Hacker-ri čet 12.3.2009 14:32
MariusEight kaže...

Ma nema šanse da ću čekati 30 dana. Ako se to ne sredi u roku 6 dana idem na konzultacije sa svojim profesorom iz trgovačkog prava i pozivam državnog inspektora.

 tako treba...
iako je drzava u banani prema tebi nemora bit ako je zakon takav...
ipak... ako dignes tuzbu, tvoj zahtjev nece bit rjesen sljedecih 10 godina posto na presudu dolazi zalba pa na presudu opet zalba itd
Ziga čet 12.3.2009 15:00
gujarroba kaže...

e ovako u linksu sam kupio tastaturu razer lycosa doso kuci kad vidim ostecen kabal sutradan odem vratit i nece da mi prihvate kazu fizicki kvar...a cuo sam za to pravo potrosaca da se moze vratiti roba u roku od 8 dana i da ti oni moraju vratiti novac..jel iko zna ista o tome

Fizički kvar, ja bi prije rekao da su ti podvalili oštećenu robu.

Ako ti nedaju ni na ljubazni način zamjenu, pošalji im državni inspektorat.

MariusEight čet 12.3.2009 15:07

Točno to. Oni su meni prodali fizički oštećenu robi i nisu me obavijestli o bilo kakvome nedostatku ili oštećenju. A to je itekako nezakonito.

 

Ljubazan možeš biti nekoliko dana, ali nakon toga treba ih napasti svim sredstvima kojima raspolažemo. A to su prijetiti inspektoratom, objavom u novinama, tužbom.

Ako ni to ne upali onda s riječi na djela.

 

 

Srušiti im ugled, da će za 2 mjeseca propasti.

zokiN čet 12.3.2009 15:12
gujarroba kaže...
MariusEight kaže...

Ma nema šanse da ću čekati 30 dana. Ako se to ne sredi u roku 6 dana idem na konzultacije sa svojim profesorom iz trgovačkog prava i pozivam državnog inspektora.

 a sta ces postic????takva je citava drzava nemos protiv nje dzaba ti je i da si u pravu
 jbg....nemoze nist postic, jer od jaceg ima jaci,tak da, kak su ti rekli navaljuj,mozda se smiluju,mada sumnjam...
puma1400 čet 12.3.2009 17:02
MariusEight kaže...

Ma nema šanse da ću čekati 30 dana. Ako se to ne sredi u roku 6 dana idem na konzultacije sa svojim profesorom iz trgovačkog prava i pozivam državnog inspektora.

 što studiraš?

gujarroba kaže...
 a sta ces postic????takva je citava drzava nemos protiv nje dzaba ti je i da si u pravu
 gluposti.

niti jedna tvrtka ni servis ne žele inspektorat na vratima..

ali, provjeri u Statutu tvrtkee... ondje se nalazi koliko dugo zadržavaju uređaj na popravku..
Hacker-ri pet 13.3.2009 09:59
gujarroba kaže...

nije to glupost oni su dobro zakon zasteceni i nemoze im niko nista cak ni ti inspekori....znam iz iskustva

 ma daj :D
da vidis kad se nade inspektor kojem je pun k.... takvih situacija...
onda zaprijeti blokiranjem poslovnice pa mu direktor place kako nije on kriv kako se sve da rjesit- kao kad maloj bebi kupis igracku pa joj uzmes.

Steta da nisam imao kameru u datom trenutku ali sve se moze...
zamisli kako to izgleda da zoves inspekciju (jednu od...) i pozoves lokalne novine i napravis frku oko 500 kuna
inspektor se malo prosece od dosade a novinar napuni stranicu u dnevnom tisku

mozda si probao na krivom mjestu, probaj opet :D
zna bit i zabavno iako te kasnije cudno gledaju, ali ako te nije briga

ihush pet 13.3.2009 10:48

Kako pozvati državni inspektorat? Kako se pozvati na zakon, a razlikovati povrat ispravne robe, oštećene-neispravne, zamijene ili povrat novca itd.. a na računu piše ... garancija se ne priznaje u slučaju fizičkog oštećenja, strujnog udara .. čak i 'više sile'.

Lijepo bi bilo pozvati inspektora, ali u 'velikoj firmi' je i on mali patuljak. Po kojoj zakonskoj osnovi bi on mogao nešto napraviti?

Svakakvih savijeta se nađe, ali previše tog sam vidio, nije tako lako. Njihova (trgovaca) dobra volja je jedino efikasno rješenje.

