svix1 čet 26.5.2022 13:15
Tascam kaže...

Vjerojatno si jedini slučaj kome optika ne radi kako treba.

 Sve i da radi kako treba, plaćam 200/100mbps.

Do 31.5. je besplatno 500mbps koji su mi UKLJUČENI i na ookli - žično pokazuje 95/150 npr.

 

Ne isporučuju ni 70% od onog što plaćam. Prigovor je napisan, nema odgovora.

 

 

evo sad npr, vrijeme dolje desno

Jehonan čet 26.5.2022 13:51
Gale92 kaže...
Dud kaže...
......... U svakom slučaju znaju oni kaj rade da mi ne budemo na dobitku :P  

 Ma naravno da znaju, za primer samo da navedem. Želio sam uzet na pretplatu Galaxy S21 Ultra.

Zvao sam na 08009000 i teta mi je rekla da moram dat učešće prilikom preuzimanja mobitela. jer je cijena veća od 7k.

Nedugo nakon toga išao sam u T-centar te su mi tamo isto rekli.

Da bi 4 mj nakon svega uzeo uređaj na pretplatu (bez učešća i čitav iznos na pretplatu) na T-com kamionu

Tada mi je rečeno da je to stvar čisto njihove procjene, dal će ti dat sa učešćem ili na pretplatu

 

Ja namjerno nisam želio sa učešćem jer plaćam MAX 3 Premium, imam 2 mobitela kod njih i još mobilni internet, cca mjesečno plaćam preko 2k iznos računa na T-usluge.

 

Tako da je jednostavno za zaključiti da oni to "rade" na princip "kako im se svidiš".

Upravo tako!

 

Vele da se to kod nas u Hrvatskoj još zove i korporativni marketing!

 

A vrag bi ga znao ipak smo mi zaostali i moramo imati par puta veće cijene i par puta lošije uluge nego ovaj kulturni te razvijeni dio Europe!

Zaporožac čet 26.5.2022 14:35
Mladen kaže...

Svašta agenti znaju obećati pa pripazi, dokumentiraj sve, traži pismeno.

Mene su prevarili kod dovođenja novog korisnika i nakon par mjeseci skrivanja agentice i hrpu laži od ostalih koji su je pokrivali na kraju se opravdavaju da ja nisam vlasnik linije i da mi zato neće dati snimku ili transkript razgovora (što bi sve razjasnilo).

 

 

 ja sam si za takve i slične razgovore kod ugovaranja ostavio LG G5, instalirana ACR apk za android, pa im kažem "snimam i ja vas..."

nikada problema, a da ih i bude, imam audio zapis.

Dud čet 26.5.2022 15:13
Zaporožac kaže...
Mladen kaže...

Svašta agenti znaju obećati pa pripazi, dokumentiraj sve, traži pismeno.

Mene su prevarili kod dovođenja novog korisnika i nakon par mjeseci skrivanja agentice i hrpu laži od ostalih koji su je pokrivali na kraju se opravdavaju da ja nisam vlasnik linije i da mi zato neće dati snimku ili transkript razgovora (što bi sve razjasnilo).

 

 

 ja sam si za takve i slične razgovore kod ugovaranja ostavio LG G5, instalirana ACR apk za android, pa im kažem "snimam i ja vas..."

nikada problema, a da ih i bude, imam audio zapis.

 Poprilično se stiltaju kad im kažeš u svrhu moje zaštite kao potrošaća ovaj razgovor se snima i s moje strane. 

Mladen čet 26.5.2022 15:14

Da, treba se očito bolje pripremiti, zato sam i napisao svoje iskustvo.

Nisam očekivao da će tako prljavo igrati, godinama smo sve uspješno rješavali i ni sa jednim od tih priključaka nisu imali problema (redovno plaćanje i nula poziva SZK).

Nije mi toliko što sam ja ostao bez nagrade za dovođenje novog korisnika (trebao sam dobiti veću brzinu na jednoj lokaciji) nego što je i taj novi prevaren pa sam sad naravno ja kriv :).

 

 

 

 

zabbax21 čet 26.5.2022 21:34

Al dobro meni bar osobno to nikad nije jasno bilo iskat neke poklone il điđe od operatera zato šta si njihov korisnik, mislim, jel ljudi isto tak i od hepa očekuju čokoladu, od vodoopskrbe možda kilu čvaraka? 

