nego se on naknadno pokvario. Isto piše i u zakonu o zaštiti potrošača, gdje kupac mora dati rok prodavaču da popravi uređaj ili, ako to ne uspije, da mu zamjeni s novim, osim ako je kvar unutar 8 dana. Njihova odgovornost je slanje uređaja na servis, a ovisno o procjeni i popravku, određuju se daljnji postupci. Ja sam napisao provjerenu metodu s kojom može dobiti novi uređaj, jer iako je indirektno ugovorom vezan za proizvođača, oni određuju uvjete, a ne Tele2. Tele2 može samo preko tvog prigovora i reklamacije stisnuti servis da ti daju tj. odobre drugi uređaj ako ga ne uspiju popraviti.
Svakako da ponavljanje kvara olakšava situaciju za kupca iako zakon ne propisuje broj puta koliko se uređaj mora pokvariti kako bi dobio novi.

nedostatak je upravo kvar. čl. 401 - nedostatak postoji ako stvar nema svojstva za uporabu, pa ako mikrofon na mobitelu ne radi, a mikrofon je potreban za osnovnu funkciju mobitela - to je naravno nedostatak. 

8 dana nisu bitni već je bitno da do nedostatka (kvara u ovom slučaju) dođe unutar 2 godine od dana kupovine, čl. 422

 

ako čovjek želi raskinuti ugovor, tj. da vrati mob i dobije novce nazad, za to mora ostaviti razmni rok prodavaču (tele2), nakon čijeg isteka ili ako to zadnji odbije - ugovor se raskida. čl. 412

 

ti se stalno pozivaš na servis. on je vezan za samsung, tj. za jamstvo. ja ovdje govorim o tome da se izbjegne jamstvo i da direktno tele 2 odgovovara, jer je to najbrži način da dobije drugi mobitel.

 

ovim argumentom da kvar nije nedostatak služili su se 95% trgovaca dok sam odrađivao vježbeništvo u potrošaću, svi kao da imaju isti kalup po kojem pišu žalbe. što na sudu nikad nije prošlo, niti jednom.

tommy_vercetti uto 16.2.2016 21:26

Daj apachy nemoj pisat gluposti i savjetovat ljude, a ni sam ne znaš šta pišeš.
Dok je pod jamstvom, uređaj se uredno šalje na servis i to kupca ništa ne košta.
Ako će ići teretiti trgovca i pozivat se na nedostatak, onda prvo mora kontaktirati inspektorat koji će preuzeti njegov slučaj i uputiti ga sudskom vještaku.
Tada kupac mora iz svog džepa platiti vještačenje jer je prošlo više od 6 mjeseci.
I tek se nakon vještačenja utvrđuje da li korisnik kriv za kvar ili za to treba odgovarati trgovac.

Uglavnom, pozivanje na materijalni nedostatak je jako kompleksna i dugotrajna situacija s neizvjesnim završetkom.
Dok s druge strane kupac ima pravo na besplatan servis preko jamstva.
I šta sad ti tu lupetaš i savjetuješ čovjeka budalaštine?
Vidi se da nemaš blage veze o zakonu.

Apachy uto 16.2.2016 21:50
tommy_vercetti kaže...
Daj apachy nemoj pisat gluposti i savjetovat ljude, a ni sam ne znaš šta pišeš.
Dok je pod jamstvom, uređaj se uredno šalje na servis i to kupca ništa ne košta.
Ako će ići teretiti trgovca i pozivat se na nedostatak, onda prvo mora kontaktirati inspektorat koji će preuzeti njegov slučaj i uputiti ga sudskom vještaku.
Tada kupac mora iz svog džepa platiti vještačenje jer je prošlo više od 6 mjeseci.
I tek se nakon vještačenja utvrđuje da li korisnik kriv za kvar ili za to treba odgovarati trgovac.

Uglavnom, pozivanje na materijalni nedostatak je jako kompleksna i dugotrajna situacija s neizvjesnim završetkom.
Dok s druge strane kupac ima pravo na besplatan servis preko jamstva.
I šta sad ti tu lupetaš i savjetuješ čovjeka budalaštine?
Vidi se da nemaš blage veze o zakonu.

 

ovo neću ni komentirati, ne isplati se trošiti vrijeme na hrpu napisanih gluposti i neistina.

 

chewbacca uto 16.2.2016 21:55
tommy_vercetti kaže...
Daj apachy nemoj pisat gluposti i savjetovat ljude, a ni sam ne znaš šta pišeš.
Dok je pod jamstvom, uređaj se uredno šalje na servis i to kupca ništa ne košta.
Ako će ići teretiti trgovca i pozivat se na nedostatak, onda prvo mora kontaktirati inspektorat koji će preuzeti njegov slučaj i uputiti ga sudskom vještaku.
Tada kupac mora iz svog džepa platiti vještačenje jer je prošlo više od 6 mjeseci.
I tek se nakon vještačenja utvrđuje da li korisnik kriv za kvar ili za to treba odgovarati trgovac.


 

jao majko mila...

kakve veze ima inspktorat? lol

vještačenje? dafaq?

 

jer naravno u privatnom sporu sa trgovcem, čak i da dođe do najgoreg u ovoj situaciji (da sve ode na sud), inspektorat niti vještak nemaju kaj raditi jer radnje i činjenice dokazuju trgovac ili potrošać (u ovom slučaju trgovac jer kupac mora samo pismeno obavijestiti trgovca da postoji kvar, a onda ovaj to dokazuje).

 

sinko sjedni i ne sramoti se.

TKScump uto 16.8.2016 23:13

Situacija je ovakva mobitel mi je na popravku u agrama oko 40 dana već, šanse su jako male da će se popravit. Dok san bez mobitela nisan dobija zamjenski ali su oni men uredno naplatili račun, kakve su sanse da cu dobit novi uređaj ili nešti u vrijednosti tog uređaja ako se ne uspije popravit i kakve su sanse da že mi skinit cijenu računa u opciji uređaj kad ga vec ne koristin tih 40 dana.

 

Ja san u međuvremenu uzea OnePlus 3 tako da mi je svejedno al nebi volija bit ničija budala niti ovca

thebatman uto 6.9.2016 20:00
TKScump kaže...

Situacija je ovakva mobitel mi je na popravku u agrama oko 40 dana već, šanse su jako male da će se popravit. Dok san bez mobitela nisan dobija zamjenski ali su oni men uredno naplatili račun, kakve su sanse da cu dobit novi uređaj ili nešti u vrijednosti tog uređaja ako se ne uspije popravit i kakve su sanse da že mi skinit cijenu računa u opciji uređaj kad ga vec ne koristin tih 40 dana.

 

Ja san u međuvremenu uzea OnePlus 3 tako da mi je svejedno al nebi volija bit ničija budala niti ovca

 Koji mob i di je tocno kupljen?

Yunfy-man sri 26.12.2018 20:09

Ugovorio sam od tele 2 produljenje pretplate paket mi je stigao u subotu 22.12. mobitel Honor 8x je bio poklon i kada sam ga na božić otpakirao ispada da ima jedan stuck pixel zelene boje. Pikušao sam ga odglaviti softwreom ali nakon 2 dana "snijega" na ekranu smrad je još uvijek gore. Zanima me ima li tko kakvih iskkustava sa time?

Iako mi je stigao dostavom planiram ga odbaciti u tele 2 dučan pa neka ga oni šalju dalje u servis.

Sva iskustva i komentari su dobro došli.