Eric Prydz uto 2.6.2020 22:12

Imam primjer s Državnim inspektoratom gdje sam se zakačio s HŽom...nisu bitni detalji, ali vrag mi nije dao mira prilikom prijave pa sam očekujući da će se dogoditi ono najbizarnije u prijavi namjerno stavio i pogrešne sporne iznose; od cijene karte do popusta koji su bili predmet spora.

Što dobijem od Državnog inspektorata u odgovoru? Da su učinili izvid, tražili očitovanje HŽa i u obrazloženju i jedni i drugi naveli pogrešne iznose koje sam namjerno izmijenio!

Da nije tragično, bilo bi smiješno. To je naša država opisana u jednoj situaciji.

I kome se žaliti? Možeš još jedino novinarima, ako nađeš one s jajima...

miki1981 čet 4.6.2020 09:35
bunker kaže...

@miki1981

Koji narod, ovaj koji već 25 god uporno izabire devijantnost svake 4 godine ?

 Da, točno taj narod...ali to što narod bira je samo polovica priče, jer narod ima na izbor ono što se nudi...a realno opcije su sve, što se na kraju prakse tiče, jednake, barem za narod.

A ovaj stav "ma pusti, šta ćeš se zamarat, to je samo 50 kn, ili 5 kuna, ili 3 lipe, ili 1 lipa, je isto tako i jedan od razloga iz kojeg imamo izbor, ali izbor između "loša opcija 1", "loša opcija 2", ponekad i "loša opcija 3". Naravno da ponekad neke od tih opcija izgledaju bolje ili manje loše, ponekad čak i dobro, ali kao što vidimo u praksi pokazalo se da sve to dođe na isto.

I onda možemo pričati i o samom "izboru" kojeg svaki pojedinac ima...ima, naravno, ali svi znamo kod koliko ogromnog broja ljudi je taj "izbor" iznimno jako uvjetovan uvjetom egzistencije sebe i svoje obitelji...tako da i ponekad kad se pojavi opcija koja možda nije toliko loša...nema šanse da ju se bira...

bunker čet 4.6.2020 09:42


Miki, shvatio si . ☺️

Čak i ovi kaj ne izlaze na izbore tim činom pokazuju svoj stav i sklonost status quo stanju.

Naravno da ti niti Konzum niti plinara nebu oprostili niti kunu duga a kamoli 50 kn, no poanta je realnost, kako si i sam zaključio. Ja sam na teži način naučio kaj znači izganjati svoja prava i tada skužiti poantu pirove pobjede.

miki1981 čet 4.6.2020 13:15
bunker kaže...

Miki, shvatio si . ☺️

Čak i ovi kaj ne izlaze na izbore tim činom pokazuju svoj stav i sklonost status quo stanju.

Naravno da ti niti Konzum niti plinara nebu oprostili niti kunu duga a kamoli 50 kn, no poanta je realnost, kako si i sam zaključio. Ja sam na teži način naučio kaj znači izganjati svoja prava i tada skužiti poantu pirove pobjede.

 I baš zato je još bitnije da nedamo nikome da prolaze takve stvari i da se izborimo za svaku mrvicu koja nam pripada, jer ako to radim ja, i ti i tvoj susjed, i ako sutrajemo u tome onda će to vidjet i moj jedan susjed pa i moj drugi susjed, a i tvoj, a i njegov...i polako, znam, užasno polako, će se i drugi boriti za svoje mrvice bilo čega, i jednom, kad god da to bude ćemo možda stvarno imati smislenih stvari na izbor...i možda nas neće gaziti kako se tko sjeti. Možda. Ali ako im svaki put pustimo 50 kn, ili 5 lipa, nebitno, onda sigurno nećemo nikad prema svojim pravima, ni svom interesu, nego samo prema njihovim.

bunker čet 4.6.2020 18:42


Miki, generaliziranje nikad nije dobro.

