Ostalo

Tko ima prvenstvo prolaza

HowYesN0 pon 12.4.2021 13:04
Old Iggy kaže...
HowYesN0 kaže...

 znak STOP je oznaka obaveznog zaustavljanje prije nastavljanja kretanja bez obzira ima li vozila u bilo kojem smjeru ili ne.

znači moraš zaustaviti vozilo, provjeriti sve ostale ceste i tek onda krećeš.

prvi ide kamion jer je na glavnoj cesti i ima prednost, zatim ide autobus koji je na sporednoj cesti..

 auto ide zadnji, ima znak STOP i svojim smjerom siječe smjer kretanja autobusa koji ne skreće.

 

I dalje se ne poznaju propisi...

 pojasni

Old Iggy pon 12.4.2021 13:06
HowYesN0 kaže...
Old Iggy kaže...
HowYesN0 kaže...

 znak STOP je oznaka obaveznog zaustavljanje prije nastavljanja kretanja bez obzira ima li vozila u bilo kojem smjeru ili ne.

znači moraš zaustaviti vozilo, provjeriti sve ostale ceste i tek onda krećeš.

prvi ide kamion jer je na glavnoj cesti i ima prednost, zatim ide autobus koji je na sporednoj cesti..

 auto ide zadnji, ima znak STOP i svojim smjerom siječe smjer kretanja autobusa koji ne skreće.

 

I dalje se ne poznaju propisi...

 pojasni

Trokut i stop po pitanju prednosti su isti.

HCMAA pon 12.4.2021 13:10

kamion skreće i autobus usporava(ili staje) da propusti kamion...za to vrijeme auto stoji jer ima znak stop...nakon što autobus prođe za njim ide auto.

znak stop kaže koji dio sporedne ceste ima prednost u odnosu na drugi dio sporedne ceste

HowYesN0 pon 12.4.2021 13:12
Old Iggy kaže...
HowYesN0 kaže...
Old Iggy kaže...
HowYesN0 kaže...

 znak STOP je oznaka obaveznog zaustavljanje prije nastavljanja kretanja bez obzira ima li vozila u bilo kojem smjeru ili ne.

znači moraš zaustaviti vozilo, provjeriti sve ostale ceste i tek onda krećeš.

prvi ide kamion jer je na glavnoj cesti i ima prednost, zatim ide autobus koji je na sporednoj cesti..

 auto ide zadnji, ima znak STOP i svojim smjerom siječe smjer kretanja autobusa koji ne skreće.

 

I dalje se ne poznaju propisi...

 pojasni

Trokut i stop po pitanju prednosti su isti.

 ipak mislim da te stop obvezuje na zaustavljanje čak i kad nema drugih vozila.

ako je trokut, i nemaš drugih vozila ne trebaš zastaviti vozilo u potpunosti, usporit na cca 10-15km/h, i ako si siguran prolaziš

kad je stop zaustavljaš na 0km/h.

bar je mene tako učilo  u autoškoli 2001.g. koliko toga se promijenilo u zakonu nisam u toku.

MrBlc pon 12.4.2021 13:12
HowYesN0 kaže...

 znak STOP je oznaka obaveznog zaustavljanje prije nastavljanja kretanja bez obzira ima li vozila u bilo kojem smjeru ili ne.

znači moraš zaustaviti vozilo, provjeriti sve ostale ceste i tek onda krećeš.

prvi ide kamion jer je na glavnoj cesti i ima prednost, zatim ide autobus koji je na sporednoj cesti..

 auto ide zadnji, ima znak STOP i svojim smjerom siječe smjer kretanja autobusa koji ne skreće.

 

Auto mora stati jer ima STOP, a autobus mora stati jer ima trokut i vozila koja mora propustiti. Ta vozila su:

- kamion jer je na cesti s prednošću prolaza

- automobil jer mu nailazi s desne strane

 

Činjenica da autobus ne skreće ne mijenja ništa.

Bur33k pon 12.4.2021 13:18

To sam i ja mislio prije nekoliko godina kad sam prvi put vidio ovu sliku raskrižja, i to u stilu ako bus uđe u raskršće odmah nakon kamiona auto ga mora sačekati da prođe jer ima STOP i već je ukjučen na glavnu cestu. Ali nije to tako, bus bi trebao po znakovima gledati pravilo desne strane i propustiti auto.

