Općenito o ICT biznisu

Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

sandokan111 pon 19.10.2020 19:57
Dragy kaže...

Hocu li slati Mingu odmah ili da prvo pokusam telefonski odraditi sa linksom, to sam vec bio upitao ali nisam dobio odgovor.

 

Hvala na odgovoru, samo me zanima da se znam orijentirati.

 Koliko sam ja shvatio iz tvog opisa, ti si vec pricao i s njima i s servisom i dobio si lagani odjebaus? Ako je tako, sto bi ponovno sada ti s njima pricao? "Dobar dan, ako mi ne recete saljem prijavu na mingo"? I onda ako opet ne reagiraju ces ih opet zvat "Evo ako sad ne odgovorite 100% saljem odmah isti tren" ?

Nemaju oni vremena ni interesa igrat se lovice. Onog trena kad ti posaljes prijavu ti si svoje obavio, i tad se prica mjenja. U redu je da si obavio jedan razgovor i pitao kad ce, nakon sto dobijes odjebaus ide prijava i to je jednostavno tako.

Dragy pon 19.10.2020 20:31
sandokan111 kaže...
Dragy kaže...

Hocu li slati Mingu odmah ili da prvo pokusam telefonski odraditi sa linksom, to sam vec bio upitao ali nisam dobio odgovor.

 

Hvala na odgovoru, samo me zanima da se znam orijentirati.

 Koliko sam ja shvatio iz tvog opisa, ti si vec pricao i s njima i s servisom i dobio si lagani odjebaus? Ako je tako, sto bi ponovno sada ti s njima pricao? "Dobar dan, ako mi ne recete saljem prijavu na mingo"? I onda ako opet ne reagiraju ces ih opet zvat "Evo ako sad ne odgovorite 100% saljem odmah isti tren" ?

Nemaju oni vremena ni interesa igrat se lovice. Onog trena kad ti posaljes prijavu ti si svoje obavio, i tad se prica mjenja. U redu je da si obavio jedan razgovor i pitao kad ce, nakon sto dobijes odjebaus ide prijava i to je jednostavno tako.

 

Dobro, onda posaljem jo's sve veceras mingu, samo me brine sto ako ja to posaljem Mingu a za par dana mi na mail stigne poruka ili me zovnu iz Linksa da je stigla maticna, da su je montirali u laptop I da laptop salju u poslovnicu da predignem laptop,a sto se onda dogada s tom prijavom na Mingu?

sandokan111 pon 19.10.2020 21:42
Dragy kaže...

Dobro, onda posaljem jo's sve veceras mingu, samo me brine sto ako ja to posaljem Mingu a za par dana mi na mail stigne poruka ili me zovnu iz Linksa da je stigla maticna, da su je montirali u laptop I da laptop salju u poslovnicu da predignem laptop,a sto se onda dogada s tom prijavom na Mingu?

 Tako ce se vjerojatno i dogodit jer ce se slucaj "magicno" rijesit kad se uplete ministarstvo. Kao i puno puta prije tebe.

 

A realno, oni ce to sto si ti sad rekao isto poslat inspektoratu i oni ce zavrsit inspekciju i zatvorit slucaj i to je to.

Dragy pon 19.10.2020 22:22

Hvala, samo mi molim te reci gdje točno na mingo.hr trebam otici da podnesem prijavu, totalno sam glup što se tiče ovih stvari pa bih zamolio za malo pomoci ukoliko nije problem!

 

Updejtam naravno ukoliko mi na mingu nešto odgovore ili poslovnica Links po tom pitanju!

 

Hvala i lp.

 

EDIT: Dali je to ovdje? https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp 

 

aka zaštita potrošača?

sage pon 19.10.2020 22:27

Šta se dešava uopće kad se prijavi neki predmet na tom mingu. Ko šta, tu šta radi dalje. Ne kužim. Jel može ukratko objašnjenje. Primjera sa servisa ti vrate uređaj koji ima određenih problema i nedostataka, a dućan ne želi ništa imati veze s tim, niti odgovora na pismene prigovore preko mejla, a uređaj je star manje od 6 mjeseci.

ihush pon 19.10.2020 23:55
Dragy kaže...

