PC igre

Star Wars Jedi: Fallen Order

Rocinante2112 uto 17.12.2019 10:32

Gle fora je u tome što je igra iznimno jednodimenzionalna i plitka. O tom se radi.
Grafika me ne pali toliko niti u jednoj igri. Mene samo zanimaju mehanike igre i da ih po mogucnosti ima što više. (Više mogu uzivati u njoj kada imam mnoštvo ''opcija'').
Samim time takve igre i tražim,sve ostalo mi je cheap thrill koji u danasnje vrijeme SP igara ne nudi skoro nikakav game replay value a i često su unutar 20h za completition. I tih 20h sam puno rekao al ajd,da ne cjepidlacim

Jarvan uto 17.12.2019 10:49
Rocinante2112 kaže...

Gle fora je u tome što je igra iznimno jednodimenzionalna i plitka. O tom se radi.
Grafika me ne pali toliko niti u jednoj igri. Mene samo zanimaju mehanike igre i da ih po mogucnosti ima što više. (Više mogu uzivati u njoj kada imam mnoštvo ''opcija'').
Samim time takve igre i tražim,sve ostalo mi je cheap thrill koji u danasnje vrijeme SP igara ne nudi skoro nikakav game replay value a i često su unutar 20h za completition. I tih 20h sam puno rekao al ajd,da ne cjepidlacim

 Do kud si stigao sa igrom? Jer ponavljaš se sa stvarima koje nemaju veze s vezom.

BeLLicus uto 17.12.2019 11:38
TibzzX kaže...

Meni je igra odlična, i drago mi je da nisu nepotrebno razvlačili play time. Radije bih 15 sati dobrog gameplaya nego 50 sati repetitivnih fetch questova kao u većini RPG-ova.

 Upravo tako, igra ni sekunde nije dosadna svijetovi su baš onakvi kakvi trebaju biti za star wars, nema smorova od questova koji te ubiju u pojam koliko su repetativni. Meni je priča skroz okej sa secund sister kao glavnim negativcem, tom pozadinom ordera 66 gdje su mlade padawane mučili u tom zatvoru na Nuru kako bi ih pridobili na tamnu stranu, Darth Wader je tu samo da ostavi neki WOW efekat na kraju ništa više... Borba od sredine igre pa prema kraju stvarno postaje dobra, kad pullom privučem hrpetinu stormtroopera i onda ih porazbacaš okolo, pull,push,doble jump,bacanje light sabera, razdvajanje sa lb rb na dvije sablje, spinovi, overhead slash sa Y, stun sa forceom ma hrpetina opcija ima za fight, svijetovi su sasvim okej, grobnice, srušeni svemirski brodovi, Kasshik mi je bio prekrasan, oni cvjetovi na koje skačeš, pa ona ptica na kraju, za jednu star wars igru meni je bilo zanimljivo, ali rekoh neki ljudi traže previše u zadnje vrijeme i teške su cijepidlake, a svako valjda ima svoj ukus :)... Ali reći da je igra sranje plitko je smiješno meni. Btw ja sam igrao tridesetak sati što je sasvim pristojno vrijeme igranja, gdje 99% igara završiš za 10 sati.

Jarvan uto 17.12.2019 12:38
BeLLicus kaže...
TibzzX kaže...

Meni je igra odlična, i drago mi je da nisu nepotrebno razvlačili play time. Radije bih 15 sati dobrog gameplaya nego 50 sati repetitivnih fetch questova kao u većini RPG-ova.

