Prodaja - Mobiteli i oprema

[Prodaja] Apple iPhone 12 Pro Max Graphite

Franzek pon 27.9.2021 20:59

iPhone 12 Pro Max, 128GB, graphite, HR račun, garancija do 13.11.2022.
Mobitel je savršeno očuvan bez tragova korištenja, od prvog dana na mobitelu je
Spigen kaljeno staklo. Mobitel je rijetko korišten te je zdravlje baterije 100%
Poklon Spigen maskica.

 

Cijena 6500kn

 

Zamjene me ne zanimaju.

 

Franzek uto 28.9.2021 09:16

Najjednostavniji način provjere je kontaktiranje iStyle i zatražiti info kolika je garancija za uređaje kupljene kod njih. Prvu godinu jamstva daje Apple a drugu godinu jamstva iStyle.
Mislim da je to prednost za uređaje koji su kupljeni kod njih jer su oni Apple Service Provider.

 

Timo sri 29.9.2021 08:32

Evo sta kaze iStyle:

 

"Svaki Apple proizvod ima jednu godina jamstva od dana kupnje. Jamstvo je najlakše provjeriti tako da pogledate na računu datum kupnje. Također možete nama dati serijski broj uređaja, mi ćemo u Apple sustavu provjeriti je li vaš uređaj još uvijek pokriven jamstvom."

 

Ne znam tko ti je u iStyle rekao da imas 2 godine jamstva. Jer nemas, osim ako nisi kupio produljenje.

 

Ono sto imas godinu dana nakon isteka jamstva je pozivanje na materijalni nedostatak, sto nije isto kao jamstvo proizvodaca.

Franzek sri 29.9.2021 22:06

Danas sam tražio informaciju od iStyle i ovo je odgovor na pitanje koliko je važeće jamstvo na iPhone kupljen kod njih:

 

 

Poštovani,

U koliko kupujete kao fizička osoba garancija je 2 godine, a ukoliko kupujete na firmu garancija je 1 godina.


Srdačan pozdrav,

 

 

Nadam se da je ovo razjasnilo sve nedoumice oko jamstva.

Timo čet 30.9.2021 10:12

rista, gore sam ti napravio copy/paste sa iSytle web stranice.

 

fotkaj racun i garanciju na kojoj ti pise da imas 2 godine jamstva 

 

da je u istyle 2 godine garancija, nitko ne bi kupovao Apple proizvode u nijednom drugom ducanu u hrvatskoj, jer je kod svih ostalih godinu dana, ukljucujuci i Apcom koji je jedini distributer za Apple kod nas

 

kao sto rekoh, Apple u cijelom svijetu ima godinu dana na sve svoje proizvode, u EU svaki kupac ima 2 godine pravo na reklamaciju, popravak i povrat, bez obzira koliko proizvodac davao jamstvo, i to se zove materijalni nedostatak, na koji se pozivas nakon isteka jamstva, ako je 1. godina

 

svakako podijeli sa nama to saznanje da iStyle ima 2. godine jamstva na Apple proizvode, buduci kupci ce ti svakako biti zahvalni

foofajter čet 30.9.2021 10:18

Rista, i on je tebi kopirao odgovor koji je dobio na mail, pazi sad, od istylea u kojem su mu odgovorili da je 2 godine garancija jer su očito uzeli u obzir odmah i jamstvo proizvođača i trgovca

Timo čet 30.9.2021 10:39
foofajter kaže...
Rista, i on je tebi kopirao odgovor koji je dobio na mail, pazi sad, od istylea u kojem su mu odgovorili da je 2 godine garancija jer su očito uzeli u obzir odmah i jamstvo proizvođača i trgovca

ne, on je napiso da je dobio odgovor, a ja sam kopirao sa njihove stranice sluzbenu objavu koja stoji gore

 

jer mogu i ja napisati:

 

 

Poštovani,

Svi Apple proizvodi imaju 1. godinu jamstva


Srdačan pozdrav.

 

I reci, evo ovo su mi odgovorili. nadam se da je to sada rjesilo sve nedoumice oko jamstva

 

ovako pise na njihovim stranicama:

 

UVJETI JAMSTVA

iSTYLE, d.o.o. (u daljnjem tekstu PCS) prenosi kupcu jamstvo proizvođača za ispravno funkcioniranje proizvoda, od dana preuzimanja u trajanju od 12 mjeseci. PCS vršit će servisiranje opreme u jamstvenom roku isključivo u ovlaštenom servisu. PCS osigurat će rezervne dijelove za prodanu opremu u skladu s važećim propisima.