S time da ako kamion skreće u lijevo a auto ide u desno onda im se putanje ne sijeku i istovremeno mogu raditi skretanje.

Bus mora čekati kamion, do tada je auto već prošao. Stvar je u tome da automobil ne mora čekati nikoga jer ima čistu cestu jer kamion svojim skretanjem blokira traku. 😂

Uglavnom, nikad se ova situacija neće desiti u prometu a sami znakovi su tu da zbune nas promatrače.

Da, i ja sam u auto školi učio da je trokut usporavanje i ulazak bez zaustavljanja ako je cesta prazna.
Ali sada auto škole na svojim web stranicama kažu da je stop i trokut iste važnosti. I što sad, ništa, vozite oprezno.

Čitatelj pon 12.4.2021 13:19

Stvar je jednostavna.

Ako nema semafora ili policajca, u tom slucaju se prvo gledaju prometni znakovi.

Po prometnim znakovima, LKW (B) je na glavnoj prometnici i prvi prolazi, te je u njegovom slucajuPošalji

nebitan smjer kretanja, jer se nalazi na glavnoj prometnici.

Automobil (C) i autobus su oba na sporednoj cesti, vidljivo po znakovima STOP i obrnutom trokutu.

U ovom slucaju nije bitno tko ima stop a tko trokut, jer su oba vozila na sporednoj prometnici.

Cim LKW (B) prodje, automobil (C) ima pravo prolaska, zbog pravila desne strane, te na kraju

smije proci autobus (A).

 

Tako da se prestanite zbunjivati stopom i trokutom. Oba znace da ste na sporednoj prometnici,

jedino stop znaci obavezno zaustavljanje, dok trokut znaci usporavanje, te po potrebi zaustavljanje

da bi se propustilo vozila sa glavne prometnice i sa desne strane (u ovom slucaju).

 

Old Iggy pon 12.4.2021 13:24
HowYesN0 kaže...
Old Iggy kaže...

Trokut i stop po pitanju prednosti su isti.

 ipak mislim da te stop obvezuje na zaustavljanje čak i kad nema drugih vozila.

ako je trokut, i nemaš drugih vozila ne trebaš zastaviti vozilo u potpunosti, usporit na cca 10-15km/h, i ako si siguran prolaziš

kad je stop zaustavljaš na 0km/h.

bar je mene tako učilo  u autoškoli 2001.g. koliko toga se promijenilo u zakonu nisam u toku.

Nije bit zaustavljanje ili nezaustavljanje, bit je u značenju znaka - raskrižje s cestom s prednošću prolaska.

I u jednom i u drugom slučaju stvar je ista - propusti one s prednošću radi ceste (znakovi), a onda s prednošću radi pozicije (desna strana).

Ne postoji odredba koja bi definirala da trokut ima prednost pred stopom.

MrBlc pon 12.4.2021 13:26
HCMAA kaže...
kamion skreće i autobus usporava(ili staje) da propusti kamion...

Kad ne bi bilo auta, to bi bilo točno.

 

HCMAA kaže...
za to vrijeme auto stoji jer ima znak stop...nakon što autobus prođe za njim ide auto.

Auto staje zato što ima stop - čak i da je prazno raskrižje, auto mora stati. Međutim, to ne znači da mora stajati i propustiti svih, već svih onih koji su na glavnoj cesti ili mu nailaze s desne strane. Kad propusti takve, može krenuti.

 

Autobusu trokut kaže da mora stati i propustiti vozila koja imaju prednost prolaska. Ta vozila su vozila na cesti prednošću prolaska (kamion) i vozila koja mu nailaze s desne strane (automobil).

 

HCMAA kaže...
znak stop kaže koji dio sporedne ceste ima prednost u odnosu na drugi dio sporedne ceste

Ne, takva odredba ne postoji ni u jednom pravilniku, zakonu, propisu. Ako je nađeš plaćam pivu.

 

Oba znaka označavaju da nisi na cesti s prednošću prolaska i da moraš propustiti vozila na cesti s prednošću prolaska. Za vozila na cesti istog ranga i dalje vrijedi pravilo desne strane. Jedina razlika između trokuta i stopa jest u tome što kod trokuta moraš stati ako imaš koga propustiti, dok kod stopa uvijek moraš stati. Stop bi se u pravilu trebao postavljati tamo gdje je lošija preglednost.

