syncmaster245b sri 6.11.2019 13:00

Eto ga na sad.

Kao za vraga, nakon sto sam vidio tvoj reply, moj mali (11 godina) vidio me kako palim Elitu, onako iz dosade i pita sto je to.

Ja mu govorim kako je to neka svemirska igra i kako je jos premali za to, a on daj da probam. Stavio mu trening misije, mislio sam nakon sto skuzi koliko je to kompleksno ili nakon sto ga razbiju par puta, ce odustati odmah (kao sto sva moderna djeca danas to rade).

Iznenadio me je lakocom kojom je prelazio sve misije.

 

Uglavnom, kad je dosao do trening misije gdje se bori protiv 3  Eagla, doslovno 4 sata je sjedio ispred kompa, cvilio, plakao, rage quitao, ali se opet vracao nazad. Konacno kad sam vec zaboravio sto radi na kompu, on mi govori kako ih je presao i kako hoce sad dalje.

 

Steam> Elite Dangerous> buy as a gift.

 

Evo nas danas cijeli dan (hvala nastavnicima zbog strajka) udaramo u Wingu.

 

Da budem iskren i mene je zarazaio i ponovo mi probudio zar za igrom.

 

Tko bi rekao

syncmaster245b sri 6.11.2019 23:38

Moram dati jedan mali rezime dansnjeg iskustva.

 

Za pocetak, da ponovim sto sam rekao nekoliko stranica ispred  u ovoj temi.

Elitu sam prvi puta zaigrao1985. (ZX Spectrum), zatim je to bio Frontier (Amiga), nesto malo Frontier First Encountera (ne sjecam se jel to vec bio PC ili jos uvijek Amiga) i solidna kolicina sati utucena u OOlite (PC).

Znam da sam se zalio, kako nakon sto odusevljenje modernom grafikom splasne, ulovim sebe kako igram nesto sto sam igrao prije skoro 30 godina (Frontier).

 

Medjutim nakon sto sam danas sa sinom odigrao dobrih 8 sati (jedva sam ga potjerao u krevet), a kao sto je vec Moloch rekao, multiplayer je nesto sasvim drugo.

Posebni "woooow" faktor je ingame komunikacija. Tko god je odlucio da komunikacija ima "feeling" Apolla 11, zasluzio je povisicu.

 

Doista, ugodno iskustvo i jedva cekam da mali dodje sutra iz skole da nastavimo. Takodjer svjestan sam da u vrlo skoro bliskoj buducnosti meni i sinu slijedi "pranje" od dezurnog negativca aka. zena.

 

Uglavnom, ako ste se zasitili igranja, a niste probali multiplayer, svakako nadjite nekoga za igru. Apsolutno ce vam dati "boost:" za makar mjesec dva uzivanja u igri u stanju kakvom je sada.

 

Moloch, hvala ti jos jednom na brzom odgovoru na moj upit, jer da nisi nista napisao, ne bih uopce niti upalio igru niti bi mali vidio niti......

 

Da ne spominjem kvalitetno otac sin druzenje.

 

Ovo je jedan od onih dana bio koji se obiljezavaju u kalendaru kao "It was a good day".

syncmaster245b čet 7.11.2019 00:07

E da, odluka da naprave baloncic za nove igrace gdje ce biti sigurni od idiota je odlicna.

Znam da sam prije mislio da je to debilna odluka (klasicno l33t razmisljanje), no sad tek kuzim koliko to zapravo ima presudnog utjecaja da novi igraci doista zaigraju igru kako treba.

 

Evo , glava mi puna pepela...

Moloch čet 7.11.2019 08:49

Heh, ja sam isto veteran, sa C64 Elite.

ED danas doživljavam više kao hobi neko kao igru. Ima tu nedostižnu kvalitetu i mehaniku flight modela, uvijek kad je pokrenem se zakačim za nju opet upravo zbog toga. I tako je on/off igram već 5 (!) godina.

Moj šestogodišnjak isto pokazuje interes za "svemirske brodove", tako da ponekad ja upravljam a on puca. :D

"New player experience" je jako važan za napredak ED. Iako ED nije težak za naučit kao npr EvE isto ima hrpetina toga u startu.

Moloch sri 3.6.2020 21:06

Nisam 100 godina ubacio ništa ovdje, uglavnom zato jer u igri nije bilo ništa novog.

 

No sad ima novih vijesti!

 

1) Idući tjedan, nakon prošlomjesečne 2 bete, izlazi Fleet Carrier patch.

 

Već je uglavnom sve rečeno o njima - služe kao mobilne baze, možete staviti brodove na njega, skakati 500 ly u komadu, košta 5 milijardi kredita itd itd. U prilogu fan snimak sekvence skoka.

 

https://youtu.be/-4GvqDvNV_A?t=115

 

2) Danas je izašao prvi teaser trailer za nadolazeći novi DLC/sezonu, naziva Elite Dangerous: Odyssey. Kao što je i najavljivano u leaku prošle godine, riječ je o spacelegs / FPS komponenti Elite. Izlazi Q1 2021 (pomaknuto s kraja 2020 zbog COVID19).

 

https://www.youtube.com/watch?v=3wu8oqlXUag

 

https://i.imgur.com/XSWCaFa.png

Moloch sri 3.6.2020 21:31

Spustili su malo cijene za services pa nije tako strašno. ;)

5 milijardi + 435 milijuna za rearm, repair, refuel i shipyard... na to još godišnje cca 800 milijuna na upkeep + trošak vremena za rudarenje ili pare za kupovanje goriva. U svakom slučaju skup sport, ali ako se ima para, bragging rights su tu... :)

Moloch sri 3.6.2020 22:38

U teaseru se vidi da su na planeti s atmosferom, tako da čini se da dâ. Bar ove s tanušnom atmosferom, tipa kao Mars i sl. No ako očekuješ earthlike svjetove, bogate biome i sl, to teško da bu bilo. ;)

quickr pet 5.6.2020 08:28

Elite se polako ali sigurno pretvara u Star Ctizen, dok je ovaj još u alphi(?).

