Bitanga ned 13.9.2020 11:53
Čitatelj kaže...

 

 

A druga stvar - trcanje - kao na konzoli, stisnes shift, trci, pa moras ponovno stisnuti shift da prestane trcat.

Ili na mountu - shift stiscec da ubrzavas, a crtl za usporavanje - katastrofa.

 

Da, trčanje je katastrofa riješeno. Doduše ne tako loše kao u GTA V, ali jako jako loše.

Čitatelj ned 13.9.2020 12:51

Ne zelim igrati sa gamepadom i auto-aimom, nego zelim da se tipke mogu normalno bindati, jer to je PC, ne konzola sa 6 tipki pa da nemas s cime igrat.

 

A sto se tice bug-ova, ima ih, dovoljno ti je stat negdje na stijenu, da ti vjetar puse s ledja, i okrenut kameru da si gledas lice,

i promatraj koliko puta tvoja kosa prolazi tebi kroz glavu i vrat. Tragovi ne ostaju u snijegu (na konzoli ostaju),

pa onda nevidjivi zidovi kao i u 1995. - sto je najgore, uspio sam se negdje popeti, i onda lagano spustiti,

tako da sam ostao iza nevidjivog zida - s krive strane.

 

MEGATAMA kaže...

Jedan xbox gamepad za pc ne kosta bogatstvo, ako ne znate igrat sa gamepadom onda ne igrajte igre sa konzola jer su one radjene za gamepad

 

Witcher je radjen prvenstveno za PC, znaci li to da bi kontrole na konzolama trebale biti smece? Ili da je Witcher radjen za konzole, znaci li to da bi kontrole

na PC-u trebale biti ogranicene i lose? Ne znaci - jedan studio kao CDPR si to nece dozvoliti, dok ovdje to diktira Sony.

 

I pazi ironije - da kupim Xbox gamepad, da bi igrao igru koja je optimizirana za Playstation gamepad?

 

Nemoj vise pisat gluparije, da nebi bila cvoka

https://www.youtube.com/watch?v=GA359DF_rKw

 

BeLLicus ned 13.9.2020 13:02
MEGATAMA kaže...

Jedan xbox gamepad za pc ne kosta bogatstvo, ako ne znate igrat sa gamepadom onda ne igrajte igre sa konzola jer su one radjene za gamepad. 

 HZD je grijeh igrati na gamepadu, ja koji prašim i konzolu i PC HZD je igra stvorena za miš i tipkovnicu, prošao sam igru i na konzoli i na PC, daleko bolje iskustvo na PC, aim sa mišem dušu dao. 

picajzla0707 ned 13.9.2020 13:58

Ne znam, igra nije loša i to je sve. Te kontrole su ubitačno loše, loši su side questovi, loše je grindanje, a s druge strane fajt mi se sviđa i glavna priča je dobra. Sve u svemu odigrat ću je do kraja, zanemarit grindanje, stupidarije poput skupljanja šalica i nekih side questova, no za razliku od nekih drugih igara uopće se ne vidim u ponovnom igranju za koju godinu

Santana ned 13.9.2020 21:41
Hexfire kaže...
Pa Witcher 3 je rađen prvenstveno za konzole. Zato i ima najgore kretanje lika u povijesti gaminga.

 pa i souls igre su rađene za konzole pa imaju vrhunsko kretanje i kontrole

najlakse okrivit hardware koji uopce nema veze s nicim za nesto sto je developer kriv

Rhodin pon 14.9.2020 07:46
MEGATAMA kaže...

Jedan xbox gamepad za pc ne kosta bogatstvo, ako ne znate igrat sa gamepadom onda ne igrajte igre sa konzola jer su one radjene za gamepad. 

 Sory, al moraš bit retardiran igrat ovo na PC-u sa gamepadom, miš je nebrojeno puta efikasniji u ciljanju prilikom borbe.

Ovo je zaista trbala biti Pc igra, ne kužim ovo raditi za ciljanje gljivom.

 

Komande su za konzolu, to ne znči da ih je teže na PC-u izvoditi, nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda za "ubrzavat" stvari putem mapiranja i drugačijih komani koje bi PC iskustvo učinili još boljim.

Inače ovo je jedno od najgorih iskustava u povijesti gaminga što se tiče jahanja mounta, uglavnom sam ga izbjegavao. Onako za "vjerovali ili ne" kaategoriju gdje sve mount zapinje i ne može ić ni blizu brzo koliko na nogama, a Aloy samo ponavlja "not build for XY, aren't you"? Znači ne postoji logika po kojima sam pješise brži u snjiegu dubokom do koljena i probijam ga vlastitim mišićima naspram stroja koji ima motore da to čine.

