Samsung

Samsung Galaxy Note20

sseennoonn sri 8.7.2020 11:40
Horatio_Hornblower kaže...

Suluda cijena...  Eto...  Sto to taj note nudi da nemože neki mobitel od 2000kn.... Ali ja sam laik.... 

 ovakva usporedba ti je ista kao i da kažeš ,čemu bently košta 100k kada za 5000kn možeš kupit opel korsu  i sjest u nju i dovesti se od točke A do točke B . 

Horatio_Hornblower sri 8.7.2020 23:16

Samo kazem da su mobiteli na vrhuncu trenutne tehnologije... 

Ekran je vrh vec zadnjih par godina i low end mobiteli imaju odlicne zaslone. 

Procesor ram kapacitet i vrsta memorije isto zadnjih par godina vrh

Optimiziranost isto izvrsna...

Beterija ovisi o modelu a u pravilu skupi modeli imaju losu bateriju

Kamera jedino gdje se vidi neka razlika ali dali je to vrijedno 1000eura e to odlucuje tržište...

Inace s serija se prodaje nikad losije zasto je to tako treba pitat kineze.... 

Posmatrač čet 9.7.2020 07:22
sseennoonn kaže...
Horatio_Hornblower kaže...

Suluda cijena...  Eto...  Sto to taj note nudi da nemože neki mobitel od 2000kn.... Ali ja sam laik.... 

 ovakva usporedba ti je ista kao i da kažeš ,čemu bently košta 100k kada za 5000kn možeš kupit opel korsu  i sjest u nju i dovesti se od točke A do točke B . 

 Poredjenje ti je glupo na vise nivoa...

Kod auta fizicki primijetis dimenzije udobnost brzinu i sl 

Kod mobitela to fizicki jako tesko primijetis osim na benchmarcima tj kad trazis to....

U svakodnevnm radu nema sanse da primijetis bitne razlike.....Prosla su vremena kad iz generacije u generaciju primijetis drasticnu razliku u brzini, kvaliteti ekrana kvaliteti izrade... Sad da das laiku ko ne prati trziste note 10 i note 20 koliko bi ih pogodilo koji je noviji? Pogotovo recimo kod iphonea koji je fizicki identican nekoliko godina .....

sseennoonn čet 9.7.2020 07:58