Tirkiz sri 11.5.2022 07:28
svix1 kaže...

upravo testirano, sutra im se javim

 

 

već sam zvala, resetirali liniju ali nema promjene...pokušat ću ponovo i tražiti da mi smanje račun

 

Ookla speedtest nije savršena, često kod prvog mjerenja upload zapne (pa piše 0,00 Mbps) - treba napraviti drugo i treće (pa može i četvrto) mjerenje zaredom i onda te rezultate gledati.

 

Mjerenje uvijek raditi preko LAN kabela (računalo spojeno LAN kabelom direktno u router) a ne WiFi-ja.

Mjerenje raditi kada nitko ne surfa, tj. odspojiti sve ostale uređaje uključujući i mobitele sa WiFi-ja da ne bi umanjili brzinu koja se izmjeri.

 

Ako je i nakon trećeg mjerenja zaredom upload nula, onda nešto ne štima, probati sa nekog drugog uređaja a može i mobitela spojenog na WiFi tek toliko da se vidi jel upload nula ili je veći od nule.

 

Speedtest server uvijek mora biti telekom kod kojeg se koristi usluga (HT).

 

Možda optički kabel nije dobro uštekan u ONT ili ga je netko negdje previše svinuo, stisnuo, pregazio, svašta moguće.

 

Svakako javiti HT-u, trebali bi i oni sa svoje strane vidjeti ako brzine ne valjaju i poduzeti radnje.

Najbolje je preko chata na moj telekom portalu ili Facebooku jer gotovo odmah reagiraju i naprave provjeru.

 

froxie24 sri 11.5.2022 12:14
Tirkiz kaže...
svix1 kaže...

upravo testirano, sutra im se javim

 

 

već sam zvala, resetirali liniju ali nema promjene...pokušat ću ponovo i tražiti da mi smanje račun

 

Ookla speedtest nije savršena, često kod prvog mjerenja upload zapne (pa piše 0,00 Mbps) - treba napraviti drugo i treće (pa može i četvrto) mjerenje zaredom i onda te rezultate gledati.

 

Mjerenje uvijek raditi preko LAN kabela (računalo spojeno LAN kabelom direktno u router) a ne WiFi-ja.

Mjerenje raditi kada nitko ne surfa, tj. odspojiti sve ostale uređaje uključujući i mobitele sa WiFi-ja da ne bi umanjili brzinu koja se izmjeri.

 

Ako je i nakon trećeg mjerenja zaredom upload nula, onda nešto ne štima, probati sa nekog drugog uređaja a može i mobitela spojenog na WiFi tek toliko da se vidi jel upload nula ili je veći od nule.

 

Speedtest server uvijek mora biti telekom kod kojeg se koristi usluga (HT).

 

Možda optički kabel nije dobro uštekan u ONT ili ga je netko negdje previše svinuo, stisnuo, pregazio, svašta moguće.

 

Svakako javiti HT-u, trebali bi i oni sa svoje strane vidjeti ako brzine ne valjaju i poduzeti radnje.

Najbolje je preko chata na moj telekom portalu ili Facebooku jer gotovo odmah reagiraju i naprave provjeru.

 

 Plus da se nadovežem, postoji Ookla Speedtest aplikacija za win 10/11 uwindows storeu, moja preporuka je korisiti nju jer nekad uzrok problema u mjerenju može biti i sami web browser. 

svix1 sri 11.5.2022 17:47

žična veza.

Upravo su mi ponovo resetirali liniju, reki da je odličan ruter i navodno su na njemu podesili nešto na 5, a bilo je na 2.

Ruter je technicolor fga 2233 wifi 6

 

sad test pokazuje 190/97 i stranice se vidno brže učitavaju.

 

 

Što se tiče smanjejna cijene...meni je download rijetko 150  prelazio...

Nadam se da će ovako ostati.

