Hclifer uto 19.1.2021 21:27

**Ispričavam se za naslov, nije ACER ASPIRE nego je UltraBook Acer Swift 3**

 

Pozdrav svima,

prije malo manje od mjesec dana sam kupio ovaj Acer Aspire ( 4700U,16GB RAM, 512SSD, Win 10 Home) laptop. 

Počeli su problemi nakon nekih dva tjedna kad se laptop samo od jednog zablesirao i zamrzao. Nisam ga mogao ugasiti ni držeći power on dugme(Kasnije sam uspio držeći ga 60 sekundi)
Od tad mi se bio zablesirao već tri-četiri puta. Zadnji put kad se bio tako zablokirao se samo odjednom sam od sebe ugasio i ponovo pokrenuo.
Kolega je imao sličan problem sa Lenovom, ali mu nakon Links servisa nisu ništa mogli riješiti i tako se sve završilo. 

Zna li itko do čega bi moglo biti? 

Ukoliko nitko ne bude znao koji bi mogao biti problem ću ga odnijeti na servis.

 

Hvala puno unaprijed, tko god pomogao.

Bur33k uto 19.1.2021 22:13

Laptop mora ići u servis na diagnostiku, a servis mora biti ovlašten da ne izgubiš garanciju.

Slične simptome je imao Asus od supruge, star preko 8god. Uglavnom spoj matične ploče i HDDa je crkavao i nema spasa.

Ti imaš sigurno Nvme m2 unutra i može biti problem u njemu, spoju ili matičnoj. A kako su to laptopi, može biti i masa drugih stvari.

Samo ništa ne kopaj sam koliko god iskustva imaš.

Prijatelj se nije dovoljno dobro izborio za popravak tog laptopa ili zamjenu.

Isto je meni bilo s mobitelom, stalno u servisu a GPS ne radi, 2 puta sam slao u Links, a 3. put došao po njega i samo napravio đir za test po naselju i vratio ga opet u Links. Rekli su mi da je odobrena zamjena od strane Linksa jer je uređaj očigledno u kvaru.

Laptop sa dobrim specifikacijama si uzeo, šteta što ne radi kako treba.

darkborg sri 20.1.2021 00:28

Ne, osim ako im to sam dozvoliš. Ako je uređaj pod jamstvom moraju ga ili popraviti ili zamjeniti ako popravak nije moguć.

Čitajući iskustva forumaša sa servisima u zadnje vrijeme, nemoj se čuditi ako ti ga vrate sa servisa a da problem i dalje postoji. Ako se to dogodi, budi uporan i nosi im ga nazad dok ne riješe. A ko krenu previše zavlačiti, malo zaprijeti mingom.

renato1977 sri 20.1.2021 00:59
Hclifer kaže...

**Ispričavam se za naslov, nije ACER ASPIRE nego je UltraBook Acer Swift 3**

 

Pozdrav svima,

prije malo manje od mjesec dana sam kupio ovaj Acer Aspire ( 4700U,16GB RAM, 512SSD, Win 10 Home) laptop. 

Počeli su problemi nakon nekih dva tjedna kad se laptop samo od jednog zablesirao i zamrzao. Nisam ga mogao ugasiti ni držeći power on dugme(Kasnije sam uspio držeći ga 60 sekundi)
Od tad mi se bio zablesirao već tri-četiri puta. Zadnji put kad se bio tako zablokirao se samo odjednom sam od sebe ugasio i ponovo pokrenuo.
Kolega je imao sličan problem sa Lenovom, ali mu nakon Links servisa nisu ništa mogli riješiti i tako se sve završilo. 

Zna li itko do čega bi moglo biti? 

Ukoliko nitko ne bude znao koji bi mogao biti problem ću ga odnijeti na servis.

 

Hvala puno unaprijed, tko god pomogao.

 Pridružujem se ekipi na savjetima,ako je pod garancijom vrati i neka se pozabave sa njim..

E sad me zanima samo kad se smrzne?Kad si na youtubu radiš nešto na njemu ili?Jel ima nešto šta ti je bilo čudnovato?

Sry milijon pitanja..Jesi pogledao kakve su ti temperature?Malo ga "podgrij" sa nekim programom pa javi rezultate..Ali uglavnom vrati u tgovinu pa na servis

Hclifer sri 20.1.2021 20:12
darkborg kaže...
Ne, osim ako im to sam dozvoliš. Ako je uređaj pod jamstvom moraju ga ili popraviti ili zamjeniti ako popravak nije moguć.

