Strm ned 28.6.2020 22:12
love2ml86 kaže...
Horatio_Hornblower kaže...

Ja iz iskustva kazem to kupis bilo sto crkne ako nemas ok servis a bosch samsung i slicni nemaju osim mozda u zg van toga moras kupit novi uređaj...  Zato da neka je hisense ali servis im je prva liga... 

Unutar garantnog roka, servis mi je nebitno di je, jer nisam dužan nositi perilicu njima već oni doći pogledati perilicu i po potrebi je preuzeti u servis. Problem je što to ljudi neznaju pa se vode logikom koji je servis bliži..

 Ako nisi u blizini servisa, da, dužan si otpeljati perilicu do najbližeg servisa, nije njihov problem što ti živiš negdje daleko..

 

Zato sam i rekao da se gleda da je servis blizu, da oni mogu doći po perilicu u nekakvome normalnome roku...

love2ml86 ned 28.6.2020 22:23
Strm kaže...
love2ml86 kaže...
Horatio_Hornblower kaže...

Ja iz iskustva kazem to kupis bilo sto crkne ako nemas ok servis a bosch samsung i slicni nemaju osim mozda u zg van toga moras kupit novi uređaj...  Zato da neka je hisense ali servis im je prva liga... 

Unutar garantnog roka, servis mi je nebitno di je, jer nisam dužan nositi perilicu njima već oni doći pogledati perilicu i po potrebi je preuzeti u servis. Problem je što to ljudi neznaju pa se vode logikom koji je servis bliži..

 Ako nisi u blizini servisa, da, dužan si otpeljati perilicu do najbližeg servisa, nije njihov problem što ti živiš negdje daleko..

 

Zato sam i rekao da se gleda da je servis blizu, da oni mogu doći po perilicu u nekakvome normalnome roku...

Nije točno, znam iz prve ruke s obzirom da sam se bavio tom problematikom s majkom nedavno.

Živi u Zadru a kupila je LG nedavno. Počela je bacati neke fleke te se obratila Emezzeti koja joj je prodala tu perilicu. 

Prvo su prali ruke a nakon prijetnje inspekcijom zove čovjek iz ZG da će poslati nekog iz ST da je pogleda i po potrebi preuzme.

Strm ned 28.6.2020 22:28
love2ml86 kaže...
Strm kaže...
love2ml86 kaže...
Horatio_Hornblower kaže...

Ja iz iskustva kazem to kupis bilo sto crkne ako nemas ok servis a bosch samsung i slicni nemaju osim mozda u zg van toga moras kupit novi uređaj...  Zato da neka je hisense ali servis im je prva liga... 

Unutar garantnog roka, servis mi je nebitno di je, jer nisam dužan nositi perilicu njima već oni doći pogledati perilicu i po potrebi je preuzeti u servis. Problem je što to ljudi neznaju pa se vode logikom koji je servis bliži..

 Ako nisi u blizini servisa, da, dužan si otpeljati perilicu do najbližeg servisa, nije njihov problem što ti živiš negdje daleko..

 

Zato sam i rekao da se gleda da je servis blizu, da oni mogu doći po perilicu u nekakvome normalnome roku...

Nije točno, znam iz prve ruke s obzirom da sam se bavio tom problematikom s majkom nedavno.

Živi u Zadru a kupila je LG nedavno. Počela je bacati neke fleke te se obratila Emezzeti koja joj je prodala tu perilicu. 

Prvo su prali ruke a nakon prijetnje inspekcijom zove čovjek iz ZG da će poslati nekog iz ST da je pogleda i po potrebi preuzme.

 Kako god ti kažeš, iako sumnjam da Emmezeta ima ikakve veze sa servisnom mrežom, da te skinu sa određene stvari nazvali su servis koji si ti trebao nazvati...

love2ml86 ned 28.6.2020 23:47
Strm kaže...
love2ml86 kaže...
Strm kaže...
love2ml86 kaže...
Horatio_Hornblower kaže...