 

U ovakvoj situaciji autobus mora propustiti automobil jer su na cesti istog ranga i nailazi mu s desne strane. Jedina hipotetska situacija u kojoj bi činjenica da automobil ima stop, a ne trokut, činila razliku bi bila da vozač autobusa, u slučaju sudara, uspije dokazati da je situacija po pitanju preglednosti takva da automobil nije mogao na vrijeme uočiti zbog toga što automobil nije stao na znak stop, iako bi u takvoj situaciji onda oba trebala imati stop.

 

HowYesN0 kaže...

 ipak mislim da te stop obvezuje na zaustavljanje čak i kad nema drugih vozila.

ako je trokut, i nemaš drugih vozila ne trebaš zastaviti vozilo u potpunosti, usporit na cca 10-15km/h, i ako si siguran prolaziš

kad je stop zaustavljaš na 0km/h.

bar je mene tako učilo  u autoškoli 2001.g. koliko toga se promijenilo u zakonu nisam u toku.

To je točno, ali ako imaš trokut i s desne strane ti nailazi vozilo, ti moraš stati i propustiti to vozilo čak i ako to vozilo ima stop. To vozilo, koje ima stop, mora stati prije nego krene, ali ga ti i dalje moraš propustiti i on može krenuti prije tebe.

Ivan(4) pon 12.4.2021 13:30
HCMAA kaže...
kamion skreće i autobus usporava(ili staje) da propusti kamion...za to vrijeme auto stoji jer ima znak stop...nakon što autobus prođe za njim ide auto.

znak stop kaže koji dio sporedne ceste ima prednost u odnosu na drugi dio sporedne ceste

 Zašto stoji? Znak Stop obavezuje vozača da zaustavi vozilo, pa makar bio sam na raskrsnici, i to je ok. No, nakon toga, ako treba nekog propustiti, propušta, a ako može bezbedno proći, ide dalje. To što će, ako bude dovoljno dugo čekao, u raskrsnicu ući i drugo vozilo, ne znači da je obavezan da čeka da se to i dogodi, već, ako svojim prolaskom neće nikome oduzeti prednost, u smislu da će stvoriti nebezbednu situaciju i naterati vozilo koje ima prvenstvo prolaza da usporava da bi propustilo njega, ima pravo da prođe.

T700 pon 12.4.2021 15:21
HowYesN0 kaže...
sisko93 kaže...

Kamion bez obzira što ulazi u cestu nižeg reda ima prednost, isti bi mogao i polukružno okrenuti tekođer s pravom prednosti.

Dalje auto pa bus po pravilu desne strane bez obzira na znak Stop i trokut.

 

Jedina razlika između znaka stop i trokuta je ta da se znak stop stavlja na križanja s manjom preglednosti.

Iz primjera možete zamislit kako je dolje u uglu npr. nekakva zgrada i auto ne vidi iza ugla.

 

 znak STOP je oznaka obaveznog zaustavljanje prije nastavljanja kretanja bez obzira ima li vozila u bilo kojem smjeru ili ne.

znači moraš zaustaviti vozilo, provjeriti sve ostale ceste i tek onda krećeš.

prvi ide kamion jer je na glavnoj cesti i ima prednost, zatim ide autobus koji je na sporednoj cesti..

 auto ide zadnji, ima znak STOP i svojim smjerom siječe smjer kretanja autobusa koji ne skreće.

 

 ponavljamo se, nigdje nije definirano da trokut ima prednost prolaska u odnosu na stop.  STOP se najviše stavlja tamo di je nepregledno. trokut tamo gdje je pregledno i ako nema nikoga onda skrenes u pokretu. Ako ima drugih autmobila. to se podrazumjeva da treba stati . 

TROKUT I STOP znači da ste oboje na sporednoj cesti, to znači na cesti iste važnosti, i gledaju se pravila desne strane. Imas na više knjiga od autoškole o tome i na raznim stranicama. evo preporučujem ovaj link http://autoskola-korzo.hr/baza-znanja/?fbclid=IwAR3RS9UrHBEcWt5AQWJafeMf-VeocNLYmlOFOvnRr2jTQ53UDl695ZXJvh4

 

 

Gledas svoje znakove, ne tuđe znakove. Naječsto ni neznas koji znak ima netko. oboje vi možete imati trokute ili oboje možete imati STOP.. gleda se isklučivo pravila desne strane kad je u pitanju cesta iste važnosti. 