To što netko uspije, galamom, novinarskim pritiskom... nema veze s pravima (zakonom) nego -s pritiskom! (Tko jači taj ....)

Pravno gledano 'pravnici' bi u takvom slučaju trebali štititi trgovca, ne kupca (koji je možda čak i uzrokovao sporno oštećenje).

Ja sam jedan iz mase kupaca, volio bi biti zaštićen (k'o Ursus-Likus?) ali nisam te sreće. A novinarima je važnija Vlatkina garderoba, Sanaderov sat, ... - čak su propustili prošlomjesečni meteor koji je 'zamalo ubio dinosaure' -srećom promašilo nas ovaj put.

-Tako ispada i s kupljenom robom, paziti, provjeriti i nadati se da je izpravno... to je jedina zaštita.

 

p.s. ako netko citira ili stavlja linkove na zakon, i takve teme, bilo bi dobro da pročita malo dalje, 'sitna slova' jer ona često mijenjaju 'naslov' tako da niti pravnici često nisu sigurni...

Tale pet 13.3.2009 11:02

Pošto je ovo jako frustrirajuće, jer nisi vidio da je kabel oštečen. A vjerojatno od ambalaže nisi ni moga.....

Ja bi ih tužia. Dao bi sve svoje pare odvjetniku i neka ih tuži. Neka ih tuži za bilo šta nemora bit niti taj proizvod nego bilo šta glavno da se tuži......a kad bi izgubio...(zakon je jasan) uzeo bi skalpel i rizao ih žive....ali to sam samo ja......

 

Stari pomiri se s tim ili uzmi skalpel....

Hacker-ri pet 13.3.2009 12:09
gujarroba kaže...

muhahha budem probo Smijeh

inace u linksu su mi prodali pokidanu razericu lycosa pa nisu hteli primit

 mehanicki kvar...
tu su osigurani svojim "ugovorom"
Mehanicka ostecenja ne priznaju jer si za to "sam" kriv.
Padne ti mobitel na pod razbije se i ti bi sad novi jer ti je pao?
problem je u tome da oni foru dobavljaju putem fedexa i ostalih sluzbi (jer je trosak svoje poslat po to) i onda ovi to bacaju razvlace i ostalo...
onda tu pukne a ti ne provjeris sta si kupio...

ja sam kupovao Wave tastaturu (500 kn) i rekao u vemilu da mi je otvori da je pogledam, a covjek me pitao : "sta bi je sad ti gledao, ili kupi ili nemoj" na sto sam ja otisao ca i rekao mu da idem kupit preko puta (netcom). Tamo, iako neljubazni, otvorili su mi tastaturu, ja sam je pregledao i zadovoljno kupio (cak 20 kuna jeftinije nego u vemilu).


Menzy.Man12 pet 24.7.2020 15:54

Pozz svima da ne otvaram novu temu.

Dakle problem je gtx 1070 kupljena u linksu (uvoznik na kutiji pise asbis).

Zovem links kazu jamstvo odbijeno ja pitam zasto kazu flashan je modificiran mining bios (tako im uvoznik reko) i fino me od*ebu sa telefona i rekli su da mogu doc po svoju neispravnu karticu.

Sad neznam koga rade budalom vecina zna da je pascal bios nemoguce modificirat niti sam ikad flashao tu karticu.

 

CyberDemonVZ pet 24.7.2020 16:10
Menzy.Man12 kaže...

Pozz svima da ne otvaram novu temu.

Dakle problem je gtx 1070 kupljena u linksu (uvoznik na kutiji pise asbis).

Zovem links kazu jamstvo odbijeno ja pitam zasto kazu flashan je modificiran mining bios (tako im uvoznik reko) i fino me od*ebu sa telefona i rekli su da mogu doc po svoju neispravnu karticu.

Sad neznam koga rade budalom vecina zna da je pascal bios nemoguce modificirat niti sam ikad flashao tu karticu.

 Prvo reci dal možeš biti 100% siguran da nije diran BIOS?

Kartica nije bila rabljena i kupljena od nekoga, nikad nijie bila posuđivana i stalno je kod tebe?

 

Jer ako je gore stvarno modificirani BIOS, onda ne možeš ništa.

 

Što je kartici, može se upaliti?

 

Vjerojatno ćeš morati kontaktirati udrugu za zaštitu potrošača.

 

Ne znam kako provjeriti, al bi bilo najbolje da ti sam testiraš koji je BIOS gore.