Imao sam jedno kratko iskustvo u maloprodaji, i mogu ti iz prve ruke reći da je sitna lova za uzvraćanje veliki problem. Kupci mahom guraju okrugle papirnate novčanice i kada potrošiš siću iz pologa snalazi se kako znaš.

I kaj sad treba satrti onu jadnicu na blagajni kad ti lijepo kaže da nema siće ? Ta jadnica može biti tvoja majka, sestra, kćer, ili ti danas sutra.... Ja ipak mislim da prvo treba biti čovjek, a tek nakon toga kupac, pravnik, Blek stena.... Uplatnice raznih tvrtki, komunalnih usluga i sl se tako i tako najčešće plaćaju internet bankarstvom ( jer je tako najmanja naknada ) i tu te nitko nebu zakinuo za lipe ili kune...

Reedy čet 4.6.2020 19:04
miki1981 kaže...
Reedy kaže...
Eric Prydz kaže...
Imao sam problem s T-Comom dok sam bio na bonovima.

Problem je bio u tome što se dogodio bug u servisu koji šalje korisniku poruke sistema o svemu: od obavijesti i reklama, do upozorenja o potrošnji.

Oni tvrde da su mi poruke uredno stizale, ja da nisam dobivao poruke (zaista nisam).

Žalio se nekoliko puta da mi tehnička rješi problem, tek je nakon 3-4 tehničara stvar rješena i sve poruke koje nisam par mjeseci primao došle u nekoliko sekundi, meni pojelo pedesetak kuna.

Žalio se jer ako ne dobiješ poruku da se približavaš iskorištenosti paketa i potrošiš iznos, moraju ti refundirati.

Prvi stupanj me odbili, došlo do HAKOMa, odbili me i oni jer su zatražili očitovanje T Mobilea, ovi im javili da je sve kako oni kažu...i tu je istraga stala.

E sada, boli me ona stvar za pedesetak kuna koje nisam dobio, ali ostaje činjenica da sam očito otkrio kvar u njihovom sistemu koji postoji i danas, samo se pitam koliko računa ljudi je stradalo zbog toga...

Ono što bi volio vidjeti kako je CSI HAKOM istraživao moj slučaj jer sam više zabrinut ako organi reda ne čine ništa ili su nesposobni, nego što jedna tvrtka slučajno ili namjerno lovi u mutnom.

 Zbog ovakve stvari ići na HAKOM? Zbog 50 kn? Apsolutno ne branim HT niti bilo kojega drugog operatera, ali greške se događaju. Mora da ti je stvarno dosadno u životu dok tjeraš neku stvar od 50 kn skroz do HAKOM-a, iako, nisi sigurno nit prvi nit zadnji. Već se polako pitam dal sam ja lud u ovom našem društvu i dal ja trebam poduzimat ovako radikalne mjere zbog nekih životnih sitnica? Nemoj pričat samo o drugima i pitat se koliko je ljudi stradalo zbog toga - bullshit, ne vjerujem da te briga za druge. Ako i je masa ljudi oštećena zbog toga, vjerujem da bi se na puno više kanala već pisalo o tome.

 

Autoru teme:

Još kad roaminga nije bilo i kad su se megabajti masno naplaćivali u susjednim zemljama, slučajno sam zaboravio ostaviti mobilne uključene prilikom puta u Sloveniju i naravno signal mi se promijenio i kada sam dobio SMS da sam u drugoj zemlji bla bla bla, već ošlo sa računa prek 50 kn, šta sam trebao? Ići blatit HT po svim društevnim mrežama jer me na vrijeme nisu upozorili? Sam sam si kriv, progutaš to i vozi. Uostalom, kolege su ti sve rekle.

 Ovo je po meni notorna glupost...pa to je tvojih 50 kn koje ti je netko uzeo a ti nisi dobio za njih ništa. Nek je i jedna jedina lipa, ako su ti ih uzeli zbog njihove greške, ili uzeli a nisi dobio ono što si trebao za tu lipu...zašto to pustiti? Tako da i druge firme vide da je to ok? Pa nek druge godine to tako radi 50 firmi, nek imaš njihovih 50 računa kroz godinu, pa i dalje nije ništa?