 Upravo tako, igra ni sekunde nije dosadna svijetovi su baš onakvi kakvi trebaju biti za star wars, nema smorova od questova koji te ubiju u pojam koliko su repetativni. Meni je priča skroz okej sa secund sister kao glavnim negativcem, tom pozadinom ordera 66 gdje su mlade padawane mučili u tom zatvoru na Nuru kako bi ih pridobili na tamnu stranu, Darth Wader je tu samo da ostavi neki WOW efekat na kraju ništa više... Borba od sredine igre pa prema kraju stvarno postaje dobra, kad pullom privučem hrpetinu stormtroopera i onda ih porazbacaš okolo, pull,push,doble jump,bacanje light sabera, razdvajanje sa lb rb na dvije sablje, spinovi, overhead slash sa Y, stun sa forceom ma hrpetina opcija ima za fight, svijetovi su sasvim okej, grobnice, srušeni svemirski brodovi, Kasshik mi je bio prekrasan, oni cvjetovi na koje skačeš, pa ona ptica na kraju, za jednu star wars igru meni je bilo zanimljivo, ali rekoh neki ljudi traže previše u zadnje vrijeme i teške su cijepidlake, a svako valjda ima svoj ukus :)... Ali reći da je igra sranje plitko je smiješno meni. Btw ja sam igrao tridesetak sati što je sasvim pristojno vrijeme igranja, gdje 99% igara završiš za 10 sati.

 Većini je teška, pa im je teško priznati, lakše je popljuvati igru ... jednostavno GIT GUD lol.

Jarvan uto 17.12.2019 13:06
Rocinante2112 kaže...

te git gud dark souls combat lovere treba strpat u popovaču. igra s iznimno plitkim combatom ilitiga čekaj telegrafirani napad,izmakni se,udari.- RInse repeat cijelu igru.
SUPER? ne hvala.

 Ponavljam, do kud si dogurao u SW:FO, ili možda u bilo kojoj from software???

Mislim, to je za luđake koliko je glupo jednostavno, sa svojom telegraf taktikom sigurno speedrunaš.

 

Ak nemaš kaj pametno napisati, konstruktivno ili barem iole korektno, nađi drugu temu za lupat gluposti.

Rocinante2112 uto 17.12.2019 13:08
Jarvan kaže...
Rocinante2112 kaže...

te git gud dark souls combat lovere treba strpat u popovaču. igra s iznimno plitkim combatom ilitiga čekaj telegrafirani napad,izmakni se,udari.- RInse repeat cijelu igru.
SUPER? ne hvala.

 Ponavljam, do kud si dogurao u SW:FO, ili možda u bilo kojoj from software???

Mislim, to je za luđake koliko je glupo jednostavno, sa svojom telegraf taktikom sigurno speedrunaš.

 

Ak nemaš kaj pametno napisati, konstruktivno ili barem iole korektno, nađi drugu temu za lupat gluposti.

 necu uopce igrati takve cookie cutter igre jer mogu korisnije uloziti svoje vrijeme...

Jarvan uto 17.12.2019 13:11

Znači teško popratiti igru. 

Ok, shvaćamo.


Al budi iskren, nemoj kenjat. Drži se cookie clickera radije.

 

EDIT:

Još jedna stvar o kojoj nisam razmišljao, a koja odbija wannabe "gejmere" je nedostatak pointera kud treba ić u svakoj sekundi igre.

Dođeš na planet, imaš krajnji waypoint, i sad se fućkaj micek, nitko te ne drži za ruku. Dođeš pred dio gdje treba force power koji nemaš, ne trudiš se naći drugi put, i postaneš frustriran.

Gledao sam 2 streamera kako su plakali u Zeffo grobnici, kugle ih ubile, a poprilično jednostavna zagonetka ... al jbg, naučeni svi na stotine hintova u svakom datom trenutku.

Jarvan sri 18.12.2019 08:17
memulica kaže...

'Teško' je u 3pm.

Pogotova nama koji smo odigrali prave SW igre sa mišem i tipkovnicom, a ne ovaj konzolaški 3D platformer.

 

https://www.youtube.com/watch?v=rneZe9WEVr8

 Po pitanju "težine", stare Jedi igre su sprdnja.

Odlične su, zabavne, priča je ko i svaki SW, cringefest, ali da su teže od FO, ni u ludilu.

