Sport

Kutak za ljubitelje Formule 1

rooswelt1991 pon 27.12.2021 12:13
ivanoile kaže...
rooswelt1991 kaže...
Ja sam čitao bi mogao biti Ferrari. Navodno nešto s položajem motora, i to je navodno jedan od razloga zašto Ferrari i dalje neće razdvojiti turbinu.
Špekulira se da bi Ferrari mogao imati motor montiran pod uglom. Zato im ne odgovara razdvojena turbina. I navodno da će imati značajno kraći bolid od ostalih, na samom limitu...

 Zasada gledam, 2 ekipe su. Dakle Haas i Ferrari mozda?

 Da, isto tako bi mogli biti Merz i Aston. Rb i Alpha. I Ferrari mi je baš sumnjiv s ovim odbijanjem razdvajanja turba, kad je očigledno da za motor, to je najbolja opcija. Jedini razlog je ako su skužili kako taj minus pretvoriti u plus kojeg drugi ne mogu kopirati. Za promjene motora treba Token, a čisto sumnjam da će ih netko imati viška nakon ove zime.

Isto tako je ove sezone McLaren imao taj stražnji difuzor koji im je daovao odlične brzine na brzim stazama, čak značajno brži od Rb-a i Mercedesa, i to se znalo još na prvom danu testiranja, ali nitko nije žrtvovao token za to.

crack kaže...

Kako dolazite do tih informacija? Jeste pretplaćeni na nešto, ili su to informacije sa nekih random portala?

 A gdje stigneš, forumi, stranice, kontakti i slično.

Nema jedno mjesto sa svim informacijama  Iako su ovo sve špekulacije, i jako puno rekla-kazala. FIA ne smije dijeliti rezultate crash testa i homologacije bolida s drugim ekipama, ali eto tu it amo nešto izađe.

Prije 2 godine se naveliko pričalo da je Mercedes imao trik u rukavu, ali nitko nije znao što je. Iako je DAS sistem mercedes razvijao 2 godine, 5 puta ga prestavljao FIA homologaciji, ni jedan drugi tim nije znao za to.

Flexibilna krila, korištenja ulja u motoru, i slične stvari. Sve to FIA zna kod homologacije, ali se ne prenosi drugim timovima.

Ove nove bolide se sad razvija skoro 3 godine (zbog covid odgode), i sigurno su sve momčadi u konstantnom kontaktu s FIA šta je legalno a šta ne. Jedna od tih stvari će sigurno proći, neke će FIA izdati direktive da zakrpaju loophoole, neke neće.

Neke Momčadi neće ni prijaviti ako je "na rubu pravila", pa se onda tjekom sezone boriti da im ostane. Ali to je veliki dvosjekli mač, jer ako bolid proglase nelegalnim, možeš gadno naj*bati. Prošle godine Aston (racing point)  je izgubio treće mjesto u konstruktorima zbog nečega, što je zapravo bilo homologirano od FIA.

 

 

--------------------------------------

 

Btw naveliko se priča o povratku VW grupacije u F1. Iako bi se prvo vratili samo kao proizvođači motora. Spominju se najviše Porsche i Audi.

Navodno Porsche naginje da suradnja bude s Astonom, dok Audi naginje McLarenu.

Porsche anvodno hoće Astona zbog toga što rade potpuno novo postrojenje, koje bi trebalo biti vrh. Dok McLarenovo je još iz doba Ron Dennisa. McLarenovo postrojenje je najbolje objasnio Newey: "Izgleda kao statusni simbol moći McLarena. Ali nažalost je toliko iskompliciran iznutra, da za svaki razgovor s drugim odjelom, moraš se pripremiti na sat vremena šetnje". Dakle funkcija protiv ljepote 

Poznavajući kako su švabe pragmatične, mogao bi Aston dobiti ovo...

Envy pon 27.12.2021 12:16
crack kaže...

Kako dolazite do tih informacija? Jeste pretplaćeni na nešto, ili su to informacije sa nekih random portala?

Ovdje smo se svi kao karcinom rašili da dođemo da bilo kakve infromacije. Jednostavno to ide samo od sebe ako si zaljubljenik ovog sporta.