Mladen pet 27.5.2022 00:24

I za postojeće korisnike firme često daju nekakav bonus/popust za dugogodišnju vjernost a ovdje se radilo o dovođenju novog korisnika i to još prelazak od drugog operatera.

Za HEP donedavno i nisi imao izbora ali su ipak dolaskom konkurencije nešto napravili (Hepi ugovori). Za vodoopskrbu nažalost ni danas nema alternative.

 

 

Jehonan pet 27.5.2022 08:46
zabbax21 kaže...

Al dobro meni bar osobno to nikad nije jasno bilo iskat neke poklone il điđe od operatera zato šta si njihov korisnik, mislim, jel ljudi isto tak i od hepa očekuju čokoladu, od vodoopskrbe možda kilu čvaraka? 

I sam sam toga mišljenja!

 

Ne trebaju meni nikakvi "pokloni"! Daj ti meni kvalitetnu tehnologiju, vezu te fer i korektnu cijenu. Ne trebaš ti meni davati poklone, a da bi onda kasnije cigančio i gledao kako ćeš me kroz račune namagarčiti i naplatiti mi vrijednost par tih "poklona" kroz rok dok sam tvoj korisnik.

 

Uglavnom, porazno kako god to čovjek gledao!

zelenapaprika pet 27.5.2022 13:44
zabbax21 kaže...

Al dobro meni bar osobno to nikad nije jasno bilo iskat neke poklone il điđe od operatera zato šta si njihov korisnik, mislim, jel ljudi isto tak i od hepa očekuju čokoladu, od vodoopskrbe možda kilu čvaraka? 

 Kod telekoma se uvijek osjećam operušano. Jer ne šire svoju fiksnu mrežu skladu s potrebama korisnika i jer ovo crkavicu naplaćuju papreno. 30+ godina je puno u životu čovjeka, a za to vrijeme se kod mene nisu makli od ofucane bakrene parice. Pa treba iskati poklone, ako se nekima nude.

boatenga pet 27.5.2022 19:04
zelenapaprika kaže...
 Kod telekoma se uvijek osjećam operušano. Jer ne šire svoju fiksnu mrežu skladu s potrebama korisnika i jer ovo crkavicu naplaćuju papreno. 30+ godina je puno u životu čovjeka, a za to vrijeme se kod mene nisu makli od ofucane bakrene parice. Pa treba iskati poklone, ako se nekima nude.

 Da, potpuno je za razumjeti što pišeš, evo kod mene je A1 provukao optiku potpuno nenadano iznenađen sam, dok tcom brljavi se sa bakrom i paricama još od osamdesetih od negdje 82-e kad je prvi telefon stigao u kvart, a u pitanju je grad na obali veći grad..Središte istog.

Svađaš se sa njima jer ti sa 30 Mbps nekim čudom tijekom vremena trajanja ugovora spuste na 10 Mbps down i slične stvari..

Stup se već osušio nakrivio izgubio onu zelenu boju koliko stoji jadan i drži na sebi te iste žice tcom-a od nekih proteklih vremena..

Da je tcom ostao u našem vlasništvu imali bi optiku već i u zadnjem selu..E tako.

Znam da se mnogi neće složit na tvrdnju, no bar se smije napisat.

 

papreno

 

Gale92 pet 27.5.2022 19:40
Jehonan kaže...

 

.....Vele da se to kod nas u Hrvatskoj još zove i korporativni marketing!

 

 

 Samo treba biti "mudriji" od njih..... ja sam jedini "poklon" za 6 godina Premium usluga (2 max tva, 2 mobitela, net, telefon) samo jednom dobio poklon bon u SD od 600kn i za to mi nije povećan račun na mj razini...

Raoul sub 28.5.2022 03:33

Pozdrav, imam vdsl 40/10 Mbps (tu u mjestu naravno nema optike), i zadnjih nekoliko dana u vecernjim satima mi je brzina znala skociti na 120/40 Mbps, ali naravno to traje sat ili dva i onda se smanji na normalu. Evo sada pokazuje 96/44.

zabbax21 sub 28.5.2022 06:58
Raoul kaže...