Ja iz iskustva kazem to kupis bilo sto crkne ako nemas ok servis a bosch samsung i slicni nemaju osim mozda u zg van toga moras kupit novi uređaj...  Zato da neka je hisense ali servis im je prva liga... 

Unutar garantnog roka, servis mi je nebitno di je, jer nisam dužan nositi perilicu njima već oni doći pogledati perilicu i po potrebi je preuzeti u servis. Problem je što to ljudi neznaju pa se vode logikom koji je servis bliži..

 Ako nisi u blizini servisa, da, dužan si otpeljati perilicu do najbližeg servisa, nije njihov problem što ti živiš negdje daleko..

 

Zato sam i rekao da se gleda da je servis blizu, da oni mogu doći po perilicu u nekakvome normalnome roku...

Nije točno, znam iz prve ruke s obzirom da sam se bavio tom problematikom s majkom nedavno.

Živi u Zadru a kupila je LG nedavno. Počela je bacati neke fleke te se obratila Emezzeti koja joj je prodala tu perilicu. 

Prvo su prali ruke a nakon prijetnje inspekcijom zove čovjek iz ZG da će poslati nekog iz ST da je pogleda i po potrebi preuzme.

 Kako god ti kažeš, iako sumnjam da Emmezeta ima ikakve veze sa servisnom mrežom, da te skinu sa određene stvari nazvali su servis koji si ti trebao nazvati...

Idemo off topic. Ali opet krivo, ja nemam veze s servisom jer niti sam dao novce servisu niti sam skopio ugovor s servisom (već s trgovinom/prodavateljem). To je obveza prodavatelja te je to razlog zbog kojeg su to oni preuzeli.

Strm pon 29.6.2020 19:39
love2ml86 kaže...
Strm kaže...
love2ml86 kaže...
Strm kaže...
love2ml86 kaže...
Horatio_Hornblower kaže...

Ja iz iskustva kazem to kupis bilo sto crkne ako nemas ok servis a bosch samsung i slicni nemaju osim mozda u zg van toga moras kupit novi uređaj...  Zato da neka je hisense ali servis im je prva liga... 

Unutar garantnog roka, servis mi je nebitno di je, jer nisam dužan nositi perilicu njima već oni doći pogledati perilicu i po potrebi je preuzeti u servis. Problem je što to ljudi neznaju pa se vode logikom koji je servis bliži..

 Ako nisi u blizini servisa, da, dužan si otpeljati perilicu do najbližeg servisa, nije njihov problem što ti živiš negdje daleko..

 

Zato sam i rekao da se gleda da je servis blizu, da oni mogu doći po perilicu u nekakvome normalnome roku...

Nije točno, znam iz prve ruke s obzirom da sam se bavio tom problematikom s majkom nedavno.

Živi u Zadru a kupila je LG nedavno. Počela je bacati neke fleke te se obratila Emezzeti koja joj je prodala tu perilicu. 

Prvo su prali ruke a nakon prijetnje inspekcijom zove čovjek iz ZG da će poslati nekog iz ST da je pogleda i po potrebi preuzme.

 Kako god ti kažeš, iako sumnjam da Emmezeta ima ikakve veze sa servisnom mrežom, da te skinu sa određene stvari nazvali su servis koji si ti trebao nazvati...

Idemo off topic. Ali opet krivo, ja nemam veze s servisom jer niti sam dao novce servisu niti sam skopio ugovor s servisom (već s trgovinom/prodavateljem). To je obveza prodavatelja te je to razlog zbog kojeg su to oni preuzeli.

 U trgovini si dobio račun, sa kojime ti i trgovina garantirate proizvođaću da je uređaj zaista kupljen tad kada je, i da mu vrijedi garancija.

 

Ovisno o politici trgovine, najčešći slučaj je da ona nema nikakve veze sa servisom.

