
Akumulator i alternator


Spojiš plus akumulatora na plus alternatora, minus na minus. Pokreneš alternator i imaš 'infinity energy'.. :o)

I ako ga spajaš izvan auta, na neki drugi pogonski stroj, D+ (uzbuda) spoji preko 12 V 5 W žaruljice na + akumulatora, preko toga alternator dobiva početnu uzbudu.

Puno hvala :)

koristi debele žice! to čudo povuče 70 ampera bez po muke

Hahahahah kad san ovo procita smija san se 20 minuta...
Spojiš plus akumulatora na plus alternatora, minus na minus. Pokreneš alternator i imaš 'infinity energy'
ne nego
Spojiš plus akumulatora na plus alternatora, minus na minus. Pokreneš alternator i imaš 'mali vatromet na akumulatoru'
alternator proizvedi izmjenični napon ovisno o broju okretaja remenice a to je od 13- 30 v ... i ti bi to spaja s akumulatorom ...
Potreban ti je regulator napona , te pomoču njega možeš puniti taj akumulator(ako još nije rastopljena plastika ili pepeo)
tako da ga puniš s 13-14v istosmjerne i strujom 1/10 od kapaciteta,
znaci ako ti je kapacitet akumulatora 60 Ah puniš ga sa 6 ili manje ampera, nikkkkako viš jer mu to skračuje vjek trajanja-..
pa ako ti što nije jasno slobodno pitaj pozz ante

Možda mu je regler već na alternatoru...

Možda mu je regler već na alternatoru...
A u kakvom su stanju četkice na regleru, to se nitko ne pita

A u kakvom su stanju četkice na regleru, to se nitko ne pita
ti se šališ, zar ne?
Regler je elektronički sklop koji služi da nevezano za broj okretaja alternatora kojeg pokreče motor preko remena i bez obzira na broj i snagu uključenih potrošaća nastoji zadržati napon u automobilu u najčešćoj razini od 13,7V - 14V. Inače, sad se koristi regulator napona, a ne regler, iako ga mnogi i dalje tako zovu.
četkice na regleru???

da su slabe cetkice nebi alternator pravio stuju,bolje receno ili je pravi ili je nepravi nemoze da slabije pravi.

alternator- je dio koji proizvodi stuju, da bi proizvodio stuju mora dobivati okretaje od nekog drugog djela,najcesce se koristi remen.
Ako auto radi na malim obrtajima motora onda alternator proizvodi minimum stuju ako radi na velikim obrtajima onda preko regulatora se uzima maksimalna struja potrebna a ostatak se uzemljava...

A regler je wifijem vezan za alternator? Najčešće je izvedba takva da je u istom komadu plastike u kojem je regler i četkice. Nisi nikada raskapao alternator?

A regler je wifijem vezan za alternator? Najčešće je izvedba takva da je u istom komadu plastike u kojem je regler i četkice. Nisi nikada raskapao alternator?
al nisu četkice na regleru nego na alternatoru...
regler je elektronički sklop!

Zapravo su baš na regleru barem na mojem alternatoru. Kad skineš regler ispadnu ti četkice koje regler pritišće na osovinu alternatora.

ja jos nisam vidio alternator od plastike ako si ti vidio molim te na cemu si to vidio ?
jedino sto imaju poklopac od plastike...

Možda ti ovo šta pomogne http://www.rowand.net/Shop/Tech/images/AlternatorWiringOverview-1963to1972Buick.jpg

bed ti neznaš o cemu pričaš ..reglar pa četkice ,,, pa neki alrernatoei nemaju četkice .. nogi trajni magnet na rotoru i namotaje na statori ,,, u 90% slučajeva regler je na alternatoru pričvrščem dvjema vidama i iz alternatora idu 3 žice u regler regler najčešće ima 6 ulaza .. itd .... p.s. svratite i temu
http://www.bug.hr/forum/topic/samogradnja/izrada-regulatora-napona/105934.aspx

E, gdje su oni dani kada nije bilo alternatora već samo dinamo.

E, gdje su oni dani kada nije bilo alternatora već samo dinamo.
znas li ti koja je razlika izmedju ta dva djela ?

ja jos nisam vidio alternator od plastike ako si ti vidio molim te na cemu si to vidio ?
jedino sto imaju poklopac od plastike...
Što lupetate o čemu pojima nemate? Evo slikao sam ti regler, vidi vraga vire četkice iz njega. Imam i cijeli alternator raskopan. Da plastika.. Nego u čemu je regler, u titanu??

E, gdje su oni dani kada nije bilo alternatora već samo dinamo.
da i onda kad hočeš da svijetlo jače svijetli vozi brže

bed ti neznaš o cemu pričaš ..reglar pa četkice ,,, pa neki alrernatoei nemaju četkice .. nogi trajni magnet na rotoru i namotaje na statori
Ne lupetaj..

E, gdje su oni dani kada nije bilo alternatora već samo dinamo.
znas li ti koja je razlika izmedju ta dva djela ?
Kaže otpornik zavojnici: "A jesi smotana", " Ma nabijem te"-odgovori zavojnica, a kondenzator kaže "samo preko mene mrtva".

ja jos nisam vidio alternator od plastike ako si ti vidio molim te na cemu si to vidio ?
jedino sto imaju poklopac od plastike...
Što lupetate o čemu pojima nemate? Evo slikao sam ti regler, vidi vraga vire četkice iz njega. Imam i cijeli alternator raskopan. Da plastika.. Nego u čemu je regler, u titanu??
daj malo bolje procitaj vidis da sam rekao alternator od plastike , a ne samo regler i cetkice...

bed ti neznaš o cemu pričaš ..reglar pa četkice ,,, pa neki alrernatoei nemaju četkice .. nogi trajni magnet na rotoru i namotaje na statori
Ne lupetaj..
Ti ne lupetaj, postoje alternatori sa trajnim magnetima na rotoru kao uzbudom.

preko regulatora se uzima maksimalna struja potrebna a ostatak se uzemljava...
Regulator regulira struju uzbude tako da prati napon na izlazu, ako je napon prevelik, smanji struju uzbude, ako je premali, poveča struju uzbude.

Da li netko ima shemu za Bosch alternator 28 V 55A, i možda shemu električne instalacije za viličar koji ima napajanje 24 V?
Unaprijed hvala

Pozdrav,želim spojiti alternator sa mi puni akumulator,može li mi neko objasniti kako to da uradim,unapred hvala...😝😝

Naravno da može.
Reci mi ovako najprije ...gdje se sve to nalazi ... jel to u nekom stroju ili si nešto kemijao(bicikl za proizvodnju struje....kaj ja znam svasta ljudima padne napamet)
Drugo reci mi da li na tom alternatoru postoji ispravan regler tj regulator napona tj regluator punjenja.
ako postoji na njemu imas neke stopice (ili m6 vide) pored kojih su oznake možda b+ ili d ili - ili a... Dobro bi bilo kad bi znao marku alternatora...
Eto kada mi to reces znati cu vise ...ne zelim napamet pricati ...
nebi bilo lose da poslikas alternator ....

Pozz.Jel netko zna kako spojiti akumulator i alternator?