Hvala, samo mi molim te reci gdje točno na mingo.hr trebam otici da podnesem prijavu, totalno sam glup što se tiče ovih stvari pa bih zamolio za malo pomoci ukoliko nije problem!

 

Updejtam naravno ukoliko mi inspektorat nešto odgovori ili poslovnica Links po tom pitanju!

 

Hvala i lp.

 

EDIT: Dali je to ovdje? https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp 

 

aka zaštita potrošača?

 -društva za zaštitu potrošača su društva-udruge.. ovo je državna institucija, 'zakon', jednako kao što je to prometna policija za sudar ili sud...

čudo da si uspio pronaći.. tj zašto korisnici-kupci moraju biti tako nespremni za stvari u životu.. :) nhf.

-idući ide opis..

sage kaže...
Šta se dešava uopće kad se prijavi neki predmet na tom mingu. Ko šta, tu šta radi dalje. Ne kužim. Jel može ukratko objašnjenje. Primjera sa servisa ti vrate uređaj koji ima određenih problema i nedostataka, a dućan ne želi ništa imati veze s tim, niti odgovora na pismene prigovore preko mejla, a uređaj je star manje od 6 mjeseci.

 -lijepo to opišeš, poželjno imati nešto papirnato ili mail, odnosno bitni su i detalji ako prepričavaš razgovor, datum i sl.

-trgovac je taj koji po sili zakona mora, kupac može birati po kojoj osnovi (jamstvo ili mat.nedostatak) i gdje (trgovina, mjesto kupnje ili ovlašteni servis ako postoji, ako je naveden u jamstvu pa i direktno proizvođač..), ali trgovac to ne može birati, on mora.

-kupoprodajni ugovor je inače običan račun.. no to je i ugovor, obveza. Trgovac je nešto zaradio (ako nije njegov problem) no prodajom robe je postao odgovoran i upravo zbog nereda u EU je zakon tad rekao da se neće više igrati zrende-pingponganje (između svetog trojstva, distributer-servis-trgovina) nego će sve obaviti trgovina a račun je naprosto dokaz kupnje u toj trgovini i to je dovoljno. Ako nema računa, opet se mora moći dobiti (knjige-kasa.. ili porezna prevara?), jednako ako nema jamstvenog lista tj ništa od tog nije uvjet samo je poželjno imati, tj tad se ne treba to dokazivati, poželjno.

-u slučaju kad je reklamacija po osnovi jamstva već prihvaćena (kao slučaj gore) tad trgovac nema više što otezati ili čekati, tj kupac traži svoje, robu-uređaj ili novac. Zakon dozvoljava razuman rok (da se nešto napravi) .. koji je to rok? pa razuman, tj nije razumno tad reći npr mjesec dana za mbo jer to naprosto ne smije toliko trajati, odnosno ako i traje tad se točno zna datum kad stiže, pa možda-karikirano i sat, jer ne vozi se roba onako kako se tko sjeti, nisu to karavane na devama .. i bez neke izvanredne situacije kao lockdown-covid.. rat, potres, poplava.. itd rok jednostavno mora biti razumno kraći, tj ovlašteni servis znači da postoji i lager, servis koji može otkloniti kvar, ne čekati rikšu iz kine ili s ebaya.. jer to tad nije ovlašteni servis nego mali iz kvarta koji čeka dhl-dostavu iz kine freshipingom.. i čak će on dobiti prije ovakvog trgovca? .. to je tad kranje nerazuman rok tj blentav odgovor trgovca (da nekog skine s kurca..)..

-ako ne zna kad neka roba stiže.. pa nek pita, nek zapiše, nek nazove distributera ili pogleda jebeni pc ispred sebe i nek scrolla .. :) jer tome služi i računalo i mobitel, ne samo za tetris i facebook.