Evo recimo ja sam našao najbolji jastuk na svijetu, ali ne znam gdje da ga kupim:

  

i ovaj:

 

ivanoile pon 27.12.2021 12:25
crack kaže...

Kako dolazite do tih informacija? Jeste pretplaćeni na nešto, ili su to informacije sa nekih random portala?

 Ili Twitter ili mi izleti samo od sebe negdje, ne gledam svaki dan to. 

Envy pon 27.12.2021 12:27
rooswelt1991 kaže...
Envy kaže...

Evo recimo ja sam našao najbolji jastuk na svijetu, ali ne znam gdje da ga kupim:

  

 

 Ovaj prvi bi i ja kupio 

Kupio bih četiri prva i ovaj jedan sa Tottom. Samo mislim da se nemaju gdje kupiti jer sve što ima veze sa F1 pripada Liberty Media i nema šanse da bi ovako što napravili.

Ali treba napraviti Print i ovdje barem u BiH i to printanje na tkanini nije skupo.

Envy pon 27.12.2021 12:30
Stric_Jura kaže...

pa bolje da mu njušku stave na gaće, tam otraga ispred prkna...

Kome, nisam te ništa razumi? Sorry :-D
Inače kada se sjetim riječi Wolf Totta: "Well don Lewis, now go to Saudi Arabia", onako tipično njemački sa 100% sigurnošću.

Ehhh.. ovako nešto daj bože da doživimo ponovo. 

Korny1603987 sub 1.1.2022 10:51

Moderni f1 lideri su šonje, a tu ubrajam timske lidere i lidere F1.  Briatore bi bolje odigrao karte i od Hornera i od Wolffa.

I naravno mogu kao navijač crvenih reći da su legende popout Todta, Brawna i ostatka ekipe pregaženi od strane vremena jer su u svoje vrijeme bili "mučki provokatori" i znali su sve smicalice, a danas su umorni penzioneri bez smisla kako voditi motosport.

 

robogo ned 16.1.2022 11:31

Vettela će na kraju toliko naživcirati da će na kraju povući Thanosovu "Fine-I'll-Do-It-Myself" foru i preuzeti ulogu trkaćeg direktora i napraviti reda u ekipi.

ivanoile pon 17.1.2022 10:09
robogo kaže...
Vettela će na kraju toliko naživcirati da će na kraju povući Thanosovu "Fine-I'll-Do-It-Myself" foru i preuzeti ulogu trkaćeg direktora i napraviti reda u ekipi.

 Mene ne bi cudilo da nakon Pereza dode nazad u RBR.

Gnjavator pon 17.1.2022 12:22
ivanoile kaže...
robogo kaže...
Vettela će na kraju toliko naživcirati da će na kraju povući Thanosovu "Fine-I'll-Do-It-Myself" foru i preuzeti ulogu trkaćeg direktora i napraviti reda u ekipi.

 Mene ne bi cudilo da nakon Pereza dode nazad u RBR.

 u RBR? da ga Max gazi? bolje mu je onda da kruži u nekoj lijevoj momčadi...

AFARON pon 17.1.2022 13:05
Gnjavator kaže...
ivanoile kaže...
robogo kaže...
Vettela će na kraju toliko naživcirati da će na kraju povući Thanosovu "Fine-I'll-Do-It-Myself" foru i preuzeti ulogu trkaćeg direktora i napraviti reda u ekipi.

 Mene ne bi cudilo da nakon Pereza dode nazad u RBR.

 u RBR? da ga Max gazi? bolje mu je onda da kruži u nekoj lijevoj momčadi...

 

Jedini kojeg Max nije gazio je Ricciardo. A Ricciarda sada gazi Norris. A Norrisa je gazio Sainz. Hmm, izgleda da je Sainz najbrži vozač na gridu

Posmatrač pon 17.1.2022 13:15
AFARON kaže...
Gnjavator kaže...
ivanoile kaže...
robogo kaže...
Vettela će na kraju toliko naživcirati da će na kraju povući Thanosovu "Fine-I'll-Do-It-Myself" foru i preuzeti ulogu trkaćeg direktora i napraviti reda u ekipi.

