Razni softverski problemi

Problem sa odlaznim poslužiteljem za e-mail

JayCutler uto 21.9.2021 00:01

Imam problem sa kućnim e-mailom koji je registriran kod A1.

 

Nakon instalacije Mozilla Thunderbird, e-mail klijenta, i podešavanja računa, došlo je do toga da MOGU primati e-mailove, ali ih NE MOGU slati. Napominjem da mi je dolazni poslužitelj - mail.vip.hr, i uredno dobijam nove mailove. Kada pokušam poslati mail, javlja mi da odlazni poslužitelj nije dostupan. (odlazni je mail.a1net.hr), ali ne šljaka. Pokušao sam na sve moguće načine ispraviti podatke na odlaznom poslužitelju, ali i dalje ne mogu slati mailove.

 

Kontaktiram A1 tehničku podršku, oni - ne znaju! Pa, ko koga tu ....

 

Stoga šaljem attach file gdje sam screen-shotao problem kod odlaznog poslužitelja, te se nadam pozitivnom odgovoru u nadi da ćete mi pomoći.

Mladen uto 21.9.2021 00:09

Ne koristim A1 a i ne sjećam se više kako izgledaju postavke u Thunderbirdu :) ... generalno, u postavkama e-mail clienta bi za odlazni mail trebao imati i portove kao i opcije (bez/sa enkripcije, SSL/TLS).

Da li si dobio te podatke od A1 ?

 

Da dopunim ... npr. u Outlooku postoji opcija "My outgoing server (SMTP) requires authentication -> use same settings as my incoming mail server."

Ima tako nešto i u Thunderbirdu ?

JayCutler uto 21.9.2021 08:50

Mladene, pod odlaznim poslužiteljem imam opciju sigurnost i provjera autentičnosti i naštimano mi je:

 

Sigurnost veze: STARTTLS (mogu birati još opcije - Nikakva ili SSL/TLS)

 

Metoda provjere autentičnosti: Normalna lozinka (mogu birati još opcije - Šifrirana lozinka, Kerberos/GSSAPI ili NTLM)

 

Koristničko ime: koje već koristim

ihush uto 21.9.2021 10:29
JayCutler kaže...

Imam problem sa kućnim e-mailom koji je registriran kod A1.

 

Nakon instalacije Mozilla Thunderbird, e-mail klijenta, i podešavanja računa, došlo je do toga da MOGU primati e-mailove, ali ih NE MOGU slati. Napominjem da mi je dolazni poslužitelj - mail.vip.hr, i uredno dobijam nove mailove. Kada pokušam poslati mail, javlja mi da odlazni poslužitelj nije dostupan. (odlazni je mail.a1net.hr), ali ne šljaka. Pokušao sam na sve moguće načine ispraviti podatke na odlaznom poslužitelju, ali i dalje ne mogu slati mailove.

 

Kontaktiram A1 tehničku podršku, oni - ne znaju! Pa, ko koga tu ....

 

Stoga šaljem attach file gdje sam screen-shotao problem kod odlaznog poslužitelja, te se nadam pozitivnom odgovoru u nadi da ćete mi pomoći.

- dolazni server nema veze, odlazni je onaj koji se mora autorizirati.. (spam-kontrola..).

- operater ti mora dati svoje podatke za svoj e-mali-server, kao što si dobio email s ugovorom kao korisnik.. kao što si dobio user+pass.. imaš u papirima + operater-szk..

- operaterov izlazni mail, kad promjeniš liniju, tad nisi na tom operateru, npr a1-tcom.. tad ti primanje radi ali slanje ne, jer su tad pogrešni podatci za izlazni..

- a1 je trenutno divlji zapad, bivša telefonija-amis,bivši bnet-kabel, bivši vip-mobilna/home.. tj tri različite mreže + zakup od tcoma fixne + ponešto nove-optike ovisi o kvartu.. a sve je sad pod istim a1 bez razlike da bi znao koji bivši operater tj podatak za server, za izlazni mail itd.. a naravno da nisu isti jer veze coax nema s recimo mobilnom, sasvim drugi fizički server-centrala.

- ako imaš svoj mail (firme, hosting..) tad koristiš taj mail-server, tad ne ovisiš o operaterovom i recimo promjeni mreže-linije koju koristiš za internet, npr poslovni laptop.. za kućne je nevažno (jednom podešeno).

 

- ugl, osim samog naziva izlaznog-autorizacijskog mail servera kroz koji šalješ (ako koristiš operaterov, tad oni imaju podatke), ostalo je isto za sve, ssl-tsl, 465-ili-578, 995-pop3..

+ naravno user+pass kojim autoriziraš izlazni mail..

- imap ili pop3 .. tj to ovisi o tvom mailu, admin, npr gmail da bi mogao koristiti mailclient moraš omogućiti u postavkama gmaila.. bez tog ne radi.

- thunder je smeće.. korisit outlook ili mail u win, radi.

 

.. ili koristi webmail, tad ti sve ove postavke nisu potrebne..

ihush uto 21.9.2021 15:11
JayCutler kaže...

ihush, riješeno!

 

Ne znam zakaj bi Thunderbird bio smeće. Koristio sam Win mail, na njemu nemrem naštimati da mi poruke koje mi ne znače, otiđu automatski u spam. Thunderbird ima tu opciju.

 ...jer je smeće što ćeš otkriti, .. jer je mrtav kao i Firefox a stvar je u novcu kao i Googleu,..

 

Mladen kaže...

Kad si već riješio onda bi bilo lijepo i da napišeš i pomogneš ostalima koji imaju sličan problem.

Što je na kraju bilo ... način autentifikacije, portovi, enkripcija ?

 

 ...kao u svakom drugom slučaju.. sve treba odgavarajuće podesiti tad radi. Ili je neki deseti problem... Npr blokiran korisnik linija malware itd..