 

wifi pon 12.4.2021 16:26

a pustih teoreticara...
teoretski, prvo kamion jer je na glavnoj i skrece na sporednu, a da pritom iz suprotnog smjera po glavnoj nema vozila. zatim ide auto jer se nalazi s desne autobusu, a oba su na sporednim cestama. zadnji je autobus.
u praksi, prvi ide auto jer ka prvo nikome ne smeta, a ka drugo, kamion ili neko vece vozilo nema sanse zalomit taj zavoj bez da autu ne odvali prednji livi kraj. kad se auto makne, kamion ce s lakocom zalomit ulivo i iskoristit cilu sirinu sporedne ceste. nakon toga, ide bus, koji ima najmanje prava, a osim toga sad se ni u kojem slucaju ne mimoilazi s gabaritnim kamionom na potencijalno uskom dijelu.

kome nije jasno, pitajte vozace busa koji krecu sa sukoisanske u splitu mogu li nametat svoja prava kod vrtica i skolske poliklinike ili ipak ovise o inteligenciji sudionika iz drugih smjerova koji se nerijetko postave tako da svi budu u pat poziciji jer su preglupi da shvate da bus ne moze zalomit zavoj unatoc svojoj nazivnoj prednosti.

u praksi, gdje god postoje znakovi, prvi ne prolazi nuzno onaj s prednoscu vec onaj koji shvaca koliko berlavih ljudi u prometu ima, a koji ni sami ne znaju imaji li ili ne prednost... pa bude, dok se vi dico dogovorite ko ce proc, prodje onaj s najmanje prednosti... a ovi i dalje stoje...

formula1live pon 12.4.2021 17:13
Lenovo33 kaže...
Old Iggy kaže...
Ima ovdje netko vozačku?!?
Hoću reći, položio bez muljanja?

 joj de dosadan si više...

Sad je kao vozačka bitan faktor za nekakva prometna analiziranja.

Čim ti moraš previše razmišljati u prometu tko ima prednost - znači da infrastruktura nije dobro napravljena.

Ovo je debilan primjer jer tako nešto neće nikad biti u stvarnosti, u stvarnosti će ovdje biti semafori i kraj priče.

 svaki dan prolazim kroz takvo raskrižje, samo na strani gdje je autobus nije znak s prednosću prolaska nego znak stop.

formula1live pon 12.4.2021 17:17
HCMAA kaže...
koliko njih padne na raskrižju...ja imao pismeni 100% točno
1.kamion jer je na glavnoj cesti
2.autobus jer ide ravno
3.auto jer ima znak stop

ovo raskrižje je 100% pokriveno znakovima pa stvarno moraš biti idiot da fališ

tko ZNA a tko je CESTOVNI TALIBAN se najbolje vidi kad semafori ne rade..onda u većini slučajeva ovi s sporedne oduzimaju prednost i onda još bahato trube

kod mene u centru grada...ajme kad semafori ne rade tu moraš imati četvero očiju...mada si na glavnoj

a koliko tek njih ne daje desni kad izlaze iz kružnog...a to zna biti vrlo opasno:(

 to sve bi trebao reći za sebe jer očito si ti taj koji se izgubi kada ne rade semafori....

sisko93 pon 12.4.2021 17:18

Evo potrudio sam se za sve nervozne trubaše koji trube a zapravo nisu upravu, nacrtati još jednom prikaz istog križanja u 4 različita slučaja.

    

Neki očito nebi vjerovali, ali u sva 4 slučaja je isti redosljed prolaska:
Zeleni - Crveni - Sivi

 

Iz primjera bi trebali slikovito vidit koja je zapravo razlika između znaka Stop i trokuta.

Pravilo ne mijenja smijer kretanja u prometu ne postoji!

formula1live pon 12.4.2021 17:24

Da mi je znati na koji način su neki dobili vozačku dozvolu. svi vi pametnjakovići koji mislite da autobus ima prednost pred autom napravite sudar u takvom razkrižju pa će te vidjeti na sudu tko ima prednost. One autoškole koje su vam dale vozačku treba ukinuti. Ova situacija je čista i ako ti treba više od trena da znaš tko ima prednost onda ne zaslužuješ vozačku. Ali vidim ih gotovi svaki dan na ovakvom razkrižju gdje ljudi nemaju pojima tko ima prednost. 

tandara pon 12.4.2021 18:35

Jedni nasjeli na trolanje, a drugi određuju kome treba oduzeti vozačku, a kad ih makneš iz sela/grada (gdje voze po navici) nastaju problemi.