 

Usprkos tome igra je dobra, ali ove neke stvari su lođe, to sam već pisao, žmirit na oba oka da bi ovo moglo biti među top 10... i to više manje radi ideje i main story koje imaju djelom originalni pristup postapokalipsi.

Čitatelj pon 14.9.2020 08:04

Da, mount je los, bar ovaj klasicni poni Strider. Zapinje za sve, sam od sebe usporava bez razloga.

Broadhead mi se cini da nekako "agresivnije" trci, i ne zapinje bas za sve, al ipak usporava bezveze.

Chargera jos nisam upoznao pa ne znam.

 

Tako da i ja vecinu vremena idem pjeske tj. trcim - brze je. A jos jedna stvar - premda sam "pripitomio" Broadheada,

kad fuckam, uvjek mi dodje Strider, tako da, dzabe je to kad uvjek dodje najlosiji mount.

 

Nije ni plivanje bas atraktivno rijeseno, al funkcionira bolje od mounta. Odredjenja bindanja nemaju smisla.

 

SHIFT -> za ubrzavanje tj. brzo trcanje, plivanje, ubrzavanje mounta

CTRL -> za usporavanje mounta, suljanje, uklizavanje

 

E sad - ability za usporavanje vremena kod ciljanja + zoom, bilo bi logicki da se stisne tipka za usporavanje,

CTRL, al sto se desi - kad se nisani i stisne CTRL, Aloy napravi kolut naprijed i padne mi s planine.

No ako se cilja, i stisne tipka za ubrzavanje odnosno SHIFT, e onda dobijes usporavanje vremena + zoom kod ciljanja.

 

Sense - makes none.

Rhodin pon 14.9.2020 08:23

Plivanje, koliko god iritantno bilo, nije ni približno problem kao jahanje jer plivat, realno, ne moraš skoro nikad. Najviše sam plivao dok sam skupljao dijelove riba za proširit carry capacity za pojedinu municiju.

 

Jahanje je sa druge strane očajno.

 

opčenito, s obzirom na koliko je loše jahanje izvedeno, osim po pustinj (centralni dio igre/mape), te tip borbe, mount je upitno upotrebljiv i isplativ. Ja sam njegove skilove dizao zadnje... i opet... skočiš na moba u punom trku mountom i jedva ga oštetiš. Imao sam koplje fully upgradano sa 2 umetka od +22 i +20%

Čitatelj pon 14.9.2020 08:38

Ovdje su interaktivne mape, pa tko si ne zeli spojlati, nek ne otvara ili nek ne cita dalje i neka ne gleda screenshot:

https://swissgameguides.com/maps/horizon_zero_dawn/world/interactive_map.html

https://swissgameguides.com/maps/horizon_zero_dawn/the_frozen_wilds/world/interactive_map.html

 

 

Najvise me zanima ovo podrucje pod ledom, i sa hrpom metalnih udova od unistenih robota:

 

I koliko vidim na ovoj interaktivnoj mapi - tu nema nista za istrazivati, a izgleda mi kao ulaz u tijelo

robota u kojem bi moglo biti nesto bitno. Znam da je to podrucje gdje se trckara u prologu, da bi postao Brave,

ali cini mi se da je potencijal tog podrucja na zalost neiskoristen. Nadam se da je ova mapa u krivu,

i da cu moci tu istrazivati i nagledati se spoja prirode i robotike.

forumaš pon 14.9.2020 08:50
Rhodin kaže...
nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda

 da poput digitalnih tipki na tipkovnici i analognih na gamepadu, razlika nebo i zemlja. npr. gljivu lagano pomičeš napreijed i lik hoda, pomakneš ju jače i lik ubrzava dok ne potrči i sl. na tikovnici 1 ili 0, ili hoda ili trči ali to je naprednije upravljanje lol

Rhodin pon 14.9.2020 09:03
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda

 da poput digitalnih tipki na tipkovnici i analognih na gamepadu, razlika nebo i zemlja. npr. gljivu lagano pomičeš napreijed i lik hoda, pomakneš ju jače i lik ubrzava dok ne potrči i sl. na tikovnici 1 ili 0, ili hoda ili trči ali to je naprednije upravljanje lol

Naveo si jednu i jedinu prednost, koju na PC-u kompenziramo sa 1 tipkom (caps lock po defaultu locka walk ili run).