 Hvala svima na pomoći.

hrčak sub 14.5.2022 10:22

Pozdrav, prije tjedan dana HT je provukao u mojoj ulici optiku po Hepovim stupovima. Koja je daljnja procedura? Da li oni ostave samo kabel na stupu a ja ga moram sam spojiti na kuću i provući novi kabel po kući? Što ako još imam godinu dana ugovor na bakru, a sada bi htio preći na optiku, mogu li raskinuti stari ugovor i odmah uzeti novi ili moram čekati da mi ovaj stari završi pa tek onda mogu uzeti ugovor za optiku? Ormarić mi je 50 metara od kuće, da li to znači da ću moći imati odmah neke veće brzine ili ovisi o njima kako će postaviti? Hvala.

zabbax21 sub 14.5.2022 11:01
hrčak kaže...

Pozdrav, prije tjedan dana HT je provukao u mojoj ulici optiku po Hepovim stupovima. Koja je daljnja procedura? Da li oni ostave samo kabel na stupu a ja ga moram sam spojiti na kuću i provući novi kabel po kući? Što ako još imam godinu dana ugovor na bakru, a sada bi htio preći na optiku, mogu li raskinuti stari ugovor i odmah uzeti novi ili moram čekati da mi ovaj stari završi pa tek onda mogu uzeti ugovor za optiku? Ormarić mi je 50 metara od kuće, da li to znači da ću moći imati odmah neke veće brzine ili ovisi o njima kako će postaviti? Hvala.

 Mislim da morate podnjeti zahtjev za migraciju na Optiku te onda ne morate raskidati postojeću uslugu ak ste već na HT-u

 

HT vam onda vuće raspon na kuću i postavlja kutiju na tavan ili di se već dogovorite te nakon toga ovisno o vremenu ( da, dva više, ovisi kolko treba nalogu da dođe ) dolazi druga ekipa koja radi optićku kućnu instalaciju iz te kutije do gdje bi već bio modem.

 

Di je '' ormarić '' baš i nema neke veze na optici...

 

 

svix1 sub 14.5.2022 22:44

Opet ja s Tcomovom optikom...komp i ruter žicom povezani.

 

Zvala sam službu, nešto su kakti klikali i bilo je bolje...tražila sam 500mbps ... do 31.5. je besplatno pa su uključili i evo rezultat:

zabbax21 ned 15.5.2022 07:52
svix1 kaže...

Opet ja s Tcomovom optikom...komp i ruter žicom povezani.

 

Zvala sam službu, nešto su kakti klikali i bilo je bolje...tražila sam 500mbps ... do 31.5. je besplatno pa su uključili i evo rezultat:

 Ja bi na vašem mjestu tražio da se izađe na teren, il je negdje macrobending niti, ili su kontektori zmazani, svašta može biti... 

djigibao pon 16.5.2022 21:30

Meni se cini da su me poceli zajeb....

Do sada sam imao uredno 70/30.

Prije malo doveli optiku do stana ali sam rekao da ne zelim stavit jer ce mi povecat mjesecni racun 50kn.

 

Zadnjih dana mjerim 30/20.

 Kada restartam ruter brzina se digne na 60/20

 Tako bude jedno vrijeme pa se onda opet spusti na 30/20.

 

Da li mislite da bi ON mogli tako nesto raditi namjerno samo da me prisile da pređem na optiku ili i ne bas?

 

Evo slike ostalih parametara:

 

Tremmert pon 16.5.2022 23:35

Vjeruj mi da nitko nema vremena ti to radit. 

Prodaja takve stvari niti ne može raditi - ako bi ti namjerno smanjili na download od 30 Mbita, onda bi ti upload bio 5, a ne 20. Prodaja nema pristup konfiguraciji DSLAM-a da ti išta drugačije pusti.

SMC je taj koji može konfigurirati "neregularne" brzine, ali to nitko ne radi jer nema potrebe, pogotovo sa otvorenim profilima. Također SMC-u nije važno ako ćeš ti uzet optiku ili ne, oni se brinu za otklon smetnji i nemaju apsolutno nikakve koristi od toga ako ćeš ti preći na optiku ili nećeš, tako da ti oni sigurno to ne rade.

