Ostalo

Overseas Express-iskustva

Aportus pon 11.3.2019 10:51

Dijelim loše iskustvo sa Overseasom. Dostava iz Zagreba traje vec evo sedmi dan. Kazu "nemamo slobodnih kurira"

Sad mi produ lagano pored zgrade, dobro da vozac nije srednjak pokazao i nasmijao se. To bi bio vrh.

Sideswipe pet 22.3.2019 15:19

Poslana mi SD kartica iz Austrije u ponedjeljak.U utorak utovare u pogrešan kombi.U srijedu pošalju na krivu adresu Ja kontaktiram Amazon konačno da douznam tko će mi iz hr to dostavit.Čimpanze u četvrtak opet pokušavaju na krivu adresu dostavit.Sad me zove da li mogu doć do grada da preuzmem.Mislim ono,čekam dva dana ko teletabis kući i danas me tako šta pitaju.Prije su mi dva paketa sa istom adresom jedan poslali u Split.....

 

Evo sad mi jave kašnjnje dostave jedan radni dan najmanje.Opet ću Amazon kontaktirat i nek šalju novi karticu poštom i nek ove ganjaju.

 

Andy_P čet 2.5.2019 09:56

Poz svima. Nakon četvrtog katasrofalnog iskustva s ovom kurirskom službom mogu samo poručiti: izbjegavajte ih kao i one koji koriste njihove usluge. Zadnji put sam nasamaren jer je internet trgovina objavila na svojoj stranici da koristi usluge DPDa međutim u međuvremenu su promijenili dostavljača. Sada koriste OEX. Web prodavatelj mi je posalo službenu poruku s brojem trackinga koji uopće nije postojao. Kada sam poslao upit prodavatelju i OEX-u, od potonjeg mi je došao odgovor da takva pošiljka ne postoji. Naravno da se je paket pojavio nakon 12 dana i, kažu da će mi uskoro isporučiti. Od danas, prije kupovine tražim informacije o dostavljaču. Ukoliko se radi o OEX - bojkotiram! Prethodna tri iskustva vezana su za Amazon.de koji dostavlja preko austrijske pošte koja je pak bliska s OEX-a. Uobičajeno je da najave dostavu pa ne dođu, često pod izgovorom da su bili ali "isporuka nije uspjela". Za takvo ponašanje prema klijetima naprosto nema opravdanja! Valjda bih trebao koristiti godišnji odmor i ogranizirati svečani doček za plaćenu uslugu. Sa svim ostalim službama imam dobra iskustva.  

mind_challenge čet 2.5.2019 13:19

Preko Njuskalo servisa narucio preuzimanje posiljke. Trebali su doci preuzeti posiljku iduci dan. Na telefon se naravno nikad ne javljaju. Nakon 4 dana cekanja i 2 poziva sredisnjici u Zagrebu, otkazao preuzimanje i poslao HP Ekspresom.

makaown čet 2.5.2019 21:31

Poznavajući ih (radio sam tamo 3 godine kao student) njima ove pojedinačne pošiljke skoro ništa ne znače i tako se odnose prema njima. imaju hrpu posla od svakakvih firmi te ih to održava na životu, a hoće li stići pokupiti neki paketić to je manja briga :) 

Izbjegavajte ih u svakom slučaju 

Skullscar1989 čet 23.5.2019 14:26

naručio sam mobitel i preuzet je od strane overseas jučer popodne te je na tijeku isporuke pisalo 17:08:10 OSE Zagreb Pošiljka je u sortirnom centru i bit će upućena u mjesto dostave.

 

danas dobijem ovo 06:56:50 OSE Gospić Pošiljka je stigla u dostavni centar

te 07:14:29 OSE Gospić Pošiljka je upućena u dostavni centar

 

koji hebeni gospić? iz sisačko moslavačke sam a oni iz zagreba šalju za gospić koji je 5 puta dalje od mene nego zagreb? wtf? 

i sad opet šalju u dostavni centar, vjerojatno nazad u zagreb makar pošiljka kaže ispravno ZAGREB (HR)➡ DONJA GRAČENICA (HR) 

Paolo Maldini čet 23.5.2019 14:29

Nedavno slao paket s otkupninom, ja platio dostavu, a vozač je opet naplatio kupcu. U njihovu sustavu nikad nije zabilježeno da sam ja platio dostavu. Vjerojatno je ispalo da sam ja platio vozaču dobar gablec. U svakom slučaju idući put se prebacivam na DHL.