 

Da ne idemo previše u off topic, evo ti najbanalniji primjer da ti najjednostavnije objasnim, Gorenje možeš kupiti u svakom malom većem dučanu, međutim ako imaš problem sa uređajem, zoveš Gorenje call centar, bilo za podršku, bilo za reklamni rok, isto vrijedi i za Electrolux.

 

 

Hexfire pon 29.6.2020 21:00

Svakakvih gluposti se dalo pročitati kroz godine na ovom forumu, ali ova da trgovina nema nikakve veze sa servisom proizvoda koji prodaje jer to ovisi o njenoj politici?! bi sigurno došla na neku top listu.

Strm uto 30.6.2020 22:45
Hexfire kaže...
Svakakvih gluposti se dalo pročitati kroz godine na ovom forumu, ali ova da trgovina nema nikakve veze sa servisom proizvoda koji prodaje jer to ovisi o njenoj politici?! bi sigurno došla na neku top listu.

 Ajde mi onda objasni, kako to da kad hoćeš bilo kakav gorenje uređaj reklamirati, moraš zvati gorenje, a ne trgovinu u kojoj si ga kupio, jel to rupa u matrixu ili?

Posmatrač sri 1.7.2020 07:48
Strm kaže...

 U trgovini si dobio račun, sa kojime ti i trgovina garantirate proizvođaću da je uređaj zaista kupljen tad kada je, i da mu vrijedi garancija.

 

Ovisno o politici trgovine, najčešći slučaj je da ona nema nikakve veze sa servisom.

 

Da ne idemo previše u off topic, evo ti najbanalniji primjer da ti najjednostavnije objasnim, Gorenje možeš kupiti u svakom malom većem dučanu, međutim ako imaš problem sa uređajem, zoveš Gorenje call centar, bilo za podršku, bilo za reklamni rok, isto vrijedi i za Electrolux.

 

 

 

Strm kaže...
Hexfire kaže...
Svakakvih gluposti se dalo pročitati kroz godine na ovom forumu, ali ova da trgovina nema nikakve veze sa servisom proizvoda koji prodaje jer to ovisi o njenoj politici?! bi sigurno došla na neku top listu.

 Ajde mi onda objasni, kako to da kad hoćeš bilo kakav gorenje uređaj reklamirati, moraš zvati gorenje, a ne trgovinu u kojoj si ga kupio, jel to rupa u matrixu ili?

 Ne znam kako je u Hrvatskoj ali u BiH trgovac prima robu na servis i kupac ne mora uopste znati gdje je servis. Sta ako je servis na drugom kraju drzave ili u inostranstvu?

Horatio_Hornblower sri 1.7.2020 15:17

Ducani nikakve veze sa servisom nemaju to je jedino sto je istinito vama santa dimenica ili netko treci ne daje  servisnu mrezu nego proizvodac uredaja. Samsung ima svoj servis lg svoj electrolux bosch svoj... 

Tu jedino sto priznam je gorenje sve ostalo je da i ako crkne zaboravi na garanciju jer izgubis toliko vremena  da se nesto servisira kupis novu... 

love2ml86 sri 1.7.2020 17:15
Horatio_Hornblower kaže...

Ducani nikakve veze sa servisom nemaju to je jedino sto je istinito vama santa dimenica ili netko treci ne daje  servisnu mrezu nego proizvodac uredaja. Samsung ima svoj servis lg svoj electrolux bosch svoj... 

Tu jedino sto priznam je gorenje sve ostalo je da i ako crkne zaboravi na garanciju jer izgubis toliko vremena  da se nesto servisira kupis novu... 

Elipso ti tako radi, Sancta Domenica isto, dakle, s njima riješavaš reklamaciju/servis a oni odrađuju dalje i javljaju ti kada je gotovo. Ti imaš izbor ići servisu direktno ali ne moraš/ne trebaš.