Sve u svemu drago mi je. Nisam ga igrao više od godinu dana ali space legs bi mogli probuditi ponovni interest.

BlackEagle pet 5.6.2020 22:39

ja ne bih puno nade stavljao u space legs, fps modul ce biti vjerojatno prilicno jednostavan i svesti ce se na isto ono sto bi radio u scarabu, raidanje outpousta itd..
unutrasnjosti shipova zaboravite, bit ce animacija di se teleportiras izvan shipa. Također sumnjam da ce biti neki detaljni interijeri zgrada, ako ih bude uopce, jednostavno nemaju oni resursa za to

Moloch sub 6.6.2020 09:38

 Ne očekivati previše je svakako pametan izbor. Ni ja ne očekujem hodanje po brodovima, barem u startu, već izlazak iz broda preko izbornika. No to meni nije problem, dapače. Proći po brodu turistički će bit zanimljivo jednom, dvaput. Hodanje po 100 metara Anakonde ili čekanje lifta ili sl. svaki put kad želim u SRV ili van mi nije napeto. Budući da ćemo dobiti social hubove za druženje u spacelegsu (space barove na stanicama i sl) logično da ćemo imati opciju iz izbornika za "teleportirat" se tamo iz dockanog broda, a ne jahat 5 minuta po postaji da se tamo dođe. Tako i mogu ostaviti station assete kakvi jesu, te samo dodati nove detaljne interijere u ograničenim prostorima.

Ship walking će vjrv doći jednom jer fanovi to žele, no meni je to samo nebitan eyecandy. Nek ED ostane spacesim s dodatkom spacelegsa. SC je spacelegs s dodatkom brodova, pa po izboru svakome :).

 

Ja samo želim solidno upakirane nove chain misije za spacelegs i da combat ne bude previše clunky. Sve ostalo je samo bonus.

 

 

 

Moloch sub 6.6.2020 09:43
CrnaBitanga pet 14.8.2020 12:38

Bok, trebam pomoć: otključao sam Lei Cheunga, lik nema Cartografy da mu prodam podatke i dignem rep, pa ne mogu nastaviti inženjering Shield Generatora od G4 do G5 (Elvira Martuuk daje do G3). 

Da li to znači da moram sve ispočetka ''otključavati''? Što je onda s G1,2 i 3 od Elvire, propadaju mi svi materijali koje sam uložio u njezin granjd!

Moloch sub 15.8.2020 10:35
CrnaBitanga kaže...

Bok, trebam pomoć: otključao sam Lei Cheunga, lik nema Cartografy da mu prodam podatke i dignem rep, pa ne mogu nastaviti inženjering Shield Generatora od G4 do G5 (Elvira Martuuk daje do G3). 

Da li to znači da moram sve ispočetka ''otključavati''? Što je onda s G1,2 i 3 od Elvire, propadaju mi svi materijali koje sam uložio u njezin granjd!

 

Svakog inženjera otključavaš zasebno.

Skullscar1989 uto 10.11.2020 20:15

https://www.youtube.com/watch?v=3g_legcci-A

Suit Differences:

The tactical suit is basically our combat suit. That gives you an extra primary weapon, and it has an armour and shield boost. But it's trading off against other things. It doesn't have all the tools other suits have.

 

Weapon Draw / ADS speeds:

It's probably in the middle [of Arma & CoD] somewhere. We're not going for anything in the feeling of an arcade shooter. The weapons, if the have weight, will have different draw speeds, different ADS [aiming down sight] speeds. So you will be able to feel the difference with each weapon. We're not expecting twitch-based gameplay in terms of being able to draw weapons and immediately shoot. But also, it's not sluggish. There is pace to this. We want a level of drama and excitement to come through in the combat.

 

Shields:

Shields use energy, so players will have to think about when to deploy them. Certain weapons, like lasers, are good against shields, while kinectic weapons are good against armour and damaging the person underneath.

 

Confirmation of Ship/Foot Shared Spaces:

There's no real separation between ship and on-foot combat. So if you're having trouble clearing out a settlement, a buddy can swoop in and support you from the air. "We don't want to separate the two," says Jackson. "So if players are in ships, they'll be able to fly over settlements and shoot at players below, and they'll be able to shoot back at them."

 

Giving Lifts:

We're also facilitating physical multicrew here. So if you are part of someone's wing, you'll be able to board their ship, if they allow you to, and they can fly you from one location to another.

Skullscar1989 pet 11.12.2020 08:59

nova ekspanzija koja dolazi valjda negdje u prva 4 mjeseca iduće godine. konačno gameplay video i neke slikice https://www.youtube.com/watch?v=7nlemilLjQY 

https://mobile.twitter.com/SAGi_Magazine/status/1337223919514906627

 

edit: zašto ne prikaže link grrr

Entry Point sub 6.3.2021 08:04

Ah elita, good times kad smo se šamarali svi popreko u community goalovima. To je bila zabava. Youtube video-i i svašta. Šteta što nemam gamerski komp više, baš bi odigrao malo. Imam tonu brodova i još tonu kupljenih gluposti, ali ne znam više gdje bi počeo.

quickr pon 8.3.2021 13:37

Vraćam se lagano. Prije tjedan-dva dana prvi put upalio nakon valjda dvije godine što nisam igrao.

Odiseja me zanima, definitivno ću je uzeti. Mislim da će fino razbiti monotoniju. Samo što je to daleko od full release-a. Ovaj preview je loš i ima tu još puno posla.