footballer uto 6.11.2018 16:57

Iako isprva nisam htio komentirati, iz perspektive korisnika Apple proizvoda, mogu apsolutno svaliti krivicu direktno na Apple. Ne razumijem samo zašto postoji to mišljenje da je svim Apple korisnicima Apple svetinja i čine sve samo da sveta jabuka ostane čista. Izuzev iPhone korisnika, najglasniji kritici (ne ovi koji seru po Apple-u a nikad nisu koristili Apple računala) su većinom korisnici Apple uređaja. Ja sam zadovoljan sa svojim laptopom, kvalitetom i svime, stvarno preporučujem Macbook Pro, ali žešći sam kritik novih poslovnih poteza i razočaravajuće ponude kompjutera u zadnjih nekoliko godina, takoreć nakon Jobsa, te customer supporta. 

 

Krivica Apple-a u ovom slučaju je najviše precjenjivanje troškova popravka. To im je velika greška, ne jer popravci toliko koštaju, nego što time daju dojam da su njihova računala teško sranje koje jednom kad se pokvari možeš baciti i kupiti novo. 750 dolara za retina ekran za MBP ej. Pa taj ekran košta 200 dolara (ako), za napraviti, plus još cca pola sata do sat vremena za skinuti stari ekran i staviti novi. Neki dan gledam bateriju za svoj laptop, ono 800 kn. I to za uređaj star 10 godina. Sramota. Da ne govorim o MagSafe punjačima koji koštaju kao da taj magnet funkcionira na bazi plutonija i platine. Cijene popravaka su im toliko besmislene da sama rentabilnost kompjutera pada u vodu. Kad već kupiš kompjuter za par tisuća dolara, očekuješ da te neće oderati na svakom mogućem koraku. 

 

Drugi dio njihove greške je banalnost troubleshootinga. Nikome od tih "genija" nije palo na pamet da pogleda konektore displaya. I u slučaju da ima water damage-a, on je jedino relevantan ako su konektori zahrđali. To znači da se nisu ni potrudili pogledati ovo što je Louis pogledao, ili im nitko nije rekao da to pogledaju, ili pak imaju direktne upute da takve stvari ignoriraju zbog water damage-a.

 

Bilo kako bilo, sramota za firmu vrijednu preko bilijun dolara, te sramota što im je customer support jedan od (meni) najgorih na svijetu. Nije ni čudo što imaju takvu reputaciju kod puno ljudi. 

gnomisa sri 7.11.2018 16:04

Ja sam grafički dizajner već godinama i trenutno imam PC kao radnu stanicu a imam još uvijek i stari Mac Pro 5.1, (ipad mini gen2 za klince haha) a žena ima ajfon 7. A prošao sam cijelu evoluciju apple (stari konj). To što sam koristio i koristim apple proizvode ne znači da sam idiot i ovo je samo potvrda onog što sam znao i prije a to je da oni svoje korisnike tretiraju kao idiote i zato sam i napustio apple. Nikada više neću kupiti njihov proizvod. I ostali proizvođači dižu cijene ali apple je posebno bezobrazan u tome a uz to i muljaju najviše i zajebavaju nas koji imamo IQ veći od amebe. Takav pristup im može proći u USA ali kolko vidim pala je prodaja drugdje u svijetu...

Jehonan ned 9.12.2018 15:49
footballer kaže...

Iako isprva nisam htio komentirati, iz perspektive korisnika Apple proizvoda, mogu apsolutno svaliti krivicu direktno na Apple. Ne razumijem samo zašto postoji to mišljenje da je svim Apple korisnicima Apple svetinja i čine sve samo da sveta jabuka ostane čista. Izuzev iPhone korisnika, najglasniji kritici (ne ovi koji seru po Apple-u a nikad nisu koristili Apple računala) su većinom korisnici Apple uređaja. Ja sam zadovoljan sa svojim laptopom, kvalitetom i svime, stvarno preporučujem Macbook Pro, ali žešći sam kritik novih poslovnih poteza i razočaravajuće ponude kompjutera u zadnjih nekoliko godina, takoreć nakon Jobsa, te customer supporta. 