Gale92 sub 20.6.2020 13:22

Da i ja podjelim tu jedan svoj "šok" pa možda eto nekome u budućnosti "pomognem" odnosno bude u sličnoj situaciji kao i ja.

 

Naime TELE2 mi šalje novi ruter za pokućni.

Jučer (19.06.2020) dobivam na Viber poruku kako će paket biti uručen danas (19.06.2020) no međutim nitko me ne kontaktira a kamoli da mi ostavi paket na kućnoj adresi (a o nekoj ceduljici ili obavijesti da i ne govorim).

Ne  budi ljen zovem ja jučer vrativši se s posla u 15:00hh Overseas SZK te mi govore kako dostavljači rade do 16:h a u slučaju puno paketa kako znaju produžit radno vrijeme i da se ne sekiram da će mi paket biti uručen.

Do jučer u 21:00h meni nitko nije dostavio paket, zovem ja Tele2 ovi jednostavno zgroženi.

Pita mene djelatnik iz TELE2 da dam referentni broj da on provjeri šta se dešava i čita "kako sam ja jučer u 16:h promijenio datum isporuke jer da nisam želio primit paket"

DA NIJE ŽALOSNO BILO BI KOMIČNO

 

A mene jučer NITKO kontaktirao NITI MI IŠTA bilo dostavljeno.

 

 

Eto nadam se da će svojim iskustvom makar nekome pomoći ako ništa drugo da izbjegavate Overseas.

Haf932 sub 20.6.2020 14:33
Gale92 kaže...

Da i ja podjelim tu jedan svoj "šok" pa možda eto nekome u budućnosti "pomognem" odnosno bude u sličnoj situaciji kao i ja.

 


Pita mene djelatnik iz TELE2 da dam referentni broj da on provjeri šta se dešava i čita "kako sam ja jučer u 16:h promijenio datum isporuke jer da nisam želio primit paket"

 Ista stvar se i kod mene pred nekih 2-3 tjedna dogodila s Overseasom . Pratio sam broj pošiljke na njihovoj stranici  i na dan kad je paket trebao biti dostavljen , samo je pisalo da sam ja promjenio termin isporuke . Mislim ono , WTF ?! Valjda ne stignu sve dostavit , pa sami mjenjaju termine  .

Gale92 sub 20.6.2020 14:34
Haf932 kaže...

 Ista stvar se i kod mene pred nekih 2-3 tjedna dogodila s Overseasom . Pratio sam broj pošiljke na njihovoj stranici  i na dan kad je paket trebao biti dostavljen , samo je pisalo da sam ja promjenio termin isporuke . Mislim ono , WTF ?! Valjda ne stignu sve dostavit , pa sami mjenjaju termine  .

 i kad su ti ga dostavili?

Pošto je meni ovo preko tele2 ja sam dao prigovor i da će oni vidjeti s njima u čemu je kvaka

Endymon ned 6.12.2020 12:44

Loše iskustvo. Tocnije vec 6 dana se natezem sa njima da mi dostave pošiljku. Tocnije radi se o Audio Pro trgovini koja mi je poslala mikrofon preko oversseas. Ono sto me nervira, je to sto non stop vracaju pošiljku nazad iz razloga sto LAŽU da nisam htio prihvatiti pošiljku a nitko nije ni prismrdio mom kucnon pragu. A još bolje niti nazvao na br telefona. Sada zadnji put su rekli da su bili kod neke cure koja je rekla da nije ona ništa narucila i da su onda zvali drugi br telefona i da se javila osoba koja se zove ISTO kao i ja i da je rekla da ona to nece preuzeti. Mislim ono... Wtf?

Haf932 uto 1.6.2021 01:12

Pozdrav .

 

Do sada sam često za slanje predmeta koristio Overseas dostavu koju sam naručio na Njuškalu, jer je takva dostava bila jeftinija . Danas isto naručujem dostavu " preko " njuškala i više se ne ispunjavaju podaci za dostavu na njuškalo stranici  već me prebaci na overseas stranicu . Podatke kao "poštanski broj primatelja " i " željeni datum slanja" ne mogu ispuniti iz ne znam kojeg razloga . Kad idem direktno na overseas stranicu , mogu ispunit te podatke i naravno ,dostava je skuplja jer ne ide preko njuškala .( preko njuškala je cijena niža 20% ) Da li ima tko još takav problem? Do sada nisam imao takav problem sa slanjem paketa . Poslao sam i upit overseasu .

 

Alfredo nr.2 uto 1.6.2021 07:12
Haf932 kaže...

Pozdrav .