 

Nemogućnost ciljanja bez aimbota, čak i prilikom ciljanja sa aimbotom činjenica da je gljiva sporija barem 10 pita od miša, da se napatiš bilo koju komponentu napimplat, čak i kad je vrijeme usporeno, ako monster skače - to nitko ne spominje.

Činjenicu da možemo bindat key za bilo što naPC-u, pa u nekim igrama koristim preko 20 bindova, a usprkos tome sam prisiljen imat kružne izbornike, to rijetko tko spominje.

 

Da se razumijemo, nemam ništa protiv konzole,ni controllera, samo kažem, KB+M je milion puta bolji za ovo.

 

JEDINA prednost kontrollera je upravo gljiva koja razlikuje lagani i jači pritisak/pomak i onda sam hoda ili trči... Ne kužim zašto vas to vrijeđa, to je činjenica. Dodatno, PS5 će na kontroleru sve više forsirat i jačinu pritiska na LT/RT gumbu, pa će bit još jedna. Gdje će se i kako koristiti, mašti na volju.

 

Samo da se razumijemo, COD na "next gen" konzolama u 120 fps ne vidim ko prednost. Igrat pucačinu sa aimbotom se na PC-u smatra cheatanjem i dobiješ perma ban na serveru, dok je na konzoli jedini način da ga uopće možeš zaigrat. Samo dokaz da pravila prva padaju u vodu kad su pare u pitanju.

Santana pon 14.9.2020 09:13
Rhodin kaže...
MEGATAMA kaže...

Jedan xbox gamepad za pc ne kosta bogatstvo, ako ne znate igrat sa gamepadom onda ne igrajte igre sa konzola jer su one radjene za gamepad. 

 Sory, al moraš bit retardiran igrat ovo na PC-u sa gamepadom, miš je nebrojeno puta efikasniji u ciljanju prilikom borbe.

Ovo je zaista trbala biti Pc igra, ne kužim ovo raditi za ciljanje gljivom.

 

Komande su za konzolu, to ne znči da ih je teže na PC-u izvoditi, nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda za "ubrzavat" stvari putem mapiranja i drugačijih komani koje bi PC iskustvo učinili još boljim.

Inače ovo je jedno od najgorih iskustava u povijesti gaminga što se tiče jahanja mounta, uglavnom sam ga izbjegavao. Onako za "vjerovali ili ne" kaategoriju gdje sve mount zapinje i ne može ić ni blizu brzo koliko na nogama, a Aloy samo ponavlja "not build for XY, aren't you"? Znači ne postoji logika po kojima sam pješise brži u snjiegu dubokom do koljena i probijam ga vlastitim mišićima naspram stroja koji ima motore da to čine.

 

Usprkos tome igra je dobra, ali ove neke stvari su lođe, to sam već pisao, žmirit na oba oka da bi ovo moglo biti među top 10... i to više manje radi ideje i main story koje imaju djelom originalni pristup postapokalipsi.

 

Rhodin kaže...
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda

 da poput digitalnih tipki na tipkovnici i analognih na gamepadu, razlika nebo i zemlja. npr. gljivu lagano pomičeš napreijed i lik hoda, pomakneš ju jače i lik ubrzava dok ne potrči i sl. na tikovnici 1 ili 0, ili hoda ili trči ali to je naprednije upravljanje lol

Naveo si jednu i jedinu prednost, koju na PC-u kompenziramo sa 1 tipkom (caps lock po defaultu locka walk ili run).

 

Nemogućnost ciljanja bez aimbota, čak i prilikom ciljanja sa aimbotom činjenica da je gljiva sporija barem 10 pita od miša, da se napatiš bilo koju komponentu napimplat, čak i kad je vrijeme usporeno, ako monster skače - to nitko ne spominje.

Činjenicu da možemo bindat key za bilo što naPC-u, pa u nekim igrama koristim preko 20 bindova, a usprkos tome sam prisiljen imat kružne izbornike, to rijetko tko spominje.

 

Da se razumijemo, nemam ništa protiv konzole,ni controllera, samo kažem, KB+M je milion puta bolji za ovo.

 

JEDINA prednost kontrollera je upravo gljiva koja razlikuje lagani i jači pritisak/pomak i onda sam hoda ili trči... Ne kužim zašto vas to vrijeđa, to je činjenica. Dodatno, PS5 će na kontroleru sve više forsirat i jačinu pritiska na LT/RT gumbu, pa će bit još jedna. Gdje će se i kako koristiti, mašti na volju.