Menzy.Man12 pet 24.7.2020 16:24

100% je original bios gore jel sam prvi vlasnik nikad nisam ni pokusavao bios dirat jel sam citao da je nemoguce uopce modificirat pascal bios iskreno nije bilo ni potrebe.

Kartica uopce ne vrti fan ni nema slike.

Citavo vrijeme je kod mene nikad nije bila ni vadena iz pca osim kad se cistio pc.

Damir22 pet 24.7.2020 20:19

Nemoze tebi nitko telefonski reci da je garancija odbijena, ne na taj nacin....

 

Uz svoju karticu ti MORAS dobiti crno na bijelo - tko je testirao, kako je testirao, sto je testirao, i na kraju, zakljucak po kojem je dokazom vidljivo da je s karticom bas ono sto servis tvrdi da je.

 

Pa ce naprimjer na tom nalogu pisati da je asbis testirao karticu tako i tako, i na osnovu toga i toga dosao do zakljucka da je kartica prestala raditi zbog flashanja neoriginalnog biosa.

 

Na to odmah Linksu (ne asbisu dakle) ulazes prigovor, obrazlozis ga cinjenicama, ukoliko ih imas, majkemi nisam ovdje ne prolazi, ili jednostavno osporavas njihov zakljucak, gdje onda teret dokazivanja nije na tebi, vec na njima. Dakle, ne moras ti njima dokazati da nisi flashao bios, ili da takav bios ne postoji, ili da se ta kartica nemoze flashati - vec na njima da dokazu da jesi, da postoji, i da se moze, te da utvrde da je bas to i samo to uzrokovalo kvar.

 

Nakon toga, ukoliko njihov zakljucak bude isti,a i ti se drzis svoje strane price, mozes zahtjevati neovisno vjestacenje, no, tu moras biti oprezan, to kosta, a u slucaju da i taj vjestak ocjeni da si ti kriv za kvar, troskove vjestacenja snosis ti, ukoliko vjestak zakljuci da nisi kriv, troskove snosi prodavac.... Sad, koliko ces se duboko upustati u tu pricu i dokazivanje ,to je na tebi....

 

Zaobilazni put je kontaktirati proizvodjaca direktno, obrazloziti mu cijelu situaciju, i traziti njegovo ocitovanje na temu moddanja biosa na njegovoj kartici, kvaru i slicnom, dosta puta sam, nakon natezanja sa lokalnim uvoznicima i dilerima bas ovako rijesio problem, te najcesce dobio ili direktno crno na bijelo da servis grijesi i da je "to i to sto oni tvrde" nemoguce, ili, jos cesce, jednostavno direktno od proizvodjaca dobio novu stvar, nakon vrlo jednostavnog procesa dokazivanja - slika dijela s vidljivim serijskim brojem i slikom racuna na kojem je vidljivo gdje je kupljeno i kada, te slikom radnog naloga sa spornim zakljuckom lokalnog uvoznika/servisera...

ihush sub 25.7.2020 12:01

-traži radni nalog, papirnato i prijavi na mingo.hr

 

-za skuplje komponente kar neka trgovina radi probleme oko jamstva obično je problem u njihovom kemijanju s uvozom-računima (na crno) ili odnosom s distributerom (neplaćanja..). Koriste tehniku APP.

-ne može trgovac nešto tako reći telefonom, tj može ali tad to mora dokazati papiraima, ovlašteni serviser koji je obavio diagnostiku tj konkretno utvrđen razlog odbijanja reklamacije po osnovi jamstva (kao npr fizičko oštećenje od strane korisnika).. većinu kvarova ni servis ne može dokazati (može samo u filmovima csi..).

-žali se, papirnato, mail (''potpis i pečat'') i tad takav negativan odgovor prosljedi na mingo.hr .. par dana nakon zaprimanja nazvat će te trgovac i ponuditi novu (nova identična ili jača ako pristaneš na zamjenu + novi račun, novo jamstvo) ili povrat novca po računu.

BebacMan pon 12.10.2020 22:09

Malo je offtopic (nema veze sa hardverom, softverom) i stoga isprike, ali ako će se naći neki entuzijast sa razumijevanjem prava koji bi mi mogao razjasniti neke stvari bio bih zahvalan  .