Opet naglašavam, kupac je platio uređaj trgovcu i imaju ugovor (račun). Ako nekog ne interesira slanje ili dogovaranje s servisom ne mora. To onda mora odraditi dućan.

Perilica sri 14.4.2021 18:08

Moram hitno kupiti perilicu posuda,molim vase preporuke.U trgovinama cujem sve i svasta.
Htjela bih da dobro pere a ne da moram poslije pranja ponovo prati.
Mora biti ugradbena sa vidljivim komandams









Tustin čet 15.4.2021 11:07

Pozdrav, ima li netko preporuku za 'malu' perilicu posuđa?

Nedavno sam kupio stan i prijašnji vlasnici su ga adaptirali, ali nisu ugradili (niti razmišljali) perilicu posuđa. Pa sada nemam baš previše mjesta, ali manju bih negdje uspio ugurati. 

Gledao sam po dućanima, prodavači svašta preporučuju, pa bi volio preporuku iz prve ruke. 

 

 

Envy čet 15.4.2021 12:52
Perilica kaže...
Hvala na preporuci,nisam naglasila datreba biti ugradbena sa vidljivim komandama.

 

Perilica kaže...
Do 6500 kn

 

Bacaš pare bezveze.. mani se tih budalaština i kupi si Beko. Djed mi je umro 2010, perilica za rublje Beko radi dva 1,5 puta u prosjeku i dan danas... 11 godina poslije.

PA soba vrata da ih svaki dan otvaraš i zatvaraš počnu da se uvijajum, škripe.. ovo k'o doksa.

Da si iz BiH ili da ti netko može prkeo grane za 600 kuna ja ti prodam perilicu (Bosch ili Beko) i još dam garanciju + povezan sam sa serviserima Beka.

love2ml86 čet 15.4.2021 21:24
Envy kaže...
love2ml86 kaže...
evincar kaže...
Perilica kaže...
Do 6500 kn

 

https://www.bosch-home.com/hr/popis-proizvoda/pranje-posudja/ugradbene-perilice-posudja/perilice-posudja-sirine-60cm/SMI6ECS51E

 

Nema košare za žlice i vilice tj. to je izvedeno kao posebna ladica (meni je to odlično riješenje).

To je dobra preporuka. Ima i Miele početni model za tu cijenu, ali je daleko slabija oprema.

Ni Miele ni Bosch nije to što su nekada bili - na žalost. 

Niti jedan kućanski aparat nije. No i dalje su u odnosu na ostale brendove (koji također nisu što su nekad bili) koplje iznad.. Eventualno Electrolux.

smrad111 uto 4.5.2021 09:56

S ovim se apsolutno slazem. Gorenje narucujem kroz dan dva. Ne zanima me brend koliko garancija. Bosch mi riknuo nakon 2.5 godine (a garancija 2 naravno), ugradbena, inverter, platio skoro 5000 kn. Istekla garancija, ciao djaci. Zvali majstora, kaze riknula elektronika, uglavnom se to ne isplati mijenjat.

Sad gledam uzet ovu gorenje GV671C60, ima 5 godina garancije, na motor 10 godina.

Bosch nije sto je nekad bio, nista nije, dakle garancija je glavna stavka.

Envy čet 6.5.2021 13:49

Ništa što je Njemačko tipa Miele, Bosch, i sl. nije više kao njemačko. Sloveski ponos Gorenje -Velenje više nije Titovo.. sada je kinesko u vlasništvu Hisensa. Kakve sve planove imaju pogeldajte Amrican Factory film koji je dobio oskara za najbolji dokumentarni film.

Preostaje samo Beko. (Grunding) ili ako točno želite Arčelik.

Garanecije su manje više i mazanje očiju i nisu... imaju zaakonsko pravo da vam drže čak 40 dana uređaj "na čekanju" dok ne dobijete drugi ili vam se isti popravi.
Bosch nije loš nema govora možda jedini Njemački proizviđač da nešto vrijedi.. z asve ostalo su tu "braća Turci".