Očito postoje dublji problemi, koji proizlaze iz tko zna čega, kada se izjednačavaju ova dva znaka. Hvala na pojašnjenjima.

Dojitza pon 12.4.2021 20:41

Sve u svemu fora mozgalica i odusak trollovima, ali po meni su semafori i kruzni tokovi bogom dani izumi gdje nema greske ni pametovanja. Crveno - ne ides, zeleno - ides. U kruznom toku ma cak i da ne znas pravila i uletis krecete se do 40 kmh pa su rijetka smrtna stradavanja.

SamoPitam3 uto 13.4.2021 02:53

Ovo krizanje kao da je "uredjivao" Ljubo Cesic Rojs sa svojom kupljenom diplomom prometnog fakulteta. Tko uopce normalan bi postavio takve znakove (dva razlicita znaka iste vaznosti) na isto krizanje ?!?! Generalno ovo je trik pitanje, a u prometu treba biti sto jednostavnije da promet ide sto brze i jednostavnije. A, ako cemo ici u neku "krajnost". Taj znak STOP bi trebao biti kod autobusa, jer on nema prednost u odnosu na nikoga tako da bi se on trebao zaustaviti. Dok bi kod zelenog trebao biti trokut prema dolje.

T700 uto 13.4.2021 07:13
SamoPitam3 kaže...

Ovo krizanje kao da je "uredjivao" Ljubo Cesic Rojs sa svojom kupljenom diplomom prometnog fakulteta. Tko uopce normalan bi postavio takve znakove (dva razlicita znaka iste vaznosti) na isto krizanje ?!?! Generalno ovo je trik pitanje, a u prometu treba biti sto jednostavnije da promet ide sto brze i jednostavnije. A, ako cemo ici u neku "krajnost". Taj znak STOP bi trebao biti kod autobusa, jer on nema prednost u odnosu na nikoga tako da bi se on trebao zaustaviti. Dok bi kod zelenog trebao biti trokut prema dolje.

 opet se ponavljamo

 

trokut i stop ne određuju prednost

oni se postave najčesto zbog preglednosti, Ako imas trokut, nema nikog pa prođes bez stajanja a ako ima nekoga stanes. Ako imas stop, stanes i pogledas. Stop i trokut znače da si na cesti iste važnosti to jest Sporedna cesta i gledaju se pravila desne strane.

 

Nije trik pitanje, imas takvih raskrizja puno, pogledaj primjerice znakove uz semafor. Ako rikne semafor, tada preuzimaju ulogu znakovi. To bi svi trebali znati savladati a ne se čudit kad skrivite sudar. 

SamoPitam3 uto 13.4.2021 12:41
T700 kaže...
SamoPitam3 kaže...

Ovo krizanje kao da je "uredjivao" Ljubo Cesic Rojs sa svojom kupljenom diplomom prometnog fakulteta. Tko uopce normalan bi postavio takve znakove (dva razlicita znaka iste vaznosti) na isto krizanje ?!?! Generalno ovo je trik pitanje, a u prometu treba biti sto jednostavnije da promet ide sto brze i jednostavnije. A, ako cemo ici u neku "krajnost". Taj znak STOP bi trebao biti kod autobusa, jer on nema prednost u odnosu na nikoga tako da bi se on trebao zaustaviti. Dok bi kod zelenog trebao biti trokut prema dolje.

 opet se ponavljamo

 

trokut i stop ne određuju prednost

oni se postave najčesto zbog preglednosti, Ako imas trokut, nema nikog pa prođes bez stajanja a ako ima nekoga stanes. Ako imas stop, stanes i pogledas. Stop i trokut znače da si na cesti iste važnosti to jest Sporedna cesta i gledaju se pravila desne strane.

 

Nije trik pitanje, imas takvih raskrizja puno, pogledaj primjerice znakove uz semafor. Ako rikne semafor, tada preuzimaju ulogu znakovi. To bi svi trebali znati savladati a ne se čudit kad skrivite sudar. 

 Tko se ponavlja ?!?!? Nisam ja nigdje napisao da odredjuju prednost, vec sam lijepo napisao dva razlicita znaka iste vaznosti. Ako si mislio na "krajnost". Pa upravo se i radi o krajnosti, jer autobus bi trebao zapravo stati neovisno o "preglednosti", buduci da mora propustiti sve. I one na glavnoj i ovog sa sporedne zbog desne strane. Zato kazem da su znakovi lose postavljeni. Bas bi volio vidjeti ovakvo krizanje uzivo s bas ovako postavljenim znakovima. A sada o preglednosti o tom potom. To se "prodaje" na sudu i zali upravi vodovoda , ako dodje do sudara, jer ga kao "nisam vidio".