 

Samo da se razumijemo, COD na "next gen" konzolama u 120 fps ne vidim ko prednost. Igrat pucačinu sa aimbotom se na PC-u smatra cheatanjem i dobiješ perma ban na serveru, dok je na konzoli jedini način da ga uopće možeš zaigrat. Samo dokaz da pravila prva padaju u vodu kad su pare u pitanju.

 Malo ohladi... grizete na tu mis+ tipkovnica ko mutavi, dok nije igra dosla na PC nije bio ovakih toksicnih postova

 

Koga boli briga kaj je tebi bolje ili kaj je meni bolje. Igras s cim hoces i to je to.

 Pregazena tema vec 10000000 puta

 

Čitatelj pon 14.9.2020 10:14
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda

 da poput digitalnih tipki na tipkovnici i analognih na gamepadu, razlika nebo i zemlja. npr. gljivu lagano pomičeš napreijed i lik hoda, pomakneš ju jače i lik ubrzava dok ne potrči i sl. na tikovnici 1 ili 0, ili hoda ili trči ali to je naprednije upravljanje lol

 

Dude, mis je analogni input, i precizniji je od bilo koje gljive. Sta je bitnije - brzina kojom se kreces (a uvjek se kreces ili maksimalnom brzinom,

ili cucis i suljas se), ili preciznost gadjanja? Znam znam, sa analognim stickovima je super gadjat... uz autoaim koji lijepi targete na nisan. Ne hvala.

 

A ako bas zelim analogne tipke - mogu i to, nije da ne postoji:

https://www.coolermaster.com/catalog/peripheral/keyboards/mk850/

https://www.coolermaster.com/catalog/peripheral/keyboards/controlpad/

https://wooting.io/wootingone

https://aimpad.com/

 

Prastari Logitech G13 takodjer, ili Razer Tartarus v2:

https://support.logi.com/hc/en-us/articles/360025414513--Product-Gallery-G13-Advanced-Gameboard

https://www.razer.com/gaming-keypads/razer-tartarus-v2/RZ07-02270100-R3U1

 

Stvar je samo do lijenosti developera. Ubacili su TAB za odabir oruzja i municije,

a isto tako bindali sva 4 oruzja na tipke 1-2-3-4, dok inventory nema nista.

Pa stavi onda R-F-V kao tri quick slota i to je to.

 

forumaš pon 14.9.2020 10:43
Rhodin kaže...
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda

 da poput digitalnih tipki na tipkovnici i analognih na gamepadu, razlika nebo i zemlja. npr. gljivu lagano pomičeš napreijed i lik hoda, pomakneš ju jače i lik ubrzava dok ne potrči i sl. na tikovnici 1 ili 0, ili hoda ili trči ali to je naprednije upravljanje lol

Naveo si jednu i jedinu prednost, koju na PC-u kompenziramo sa 1 tipkom (caps lock po defaultu locka walk ili run).

 

 

 nije kompenzirano, jer imaš kako si rekao hodaj ili trči, nemaš brže, sporije hodanje, ubrzavanja. I nije jedina prednost, trigeri dobro simuliraju obarač na oružju/gas-kočnica, daleko prirodnije od klikanja na mišu/tipkovnici. dalje prednost je u opuštenom igranju, tijelo naslonjeno u naslonjač, ruke u krilu sa gamepadom, nisi za stolom. dalje imaš feedback kroz razne vibre. dalje imaš prednost jer možeš uključiti žične slušalice u bežični gamepad i tako imati zvuk. 

Bitanga pon 14.9.2020 10:50
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda

 da poput digitalnih tipki na tipkovnici i analognih na gamepadu, razlika nebo i zemlja. npr. gljivu lagano pomičeš napreijed i lik hoda, pomakneš ju jače i lik ubrzava dok ne potrči i sl. na tikovnici 1 ili 0, ili hoda ili trči ali to je naprednije upravljanje lol

 

Kome treba sporo hodanje u igrama? Trčanje treba biti default. Nemam ja vremena za sporo hodanje. Imaš crouch tipku pa sporo hodaš.

Ni u jednom trenutku niti u jednoj igri mi nije trebalo analogno upravljanje likom. Pogotovo ne u HZD.

Dosta je 1 ili 0 kak ti veliš uz dva modifiera, crouch i run. Vrlo jednostavno i precizno.