Edit: Realno gledajući, puno veći broj smetnji je na bakru nego što je na optici. SMC-u je veća korist da ti ostaneš na bakru nego se prebaciš na optiku, jer na bakru postoji veća mogućnost da ćeš prijaviti smetnju, dok je to na optici znatno manja šansa zbog prethodno navedenog. 

 

Zvuči kao običan problem do modema, koji se eto baš poklopio sa tom situacijom sa optikom. Prijavi, neka ti daju novi modem, ili još bolje - uzmi si svoj modem i nećeš imat takvih problema

crozoki sub 21.5.2022 18:54

Pozz svima
Koji je speedport ruter aktualan u T-comu?
Pitam jer su mi ponudili novi ruter da zamijeni mog zyxela nakon otklonjene smetnje. Kažu biti će speedport. Jel čemu ovaj novi speedport i koji je model?
Hvala

zabbax21 sub 21.5.2022 19:56
crozoki kaže...
Pozz svima
Koji je speedport ruter aktualan u T-comu?
Pitam jer su mi ponudili novi ruter da zamijeni mog zyxela nakon otklonjene smetnje. Kažu biti će speedport. Jel čemu ovaj novi speedport i koji je model?
Hvala

 MAX WLAN SpeedportPlus Sercomm, mada se i nekad zna nači stariji MAX WLAN Speedport W724V SI 2 al u više slučajeva taj je reparirani.. ( Također postoji i Speedport Smart 3 al taj se samo daje kad ide i mesh usluga )

 

A modem ko modem, ništa posebno. 

 

 

191x7 sub 21.5.2022 19:56
crozoki kaže...
Pozz svima
Koji je speedport ruter aktualan u T-comu?
Pitam jer su mi ponudili novi ruter da zamijeni mog zyxela nakon otklonjene smetnje. Kažu biti će speedport. Jel čemu ovaj novi speedport i koji je model?
Hvala

 To ti je Sercom SpeedPort Plus Wi-Fi. S novim firmwareom je čak i upotrebljiv za ADSL/VDSL.

froxie24 ned 22.5.2022 07:22

Moj SpeedportPlus Sercomm je i sa novim firmwareom na vdsl-u svako malo pucao pogotovo poslije otvaranja profila. 

Sad kad sam si nabavio Smart3 Mesh radi kao beba vec 2 tjedna. CRC gresaka 0 a na starom imao preko 5000. 

iorli ned 22.5.2022 20:08

  Pozdrav!

 

U blizini zgrade gdje imam stan T-Com je izgradio pasivni DC i dovodi opticku nit do same zgrade i pojedinog stana.Mislim da je to njihova GPON mreza.Zgrada ima 12 stanova.Koje se maksimalne brzine mogu ostvariti takvim prikljuckom?

mind_challenge ned 22.5.2022 21:37
iorli kaže...

  Pozdrav!

 

U blizini zgrade gdje imam stan T-Com je izgradio pasivni DC i dovodi opticku nit do same zgrade i pojedinog stana.Mislim da je to njihova GPON mreza.Zgrada ima 12 stanova.Koje se maksimalne brzine mogu ostvariti takvim prikljuckom?

 2.488 Gb/s, najvise sto T-com ima u ponudi je 1 Gbit/s.

Dud uto 24.5.2022 10:04
TomekK kaže...

Da li t-com daje kakve poklone za produljenje ugovora za fixni internet? (tablet?)

 Ja sam produživao u 2. mj. ne daju ništa. Možeš tražiti bon od Sancta domenica dućana, ali u tom slučaju ne dobiješ prijašnju cijenu ugovora nego ti dižu cijenu za 3o kn barem. Tako da dobro provjeri po kojoj cijeni ti daju novi ugovor ako ti dignu cijenu onda ih traži poklon.

Gale92 uto 24.5.2022 10:56
Dud kaže...

 Ja sam produživao u 2. mj. ne daju ništa. Možeš tražiti bon od Sancta domenica dućana, ali u tom slučaju ne dobiješ prijašnju cijenu ugovora nego ti dižu cijenu za 3o kn barem. Tako da dobro provjeri po kojoj cijeni ti daju novi ugovor ako ti dignu cijenu onda ih traži poklon.