Ili ovo što kolega kaže, odi platit račun T-comu (ili bilo kome drugome), ako im daš 50 kn manje hoće li ti reći ma ok je, pokupili smo nekome drugom 50 kn a nije nas gnjavio da mu vratimo pa onda daj ti 50 kn manje pa je ok...neće, ali će te zato za 1 lipu tražiti i kamate.

Ovo sve je potpuno nevezano uz samu temu, pa sorry na offtopicu, ali ovaj boldani stav je sranje, i to je isto tako i jedan od razloga zašto nas, kao građane ove države, jebu uzduž i poprijeko već 25 godina. I naravno svake godine malo više i malo dublje...jer eto ono što smo lani probali nam je prošlo, ajmo probat slijedeće godine malo više...i tako iz godine u godinu.

 

 Ma slažem se zapravo, bio sam skroz u krivu i izvalio glupost.

 

Ne znam, očito sam sam ja labav previše oko takvih stvari, da sam bio u toj situaciji probao bi s njima sredit i pisat njima prigovore da se to riješi, ako nebi uspio bi zaboravio i to je to, jednostavno mi se nebi dalo smarati sa HAKOM-om za 50kn, ali to je moj stav.

 

Zapravo imao sam prije par mjeseci slučaj da su mi slučajno naplatili duplo naplatili 30 kn više za gigabajte za hibridbox i mislio sam si par dana kasnije da ih moram zvati, da se moram žaliti, ali jednostavno zaboravio i pustio. Da li sam dobro postupio? Ne. Glup sam eto

 

zelenapaprika čet 4.6.2020 19:06
SuperHeroj kaže...
thebatman kaže...

Uf... Da ne duljim, ti si kriv. Ako nemas prometa, iskljucis mobilne podatke prije kupnje prometa. Sta tu nije jasno? Normalno da ce ce skidat lovu. 

 Cekaj...kupim bon preko pca, upisem ga u mob i imam 55kn, otvorim hebenu tele2 aplikaciju i imam dosta manje kuna, od cega? Sto sam otvorio aplikaciju?

 

 Ako si kupio bon preko PC-a, onda si istim putem trebao doplatiti bon: https://www.tele2.hr/kupi-bon/.

 

Potom si se trebao ulogirati u Moj Tele2 portal https://moj.tele2.hr/login/?ReturnUrl=%2f i tamo promijeniti tarifu.

 

Što troši kune? Android OS i aplikacije koje imaš u mobitelu. Skini s Google playa neku aplikaciju koja nadgleda tcp/ip promet i vidjet ćeš koje sve aplikacije otvaraju veze na internetu. Riješi se suvišnih aplikacija koje nikada ne koristiš. A drugi put nadoplati bon kako sam ti napisao i biraj tarifu na isti način.

 

 

zelenapaprika čet 4.6.2020 19:08
bill_jobs kaže...

Koja je tocno svrha teme?

Da tele2 ili bilo koji operater kradu pare onda bi to odavno dospjelo do medija i hakoma.

 Daj, smiri se. Ljudima nestaju kune s računa i zbog pogreške softvera u sustavu operatera. Kada se to provjeri, čovjek dobije novac natrag ako je u pravu. Zato mora napisati prigovor e-mailom i pustiti da druga strana sve provjeri. Imao sam jedan takav slučaj na drugoj mreži i dobio sam novac natrag.

Entropija čet 4.6.2020 23:30

Vidim da ne razumiješ (kao i neki ostali) kako sve to funkcionira... Ali ok... nisi ti kriv ali onda nemoj stvari gledati usko. Razumij kako nešto funkcionira.

 

Nekoliko puta je več u temi razjašnjeno zašto se ovo dogodilo. Baš me zanima kakav bi HAKOM dao odgovor... vjerojatno bi glasio tipa ''Idiote jedan (koji ne razumiješ kako mobitel radi) zašto nisi uključio tarifu prije isteka ili zašto ju nisi uključio negdje na WiFi-u koji je danas barem na svakom čošku!''