 Mene ne bi cudilo da nakon Pereza dode nazad u RBR.

 u RBR? da ga Max gazi? bolje mu je onda da kruži u nekoj lijevoj momčadi...

 

Jedini kojeg Max nije gazio je Ricciardo. A Ricciarda sada gazi Norris. A Norrisa je gazio Sainz. Hmm, izgleda da je Sainz najbrži vozač na gridu

 A max četvrti u najboljem slučaju ;)

Gnjavator pon 17.1.2022 18:52

Samo se vi zezajte, ali Max je do zadnjeg kruga izdržo sve Hamiltonove pritiske, jedini koji se sa time mogao nositi... malo me podjetio na Alonsa koji se jedini odupirao Michaelu od kojeg su više-manje svi bježali kad u naletu doleti...

AFARON uto 18.1.2022 13:49
Gnjavator kaže...

Samo se vi zezajte, ali Max je do zadnjeg kruga izdržo sve Hamiltonove pritiske, jedini koji se sa time mogao nositi... malo me podjetio na Alonsa koji se jedini odupirao Michaelu od kojeg su više-manje svi bježali kad u naletu doleti...

 

Sve to stoji, ali mislim da je sada svima očito da je Sainz najbrži vozač svih vremena.

 

 

Dodek sri 19.1.2022 12:29
AFARON kaže...
Gnjavator kaže...

Samo se vi zezajte, ali Max je do zadnjeg kruga izdržo sve Hamiltonove pritiske, jedini koji se sa time mogao nositi... malo me podjetio na Alonsa koji se jedini odupirao Michaelu od kojeg su više-manje svi bježali kad u naletu doleti...

 

Sve to stoji, ali mislim da je sada svima očito da je Sainz najbrži vozač svih vremena.

 

 

Zaboravili ste 2015 sezonu... Max 49  ., Sainz 18.. bodova...  njihova prva sezona u F1

Ne može se na taj način zaključivati tko je najbrži vozač... sve to ovisi od sezone do sezone... odnosno od utrke do utrke.. 

 

emerik sri 19.1.2022 12:49
Dodek kaže...
AFARON kaže...

 

Sve to stoji, ali mislim da je sada svima očito da je Sainz najbrži vozač svih vremena.

 

 

Zaboravili ste 2015 sezonu... Max 49  ., Sainz 18.. bodova...  njihova prva sezona u F1

Ne može se na taj način zaključivati tko je najbrži vozač... sve to ovisi od sezone do sezone... odnosno od utrke do utrke.. 

 

Sarkazam, nisu mislili ozbiljno.

AFARON sri 19.1.2022 12:52
Dodek kaže...
AFARON kaže...
Gnjavator kaže...

Samo se vi zezajte, ali Max je do zadnjeg kruga izdržo sve Hamiltonove pritiske, jedini koji se sa time mogao nositi... malo me podjetio na Alonsa koji se jedini odupirao Michaelu od kojeg su više-manje svi bježali kad u naletu doleti...

 

Sve to stoji, ali mislim da je sada svima očito da je Sainz najbrži vozač svih vremena.

 

 

Zaboravili ste 2015 sezonu... Max 49  ., Sainz 18.. bodova...  njihova prva sezona u F1

Ne može se na taj način zaključivati tko je najbrži vozač... sve to ovisi od sezone do sezone... odnosno od utrke do utrke.. 

 

 

Čestitam, debunkao si mi šalu. Not fun.

ivanoile pon 31.1.2022 12:30

Ne znam koliko vas prati jos F1 u ovom "off season" djelu.

Ali Aston Martin je navodno u totalnom rasulu, zato je Otmar i otisao jer nece imat bolid spreman za testiranje. Navodno unutar tvornice vlada kaos.

 

RBR nije prosao crash test i oni isto pojma nemaju kako dalje s obzirom da ulazimo u zadnjih par tjedana. Fali datum predstavljanja, sto znaci da bolid jos nema "finalni look".