Rhodin pon 14.9.2020 11:08
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda

 da poput digitalnih tipki na tipkovnici i analognih na gamepadu, razlika nebo i zemlja. npr. gljivu lagano pomičeš napreijed i lik hoda, pomakneš ju jače i lik ubrzava dok ne potrči i sl. na tikovnici 1 ili 0, ili hoda ili trči ali to je naprednije upravljanje lol

Naveo si jednu i jedinu prednost, koju na PC-u kompenziramo sa 1 tipkom (caps lock po defaultu locka walk ili run).

 

 

 nije kompenzirano, jer imaš kako si rekao hodaj ili trči, nemaš brže, sporije hodanje, ubrzavanja. I nije jedina prednost, trigeri dobro simuliraju obarač na oružju/gas-kočnica, daleko prirodnije od klikanja na mišu/tipkovnici. dalje prednost je u opuštenom igranju, tijelo naslonjeno u naslonjač, ruke u krilu sa gamepadom, nisi za stolom. dalje imaš feedback kroz razne vibre. dalje imaš prednost jer možeš uključiti žične slušalice u bežični gamepad i tako imati zvuk. 

Obje prednosti sam spomenuo, ali to je to. Igre za PC, pucačine opčenito, ne shvačam zašto bi se uopće patio sa ciljanjem na gljive, ako ne moram. Autoutrke na PC-u igram sa controllerom. Da imam volan, vjerojatno bih i tako. Isto tako često platformere igram na controlleru, odigrao sam i South Park, Fractured But Whole , ali pucačinu nema šanse (ili FP/TP action rpg kao u ovom slučaju)

 

Tu dolazim do Santana ne kužim što si toliko butthurt, raspravljam na temi PC igre HZD , ne solim vam pamet na PS temi. Iskreno vjerujem u sve što pišem koristim oboje ovisno o igri, controller naprosto nije za ciljanje, miš jest. Da je stvar preciznog hodanja, ja bi razumio, ali hodanje, trčanje, šuljanje... wtf, ko da je bitno, mislim onaj dio gdje se traži najviše preciznosti je upravo borba i ciljanje, a tu gljiva nije ni do gležnja mišu i bez aimbota bi bila neupotrebljiva. Ne kužim zašto to na PC temi kod usporedbi kontrola na PC verziji igre ne bih napisao?!?!?!?

 

Čitatelj pon 14.9.2020 11:34

Uostalom, zasto E-R-G-F rade istu funckiju?

Da bi nesto odabrao je uvjek do sad bilo E, a sad tu imas i F,

te G i R.

 

I uz to blesavo cekanje kad nesto kupujes, prodajes, moras drzat tipku 2 sekunde,

kao da si idijot, da nebi slucajno stisnuo. Iritantno do bola.

 

  

 

A ovako bi to trebalo izgledati:

  

forumaš pon 14.9.2020 11:47
Rhodin kaže...
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
forumaš kaže...
Rhodin kaže...
nego da je bezveze na PC-u imat iste limite jer imamo mnogo više tipki i puno više metoda

 da poput digitalnih tipki na tipkovnici i analognih na gamepadu, razlika nebo i zemlja. npr. gljivu lagano pomičeš napreijed i lik hoda, pomakneš ju jače i lik ubrzava dok ne potrči i sl. na tikovnici 1 ili 0, ili hoda ili trči ali to je naprednije upravljanje lol

Naveo si jednu i jedinu prednost, koju na PC-u kompenziramo sa 1 tipkom (caps lock po defaultu locka walk ili run).

 

 

 nije kompenzirano, jer imaš kako si rekao hodaj ili trči, nemaš brže, sporije hodanje, ubrzavanja. I nije jedina prednost, trigeri dobro simuliraju obarač na oružju/gas-kočnica, daleko prirodnije od klikanja na mišu/tipkovnici. dalje prednost je u opuštenom igranju, tijelo naslonjeno u naslonjač, ruke u krilu sa gamepadom, nisi za stolom. dalje imaš feedback kroz razne vibre. dalje imaš prednost jer možeš uključiti žične slušalice u bežični gamepad i tako imati zvuk. 