Igrao sam te stare po izlasku, bile su odlične, riješio sam i FO, i on mi je odličan.

 

Jedino što stare Jedi igre imaju što nova nema, to je puno više force moći, ove tri su dizajnerska odluka, pošto na jebenom kontroleru nema dovoljno tipki za četvrtu.

 

Ali da je FO lakši, to je laž ... nijedna metroidvania igra nije u kategoriji "lakih igara", tako ni FO.

 

Tip sam koji više voli RPG igre, tako da broj 1 su KOTOR 1 i 2, nakon njih Empire at War, tako da ovi platformeri mi nisu nešto previše prirasli srcu, ali FO me zabavio, što je rijetkost, jer godinama muku mčim po zabavnim igrama, NEMA IH.

Rijetko koja me zadrži toliko da bi je prošao do kraja, kamoli istraživao po ćoškovima što sam radio u FO.

 

Ove godine sam prošao po stoti put Witcher 3, Fallen Order, The Wolf among us (u jednom danu, hvala EPIC STORE) ... i mislim da je to to od igara koje su oderane od početka do kraja.

Ništa interesantnog ne izlazi nažalost.

memulica sri 18.12.2019 12:11
Jarvan kaže...

 Po pitanju "težine", stare Jedi igre su sprdnja.

Odlične su, zabavne, priča je ko i svaki SW, cringefest, ali da su teže od FO, ni u ludilu.

Igrao sam te stare po izlasku, bile su odlične, riješio sam i FO, i on mi je odličan.

Kako da je tebi objasnim kad ne znaš više ni miša držat kako treba u rukama, jer ti je gamepad pomuti mozak i PC gamer si samo na papiru.

 

 

Npr. ono konstantno respawnanje neprijatelja tamo di si očisti mapu me navodi na momentalno povračanje, a koja umjetno otežava igru i već je 100 puta viđeni debilizam koji je spada pod neizlječivu bolest zvanu konzolitis. Mape su nakupina platformi po kojima skačeš i odražava plitki dizajn konzolaški igara još tamo od starog gameboya. Što se tiče borbe tu je konzolitis još izraženiji, jer se sve svodi na pogađanja točnih sekvenci i prilagođen je usporenom gamepadu ka i cijela igra. S mišem u starim igrama to sve radiš fluidno, svaki potez ti je drukčiji i u milisekundi možeš promjeniti smjer napada. Priča je jedna od lošijih, a s likom se možeš poistovjetiti samo ako nisi proša pubertet.

 

Sve u svemu osrednja SW igra sa jako izraženim konzolitisom.

Jarvan sri 18.12.2019 12:53

Neistiniti i iznimno loši primjeri koji dokazuju forsirano sraćkanje po nečem kaj očito ne razumiješ.

Nisi mogao proći igru i ok, tvoj problem, ne njen.

 

Ok, razumijem da neke stvari nekim ljudima ne leže, ili se ne sviđaju ... jbg, ali to nije dokaz kvalitete ili nekvalitete igre.

Likovi su sranje, ponavljam po stoti put, priča je KLASIČNI SW drek, ni bolja ni lošija od svih dosad viđenih (KOTOR iznimka).

 

Već sam spomenuo da nije isti žanr kao ostale JEDI igre, ovo je metroidvania sa sustavom souls igara. 

 

Vi neki očekujete da će kulen imat okus po siru, i onda pljujete kulen da nevalja, jer ste očekivali sir.

 

Konzolitis se osjeti u kontrolama, i da nije neka sreća, ali ako nekaj mi je muka, onda je to preseravanje PC/konzole kaj je bolje ili gore, pa jebote ko da razgovaram sa nabrijanim srednjoškolcima.

 

Ovakve igre su namijenjene za kontrolere, ne vidim pameti gurati se ispred mini monitora i škiljiti sa mišem u rukama.

 

Od videoigara (igrica) očekujem ZABAVU, a FO je ispunio zadaću.

