Općenito o ICT biznisu

Webshop - što Vam je bitno?

toxic uto 13.3.2018 13:02

Dragi kolege otvaram temu jer me zanima što je Vama kao korisnicima raznih online usluga bitno i Važno da jedan uspješni webshop posjeduje/ima.

Pa Vas molim ako mi možete napisati svako od Vas od npr 1-5 ili 10 kako tko što mu je bitno a što manje bitnije gdje je prva stavka (1.) prioritet broj jedan.

Npr.

1. Dostupnost proizvoda

2. Nacin placanje

3. Brza dostava

4. Besplatna dostava

5. Support 24h 

6. Cijena

 

Možda neki feature kojeg ostali nemaju?

itd.. Hvala

Marko :D uto 13.3.2018 13:24

Sve gore navedeno mi je jednako važno.

 

1. Dostupnost proizvoda - kad nešto kupujem preko interneta, obavezno gledam gdje je taj proizvod dostupan; nema mi goreg nego kad moram proizvod naručivati i onda čekati još da dođe

2. Način plaćanja - preferiram plaćanje pouzećem kao način plaćanja, na stranim web shopovima plaćam isključivo PayPal-om

3. Brza dostava - mrzim kad naručim neki proizvod i on dolazi mjesec dana i više; ako je proizvod dostupan očekujem da dođe do mene u roku od maksimalno dva tjedna

4. Besplatna dostava - ovo je dosta važno

5. Support 24h - ne kontaktiram podršku često; samo kada nešto ne štima s proizvodom ili kad imam nekih problema pri narudžbi, ali dobro je imati support uvijek tu da ti pomogne

6. Cijena - ključan faktor; uvijek prije kupovine uspoređujem cijene i gdje je taj proizvod jeftin i dostupan, od tamo naručujem. Zašto potrošiti više kad se isto to može dobiti za manje novca

 

Još bih nešto dodao:

- Recenzije proizvoda - mjesto gdje kupci mogu napisati kako su zadovoljni proizvodom i ocijeniti ga

- Praćenje pošiljke - poželjno je da kupac može vidjeti gdje mu se paket odnosno proizvod nalazi

 

Nadam se da sam ti pomogao.

toxic uto 13.3.2018 13:33
Marko :D kaže...

Sve gore navedeno mi je jednako važno.

 

1. Dostupnost proizvoda - kad nešto kupujem preko interneta, obavezno gledam gdje je taj proizvod dostupan; nema mi goreg nego kad moram proizvod naručivati i onda čekati još da dođe

2. Način plaćanja - preferiram plaćanje pouzećem kao način plaćanja, na stranim web shopovima plaćam isključivo PayPal-om

3. Brza dostava - mrzim kad naručim neki proizvod i on dolazi mjesec dana i više; ako je proizvod dostupan očekujem da dođe do mene u roku od maksimalno dva tjedna

4. Besplatna dostava - ovo je dosta važno

5. Support 24h - ne kontaktiram podršku često; samo kada nešto ne štima s proizvodom ili kad imam nekih problema pri narudžbi, ali dobro je imati support uvijek tu da ti pomogne

6. Cijena - ključan faktor; uvijek prije kupovine uspoređujem cijene i gdje je taj proizvod jeftin i dostupan, od tamo naručujem. Zašto potrošiti više kad se isto to može dobiti za manje novca

 

Još bih nešto dodao:

- Recenzije proizvoda - mjesto gdje kupci mogu napisati kako su zadovoljni proizvodom i ocijeniti ga

- Praćenje pošiljke - poželjno je da kupac može vidjeti gdje mu se paket odnosno proizvod nalazi

 

Nadam se da sam ti pomogao.

Naravno, slobodno Vi dodajte svoju listu prioriteta.

Da li bi ti bilo interesantno imati neki proizvod koji nije često vidljiv kod nas npr. neki sistemi vodenih hlađenja za pc, neke marke koje nisu česta pojava u trenutnim dučanima u HR i koje to?

Koliko ti je važan sam izgled Webshop stranica, imaš li neki primjer kakav Webshop dizajn ti se sviđa ili ne sviđa ?

Sve ovo nije nikakva anketa već duže vremena razmišljam o svom biznisu pa da recimo se prilagodim ljudima koju su informatički pismeni i vidim prije svega njihove stavove i želje.

I ovo mi je svakako prvi korak (ispitivanje korisnika) a možda posluži i drugima.

 

 

toxic uto 13.3.2018 13:50
Stjepanj kaže...
Parking.lp

Konstantna boljka :)

Za početak planiram biti samo online bez preuzimanja dok si ne sredim lokaciju koja bi svakako trebala biti s parkingom.

 

Tebi ja dakle narudžba online + kupiš sam paket no1 ?

Tnx

metallic uto 13.3.2018 13:53

Sve nabrojeno u promjenjivoj kombinaciji čini dobar webshop.

 

Meni je najbitniji kontakt s prodavaonicom i njihov odnos prema stranci kao partneru i personalizirana usluga.