 

-npr što da želiš popravak bez jamstva? što da želiš kupiti neki dio? što tad kaže servis ili trgovac? -ako nečeg nema, trgovac kaže naručit će i približno kad stiže.. sve u roku od par dana pa nek je i tjedan. Roba kamionim aputuje svaki dan, to nije mala trgovina koja nešto nabavlja jednom mjesečno nego stalno, nova roba za police, reklamacije u suprotnom smjeru.. stalno, kad naručiš npr ram, disk, monitor, printer, špek i jaja u konzumu.. imaš dan, datum i vrijeme kad stiže dostava, naozvu te. Trgovac-servis? To im je posao, obveza-zakon.

 

primjer, stvarni.. znam kao idu reklamacije, znam im 'slabe točke' ... jedna poznata trgovina, servis vrata do ulaza, .. i tako jedan tv se gasi i ostane ugašen, inače 'ispravan' :).. i nov.

-naravno, opišeš problem, kažeš što si probao (jer znaš više nego tri servis-studenta koji tamo kradu zrak..) tj želiš skratiti porodiljne muke koliko možeš, dobrim opisom .. pa i žicam servis-kod za ulazak u servis meni tv-a.. no oni to ne znaju, to radi 'vanjski'.. sve doneseš, daljinski, jer znaš da će im trebati, račun-jamstvo.. no ne pomaže, ide po 'protokolu'.. i tako predam jedan dan, pitam kad.. može danas, sutra? .. tražim odgovor i oni kažu (preko kurca) da će poslati danas ili sutra.. pa da će javiti.. ok, razumno :)

-drugi dan, ništa, nema feedbacka, nema ničeg, zoveš-pitaš.. ne, 'na servisu je', čekaju odgovor servisa, jer znate to je 'vanjski servis'.. no radio sam i tamo nekad davno u podrumu, pa znam više nego što telefonsita misli da može smuljati :).. no i dalje igram po pravilima, tj nadam se..

-dan treći (bog je već bio na pola posla.. trgovac-servis s reklamacijom? naravno ne)... tj i dalje ista priča, dan četvrti i eto petka... no u petak, tv još nije ni poslan u 'vanjski servis'.

-prevedeno, njima stoji tv zaprimljen tako i mada 'obečavaju' ne rade baš ništa.

-petak ko petak, sjediš za računalom i čačkaš.. pa da vidimo i pravnu državu, institucije koje rade svoj posao.. i napišem prijavu, mingo.hr. Uredno zaprimljeno, imaš kontrolni podatak... super, mada po minulom radu-iskustvu ne očekuješ čuda.. no probaš.

-dan nakon što je ON bio gotov s poslom, ja opet na početku, ponedjeljak. (da, tv je kupljen tjedanprije u subotu pa je pon ujutro bio prvi termin za reklamaciju a obavio sam ujutro da možda što prije dođem na red.. brže).

-opet da se ne igramo gluhog telefona, odem osobno, do 'vrata do'.. i tražim što je s reklamacijom, zašto još nije poslano, čude se.. češkaju, kao trebalo je, ne znamo.. i dođe neka nazovimo šefica, koja je dobila zaduženje otjerati dosatnog kupca koji bi želio nešto svoje ispravno.. :) .. mala, slatko čeljade, topovsko meso..

-naranvo, pošto blef ne prolazi, reterira, jer ona je prošli tjedan bila na bolovanju, nije stiga, tek je sad počela, sad će to ona.. no nemam razloga biti seksistički popustljiv pa jednako kao da je muško nastavljam, ne puštam.. tražim što se radi, zašto stoji tjedan dana i kad će biti gotovo. Obečala je da 'danas šalje'.. i da će osobno provjeriti-javiti itd..