 

PC preseravanja "vaaaa,a gejmer, vaaaaaa, pc, najbolji smo" ... daj spustite se. 

Smatram se kompetentnim sterati sve u rodni kraj, jer se imam s čim kurčiti, par tisuća sati na CoD1, 2, 4, MW2, CS 1.6, CS:S, i još hrpi drugih gluposti po kojima sebi mjerite e-peen.

 

I sad, da možeš mijenjati što želiš, da promijeniš precizne kontrole nad lightsaberu, kaj bi kenjao dalje?

Ove fore oko platformerskog dijela je dobar, nije plitak, nego je dizajnerski smjer koji paše ovakvoj igri (metroidvania nejde bez toga). Il ti paše, il ti ne paše.

 

Obi Wan pet 27.12.2019 02:34

zaboravio sam totalno na ovu igru, odnosno da i za ovo postoji tema. bio bi red da i ja napisem par rijeci. podijelit cu "review" u nekoliko segmenata. bit ce S P O I L E R A pa ko oce nek cita, ko nece, nek zanemari. nemam volje stavljati u spoiler format.

grafika. meni nebitno. igra izgleda pristojno. to je sasvim dovoljno. bilo bi suludo i poprilicno neocekivano da AAA igra po pitanju grafike bude losa, ali i to se zna dogoditi (laughs in Fallout 76).

prica. vidim da je tesko ovih dana smisliti nekakvu pricu koja ima glavu i rep. pocne dobro, a onda sve padne u vodu spoznajom da glavni lik svojim ne bas stealth pristupom doslovno omogucuje onima protiv kojih se bori direktan pristup onome sto od njih zeli sakrit. na kraju krajeva, nekako je bilo ocito, da ne kazem vidjelo se iz aviona, da ce se desit famozni plot twist u kojem nam glavni bad guy, odnosno bad gal krade holocron i mi ga sad moramo njoj ukrasti, da bi ga na kraju unistili. bilo bi nekako bolje da glavni lik prilikom zavrsetka zadnje misije, odnosno nakon pribavljanja kljuca, vodi nekakav razgovor sa ekipom na brodu o tome sta napraviti sa holocronom i na koncu shvaca da je bolje holocron unistiti nego traziti jedi nejacad okolo po galaksiji. zatim glavni lik, nakon sto otvori vault, unistava holocron i to ispred ociju bad gal, ide neka epic bitka i tako to zavrsava. medutim, trebalo je utrpati darth vadera u cijelu pricu, narocito na kraju, jer svi bi zeljeli emulirati epic ending filma Rogue One. no dobro, ne mogu rec da borba vs darth vader i taj epic moment kada se pojavi nije dobro odraden. naprotiv, bio je vrlo dobar. medutim, ukomponirano u cijelu pricu na ovakav nacin ispada isforsirano i jeftino jer prica je izgubila sav kredibilitet zbog prethodno navedene problematike. ima tu jos problematike sa pricom (nebuloze sa 9th sister) al ovaj ending me poprilicno razocarao. 