 Meni je ostala ista cijena tj nisu podignuli za 30 kn.... možda je "caka" u tome ovisno šta imaš kod njih sve od usluga....

svix1 uto 24.5.2022 16:07
zabbax21 kaže...
svix1 kaže...

Opet ja s Tcomovom optikom...komp i ruter žicom povezani.

 

Zvala sam službu, nešto su kakti klikali i bilo je bolje...tražila sam 500mbps ... do 31.5. je besplatno pa su uključili i evo rezultat:

 Ja bi na vašem mjestu tražio da se izađe na teren, il je negdje macrobending niti, ili su kontektori zmazani, svašta može biti... 

 Bio je njihov tehničar, pregledao sve i navodno je kvar bio u centrali. Otklonio kvar, dao novu žicu od rutera do kompa, testirao i sve ok do navečer. Navečer po Ookli i gore nego što je bilo. Ne ide preko 150 iako sam na 500mbps. Sad mi i na smart tvu šteka i youtube.

 

Smeće od optike. Da sam znala nikad ne bih ovo uzela...pišem mejlove, prijavljujem  još neko vrijeme i mičem se s toga.

Dud sri 25.5.2022 10:08
Gale92 kaže...
Dud kaže...

 Ja sam produživao u 2. mj. ne daju ništa. Možeš tražiti bon od Sancta domenica dućana.......

 Meni je ostala ista cijena tj nisu podignuli za 30 kn.... možda je "caka" u tome ovisno šta imaš kod njih sve od usluga....

 Ja imam Max2 paket sa hibridnim ruterom za 179kn, nisu mi dizali cijenu već 4 godine, pitao sam ih za poklon i onda su mi rekli ovo kaj sam gore napisao. Ako želim istu cijenu nema poklona, ako želim poklon onda je viša cijena. Što zapravo onda nije poklon jer ga platiš višom cijenom računa. U svakom slučaju znaju oni kaj rade da mi ne budemo na dobitku :P  

Gale92 sri 25.5.2022 10:59
Dud kaže...
......... U svakom slučaju znaju oni kaj rade da mi ne budemo na dobitku :P  

 Ma naravno da znaju, za primer samo da navedem. Želio sam uzet na pretplatu Galaxy S21 Ultra.

Zvao sam na 08009000 i teta mi je rekla da moram dat učešće prilikom preuzimanja mobitela. jer je cijena veća od 7k.

Nedugo nakon toga išao sam u T-centar te su mi tamo isto rekli.

Da bi 4 mj nakon svega uzeo uređaj na pretplatu (bez učešća i čitav iznos na pretplatu) na T-com kamionu

Tada mi je rečeno da je to stvar čisto njihove procjene, dal će ti dat sa učešćem ili na pretplatu

 

Ja namjerno nisam želio sa učešćem jer plaćam MAX 3 Premium, imam 2 mobitela kod njih i još mobilni internet, cca mjesečno plaćam preko 2k iznos računa na T-usluge.

 

Tako da je jednostavno za zaključiti da oni to "rade" na princip "kako im se svidiš".

Mladen sri 25.5.2022 15:01

Svašta agenti znaju obećati pa pripazi, dokumentiraj sve, traži pismeno.

Mene su prevarili kod dovođenja novog korisnika i nakon par mjeseci skrivanja agentice i hrpu laži od ostalih koji su je pokrivali na kraju se opravdavaju da ja nisam vlasnik linije i da mi zato neće dati snimku ili transkript razgovora (što bi sve razjasnilo).

Naravno to nikad prije nije bio problem kad je trebalo produžiti neki ugovor ili dogovoriti novi paket (brinem o par lokacija, poslovni suradnici, prijatelji, rodbina).

Šlag na tortu je "slučajni"dolazak terenskog agenta koji je mrtav hladan branio kolegicu da je eto, obećala previše i da sam ja bio naivan jer sam joj vjerovao. Dno dna, više poslovne etike imaju šverceri na placu :)