-utorak, naravno ništa, no provjera na mingo.. i bingo! :) .. radi, tj nadležni inspektor zaprimio.. srijeda, jutro, zvrndlll.. ali ovaj put ne zovem ja, nego .. da, oni-ona, umilnim glasom da nude povrat ili drugi tv uređaj i da im dam podatke za dostavu ili račun.. (nisu bili sigurni što će servis uspjeti napraviti no ja nisam želio novac nego tv, zato sam ga i kupio..) jer da, nazvao je inspektor koji je također nazvao i mene korz dan (opet ženska osoba ako je nekome važno u priči..) .. tj pitala je za epilog, ocjenu rada itd. u četvrtak sam imao ispravan tv, dobio broj servisera, tj pitali su da mu daju moj broj pa je on nazvao.. i dao mi upute za pristup sevis meniju, ako se problem ponovi (tvorničke postavke, inicijalno.. ono što sam od početka znao ali nisam imao kod..) :))

 

-pouka, mada znam kako servis radi, znam sve-dovoljno, znam kako i popraviti takve probleme.. kad imam servisni pristup, no i tad kad sve to znam, kad im ne dozvolim besmisleno otezanje ipak sam desetak dana potrošio na besmislice, na ono što je posao servisa-trgovca tj morao sam ih natjerati da obave svoj posao a to je tužno.. i pozitivno, što institucije rade, tad svježe uveden mingo.hr.. i čak mi ta epizoda zbog tog ipak zvuči pozitivno jer tjedan bez tva nije nešto strašno.. no očekivao bi da ne moramo to stalno ponavljati, sa svakim trgovcem, servisom.. tj bezbrojni primjeri kad jednostavno ne obave svoj posao.

-cura-šefica bila na bolovanju.. mugu suosjećati, no to je posao, velika trgovina dovoljno zaposlenih i znam kako se posluje.. ako naručiš robu dobiješ danas ili 2-3 dana ako nije na lageru.. kamioni svaki dan voze, nisu deve na svilenom putu u doba marka pola, imaju direktno uvid u stanje-dobavljivost inače mogu ključ u bravu, no sa kvarovima kao da još nisu naučili tj besmisleno otezanje jer oni deset dana nisu poslali tv u servis, do poziva inspektora kad su nudili sve što želim.. no ja sam želio tv i dobio ga idući dan + upute servisera za fix (i znam kako se može reporducirati problem, spojen na pc-arc-gašenje..) pa mi možda zatreba. Tj da mi je želja maltretirati ih, mogu ponoviti kvar po potrebi i tražiti bilo što, novi tv.. a upravo zato servis-reklamacije moraju ozbiljnije rješavati, tj veliki u pravilu to rade zadovoljavajuće no kad je to 'vanjski' tad se opuste, tj većina servisa interno se odnosi na pc-zdelance-komponente dok se sevis svodi na detektiranje kvara i zamjenu, tj nešto što srednjoškolac nauči za par dana i obavi za par minuta križnim šarfcigerom..

 

-pravi ovlašteni servis je onaj koji ima sve porebne alate, diagnostku, insider info, lager rezervnih dijelova.. ne onaj servis koji naručuje s ebaya i čeka mjesec ili još gore, kad im reklamacija jednostavno stoji u skladištu da nitko ne pošalje dalje.. to nije servis, to nije smisao trgovine i što prije takvi shvate da im to ne donosi ništa dobrog, da je suprotno bolja reklama, to će im prije biti bolje.. jer nije smisao postojanja trgovca i servica otezati rekamacije-popravke za inat kupcu.. naprotiv, nužni dio obveze u poslovanju i mora se jednako kavalitetno obaviti kao svaki drugi posao. Imaju telefon, imaju stanje, znaju srevisere.. jer su partneri ili 'vanjski'.. i sve mogu brže-bolje-lakše nego sam kupac + to moraju jer to kaže zakon.