gameplay. uvijek je zanimljivo kad prvi put igras nesto novo. bar je kod mene tako. pa sukladno tome, gameplay u igri prvih par sati izgleda zaista dobro. nakon odradivanja prvog planeta, nekako postaje previse poznato. formula manje/vise izglreda ovako: otvori mapu, vidi gdje je zuto/zeleno, tamo gdje je crveno vrati se kasnije kad dobijes pristup tome podrucju. mozes otvarati kutije, ali su bezveze jer daju samo skinove koji apsolutno ne rade nista. iako je igra linearna, tu linearnost maskira blokiranjem puta zbog nemogucnosti otvaranja istog (tek kad dobijes novi gadget/force powers) tako u tom smislu generira replayability, sto je pametan nacin produzavanja vijeka igre. medutim, nekad zna bit frustrirajuce kada moras klipsati koro preko cijele mape da bi dosao do segmenta kojeg prije zbog story reasons nisi moga posjetiti. pohvale dajem onome tko se sjetio prikazati gdje mogu, a gdje ne mogu ic na mapi, to spasava situaciju da bezveze ne razbijam glavu da li negdje mogu ili ne mogu ic. uglavnom sam zadovoljan, mada mi je kasnije, kada sam pribavio sto mi je trebalo u talent trees, bilo nepotreno dolaziti (odnosno vracati se) tamo gdje nisam bio. sto se tice skupljanja kutija, od toga sam odustavo davno i otvarao sam samo one koje su bile u neposrednoj blizini. inace sam koncept kutija mi je bezveze, bas se nalazi kutija na dnu jezera sa poncom koji glavni lik nosi. mos mislit. dosta se vidi utjecaj uncharted igara, nesto cak i tomb raidera. svega po malo, ali vidi se pretjerivanje u nekim stvarima. primjerice, klizanje na prvoj planeti mi je ok, al na vrhu kashyyyka mi je bilo poptuno blesavo i nelogicno. jednom je zanimljivo, drugi put je vec upitno.

combat. za mene je jedi academy vrhunac dobrog lightsaber combata. pa iako ni on nije savrsen, u obzir treba uzeti godinu izlaska igre, kao i limitacije tehnologije toga vremena. no bez obzira na to sve, to je jedna od rijetkih igara koja lightsaber ne tretira kao baseball bat. ako nije glancing blow, bagra nasuprot tebe odma ginuti (citaj direct overhead slash ili forntal stab te ostali potezi koji uzrokuju dekapitaciju, dismemberment i slicno). na kraju krajeva, tamo postoji i personal shield generator pa je i to jedan od nacina za prezivljavanje od direktnog napada lightsaberom. e sad, ako je igra RPG (recimo kotor), donekle se to moze ignorirati s obzirom na zanr igre. sto se tice ove igre, ovo nije RPG, ovo je combat u realnom vremenu. igra pokazuje potencijal, ali taj potencijal je realiziran u ne previse visokom postotku. prvi i osnovni problem je sto je ovdje lightsaber baseball bat. to je neoprostivo, suludo i zaista zabrinjavajuce jer ocigledno je da ljudi ne razumiju kako lightsaber funkcionira. ili se nesto u meduvremenu promijenilo pa nisam dobio informaciju o tome, ili su ti likovi skupina idiota. ako ja opalim stromtroopera (ili bilo koju bestiju, osim ako nema lightsaber resistent skin, sto nije nemoguce) lightsaberom, ili u tu svrhu bilo koga tko nema ili personal shield generator, ili nekakav lightsaber resistant material, on mora poginit u roku naglo. nazalost, to nije slucaj. tako stormtrooper comander, iako sam ga opalio sa vertical strike, jos puca po meni. on je kao poseban od onih "obicnih" stormtroopera jer eto ima narancasto obojeno desno rame. za ovo je jako lako naci rjesenje. isti se princip primjenjuje, ali umjesto health bara stavlja se shield bar. pa ovi low key stormtroopers nemaju nikakav shield (ili kao onaj stormtrooper sa minigunom imaju onaj frontalni shield) ili samo elitne jedinice imaju shield. ta ekipa može trpiti dva do tri udarca, nakon cega shield nestaje i to je one-shot kill. o bossovima necu niti govorit, 20 puta nekoga opaliti sa lightsaber je suludo i ne sluzi nicemu. developeri ne bi trebali biti lijeni nego bi trebali smisliti pametan koncept kako lightsaber kao oruzje napraviti da bude onakvo kako je. nije combat sav los. ima tu i dobrih stvari kao sto su parry i block i deflect sto me ugodno iznenadilo. lijepo je vidjeti kako izgleda kad napravis kvalitetan counter attack. to je nekako highlight dobrog aspekta combata. sto se tice souls-like combata, dok god ima difficulty bar, ja sam zadovoljan. osobno nisam ljubitelj toga mazohistickog sustava, ali ako se hocete patit, dignete difficulty, ako necete smanjite ga i svi sretni i zadovoljni. u jednu ruku souls-like combat dobro emulira realno stanje stvari, ali u drugu ruku ga unistava. primjerice, jedi bi trebao tolerirati nekakav blaster shot u dio tijela koji nije vitalan, ili glancing blow nekog melee weapona, ali s druge strane ako te nego zakutlaci po glavi, ima da te nema. save point mehanika je ok jer bi leveli bili monotoni, narocito jer je poanta vracanja na planete na koji ja main character bio. blesavo je samo protrcati kroz lvl. jedino sto su mogli promijeniti je varijacija neprijatelja, a ne da se na istom mjestu nalazi identicna bestija, stormtrooper ili nesto trece. jedan od segmenata combata je mogucnost koristenja saber staffa, aka double-bladed lightsaber. cool na papiru, u praski sam samo koristio single hilt. ne znam zasto, nekako mi se cini da je saber staff sakat. preporucuju ga za situacije kada ima vise low lvl neprijatelja. ja sam sve rjesavao sa single hilt, pa sukladno tome ispada da je samo fancy, flashy toy koji malo zagolica mastu. steta, saber staff je jebeno oruzje, ovdje je ispalo onako, meh.