Obje prednosti sam spomenuo, ali to je to. Igre za PC, pucačine opčenito, ne shvačam zašto bi se uopće patio sa ciljanjem na gljive, ako ne moram. Autoutrke na PC-u igram sa controllerom. Da imam volan, vjerojatno bih i tako. Isto tako često platformere igram na controlleru, odigrao sam i South Park, Fractured But Whole , ali pucačinu nema šanse (ili FP/TP action rpg kao u ovom slučaju)

 

 

 uopće je nebitno tko se želi patiti sa gljivama ili patiti za stolom sa mišom, to ovisi od osobe do ososbe. naveo sam konkretne prednosti, ne kažem da je jedno ili drugo bolje. obje opcije imaju svoje prdnosti i mane ovisi od pojedinca što će koristiti. ako pričamo da je ovakve igre rtardirano igrati na kontroleru onda može pričati da ih je retardirano igrati sjedeči za stolom. hrpa pc gejmera igra ovakve igre sa gamepadom i ne opterečuje se sa aimbotovima u napucavanju sa umjetnom inteligencijom, nego gledaju kako im je ugodnije i zabavnije.

HCMAA pon 14.9.2020 14:43

Prvu stvar koju napravim kad igram sa gamepadom da isključim aim asistent

Kad bi pričali o realnosti...niti miš niti gamepad imaju veze sa realnošću...odnosno kad bi pričali o realnosti onda jedan metak kojeg dobiješ može značiti The End

U stvarnosti ciljanje nije tako lagano kao s mišem tako da bi gamepad bio puno bliži nego miš...što se tiče težine ciljanja i preciznosti

Toliko sam se odvikao igranja sa mišem da sam dok sam koristio PC koristio x360 gamepad....čak igre koje nisu imale podršku za gamepad koristio posebne programe koji su to omogućavali i još sve to na HARD uz pravilo da što manje pogibija mora biti

Rhodin pon 14.9.2020 15:02

Ma koja realnost... stvar je kontrole.

 

Kad igram sa mišem i ciljam... mogu biti neprecizan, ali ruka prati mozak i oko i ZNAM da ciljam gdje sam htio. Jesam neprecizan, jer se živina pomiče, ali to je moj problem...

Kad igram sa controllerom, pomočem tu gljivu, ali brzina kojom se ciljnik primiče tamo gdje želim je toliko spora da je to katastrofa, kao da imam dodatni delay između mozga, oka i u konačnici onoga gdje ciljam.

 

Miš je precizniji... i realniji. Ne znam ko od vas se bavio ili bavi streljaštvom ili streličarstvom. Mrvičasta korekcija položaja ruke ima drastične promjene gdje gađaš metu. Mišem to mogu postić, gljivom kao da gledam usporeni film. To nije stvar miša ili gamepada, već igre koja promjenu ne bilježi na ruci, u ovom sluččaju Aloy, već pomičeš točku na ekranu na meti i moraš prevaliti ogroman put. Taj put se daleko brže pređe mišem... pogotovo ako mijenjaš mete ili ova skaće okolo i slično.... neusporedivo. RL sigurno ne bih potezao ruku lijevo desno brzinom 20° u sekundi, okret na mjestu je instant, bilo da ciljam ili okrećem glavu ili išta... i miš to omogučuje... gljiva... recimo... ako volite "slow motion". Sa mišem mi slow motion omogučuje precizno ciljanje, sa padom mi slow motion omogučuje da sustignem ograničenje nametnuto tehnologijom i "best effort" ciljanja.

 

Možda naprosto suckam na controlleru, pa ste svi skupa bolji... možda imate controllere ili gamepade koji se ponašaju sasvim drugačije i ciljanje je miljama brže i preciznije. ne vjerujem, budući imam relativno pristojan, ali ostavljam tu mogućnost. Jedino, ne znam čemu bi onda služio aimbot / aim assist i zašto se na konzole stavlja a priori, dok na PC se to smatra cheatom, ali to je već stvr rasprave koje se ovdje neću dalje bavit, pišite što hoćete.

 

Kužim dio gdje se zavališ u naslonjač... samo pričati to PC gaming zajednici... ne kažem da ne radimo slične stvari, ali ugl igramo na kvalitetnim monitorima iz velike blizine, u stolicama i sa KB+M sa razlogom, rijetko tko spoji to na 4K tv u boravku i igra sa kauča cijelo vrijeme.

 

Recimo nevezano za ovo... teško mi je thronebreakera igrat sa gamepadom. Htio sam... probao sam... naprosto su "clunky" komande naspram miša i PC-a... već sam bio zavaljen u fotelji i igrao 2 sata, pa se vratio za stol. Al to sam ja... i to ne mora vas brinut koji znate bolje ili drugačije.

Bitanga pon 14.9.2020 15:08
Rhodin kaže...

Ma koja realnost... stvar je kontrole.

 

Kad igram sa mišem i ciljam... mogu biti neprecizan, ali ruka prati mozak i oko i ZNAM da ciljam gdje sam htio. Jesam neprecizan, jer se živina pomiče, ali to je moj problem...