-da me je trgovac-serviser želio (stvarno) salsušati prvi dan kod reklamacije, mogao mi je dati broj servisera.. i telefonom bi obavio sve za par minuta. Ovako su oni imali više problema, dok sam ja desetak dana bio bez tv-a.. besmisleno, bez koristi-zarade a moguće kazne .. i zato to pametan trgovac neće raditi ili će raditi samo kad ima interes-profit u suprotnom je nprosto kreten ili u pogrešnom poslu.

-meni je od tad mingo.hr simbol kako ipak institucije rade, kako se ipak nešto na bolje mijenja, kako nismo zadnja rupa na svirali.. kako se može kad se hoće (i mora).

-par dana nakon te priče, poznanici, kupnja neke vešmašine.. jadaju se, mjesec dana, ljeto, ne radi servis-godišnji.. i uputim ih na mingo. .. bingo! .. par dana nakon im stiže dostavom nova vešmašina i odnose staru. Može se kad se hoće (ili mora) :)

-ne, nisam ja neki 'visoki', neki 'kum', vezista.. običan mali čovječuljak, njemački ovčar.. :) .. no tražim svoje, ne na način 'ništa se ne može' ili 'to je tako'.. nije, tj bit će dok to dozvoljavate drugoj strani. Kad nešto tražite, tad to trebate tražiti 'za istač' ... ne bojati se svega ili sumnjati u institucije a da im nikad niste dali šansu, jer eto rade, pohvalno, čak nazovu informativno za provjeru jel rješeno.. i tad lupe oznaku na spis, riješeno. Pohvalno. Može se.

-naravno, moraš biti u pravu, moraš to koliko-toliko uobličiti u neki smisleni text-prijavu, ne biti ljut.. nego nabrojati što-kako-kada.. i institucije tad rade, jer i oni su ljudi, kao i trgovci, kao ja-ti-ostali.. mali obični ljudi, samo ponekad trebaju poticaj (ili nogu u dupe) :)

 

VladRi uto 20.10.2020 00:18

ae pitanje - prijaviti ili ne :)

 

- Dakle, kupio sam prije 4 godine napajanje od Corsair-a (HX1200i) ugl, bilo je pre slabo za mining pa je manje vise sakupljalo prasinu - na kraju sam se odlucio ubaciti ga u komp. Nakon par mj napajanje pregara - i ja ga saljem u Protis na jamstvo. Saljem im tako da ja placam postarinu jer ocekujem da ce oni nazad (cl zakona 247 - tako nesto) - neće, mogu dobiti napajanje nazad samo ako platim postarinu - ugl, placam.

 

Napajanje dolazi doma - NIJE zamjenjeno jer je serviser utvrdio da su naljepnice unutar IZGLEDAJU skinute - nisu nego su bile popucale (kako se grije/hladi a fan se rijetko pali jer je tavko napajanje) - ja lud.

 

...kontaktiram Corsair i obijasnim im situaciju (da nisam otvarao) slikam itd - da skratim - nakon slanja mog napajanja tamo - priznaju mi jamstvo JER NIJE BILO OTVARANO - i posalju novo napajanje...

 

E sad - da li da prijavim ove smradove na minigo ili ne - jer (po meni) ne može nešto IZGLEDATI otvarano - ILI JE ILI NIJE?

 

i sada, catch 21 - na racunu pise da napajanje ima 24mj jamstva - iako se mogu zakunuti da je pisalo 60 mj - ali posto su mi vratili kopiju a ne original .,.. hebat ga... najgore od svega - kada sam ga uzimao bilo je najskuplje napajanje / tvornicko jamstvo je 10 godina!!!!

 

 

ihush uto 20.10.2020 00:36
VladRi kaže...

ae pitanje - prijaviti ili ne :)

 

- Dakle, kupio sam prije 4 godine napajanje od Corsair-a (HX1200i) ugl, bilo je pre slabo za mining pa je manje vise sakupljalo prasinu - na kraju sam se odlucio ubaciti ga u komp. Nakon par mj napajanje pregara - i ja ga saljem u Protis na jamstvo. Saljem im tako da ja placam postarinu jer ocekujem da ce oni nazad (cl zakona 247 - tako nesto) - neće, mogu dobiti napajanje nazad samo ako platim postarinu - ugl, placam.