 

BTW... usporedba sa novcima iz džepa ti nema nikakvog smisla u ovom slučaju.

Entropija čet 4.6.2020 23:35
zelenapaprika kaže...
bill_jobs kaže...

Koja je tocno svrha teme?

Da tele2 ili bilo koji operater kradu pare onda bi to odavno dospjelo do medija i hakoma.

 Daj, smiri se. Ljudima nestaju kune s računa i zbog pogreške softvera u sustavu operatera. Kada se to provjeri, čovjek dobije novac natrag ako je u pravu. Zato mora napisati prigovor e-mailom i pustiti da druga strana sve provjeri. Imao sam jedan takav slučaj na drugoj mreži i dobio sam novac natrag.

 

 

Daj nas molim te prosvijetli... Koje su to po tebi pogreške softwarea u sustavu operaterta?

miki1981 pet 5.6.2020 08:24
bunker kaže...

Miki, generaliziranje nikad nije dobro.

Imao sam jedno kratko iskustvo u maloprodaji, i mogu ti iz prve ruke reći da je sitna lova za uzvraćanje veliki problem. Kupci mahom guraju okrugle papirnate novčanice i kada potrošiš siću iz pologa snalazi se kako znaš.

I kaj sad treba satrti onu jadnicu na blagajni kad ti lijepo kaže da nema siće ? Ta jadnica može biti tvoja majka, sestra, kćer, ili ti danas sutra.... Ja ipak mislim da prvo treba biti čovjek, a tek nakon toga kupac, pravnik, Blek stena.... Uplatnice raznih tvrtki, komunalnih usluga i sl se tako i tako najčešće plaćaju internet bankarstvom ( jer je tako najmanja naknada ) i tu te nitko nebu zakinuo za lipe ili kune...

 Pa po mom mišljenju ovo što ti radiš nije dobro i vrlo je opasno...pričamo o jednoj situaciji i ti to ideš okrenuti na način da ispred mene stavljaš živu osobu, i to ženskog roda, koja mi je i u rodu, zašto? Kada to uopće nije bila tema, i uz to još i impliciraš da bi ja nju satrao. Odakle ti uopće ta ideja?

Pa evo...

...zašto bi bila kriva ona ili on koji je na blagajni...kriv je onaj tko njima nije omogućio da imaju sitniša za uzvraćanje. Ja ni u jednom trenutku nisam rekao da je osoba na blagajni kriva niti da nju treba išta satrti. Pa već ako na taj način meni u tipkovnicu guraš riječi koje nisam napisao ... zašto ih ti satreš odmah ako ti nemaju za uzvratiti? Zar ne možeš u miru sačekati da ti vrate tvoj ostatk novaca, u miru, uljudno, kao čovjek? Bez presinga i satiranja? Naravno da možeš. A što je najbolje nisi ni rekao da bi ih satrao, ali s druge strane nisam ni ja, pa si ti svejedno pisao svoj post kao da sam ja rekao da bi.

 

A što se tiče ostaloga...

-uplatnice raznih tvrtki itd - tu te nitko neće zaj...osim ako ti je uplatnica napisana na krivi iznos na način npr da su ti na uplatnicu stavili nešto što nisi potrošio, pa se opet moraš boriti za svoje, trošiti vrijeme itd, i tu puno ljudi isto reagira "ma nek im je, neću ja propast za x kuna" ali šteta je užasno puno već nego tih x kuna. Ili platiš koliko treba, pa se opet moraš s njima natezati da im dokažeš da su krivo stavili a dok im ne dokažeš će ti na ovo premalo uplaćeno vući kamate, a ako im ne dokažeš dovoljno brzo će te možda i zafrkavati s uslugom itd...naravno ovisno o kojo jse usluzi radi.