Kad igram sa controllerom, pomočem tu gljivu, ali brzina kojom se ciljnik primiče tamo gdje želim je toliko spora da je to katastrofa, kao da imam dodatni delay između mozga, oka i u konačnici onoga gdje ciljam.

 

Miš je precizniji... i realniji. Ne znam ko od vas se bavio ili bavi streljaštvom ili streličarstvom. Mrvičasta korekcija položaja ruke ima drastične promjene gdje gađaš metu. Mišem to mogu postić, gljivom kao da gledam usporeni film. To nije stvar miša ili gamepada, već igre koja promjenu ne bilježi na ruci, u ovom sluččaju Aloy, već pomičeš točku na ekranu na meti i moraš prevaliti ogroman put. Taj put se daleko brže pređe mišem... pogotovo ako mijenjaš mete ili ova skaće okolo i slično.... neusporedivo. RL sigurno ne bih potezao ruku lijevo desno brzinom 20° u sekundi, okret na mjestu je instant, bilo da ciljam ili okrećem glavu ili išta... i miš to omogučuje... gljiva... recimo... ako volite "slow motion". Sa mišem mi slow motion omogučuje precizno ciljanje, sa padom mi slow motion omogučuje da sustignem ograničenje nametnuto tehnologijom i "best effort" ciljanja.

 

Možda naprosto suckam na controlleru, pa ste svi skupa bolji... možda imate controllere ili gamepade koji se ponašaju sasvim drugačije i ciljanje je miljama brže i preciznije. ne vjerujem, budući imam relativno pristojan, ali ostavljam tu mogućnost. Jedino, ne znam čemu bi onda služio aimbot / aim assist i zašto se na konzole stavlja a priori, dok na PC se to smatra cheatom, ali to je već stvr rasprave koje se ovdje neću dalje bavit, pišite što hoćete.

 

Kužim dio gdje se zavališ u naslonjač... samo pričati to PC gaming zajednici... ne kažem da ne radimo slične stvari, ali ugl igramo na kvalitetnim monitorima iz velike blizine, u stolicama i sa KB+M sa razlogom, rijetko tko spoji to na 4K tv u boravku i igra sa kauča cijelo vrijeme.

 

Recimo nevezano za ovo... teško mi je thronebreakera igrat sa gamepadom. Htio sam... probao sam... naprosto su "clunky" komande naspram miša i PC-a... već sam bio zavaljen u fotelji i igrao 2 sata, pa se vratio za stol. Al to sam ja... i to ne mora vas brinut koji znate bolje ili drugačije.

 

Ma nema smisla o tom raspravljati, stvarno je već tisuću puta prožvakana tema :-)

Nek svatko igra kako hoće i who cares. Mene stvarno zaboli dupe ako netko želi i sa bubnjevima igrati CoD ili Doom na testu za trudnoću.

Samo neka postoje opcije i ja zadovoljan. Nedostatak opcija je glavni problem.

forumaš pon 14.9.2020 17:32
Rhodin kaže...

 Jedino, ne znam čemu bi onda služio aimbot / aim assist i zašto se na konzole stavlja a priori, dok na PC se to smatra cheatom, 

 jednostavno, kako je ciljanje gljivom bez toga sporo i neprecizno u odnosu na miš sa time igraš daleko opuštenije, staviš na hard ako ti je lako i imaš opet izazova, uostalom težina igara je dobro kalibrirana baš za gamepad. sa mišem igre popstanu ultra lagane. što se chitanja tiče to i je problem u mrežnim igrama, jer na ima hrpa varalica koji to koriste i uništavaju iskustvo igranja svima ostalima, do mjere da postane sve uzaludno i neiogrivo. konzolaši to imaju uključeno pa su barem svi jednaki, opet streba vještine i dobrih refleksa.

ovakve igre popur HZD koje traju po pedeset i više sati su rođene baš za gamepad i naslonjač, sve je podređeno gamepadu od rasporeda tipki za bilo koju naredbu, težine igranja kao i samog guštanja u dužoj igri iz naslonjača.