 

Napajanje dolazi doma - NIJE zamjenjeno jer je serviser utvrdio da su naljepnice unutar IZGLEDAJU skinute - nisu nego su bile popucale (kako se grije/hladi a fan se rijetko pali jer je tavko napajanje) - ja lud.

 

...kontaktiram Corsair i obijasnim im situaciju (da nisam otvarao) slikam itd - da skratim - nakon slanja mog napajanja tamo - priznaju mi jamstvo JER NIJE BILO OTVARANO - i posalju novo napajanje...

 

E sad - da li da prijavim ove smradove na minigo ili ne - jer (po meni) ne može nešto IZGLEDATI otvarano - ILI JE ILI NIJE?

 

i sada, catch 21 - na racunu pise da napajanje ima 24mj jamstva - iako se mogu zakunuti da je pisalo 60 mj - ali posto su mi vratili kopiju a ne original .,.. hebat ga... najgore od svega - kada sam ga uzimao bilo je najskuplje napajanje / tvornicko jamstvo je 10 godina!!!!

 

 

- problem-reklamaciju si riješio.. to što bi ih sad malo pelcovao nije posao zakona.. trebao si dok si imao problem. Riješen, tj ostaje ti npr žalba, pa idući put traži na kasi knjigu žalbi i upiši.. ili što već želiš, možeš čak i tužiti privatnom tužbom no nemaš što dobiti a možeš izgubiti.

- ne vrijedi biti ljut, nego jedino u pravu i imati dokaze, papire itd. čak i kad si u pravu i imaš sve ne znači da ćeš ostvariti svoje pravo, jer svijet nije idealan ili pravedan, svijet je takav, privikneš se (i to je osnova preživljavanja svih vrsta..).

 

Dragy kaže...

Sad si me totalno zbunio, jeli mi mozes samo link proslijediti gdje da to posaljem molim te?

 -sve je na njihovom protalu-webu, registracija, prijava.. i praćenje statusa predmeta.

VladRi uto 20.10.2020 00:48
ihush kaže...
VladRi kaže...

ae pitanje - prijaviti ili ne :)

 

- Dakle, kupio sam prije 4 godine napajanje od Corsair-a (HX1200i) ugl, bilo je pre slabo za mining pa je manje vise sakupljalo prasinu - na kraju sam se odlucio ubaciti ga u komp. Nakon par mj napajanje pregara - i ja ga saljem u Protis na jamstvo. Saljem im tako da ja placam postarinu jer ocekujem da ce oni nazad (cl zakona 247 - tako nesto) - neće, mogu dobiti napajanje nazad samo ako platim postarinu - ugl, placam.

 

Napajanje dolazi doma - NIJE zamjenjeno jer je serviser utvrdio da su naljepnice unutar IZGLEDAJU skinute - nisu nego su bile popucale (kako se grije/hladi a fan se rijetko pali jer je tavko napajanje) - ja lud.

 

...kontaktiram Corsair i obijasnim im situaciju (da nisam otvarao) slikam itd - da skratim - nakon slanja mog napajanja tamo - priznaju mi jamstvo JER NIJE BILO OTVARANO - i posalju novo napajanje...

 

E sad - da li da prijavim ove smradove na minigo ili ne - jer (po meni) ne može nešto IZGLEDATI otvarano - ILI JE ILI NIJE?

 

i sada, catch 21 - na racunu pise da napajanje ima 24mj jamstva - iako se mogu zakunuti da je pisalo 60 mj - ali posto su mi vratili kopiju a ne original .,.. hebat ga... najgore od svega - kada sam ga uzimao bilo je najskuplje napajanje / tvornicko jamstvo je 10 godina!!!!