 

Ferrari se pak vraca na stari usis u obliku trokuta, kazu bolje im je.

 

Prost otisao iz Alpinea, neki kazu Alonso, drugi vodstvo je razlog. Kako god, ruzan rastanak.

 

Mercedes navodno u problemima sa homologacijom, oni tvrde da nisu.

 

RBR i Honda ostali u suradnji na duzi rok (valjda)

Uskoro krecu i predstavljanja bolida, sljedeci tjedan, Haas je prvi ako se ne varam.

 

Sve ekipe su prisiljene imat "finalnu" livreju na testiranjima.

miki1981 pon 31.1.2022 15:45
ivanoile kaže...

Ne znam koliko vas prati jos F1 u ovom "off season" djelu.

Ali Aston Martin je navodno u totalnom rasulu, zato je Otmar i otisao jer nece imat bolid spreman za testiranje. Navodno unutar tvornice vlada kaos.

 

RBR nije prosao crash test i oni isto pojma nemaju kako dalje s obzirom da ulazimo u zadnjih par tjedana. Fali datum predstavljanja, sto znaci da bolid jos nema "finalni look".

 

Ferrari se pak vraca na stari usis u obliku trokuta, kazu bolje im je.

 

Prost otisao iz Alpinea, neki kazu Alonso, drugi vodstvo je razlog. Kako god, ruzan rastanak.

 

Mercedes navodno u problemima sa homologacijom, oni tvrde da nisu.

 

RBR i Honda ostali u suradnji na duzi rok (valjda)

Uskoro krecu i predstavljanja bolida, sljedeci tjedan, Haas je prvi ako se ne varam.

 

Sve ekipe su prisiljene imat "finalnu" livreju na testiranjima.

 Aston Martin - točno...trenutno loša situacija, navodno novo vodstvo ima jako loš people skills

RBR - jep, navodno nisu prošli, ali to je najnormalnije, i nema nikakve panike, iskušavaju se donje granice, navodno nema nikakvih problema ni panike, sve je regularno.

Prost otišao, tj praktički protjeran, ali nema nike veze sa Alonsom, bilo je i direktno pitanje i on je Alonsa jako pohvalio. Odlazi, što je isto jasno rekao, zbog novog vodstva i smjera.

GranDaddo pon 31.1.2022 16:42

Navodno ni Mercedes nije prošao side impact crash test, jer su napravili nešto "radikalno", pa su morali ići s plan B. 

A za Alpine, da u ovom trenu ostanu bez Budkowskog... Nije lako preuzeti projekt s već donešenim najvažnijim odlukama. Baš kao ni Kracku u AM. Netko mora, i nikad ne bi valjda bio u prilici da preuzmeš ako sve "valja", ali pred tako važnu sezonu, svaka čast.

Envy uto 1.2.2022 19:13
ivanoile kaže...

Ne znam koliko vas prati jos F1 u ovom "off season" djelu.

Ali Aston Martin je navodno u totalnom rasulu, zato je Otmar i otisao jer nece imat bolid spreman za testiranje. Navodno unutar tvornice vlada kaos.

 

RBR nije prosao crash test i oni isto pojma nemaju kako dalje s obzirom da ulazimo u zadnjih par tjedana. Fali datum predstavljanja, sto znaci da bolid jos nema "finalni look".

 

Ferrari se pak vraca na stari usis u obliku trokuta, kazu bolje im je.

 

Prost otisao iz Alpinea, neki kazu Alonso, drugi vodstvo je razlog. Kako god, ruzan rastanak.

 

Mercedes navodno u problemima sa homologacijom, oni tvrde da nisu.

 

RBR i Honda ostali u suradnji na duzi rok (valjda)

Uskoro krecu i predstavljanja bolida, sljedeci tjedan, Haas je prvi ako se ne varam.

 

Sve ekipe su prisiljene imat "finalnu" livreju na testiranjima.

Samo da prve dvije ili tri utrke ne pokažu preostatak sezone.

2021. je neponovljiva pogotovo zadnji krug Abu Dhabia više nikada nećemo slično vidjeti!