 

A ustalom cijela ova priča uopće nije ni krenula o uzvraćanju lipa u trgovini, nego baš o slučajevima kad imaš neku pretplatu nešto, ili bonove za mob i tu ti naplate nešto za što nisi dobio uslugu (iako je pokretač teme u ovom konkretnom vjerojatno slučaju u krivu, i čini se da je njegova greška što su mu to naplatili)

miki1981 pet 5.6.2020 08:29

Ma kužim ja to, i ja sam 1000 puta jednako reagirao, ali kad sam počeo svako malo slušati slične priče i kad ssam sve to malo sagledao iz drugog kuta odlučio sam nikad više. I dalje ću pustit nešto tu i tamo, pogotovo u trgovini, govorimo o lipama i slično, ali tele i mob operaterima, hep-u, bilo kome od tih firmi koje prodaju usluge, bili veliki i ili mali nema šanse da im pustim lipu koju će mi potencijalno naplatiti a bez da sam dobio usulugu u toj vrijednosti. Neću pustiti ma koliko da vremena potrošio.

bunker pet 5.6.2020 08:58


@entropija

Zaviri malo na FB komentare teleoperatera i vidjet ćeš da je njihov najčešći izgovor u stilu " tako nama stoji u sustavu i mi tu ništa ne možemo dok ne dođe odgovor sa više instance ".

Ti sustavi koji njima služe za izgovor ponekad pogriješe, a da li griješe zbog buga ili su ciljano tako napravljeni nije problem kupca.

Moj primjer: prije dosta godina sam odjavio mobilnu obiteljsku tarifu na pretplatu u tcomu. Sve formulare koje traže sam predao u poslovnici u roku koji su naložili. Usluga se naravno ugasila zadnjim danom tog mjeseca, ali računi su dolazili još mjesecima ( a račun je bio poveći, 5 brojeva ). Njihov odgovor na moju kukniavu je uvjek bio isti: mi u sustavu vidimo da ste aktivan pretplatnik i zato sustav uredno generira račune. I uzalud ja njima slao na mail potvrde o odjavi i prekidu usluge. Plaćati sam morao, jer i ovrha ide automatizmom ako neplatiš.. Tek nakon par mjeseci ( pola godine ), je moj prigovor riješen, uplatnice su prestale stizati, a pare su vratili za još 3 mjeseca. Vratili su točno koliko sam pretplatio, a kada sam upitao za kamatu odgovor je bio da ih tužim pa će tada platiti kamatu koju sud i vještaci odrede....

@miki1981

Naravno da sam i ja za to da ne dozvolimo kršenje naših prava pogotovo od strane tih giganata i monopolista. Problem je kaj na svakom ugovoru piše da pristaješ na njihove uvjete poslovanja, a uvjeti poslovanja im omogućuju povlaštenu stranu u tom ugovornom odnosu. Ja sam se više referirao na tvoj tvrdi stav da nikome ni lipu neostavljaš pa sam ti ti pokušao objasniti problem sitne love u maloprodaji. Svi dućani imaju taj problem i nije to sad neki bauk ako su kupac i prodavač dobre volje i ako nisu čangrizavci koji hodaju okolo čekajući svađu i ekscese. Kad mi teta na blagajni kaže da nema siće i da uzmem kaugume i sl, ja velim da može ali da je dužna kavu ( cugu ), i bome bi se iznenadio koliko njih pristane...

😜

miki1981 pet 5.6.2020 09:54
bunker kaže...

@entropija

Zaviri malo na FB komentare teleoperatera i vidjet ćeš da je njihov najčešći izgovor u stilu " tako nama stoji u sustavu i mi tu ništa ne možemo dok ne dođe odgovor sa više instance ".

Ti sustavi koji njima služe za izgovor ponekad pogriješe, a da li griješe zbog buga ili su ciljano tako napravljeni nije problem kupca.