Pozdrav, imam vdsl 40/10 Mbps (tu u mjestu naravno nema optike), i zadnjih nekoliko dana u vecernjim satima mi je brzina znala skociti na 120/40 Mbps, ali naravno to traje sat ili dva i onda se smanji na normalu. Evo sada pokazuje 96/44.

 Obična usluga bez hibrida? ( Pušta se hibrid i na vdslu nekad pa pitam )

 

Moguće da su novi dlam portovi u centrali/kabinetu koji omogućavaju takvu brzinu a vi ste vjerojatno dosta blizu centrale/kabineta ( cca 500m ? ) pa možete imati takve brzine.

 

 

Raoul sub 28.5.2022 07:47

Da bez hibrida, 400-500 metara od centrale, ali nije mi jasno zasto je ta brzina samo ponekad i to navecer, najcesce poslije ponoci, i traje samo sat dva. Evo vec se smanjila na normalnu. Prije godinu ili dvije sam ih zvao i rekli su da je najveca moguca brzina koju mi mogu pustiti 40Mbps

Raoul sub 28.5.2022 11:23

Zvao sluzbu za korisnike da vidim kolika mi je najveca moguca brzina, agent kaze da sam udaljen od centrale 420 metara i da mi je najveca moguca brzina 50 Mbps. Ne vjeruje da mi povremeno brzina ide do 120 kao sto sam napisao u prijasnjim postovima.

zelenapaprika sub 28.5.2022 15:37

Mobilne tarife:

"Od 1. lipnja 2022. godine u sklopu tarifa više neće biti dostupna opcija bez potrošnje interneta za aplikaciju po izboru. Kako biste i dalje mogli surfati neopterećeno, u tarife smo dodali još više gigabajta i omogućili pristup 5G mreži uz povećanje cijene mjesečne naknade za 6kn, odnosno 5,4kn u slučaju mjesečne naknade s uključenih 10% popusta."

Nuclear_Phoenix sub 28.5.2022 21:26

Spojili optiku danas, radi sve, divno krasno. Uspio sam spojiti ONT i Mikrotik direktno, imao sam od prije bridge mod i spremnog PPPoE usera (prije je bio VDSL) - jedina promjena (zapravo dvije):

 

1. Kreirati novi interface - interfaces, VLAN tab, novi, VLAN id 100, interface recimo eth1 ako ćete ONT spojiti u prvi port, može biti bilo koji, MTU 1492. Ne biti budala, dati mu ime vlan100-internet i zapamtiti ime. Spremiti.

2. PPPoE clientu u PPP meniju reći da mu interface više nije eth1 ili koji je već bio nego gore novo kreirani iface, u ovom slučaju "vlan100-internet".

3. Restartati ONT i Mikrotika. Nakon reboota, radi. Thats it.

 

Nadopunim za par dana kad donesu maxtv, trebalo bi biti jako slično, novi VLAN, tag 1500, otići na bridge, izbaciti neki eth iz bridge (jer sad su svi u bridgeu sa pppoe, eth1-10 i sfp1 koji se ne koristi), vratiti se na VLAN popis i staviti tom VLANu interface taj eth kojeg smo izbacili. Jedini "problem" je da telefon neće raditi a kako ga nikad nisam imao spojenog...

punkrockos ned 29.5.2022 13:27

pozdav, imam t-comov internet bakar brzina 40mbits/s, veza je stabilna a router je neki speedport plus. Međutim, trebalo bi mi nešto za pojačanje wifi signala po cijeloj kući jer na nekim rubnim dijelovima uopće ne mogu hvatati wifi signal. Razmišljam možda uzeti od njih ovu ponudu, 

https://www.hrvatskitelekom.hr/internet/premium-smart-wi-fi. Koristi li netko i kako je zadovoljan? Ili da možda sam kupim neki wifi pojačivač i instaliram. Hvala

zelenapaprika ned 29.5.2022 14:20
punkrockos kaže...