 

znači iči srat ljudima da su retardirani jer koriste gamepad na bilo kojoj platformi je 

 

Rhodin kaže...
Sory, al moraš bit retardiran igrat ovo na PC-u sa gamepadom
VooDooZg pon 14.9.2020 22:23

Nisam igrao igru par tj i u međuvremenu su došli ovi novi patchevi koji su svima kakti podigli fps - meni je uglavno sve izresetiralo na steamu i kontrole a ja ih sve hvala Bogu promjenim i grafičke postavke, uglavnom kad je zvrtio ono svoje sranje za optimizaciju i kad sam namjestio kak su mi bile postavke sad imam uredno 10fps-a manje 4k i sad mi je već na granici neigrivog jer prije mi se vrtilo oko 51-55 a sad 41-50 pa padne na 37 s kišom i tak -- mislim da bu igra čekala 3080  ali sve u svemu jad i bjeda, više mi se ni ne igra iskreno -- više me onaj mutavi Wasteland 3 držao nego ovo "čudo" 

Cryogenic uto 15.9.2020 15:04

Što se tiče borbi igra je super, mašine, weak points itd, ali trčanje, jahanje, zapinjanje na jaje od komarca mi vec idu na jetru. Na svaki drek zapne i prestane lik trčat i onda opet stišći shift. Još jedna zamjerka što se tiče skupljanja svega i svačega, trebali su napravit da se samo na kratko stisne slovo E za pokupit nekaj a ne da moraš držat slovo E i gledat mini animaciju trilion puta. Što se tiče optimizacije isto je drek, sa i9 9900k i 1080ti igra padne na 51 fps NEOVISNO o rezoluciji, full hd, 2k 4k, padne fps, low ili high settings, nevjerojatno, baš frustrirajuce i gubi se volja za igranjem, inventory/crafting totalno nebitan i nezanimljiv u igri, igru sa završio sa istim armorom od početka, jedino radio strelice i jedva sam igru zavrsio i ide na shift delete.

Čitatelj uto 15.9.2020 15:16

Upravo za te animacije za skupljanje, kupovanje itd sam vec pisao ovdje - 4 razlicite tipke sluze za istu funkciju "use",

al zato quick-slotovi za iteme ne postoje. Nadam se da ce se netko sjetiti napraviti modove na NexusMods,

koji ce se dotaknuti kontrola i inventorija.

 

Trcanje jos kako tako, al mount je bezveze, zapinje, pathfinding ne postoji s njim.

Najbolju slobodu u kretanju pruza Zelda - Breath of the Wild, Nintendo zna kako napraviti kontrole,

i iskoristiti sve resurse i optimizirati sve do krajnjih granica. Al to danas vise nitko ne cijeni.

 

Uzmes Breath of the Wild i stavis ga na emulator (WiiU verzija), i sve kontrole se mogu koristiti sa tipkovnicom i misom, nikakav problem.

Ne zelim ni zamisliti kakva bi to bila igra, da se porta na PC.

 

Malo su mi Side-Questovi u HZD-u dosadni, jer nema likova koji bi ti bili zanimljivi u njima.

Za sada su questovi tipa "odi donesi travu, ubij 30 robota, nadji truplo, nadji osobu i reportaj dali je ziva ili mrtva",

nema questa u kojem se upoznas s likom, i koji ima nekakav sarm, neko vise znacenje u igri, koji trazi od tebe nesto zanimljivo,

a ne samo da nesto doneses ili ubijes.

 

Pogledaj Witchera 3 - quest gdje je cijelo selo pretvoreno u svinje, ili quest gdje je baba zagubila tavicu za pacinke.

Prvi primjer je takav da kroz humor upoznas skrivene detalje cijelog sela, a drugi primjer je da kroz humor saznas tko je uzeo tavicu i zasto,

jer tavica nije ni bitna, nego lik koji ju je ukrao, a njega bi trebali svi znati.

 

A quest od krvavog Baruna ne treba ni spominjati - taj jedan quest traje duze nego prosjecni Call of Duty, a i o kvaliteti ne treba trositi rijeci, zna se prica CoD-a.

Čitatelj ned 4.10.2020 12:08

Otvoreni dijelovi igre izgledaju super, ali ono sto mi najvise smeta u selima i gradovima,

je to, sto se ne moze ulaziti kroz vrata - po tome je interijer vjerovatno prazan ili nepostojeci,

jer samo u prostorije gdje su misije su dekorirane, i moze se uci samo za vrijeme misija.

 

A one futuristicke spilje od prijasnjeg vremena, simpaticno je, al sve izgleda jednako, brzo dosadi.

Steta za interijer, tu su se slabo potrudili. Mozda u HZD2 budu poradili na tome,

da se moze uci u vise prostorija, tj. skoro sve prostorije.

 

Igre od prije 20 godina su imale prostorije koje si mogao istrazivati.