Moj primjer: prije dosta godina sam odjavio mobilnu obiteljsku tarifu na pretplatu u tcomu. Sve formulare koje traže sam predao u poslovnici u roku koji su naložili. Usluga se naravno ugasila zadnjim danom tog mjeseca, ali računi su dolazili još mjesecima ( a račun je bio poveći, 5 brojeva ). Njihov odgovor na moju kukniavu je uvjek bio isti: mi u sustavu vidimo da ste aktivan pretplatnik i zato sustav uredno generira račune. I uzalud ja njima slao na mail potvrde o odjavi i prekidu usluge. Plaćati sam morao, jer i ovrha ide automatizmom ako neplatiš.. Tek nakon par mjeseci ( pola godine ), je moj prigovor riješen, uplatnice su prestale stizati, a pare su vratili za još 3 mjeseca. Vratili su točno koliko sam pretplatio, a kada sam upitao za kamatu odgovor je bio da ih tužim pa će tada platiti kamatu koju sud i vještaci odrede....

@miki1981

Naravno da sam i ja za to da ne dozvolimo kršenje naših prava pogotovo od strane tih giganata i monopolista. Problem je kaj na svakom ugovoru piše da pristaješ na njihove uvjete poslovanja, a uvjeti poslovanja im omogućuju povlaštenu stranu u tom ugovornom odnosu. Ja sam se više referirao na tvoj tvrdi stav da nikome ni lipu neostavljaš pa sam ti ti pokušao objasniti problem sitne love u maloprodaji. Svi dućani imaju taj problem i nije to sad neki bauk ako su kupac i prodavač dobre volje i ako nisu čangrizavci koji hodaju okolo čekajući svađu i ekscese. Kad mi teta na blagajni kaže da nema siće i da uzmem kaugume i sl, ja velim da može ali da je dužna kavu ( cugu ), i bome bi se iznenadio koliko njih pristane...

😜

 Što se tiče blagajni i maloprodaje...i tih osoba na blagajni ima svakakvih, onih koje se postave kao da šta ih uopće imaš pitat za 10 lipa, kao i onih koje su korektne u svom stavu. One osobe koje se postave na prvi način...njima isto ne puštam ni lipe. Ako nema u kasi najčešće mi nije problem počekat na blagajni dok ne dođe netko iz ureda i donese mi moje novce. Ali isto tako vrlo često ni njima nije problem pustit mene da odem s par lipa duga u odnosu na to da oni meni duguju par lipa.
A one koje su korektne, njima mi nije problem pustit to što je ostalo sitniša. Sve ima svoje, svaka situacija ima svoje. I da, možda sam trebao navoditi da govorim o slučajevima o kojima smo govorili, a nisam mislio na maloprodaju klasičnu u marketima i slično. U tim situacijama funkcioniram ovako kako sam sad opisao.

zelenapaprika pet 5.6.2020 20:04
Entropija kaže...

Vidim da ne razumiješ (kao i neki ostali) kako sve to funkcionira... Ali ok... nisi ti kriv ali onda nemoj stvari gledati usko. Razumij kako nešto funkcionira.

 

Nekoliko puta je več u temi razjašnjeno zašto se ovo dogodilo. Baš me zanima kakav bi HAKOM dao odgovor... vjerojatno bi glasio tipa ''Idiote jedan (koji ne razumiješ kako mobitel radi) zašto nisi uključio tarifu prije isteka ili zašto ju nisi uključio negdje na WiFi-u koji je danas barem na svakom čošku!''

 

BTW... usporedba sa novcima iz džepa ti nema nikakvog smisla u ovom slučaju.

 

 

"BTW... usporedba sa novcima iz džepa ti nema nikakvog smisla u ovom slučaju."


Krađa je krađa. Ali ovo nije krađa, ovo je NEZNANJE korisnika. Neobrazovanog i neinformiranog. 

zelenapaprika pet 5.6.2020 20:06
Entropija kaže...
 

Daj nas molim te prosvijetli... Koje su to po tebi pogreške softwarea u sustavu operaterta?

Najnoviji slučaj - Bonbon promocija 7+7GB do 30.6. Korisnik kupio bon, aktivirao paket od 7GB i za to trebao dobiti još 7GB. A nije. Sve je napravio kako je zamišljeno.