Razni mrežni problemi

Problem s internetom i telefonom

axma pon 27.12.2021 13:48

Pozdrav ljudi, ne znam dali sam na pravom mjestu pa se unaprijed ispričavam.

 

Trebao bih od vas savjet i mišljenje.

 

Naime majka u kući ima problem s internetom i telefonom već godinama, čas ima signala čas nema. Kad je neki vjetar ili loše vrijeme, može se pozdraviti sa svim.

Bila je korisnik T-com, Optime, B-neta, i uvijek isti problemi i shvatili smo da je problem u kabelu koji spaja stup i kuću. A taj stup je svakako u lošem stanju, prije par godina su rušili susjedni stup jer je bio istrulio. Pitali smo operatere da se zamijeni taj kabel ali svaki operater je to odbijao raditi, kao visoko je dosta, nemamo opremu za to i takve stvari. Sad smo htjeli kod A1 prijeći i oni govore da je to posao od HEP-a, sad kome više vjerovati. Čija je odgovornost i komu da se obratim? Majka više nema internet i telefon nego što ga ima a plaća uredno, naravno operateru kad se žališ da se umanji račun, ne žele to čut.

 

 

Marko :D pon 27.12.2021 17:07

Dakle, za pristup uslugama se koristi bakrena parica? Odgovornost je HT-a. Obrati im se, ako dobiješ odbijenicu, žali se, a ako te opet odbiju, pravac na HAKOM. 

 

HT kao univerzalni davatelj usluga ti mora omogućiti pristup internetu i telefonu. Ako ti ne mogu osigurati usluge preko bakrene parice, moraju ti je omogućiti preko zamijenske tehnologije (mobilna mreža).

 

Za početak, kod trenutnog operatera žali se na račun zbog nefunkcionalne usluge. Zatim se žali HT-u na lošu infrastrukturu koja uzrokuje lošu kvalitetu usluge. Ako ni to ne urodi plodom, piši HAKOM-u i priloži sve potrebne dokaze. Moj savjet je da se komunikacija odvija mailom, a ne telefonom. Kod maila imaš pisani trag, kod telefona nemaš ništa.

 

Sretno!

ivo454 pon 27.12.2021 19:05

Treba zahtjevati hibridni modem, tako kad nastanu problemi na parici, automatski prelazi na bežični 3G,4G internet. Ima u sebi sim karticu, a cijena je ista za paket. Žaliti se HAKOM_u je duga pravna procedura, treba prvo iscrpiti sve žalbe operateru, prvostupanjsku i drugostupanjsku, kad sve to prođe nakon par mjeseci, treba svu tu dokumentaciju, prigovore i odgovore na prigovore, kao i sporni račun, ugovor, kopije dokumenata osobe na koju glasi usluga, poslati HAKOM_u, koji onda u svojoj proceduri, zadužuje agenta, koji će se baviti vašim slučajem, a što može potrajti i do godinu dana. Preporuka je svo to vrijeme uredno podmirivati račune, jer gubitnik na kraju plaća sve s kamatama, a što je najčešće potrošač.

Marko :D pon 27.12.2021 19:50
ivo454 kaže...

Treba zahtjevati hibridni modem, tako kad nastanu problemi na parici, automatski prelazi na bežični 3G,4G internet. Ima u sebi sim karticu, a cijena je ista za paket.

Nema on što zahtjevati. Ako korisniku ne mogu isporučiti normalnu uslugu preko bakrene parice, moraju mu dati uslugu preko 4G/5G mreže. 

ivo454 kaže...

Žaliti se HAKOM_u je duga pravna procedura, treba prvo iscrpiti sve žalbe operateru, prvostupanjsku i drugostupanjsku, kad sve to prođe nakon par mjeseci, treba svu tu dokumentaciju, prigovore i odgovore na prigovore, kao i sporni račun, ugovor, kopije dokumenata osobe na koju glasi usluga, poslati HAKOM_u, koji onda u svojoj proceduri, zadužuje agenta, koji će se baviti vašim slučajem, a što može potrajti i do godinu dana. Preporuka je svo to vrijeme uredno podmirivati račune, jer gubitnik na kraju plaća sve s kamatama, a što je najčešće potrošač.

Rok za odgovor na prvostupanjski prigovor je 15 dana. Nakon toga, ide drugostupanjski prigovor i na njega moraju odgovorit u roku od 30 dana. Nakon toga ide prijava HAKOM-u i oni spor rješavaju u najkraćem mogućem roku, a najkasnije četiri mjeseca od podnošenja zahtjeva za riješavanjem spora. Dakle, nikakvih godinu dana; u roku od najviše 6 mjeseci njegov problem će biti riješen. Vjerojatno i prije ako operater popusti na prigovoru ili čak drugostupanjskom prigovoru (sumnjam da žele da spor dođe do HAKOM-a).

 

Kompletna procedura kako se žaliti može se pronaći ovdje.