pozdav, imam t-comov internet bakar brzina 40mbits/s, veza je stabilna a router je neki speedport plus. Međutim, trebalo bi mi nešto za pojačanje wifi signala po cijeloj kući jer na nekim rubnim dijelovima uopće ne mogu hvatati wifi signal. Razmišljam možda uzeti od njih ovu ponudu, 

https://www.hrvatskitelekom.hr/internet/premium-smart-wi-fi. Koristi li netko i kako je zadovoljan? Ili da možda sam kupim neki wifi pojačivač i instaliram. Hvala

 Imaš cijelu aktivnu temu o tome: https://forum.bug.hr/forum/topic/mrezni-hardver/kucna-mreza-ap-vs-range-extender-vs-mesh/279884.aspx

froxie24 ned 29.5.2022 16:45
punkrockos kaže...

pozdav, imam t-comov internet bakar brzina 40mbits/s, veza je stabilna a router je neki speedport plus. Međutim, trebalo bi mi nešto za pojačanje wifi signala po cijeloj kući jer na nekim rubnim dijelovima uopće ne mogu hvatati wifi signal. Razmišljam možda uzeti od njih ovu ponudu, 

https://www.hrvatskitelekom.hr/internet/premium-smart-wi-fi. Koristi li netko i kako je zadovoljan? Ili da možda sam kupim neki wifi pojačivač i instaliram. Hvala

 Imam ga ja i odličan je. Wifi signal mi pokriva cijelu kuću prizemlje/kat + tavan. A da ne govorim o puno stabilnijoj vdsl vezi. 

dakky ned 29.5.2022 22:08

Zna li netko da li SZK moze/smije dati postavke za VoIP... uzeo napokon svoj router (TP-link VR2100v), slozio iptv i internet, voip naravno ne znam user i pass... iz Speedport plusa se ne moze iscitati, a nemam vise ZTE za skinuti konfu, pa eto... ako netko ima ideju kako do podatka javite :)

Tremmert ned 29.5.2022 23:23

SZK ne može vidjeti te podatke, niti ih smije davati - podaci se nalaze u Jasper bazi do koje SZK nema pristup. 

SMC ima pristup tim podacima, ali ako ne znaš nekoga tko radi tamo - nećeš moći doći do tih podataka. Jedina šansa ti je da uloviš tehničara na ulici, platiš mu ćevape i pivu te da on nazove SMC u tvoje ime i dođe do podataka - ali i šansa toga je jako slaba. 

grubi13 pon 30.5.2022 17:41
punkrockos kaže...

pozdav, imam t-comov internet bakar brzina 40mbits/s, veza je stabilna a router je neki speedport plus. Međutim, trebalo bi mi nešto za pojačanje wifi signala po cijeloj kući jer na nekim rubnim dijelovima uopće ne mogu hvatati wifi signal. Razmišljam možda uzeti od njih ovu ponudu, 

https://www.hrvatskitelekom.hr/internet/premium-smart-wi-fi. Koristi li netko i kako je zadovoljan? Ili da možda sam kupim neki wifi pojačivač i instaliram. Hvala

 Ja ga imam u stanu i wifi signal mi radi bez greske,brzina mi je oko 47mbits/s toliko mi dopustaju  bakrene parice.Ne kosta te nista da uzmes i isprobas nema ugovorne obaveze placas mjesecni najem ako nisi zadovoljan tehnicari ti dodju po opremu.

dakky sri 1.6.2022 19:45

Btw, samo da javim, evo nakon micanja FR2 profila i stavljanja FR1, stvar se za sad jako ubrzala, a pritom izgleda da nema grešaka. (Speedport FR2: cca 34/16)

Na speedportu je i na FR2 bilo more CRC grešaka dok evo na tp-linku nula u tih 6 i pol sati.


 

Rekao je tehničar nazvati sutra da provjeri kakvo je stanje, na što meni pada na pamet da ga pitam da li može makar na kratko maknuti FR profil skroz i pustiti skroz otvoreni, ali to će vjerojatno biti previše i za modem i za paricu...? :)

dakky sri 1.6.2022 20:39

pa novi je modem, volio bi vidjeti max kako ide i kako se ponaša. Speedport bi već izgubio sinkronizaciju 7 puta u ovih 6 sati i na FR1. A uvjeravali su me da je do parice, nikome nije palo na pamet da je mozda do Speedporta ;)