 

Mislim na to da se posveti pažnja svakome kao veleprodajnom kupcu a ne nekom anonimusu koji je nebitan.

 

Stvoriti povjerenje i pomoći koliko je moguće, preduvjet je dobre usluge i mog zadovoljstva kao kupca.

 

p.s. kao specifičnost uveo bih kontakt nakon kupnje kao malu gestu provjere zadovoljsta isporučenom robom i uslugom.

Stjepanj uto 13.3.2018 13:59

Vise manje sve navedeno posjeduje 99% web shopova, na kraju krajeva svi uzimaju robu od istih, meni je svejedno bitno mi je da je ta trgovina korektna prema kupcima(najbolji primjer Futura), cak cu i pricekati za neki proizvod koji dan radi toga.lp

Marko :D uto 13.3.2018 14:42
toxic kaže...

Naravno, slobodno Vi dodajte svoju listu prioriteta.

Da li bi ti bilo interesantno imati neki proizvod koji nije često vidljiv kod nas npr. neki sistemi vodenih hlađenja za pc, neke marke koje nisu česta pojava u trenutnim dučanima u HR i koje to?

Koliko ti je važan sam izgled Webshop stranica, imaš li neki primjer kakav Webshop dizajn ti se sviđa ili ne sviđa ?

Sve ovo nije nikakva anketa već duže vremena razmišljam o svom biznisu pa da recimo se prilagodim ljudima koju su informatički pismeni i vidim prije svega njihove stavove i želje.

I ovo mi je svakako prvi korak (ispitivanje korisnika) a možda posluži i drugima.

Vezano za ponudu, ne znam što bih ti rekao. Kad kupujem nešto, u većini slučajeva kupim neku popularniju marku ili malo manje poznatiju marku s kojom sam imao samo dobra iskustva. Osobno nikada ne bih kupio proizvod neke marke koja se ne može pronaći na internetu.

 

Što se dizajna web shopa tiče, meni je svejedno. Links i HG Spot po meni imaju dobre web shopove. Stranica bi trebala imati dobru tražilicu, sortiranje proizvoda po karakteristikama i informaciju o dostupnosti proizvoda.

Miki77 uto 13.3.2018 18:40

Više manje je sve bitno, ali evo ovim redom nekako:

 

1. Cijena

2. Dostupnost proizvoda

3. Nacin placanja

4. Brza dostava

5. Besplatna dostava

6. Support 24h

 

Netko je naveo gore, jako su korisne recenzije koje olakšavaju kupovinu.

Kolacic uto 13.3.2018 19:11
Miki77 kaže...

Više manje je sve bitno, ali evo ovim redom nekako:

 

1. Cijena

2. Dostupnost proizvoda

3. Nacin placanja

4. Brza dostava

5. Besplatna dostava

6. Support 24h

 

Netko je naveo gore, jako su korisne recenzije koje olakšavaju kupovinu.

 Potpis. But that is most important. Ne kao centro.hr.

sandokan111 uto 13.3.2018 23:34
Wolverine kaže...

meni je na webshopovima najvažnije mogućnost kvalitetnog filtriranja rezultata, da ne moram listat kroz 20tak stranica rezultata da nađem ono što me zanima

 Potpis.

Izgleda da ni jedan webshop vise nema pravi search nego baca sve zivo u rezultate.

Čitatelj sri 14.3.2018 07:26

Nitko nije naveo jednostavnost placanja?

 

Dobri webshopovi imaju obrazac gdje samo upises broj kreditne kartice,

i transakcija se napravi.

 

Losi webshopovi imaju link na vanjsku web stranicu, na koju se registriras ili jednokratno

uneses broj kreditne kartice, pa preko toga vrse naplatu, sto zna potrajati jedan dan

dok njima uplata bude vidljiva.

 

Mene to upravo najvise nervira, tipa Madjarski eDigital to ima, makar sve dolazi uredno,

dostava je samo 2€, jedna od najpovoljnijih, ali samo placanje je zakomplicirano.

 

Jednom sam tako morao naruciti dvaput proizvod, jer preko te vanjske web stranice

transakcija nije prosla, a nisam mogao dobiti novi link na eDigital stranici, jer cim se klikne

"plati", taj link postane "u obradi". I onda ili cekat 48h da ti oni posalju mail, ili naruciti jos jednom.

 

Pa onda opet cekat 48h da bi se mogla stornirati narudzba koja je neuspjesna.

 

Isto tako mi je vazno da webshop ima vodjenje narudzbi te mogucnost preuzimanja u PDF-u

svih racuna, serijskih brojeva itd. To mora biti osnova, jer webshop koji to nema, najbolje da odmah zatvori radnju.

zimou13 čet 10.5.2018 00:56

Magento je jedna od najpopularnijih ecommerce platformi. Oko 18% svih online trgovina je izgrađeno sa Magento tehnologijom. Ovo znači da je Magento drugi najpopularniji Ecommerce Builder, nakon WooCommerce-a. Pošto je WooCommerce većinom korišten od strane mnjih poduzeća, nije ni čudo da je na prvom mjestu – postoji puno više manjih nego velikih poduzeća.