force powers. rekao bih da je malo bijedno vidjeti samo 3 force powers, a jos je bijednije vidjeti da jedan jedi ne zna elementarne force powers kao sto su push i pull, ali zna napredni force power kako sto je force slow (koji je dark side power, bar kad se pita kotor-a). postoji narativ kako mu je force conenction damaged ali to mi ne pije vodu lore-wise. prije da se on sam "cut off from the force". doduse, zahvaljujuci disneyu i njihovim seljackim trikovima, tko vise zna sta je lore logical ili ne. u svakom slucaju samo 3 force powers (jer ne racunam double jump) je lose. da su kojim slucajem bili pametni pa konceptualizirali glavnog lika da moze koristit i dark side powers, bilo bi puno interesantije. dodatna stvar koja mi je besmislena je nacin na koji se "puni" force. aposlutno nigdje nisam vidio da to funkcionira na shemu da te moram opalit sa lightsaber da bi mogao koristiti force powers. prirodnije i logicnije je da se puni samo od sebe, kao u xy drugih igara. na kraju krajeva, force tako ne funkcionira.

talent tree. nista ekskluzivno, daje neke nove lightsaber poteze, vise hp, vise force points. uglavnom generalni power boost. jedino sto mi se ne svida je talent koji dize lightsaber damage jer je besmislen zbog prirode samog oruzja kakav je lightsaber.

likovi. moram priznat da za ovaj aspekt igre nemam neke pretjerane zamjerke. glavninu hvalospjeva zasluzuje BD-1 i glavni lik, Cal Kestis. lip sync je odraden kvalitetno, kao i voice acting. 

 

na kraju sto reci? nakon dugo vremena single player star wars igra. je li dobra? meni ne, prvenstveno zbog combata i ljigavog kraja. nemam zamjeru na souls-like combat koliko mi dize tlak elementarno nepoznavanje funkcioniranja lightsabera. kako je moguce da jedan jedi academy (pa u tom smislu i jedi outcast 2), igra koja je izasla 2003 godine, bolje prezentira combat nego igre koje izlaze 15-ak godina kasnije? rekao bih da je ovo tip igre koja se moze odigrat jednom i koja se moze zaboravit. neki ce kazati kako je ovo breath of fresh air s obzirom na to da je kvaliteta star wars igara, ponajprije zbog forsiranje multiplayer komponente, bila losa. u jednu ruku to stoji, nove stvari su uvijek zanimljive, ali ne moraju nuzno biti dobre.

 

edit: ispravljanje gresaka