Razni mrežni problemi

Internet je brz, ali učitavanje stranica je sporo

ficosime pet 10.12.2021 19:20

Eto ukratko, jučer uzeo novi A1 internet (do sada bio na 70, sad uzeo 200mbs).

Internet na speedtestu pokazuje 200mb, ali imam problem. Naime, kada stavim komp u sleep mode i ponovno ga "probudim" uzasno sporo loada stranice. Koliko sam čitao po netu problem je u DNS-u. Od prije sad imao postavljene 8.8.8.8. i 1.1.1.1. Probao sam ih maknuti da budu automatske, ali isti problem.

 

Ugl., potpuni sam laik za ova pitanja, pa rekoh da pitam ovdje prije nego zovem A1 jer pretpostavljam da pošto je brzina tu, nešto ne valja u postavkama s moje strane. Ili?

Marko :D pet 10.12.2021 19:26

Da je problem u DNS-u, onda bi svi korisnici imali identičnih problema. Osobno imam A1 internet, koristim 1.1.1.1 i nemam nikakvih problema. Problem je u tvojoj mrežnoj kartici ili njenim driverima. Reinstaliraj drivere, pa vidi kakva je onda situacija.

protest431 pet 10.12.2021 19:40

Primjećuješ to na svim uređajima, na svim browserima ili na samo jednom?

 

edit: Sad vidim da je nakon sleepa samo? Updateaj drivere za mrežnu, možeš i Windowse odma. 

Probaj popratiti ovo prije ako je laptop: 

Method 2
Press Windows key
Search Edit power plan
select Change Advanced Power Settings
Under wireless adapter settings
Update both battery and plugged settings to Maximum performance.

ficosime sub 11.12.2021 09:41

Nakon slipa i nakon paljenja kompa.

Jučer se igrao po postavkama i stavio i na ruteru i na kompu isti DNS i radi normalno sada kad se digne iz sleepa. Ali kad sam jutros upalio računalo pisalo je da nema interneta i morao odspojiti/spojiti kabel da bi se vratio. Radim sad reinstall pa ću vidjet jel to problem.

ihush sub 11.12.2021 17:59
ficosime kaže...

Reinstalirao ih, ali isti problem.

Neka druga ideja šta bi moglo biti?

 -što god bilo nećeš ćoravakoka metodom i čačkanjem popraviti.. tj ako imaš sreće igraš loto i veća je šansa da dobiješ..