 

Do sada sam često za slanje predmeta koristio Overseas dostavu koju sam naručio na Njuškalu, jer je takva dostava bila jeftinija . Danas isto naručujem dostavu " preko " njuškala i više se ne ispunjavaju podaci za dostavu na njuškalo stranici  već me prebaci na overseas stranicu . Podatke kao "poštanski broj primatelja " i " željeni datum slanja" ne mogu ispuniti iz ne znam kojeg razloga . Kad idem direktno na overseas stranicu , mogu ispunit te podatke i naravno ,dostava je skuplja jer ne ide preko njuškala .( preko njuškala je cijena niža 20% ) Da li ima tko još takav problem? Do sada nisam imao takav problem sa slanjem paketa . Poslao sam i upit overseasu .

 

 I meni isto. Prije je sve lijepo funkcioniralo, sada neće. Nešto su zeznuli.

Haf932 uto 1.6.2021 14:51

Odgovor od njuškala :

Poštovani,
zahvaljujemo na Vašem upitu.

Od 27.svibnja više nije moguće naručiti Overseas dostavu i pratiti status pošiljki direktno unutar Vašeg Njuškalo profila budući da je došlo do ukidanja Overseas aplikacije preko koje smo se povezivali na njihovu dostavnu funkcionalnost. Također više nije moguće ostvariti popust za dostavu naručenu putem Njuškala.

I dalje se dostava može brzo i jednostavno naručiti na Njuškalu za svaki predmet koji se prodaje, no umjesto dosadašnjeg ispunjavanja obrasca na Njuškalovim stranicama, sada će se svi podaci unositi na stranice Overseas Express dostavne službe na kojima će se moći pratiti i status pošiljke.

Molimo Vas da se za pitanja vezana uz dostavu koju ste naručili preko Overseas Expressa obratite korisničkoj podršci Overseas Expressa na brojeve telefona 01.3454.555 ili 0800.336.633.

Svakodnevno radimo na uvođenju novih alata i funkcionalnosti koje našim korisnicima olakšavaju i poboljšavaju korištenje Njuškala te vjerujemo kako ćemo Vam uskoro moći ponuditi još bolje i povoljnije opcije naručivanja dostave putem Njuškala.

Za sva ostala pitanja stojimo Vam na raspolaganju.
Lijep pozdrav,

CroDexter pet 12.11.2021 11:43

Totalni nesposobnjakovići i lažljivci. Mama mi je kod kuće 0-24 i nisu u stanju isporučiti paket. Prvi dan ostave poruku u poštanskom sandučići, drugi dan na ulaznim vratima.

Za drugi dan im pošaljem poruku s brojem mobitela mame i napišem da starija osoba ne može trčati i da dulje zvone.

Naravno da lažu da nikoga nije bilo kod kuće.

 

I njihov odgovor:
Ukoliko Vas kurir kontaktira na Vaš kontakt broj, navedeno kurir čini kako bi provjerio da li ste na adresi.

Ako ne odgovorite na poziv, kurir može pretpostaviti da niste na adresi.

 

Znači dođe na adresi da ostavi poruku ali ne pozvoni. Koji glupani.

 

Slow Rodriguez uto 30.11.2021 13:45

Jedno pitanje, nisam nikada imao posla sa Overseasom, do sada, zanima me da li se paket može otvoriti prije plaćanja, i pogledati da li je sve u redu? Ili prvo plati, pa šta bude bude.. :D

 

I drugo pitanje, koliko novac kada se plaća pouzećem, oni drže kod sebe, ne isplate ga odmah onome koji prodaje, kao rade zaštite kupca? Jel to 2-3 dana ili?

fer-de-lance sub 3.9.2022 07:17
Damir22 kaže...
Nisam uspio naci konkretnu informaciju, mozda netko slucajno zna, dostavljaju li subotom ili?

 Jednom prijatelju su dostavili, i to u subotu u 20 sati 

Ali, lik živi blizu njega pa mu je to bila valjda zadnja dostava taj dan.

Ne nadaj se previše.

 

fer-de-lance sub 3.9.2022 07:19
silvio3105 kaže...
Neki dan pokucala na vrata neka sesi dostavljačica. Nema više od 30. Ko bonbon.
Oprostio bi joj da je ostavila listić u sandučiću 😆

 I bonbon diže cijene, još ti samo telemach preostaje 

 

Zaporožac sub 3.9.2022 10:06

Meni su dostavljali tehničku robu, ajmo reći desetak puta, i s njima nikada problema.

Vjerojatno imam sreće s tim dostavnim službama.

Ne znam na koga bih se baš požalio.