 

Naime početkom sam godine  na mingo.hr prijavio svoj slučaj vezan uz povrat novaca od strane Eventima za neodržan koncert. Državni inspektorat, Sektor za drugostupanjski upravni postupak je donio rješenje o vraćanju novaca. Novac je vraćen. Međutim danas mi je stiglo "rješenje" od Upravnog suda gdje Eventim po punomoćeniku (odvjetnik iz odvjetničkog ureda) tuži Državni inspektorat i traži poništavanje rješenja Državnog inspektorata, a gdje sam ja naveden kao zainteresirana osoba. Između ostalog stoji da se tuženik (Državni inspektorat) poziva da se izjasni o tužbi i uz to predloži dokaze kojima potkrepljuje svoje navode. Međutim stoji i da se zainteresirana osoba, tj. ja poziva da dostavim Sudu odgovor na tužbu.

Nisam siguran koje su moje obveze vezane uz ovu tužbu. Da li sam dužan kao zainteresirana osoba u ovome sporu dostaviti odgovor na tužbu? Koje su posljedice ako Eventim dobije sudski spor protiv Državnog inspektorata, osim što ću pretp vratiti novac ? Tko je dužan platiti sudske troškove u ovom slučaju ?

 

 

bunker pon 12.10.2020 22:38


U 11 minuta si stigao detaljno i sa razumijevanjem proučiti 121 članak ovog zakona pa si zaključio da nema odgovore na tvoja pitanja ?

Piše ti lijepo tko snosi troškove i kako se to odlučuje, a piše i kaj znači odgovor na tužbu i kako može utjecati na presudu ili tijek postupka.

Ako ti se neda čitati, svaki odvjetnik će ti to rado rastumačiti za kakvih soma dva kn...

BebacMan pon 12.10.2020 22:55
bunker kaže...

U 11 minuta si stigao detaljno i sa razumijevanjem proučiti 121 članak ovog zakona pa si zaključio da nema odgovore na tvoja pitanja ?

Piše ti lijepo tko snosi troškove i kako se to odlučuje, a piše i kaj znači odgovor na tužbu i kako može utjecati na presudu ili tijek postupka.

Ako ti se neda čitati, svaki odvjetnik će ti to rado rastumačiti za kakvih soma dva kn...

 Ne detaljno sam pročitao Zakon o upravnim sporovima, jer se tu radi o upravnom sporu. Ali me zanimao savjet nekoga tko je možda prošao sličnu stvar ili kojemu je to zaista posao, a ne nekoga koji će linkati prvi URL koji mu Google izbaci.

 

https://www.zakon.hr/z/101/Zakon-o-upravnim-sporovima

 

 

bunker pon 12.10.2020 23:08


Pa daj ga pročitaj i tada bu ti jasno kaj znači odgovor na tužbu, a biće ti jasnije i kako se odlučuje tko će i u kolikom odnosu platiti troškove u bilo kojem parničnom postupku bez obzira pred kojim se sudom vodio ...

BebacMan pon 12.10.2020 23:27
bunker kaže...

Pa daj ga pročitaj i tada bu ti jasno kaj znači odgovor na tužbu, a biće ti jasnije i kako se odlučuje tko će i u kolikom odnosu platiti troškove u bilo kojem parničnom postupku bez obzira pred kojim se sudom vodio ...

  Majstore ti ne razlikuješ pojmove kao što su upravni spor i parnični postupak, a dijeliš savjete. Kao što sam napisao prošao sam zakone vezane uz tematiku, donio sam neke zaključke, ali različite osobe tumače različito zakone (upravo zbog različitog tumačenja zakona i postoji ovaj spor). Zato me zanimalo da li netko zaista i može dati koristan savjet osim linkanja URL-a

bunker uto 13.10.2020 00:17


Bebacman , pravna načela koja su određena zakonom vrijede u svim postupcima i nemoraju biti taksativno pobrojana i navedena u svakom zakonu. Pojmovi poput presumpcije nevinosti, zainteresirane strane i troškova postupka su primjeri toga.

Ti si zainteresirana osoba jer presuda može povrijediti neko tvoje pravo ili pravni interes i to vrijedi za svako parničenje ili upravni postupak.

Troškovi mogu biti dio presude a mogu biti određeni i zasebnim rješenjem 15 dana nakon presude ali teško da bi to sud natovario tebi koji si u tom postupku zainteresirana strana a ne tuženik, a i to vrijedi za svako parničenje ili upravni postupak.

Sve to si mogao saznati samo da si pročitao zakon iz mog prvog linka.

ihush uto 13.10.2020 09:33
BebacMan kaže...