Old Iggy uto 13.4.2021 12:45
SamoPitam3 kaže...

Pa upravo se i radi o krajnosti, jer autobus bi trebao zapravo stati neovisno o preglednosti, buduci da mora propustiti sve. I one na glavnoj i ovog sa sporedne zbog desne strane. Zato kazem da su znakovi lose postavljeni. Bas bi volio vidjeti ovakvo krizanje uzivo. A sada o preglednosti o tom potom. To se "prodaje" na sudu i zali upravi vodovoda , ako dodje do sudara, jer ga kao "nisam vidio".

Pa smisao razlike trokuta i stopa i jest preglednost, ništa više. Ako ima dobru preglednost, ne mora stati (jer vidi da nema nikog).

Ako ga nije vidio iz bilo kojeg razloga, nije smio ići dok se ne uvjeri da je sve OK. Na sudu se može opravdavati koliko hoće, isto mu je vidio ga ili ne.

gocc01 uto 13.4.2021 13:09

Ajmo tko ovdje ima prednost? 

 

Crveni ima puno zeleno za skretanje lijevo i okreće se polukružno.

 

Žutom se pali dopunska strelica za desno, ostale trake imaju crveno. 

 

Old Iggy uto 13.4.2021 13:16
gocc01 kaže...

Žutom se pali dopunska strelica za desno, ostale trake imaju crveno. 

 

Pa bar bi svaki vozač trebao znati što znači dopunska strelica i koje su obveze tog vozača ako mu se upali.

bloodborne uto 13.4.2021 13:22
gocc01 kaže...

Ajmo tko ovdje ima prednost? 

 

Crveni ima puno zeleno za skretanje lijevo i okreće se polukružno.

 

Žutom se pali dopunska strelica za desno, ostale trake imaju crveno. 

 

 zasto ne ovako ? LINK :D
 Tu sam davno vjezbao raskrzja za ispit
 prije nego su me šumaheri s bug-a odlucili
 razapeti i oduzeti mi vozacku za jedno fulano raskrzje
 koje se cak u stvarnosti ne moze ni desiti unatoc tome
 sto u 11 godina nisam skrivio nijedan sudar/udario nijedan auto
 i cak samostalno uspio u jednom smjeru proci 700km u jednom smjeru.
 odnosno 1400 u oba. i poloziti cak sve iz prve kad se vec kurcim svojim neznanjem.

MrBlc uto 13.4.2021 13:47
gocc01 kaže...

Ajmo tko ovdje ima prednost? 

Crveni ima puno zeleno za skretanje lijevo i okreće se polukružno.

Žutom se pali dopunska strelica za desno, ostale trake imaju crveno. 

Dopunska strelica znači da moraš propustiti vozila na cesti na kojoj se uključuješ. To znači da žuti mora propustiti crvenog ako im se putanje križaju.

 

Međutim, pravila kažu i da pri izlasku iz raskrižja, ako skrećeš lijevo, moraš ući u krajnju lijevu traku (osim ako ima više traka za lijevo, nebitno za primjer), pa u teoriji, ako crveni poštuje to pravilo, putanje im se ne bi trebale ni križati.

 

Nisam siguran, ali rekao bih da bi u tom slučaju ipak žuti trebao propustiti crvenog jer je na cesti na koju se uključuje. Što se tiče ventualne odgovornosti u slučaju nesreće, vjerojatno bi bila podijeljena krivnja jer niti se možeš polukružno okrenuti brzinama većim nego je moguće izbjeći takvu nesreću niti se takvom brzinom smiješ uključiti na dopunsku strelicu, što znači da bi oba morala ignorirati ovog drugog i ići na silu.

 

 

bloodborne kaže...

 razapeti i oduzeti mi vozacku za jedno fulano raskrzje

Jedno fulano raskrižje je automatski pad, kako na pismenom, tako i na praktičnom dijelu ispita.

 

bloodborne kaže...

 koje se cak u stvarnosti ne moze ni desiti unatoc tome

Imaš na temi preko nekoliko primjera u stvarnosti.