JAMSTVO I PRIDRŽAJ PRAVA TVRTKE

Ograničenje odgovornosti:

PCS prenosi prema Vama kao krajnjem kupcu jamstvo proizvođača za greške u izradi i materijalu. Jamstvo vrijedi jedino za nove proizvode isporučene prvom krajnjem kupcu od PCS-a ili ovlaštenog prodavača i to za vrijeme od JEDNE (1) GODINE od dana kupnje od strane prvog krajnjeg kupca. Odgovarajuće jamstvo za rezervne dijelove i module koje ste primili od PCS-a ili ovlaštenog prodavača vrijedi DEVEDESET (90) DANA ukoliko su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Za vrijeme jamstvenog roka PCS će besplatno popraviti (ili, po svom izboru, zamijeniti) sklopovlje obuhvaćeno jamstvom kod kojeg se utvrdi greška, pod uvjetom da ga vratite ispravno pakirano, ovlaštenom servisnom središtu, zajedno s vašim imenom, adresom, telefonskim brojem, opisom greške i dokazom o datumu kupnje.
Jamstvo ne vrijedi u slučaju da je po PCS-ovoj procjeni, greška na navedenom sklopovlju nastala pogrešnom upotrebom, zloupotrebom, vanjskim utjecajem (udarci, vibracije, kemijski utjecaji, vlaga, prašina, ekstremne temperature, štetna zračenja, neispravne strujne mreže, udari groma i sl.) ili kao posljedica popravka ili izmjene koji nisu izvršeni od strane ovlaštenog prodavača ili servisnog središta, ili ako je greška učinak normalnog habanja. U jamstvo nisu također uključeni potrošni materijali (tinte, toneri) te mediji za jednokratno pohranjivanje podataka. Nadalje, jamstvo ne vrijedi ako kupac ne ispuni svoje obveze. Troškove ispitivanja i mogućeg popravka snosi kupac u slučaju da se tokom ispitivanja od strane PCS-a pokaže da se kupčev zahtjev iz jamstva odnosi na grešku koja nije uključena u jamstvo ili da je jamstveni rok istekao ili je proizvod ispravan.
PCS ne preuzima jamstvo za programsku podršku bilo koje vrste (uključujući pripadajuće priručnike i dokumentaciju), a osobito ne za kakvoću, funkcionalnost ili podesnost iste za određenu namjenu. Ovo ne dira u moguće obveze preuzete od PCS-a posebnim licencnim ugovorom.
NI U KOM SLUČAJU NE ODGOVARAJU NITI PCS, NITI BILO KOJI ČLAN PCS GRUPE ZA MOGUĆU IZRAVNU, NEIZRAVNU, SLUČAJNU, POSREDNU, NEPOSREDNU ILI DALJNJU ŠTETU. OSOBITO NE PREUZIMA NITI PCS NITI BILO KOJI ČLAN PCS GRUPE ODGOVORNOST ZA IZGUBLJENE PODATKE ILI PROGRAME, UKLJUČUJUĆI TROŠKOVE OBNAVLJANJA ILI UMNOžAVANJA TAKVIH PODATAKA ILI PROGRAMA.

 

Moze on pricati i pisati sto hoce, dok god nema izriciti dokaz svoje tvrdnje, ja se vodim onime sto pise na stranici trgovca, a to je jamstvo od jedne godine.

 

inace cijena je ok, sretno s prodajom

 

/out

 

bruno11 čet 30.9.2021 11:09

Drugu godinu garancije je dužan osigurati trgovac, u ovom slučaju iStyle. Oni su jednostavno c/p Appleove uvjete za garanciju u nadi da će nekoga slabije upućenog uspjeti zavaljat ako dođe do reklamacije.

Franzek čet 30.9.2021 13:17

Ljudi moji, pa zar je tako teško prihvatiti da su ponekad stvari krenule na bolje nego što su bile?

Moj savijet je da svatko tko ne vjeruje direktno kontaktira iStyle i provjeri sa njima kolika je garancija, to nije problem a nije ni tajna :-)

Ja sam napravio sve što sam mogao a mogu i sa kupcem otići u iStyle da zajedno provjerimo do kada je važeća garancija za moj iPhone.

Eto toliko od mene, od sada odgovaram samo kupcima jer nemam vremena za nadmudrivanje o nečemu što svatko može sam provjeriti sa malo truda.

 

guzda22 pet 1.10.2021 10:06

prema zakonu eu i njihovim smjernica na svu tehničku robu kupljenu u eu je jamstvo 2 godine. Dakle ima tvorničko jamstvo koje može bit 2 dana, 6 mjeseci ili 10 godina i ima zakonsko jamstvo.

u ovom slučaju iphone daje globalno jamstvo od 1 god i onda prema eu ima još jednu godinu. bez ozbira što trgovac veli da je god dana.

 

iphone se 1.gen mi se pokvarila matična nakon god i 3 mjeseca. odnio u emmezetu jer je tamo kupljen. poslali na servis dobio novi.