Malo je offtopic (nema veze sa hardverom, softverom) i stoga isprike, ali ako će se naći neki entuzijast sa razumijevanjem prava koji bi mi mogao razjasniti neke stvari bio bih zahvalan  .

 

Naime početkom sam godine  na mingo.hr prijavio svoj slučaj vezan uz povrat novaca od strane Eventima za neodržan koncert. Državni inspektorat, Sektor za drugostupanjski upravni postupak je donio rješenje o vraćanju novaca. Novac je vraćen. Međutim danas mi je stiglo "rješenje" od Upravnog suda gdje Eventim po punomoćeniku (odvjetnik iz odvjetničkog ureda) tuži Državni inspektorat i traži poništavanje rješenja Državnog inspektorata, a gdje sam ja naveden kao zainteresirana osoba. Između ostalog stoji da se tuženik (Državni inspektorat) poziva da se izjasni o tužbi i uz to predloži dokaze kojima potkrepljuje svoje navode. Međutim stoji i da se zainteresirana osoba, tj. ja poziva da dostavim Sudu odgovor na tužbu.

Nisam siguran koje su moje obveze vezane uz ovu tužbu. Da li sam dužan kao zainteresirana osoba u ovome sporu dostaviti odgovor na tužbu? Koje su posljedice ako Eventim dobije sudski spor protiv Državnog inspektorata, osim što ću pretp vratiti novac ? Tko je dužan platiti sudske troškove u ovom slučaju ?

 

 

 -ako si dobio neki papir.. tad moraš zaštititi svoj interes, ne gurnuti 'glavu u pijesak'.. prvi korak je odbaciti tužbu (pazi na rok) tj sebe kao povezanog, odgovornog itd.. ako to ne napraviš tad si uključen u spor. (što opet ovisi o odluci suda itd..).

-pribavi pravnika, može biti skupo ali može ispasti skuplje.. + sve troškove na kraju snosi onaj tko izgubi spor a tvoj interes je prvo da nisi uvučen u spor (jer neovisno o pravu-zakonu, svaki spor se može dobiti ali i izgubiti.. i traje + troškovi).. + odmah tražiš naknadu troška time uzrokovano, tj tad ćeš po okončanju spora dobiti trošak koji platiš advokatu (čuvaj i račun)..

.. u čemu je trik, svatko može tužiti svakog, po bilo kojoj osnovi.. npr ja tebe da si mi nešto ukrao ili nekog ubio.. naravno sud traži neki inicijalni dokaz-osnovu koja postoji, a ako se ti ne izuzmeš iz spora žalbom tad postaješ dio spora i tad moraš nešto ili dokazivati ili osporavati. Dovoljno da u žalbenom roku ne odbaciš tužbu .. tad si pristao na recimo optužnicu i sve što može uslijediti.

-za tebe recimo nema rizika, jer si po odluci inspektorata dobio svoja sredstva.. a ako se njihovom tužbom-žalbom dokaže da to inspektor nije smio, to nije tvoja greška tj do tad se možeš izuzeti. Problem je npr korona, tj u slučaju izvanrednih razloga za neke stvari nema povrata, tj rizik kako trgovca tako i tebe, tj obje strane u svakom poslu-ugovoru ulaze u neki rizik a država-zakon ne štiti tebe posebno i ne zanimaš ih.. pa ako u roku ne reagiraš možeš imati daleko više problema .. koje možeš imati i kasnije ovisno o toj tužbi.

-s druge strane, da je obrnuto recimo da bi ti sad jednako pokrenuo novu žalbu, to radi sad druga strana koja ima više interesa (broj klijenata) + pravnika koji zna što radi + daleko veći iznos koji će na kraju možda podmiriti država.

-zato uzmi pravnika, reagiraj na vrijeme + imaš pravo-zakon no moraš aktivno zaštititi svoj interes jer se lako desi svašta..

-pravno nema posebne osnove da bi ti sad morao vratiti svoj novac koji su tebi vratili.. tj to agencija radi kako bi možda trošak prebacila na državu, možda uspije a ti si onako usputna žrtva dio spora..

 

-možda je dobro kontaktirati društvo za zaštitu potrošača, možda imaju nekog pravnog savjetnika, možda .. imaš rokove, + potencijalno velik trošak ako iz bilo kojeg razloga izgubiš spor tj to je tako sa sudom, presude jedno, ponište-promjene.. vidi popularne slučajeve oko nas.. nema sigurnosti, nema pravne sigurnosti, postoji samo jači pravnik klase prodanović i tad si 'nevin'.. itd.