 

Krivica Apple-a u ovom slučaju je najviše precjenjivanje troškova popravka. To im je velika greška, ne jer popravci toliko koštaju, nego što time daju dojam da su njihova računala teško sranje koje jednom kad se pokvari možeš baciti i kupiti novo. 750 dolara za retina ekran za MBP ej. Pa taj ekran košta 200 dolara (ako), za napraviti, plus još cca pola sata do sat vremena za skinuti stari ekran i staviti novi. Neki dan gledam bateriju za svoj laptop, ono 800 kn. I to za uređaj star 10 godina. Sramota. Da ne govorim o MagSafe punjačima koji koštaju kao da taj magnet funkcionira na bazi plutonija i platine. Cijene popravaka su im toliko besmislene da sama rentabilnost kompjutera pada u vodu. Kad već kupiš kompjuter za par tisuća dolara, očekuješ da te neće oderati na svakom mogućem koraku. 

 

Drugi dio njihove greške je banalnost troubleshootinga. Nikome od tih "genija" nije palo na pamet da pogleda konektore displaya. I u slučaju da ima water damage-a, on je jedino relevantan ako su konektori zahrđali. To znači da se nisu ni potrudili pogledati ovo što je Louis pogledao, ili im nitko nije rekao da to pogledaju, ili pak imaju direktne upute da takve stvari ignoriraju zbog water damage-a.

 

Bilo kako bilo, sramota za firmu vrijednu preko bilijun dolara, te sramota što im je customer support jedan od (meni) najgorih na svijetu. Nije ni čudo što imaju takvu reputaciju kod puno ljudi. 

Ma za oštećenje od vode svi noviji strojevi napravljeni od strane Apple-a imaju nekakvu vrstu lakmus papira u obliku malih naljepnica, priljepljenu na krucijalnim mjestima unutar stroja, tako da čim ga serviser otvori i ako to vidi (promjenu boje jel'), odmah proglašava taj stroj očtećenim nekom tekućinom i to odmah ne ulazi u garanciju.

 

E sada, kao i uvijek, vrag je u detalju!

 

Naime, gadovi su te test naljepnice postavili odmah tik uz ventilacijske otvore i nije uopće za čuditi se da ako ste sa strojem u malo vlažnijem podneblju ili ste u nekom podrumu, da ti "senzori" lažno registriraju kao da je stroj bio uronjen u neku tekućinu. Naravno, njima dobro u svakom slučaju!

 

I da! Što je najvažnije, zadnjih godina su puni trikova poput ovoga! Čovjek se zapita, da toliku energiju ulažu u D&R, a gdje bi im bio kraj?! Ovako, sve to ostavlja krajnje negativan i postupno poguban ishod.

footballer pon 10.12.2018 11:36
Jehonan kaže...

 

 

Naime, gadovi su te test naljepnice postavili odmah tik uz ventilacijske otvore i nije uopće za čuditi se da ako ste sa strojem u malo vlažnijem podneblju ili ste u nekom podrumu, da ti "senzori" lažno registriraju kao da je stroj bio uronjen u neku tekućinu. Naravno, njima dobro u svakom slučaju!

 

I da! Što je najvažnije, zadnjih godina su puni trikova poput ovoga! Čovjek se zapita, da toliku energiju ulažu u D&R, a gdje bi im bio kraj?! Ovako, sve to ostavlja krajnje negativan i postupno poguban ishod.

 Točno to, samo postavljaju zamke da dođu kao "ali" na servise. Ionako pola tog šta registriraju kao water damage to i nije, nego samo taj papir pogledaju i to je to. Tipka 7 ne radi? Water damage. Ekran gubi svjetlinu ili pokazuje artifakte? Water damage. Ne radi utor za USB? Pogodili ste, water damage. A laptop nikad ne mora biti niti namočen vodom, niti u vlažnoj okolini. Kao moj, a ta traka je crvena lol.