Čitajući iskustva forumaša sa servisima u zadnje vrijeme, nemoj se čuditi ako ti ga vrate sa servisa a da problem i dalje postoji. Ako se to dogodi, budi uporan i nosi im ga nazad dok ne riješe. A ko krenu previše zavlačiti, malo zaprijeti mingom.

 Hvala puno na savijetu. Šta znači ovo "mingom" ? .. nisam nažalost upoznat s tim pojmom 

Hclifer sri 20.1.2021 20:16
renato1977 kaže...
Hclifer kaže...

**Ispričavam se za naslov, nije ACER ASPIRE nego je UltraBook Acer Swift 3**

 

Pozdrav svima,

prije malo manje od mjesec dana sam kupio ovaj Acer Aspire ( 4700U,16GB RAM, 512SSD, Win 10 Home) laptop. 

Počeli su problemi nakon nekih dva tjedna kad se laptop samo od jednog zablesirao i zamrzao. Nisam ga mogao ugasiti ni držeći power on dugme(Kasnije sam uspio držeći ga 60 sekundi)
Od tad mi se bio zablesirao već tri-četiri puta. Zadnji put kad se bio tako zablokirao se samo odjednom sam od sebe ugasio i ponovo pokrenuo.
Kolega je imao sličan problem sa Lenovom, ali mu nakon Links servisa nisu ništa mogli riješiti i tako se sve završilo. 

Zna li itko do čega bi moglo biti? 

Ukoliko nitko ne bude znao koji bi mogao biti problem ću ga odnijeti na servis.

 

Hvala puno unaprijed, tko god pomogao.

 Pridružujem se ekipi na savjetima,ako je pod garancijom vrati i neka se pozabave sa njim..

E sad me zanima samo kad se smrzne?Kad si na youtubu radiš nešto na njemu ili?Jel ima nešto šta ti je bilo čudnovato?

Sry milijon pitanja..Jesi pogledao kakve su ti temperature?Malo ga "podgrij" sa nekim programom pa javi rezultate..Ali uglavnom vrati u tgovinu pa na servis

 Hvala puno na odgovoru.
Smrznuo mi se u slučajevima kad je bio otvoren PDF, PowerPoint i VLC. (nisu sve aplikacije bile otvorene u isto vrijeme) 
Nije mi ništa nažalost čudno, ništa se ne dešava. Niti se pale ventilatori da bi pretpostavio zagrijavanje procesora. 
Bio sam djevojci dao da igra Simse4, procesor se malo bio zagrijao do nekih 60ak stupnjeva, ali se tad nije zamrzo..
Morat ću u Links definitivno prvom prilikom.

Ne znam dal bi mogla biti stvar što je došao sa Windowsom 10 Home verzijom. Čuo sam da je još netko imao problema sa tim stock windowsom..

darkborg sri 20.1.2021 21:02
Hclifer kaže...
darkborg kaže...
Ne, osim ako im to sam dozvoliš. Ako je uređaj pod jamstvom moraju ga ili popraviti ili zamjeniti ako popravak nije moguć.

Čitajući iskustva forumaša sa servisima u zadnje vrijeme, nemoj se čuditi ako ti ga vrate sa servisa a da problem i dalje postoji. Ako se to dogodi, budi uporan i nosi im ga nazad dok ne riješe. A ko krenu previše zavlačiti, malo zaprijeti mingom.

 Hvala puno na savijetu. Šta znači ovo "mingom" ? .. nisam nažalost upoznat s tim pojmom 

 Mingo iliti ministarstvo gospodarstva. Odeš na prijava.mingo.hr i podneseš prijavu tržišnoj inspekciji. 

Role2 sri 20.1.2021 21:02

Vidi na acer supportu , pretrazi po SNID broju ispod laptopa, i skini zadnju verziju GPU , Audio i chipset drivera. Ako to ne popravi nista, eventualno updataj i BIOS ako ima noviji neki (vidim da su na 1,04 verziji mjenjali postavke ram memorije) Bios verziju mozes provjeriti ako stisnes F2 kad se pali laptop.

To je poprilicno friska roba, i nista cudno da ima nekih mušica u pocetku