 

 

- problem-reklamaciju si riješio.. to što bi ih sad malo pelcovao nije posao zakona.. trebao si dok si imao problem. Riješen, tj ostaje ti npr žalba, pa idući put traži na kasi knjigu žalbi i upiši.. ili što već želiš, možeš čak i tužiti privatnom tužbom no nemaš što dobiti a možeš izgubiti.

- ne vrijedi biti ljut, nego jedino u pravu i imati dokaze, papire itd. čak i kad si u pravu i imaš sve ne znači da ćeš ostvariti svoje pravo, jer svijet nije idealan ili pravedan, svijet je takav, privikneš se (i to je osnova preživljavanja svih vrsta..).

 

Dragy kaže...

Sad si me totalno zbunio, jeli mi mozes samo link proslijediti gdje da to posaljem molim te?

 -sve je na njihovom protalu-webu, registracija, prijava.. i praćenje statusa predmeta.

Slažem se ali mi je pun k muljanja.

Dao sam bio grafulju na jamstvo kojoj je fan bio krepao - graficka je vracena sa dvije razbijene komponente i problem je bio deklariran kao "user induced damage" - a fan nije radio - sad ovi isto... Malo mi sve to depresivno - do kada???

Kuzis, sad dodjem u ducan pa snimam komponente koje dajem na jamstvo pred prodavacima jer ono - servis te moze (i hoce ocigledno) okriviti za bilo sto...

 

ihush uto 20.10.2020 00:57
VladRi kaže...
ihush kaže...
VladRi kaže...

ae pitanje - prijaviti ili ne :)

 

- Dakle, kupio sam prije 4 godine napajanje od Corsair-a (HX1200i) ugl, bilo je pre slabo za mining pa je manje vise sakupljalo prasinu - na kraju sam se odlucio ubaciti ga u komp. Nakon par mj napajanje pregara - i ja ga saljem u Protis na jamstvo. Saljem im tako da ja placam postarinu jer ocekujem da ce oni nazad (cl zakona 247 - tako nesto) - neće, mogu dobiti napajanje nazad samo ako platim postarinu - ugl, placam.

 

Napajanje dolazi doma - NIJE zamjenjeno jer je serviser utvrdio da su naljepnice unutar IZGLEDAJU skinute - nisu nego su bile popucale (kako se grije/hladi a fan se rijetko pali jer je tavko napajanje) - ja lud.

 

...kontaktiram Corsair i obijasnim im situaciju (da nisam otvarao) slikam itd - da skratim - nakon slanja mog napajanja tamo - priznaju mi jamstvo JER NIJE BILO OTVARANO - i posalju novo napajanje...

 

E sad - da li da prijavim ove smradove na minigo ili ne - jer (po meni) ne može nešto IZGLEDATI otvarano - ILI JE ILI NIJE?

 

i sada, catch 21 - na racunu pise da napajanje ima 24mj jamstva - iako se mogu zakunuti da je pisalo 60 mj - ali posto su mi vratili kopiju a ne original .,.. hebat ga... najgore od svega - kada sam ga uzimao bilo je najskuplje napajanje / tvornicko jamstvo je 10 godina!!!!

 

 

- problem-reklamaciju si riješio.. to što bi ih sad malo pelcovao nije posao zakona.. trebao si dok si imao problem. Riješen, tj ostaje ti npr žalba, pa idući put traži na kasi knjigu žalbi i upiši.. ili što već želiš, možeš čak i tužiti privatnom tužbom no nemaš što dobiti a možeš izgubiti.

- ne vrijedi biti ljut, nego jedino u pravu i imati dokaze, papire itd. čak i kad si u pravu i imaš sve ne znači da ćeš ostvariti svoje pravo, jer svijet nije idealan ili pravedan, svijet je takav, privikneš se (i to je osnova preživljavanja svih vrsta..).

 

Dragy kaže...

Sad si me totalno zbunio, jeli mi mozes samo link proslijediti gdje da to posaljem molim te?

 -sve je na njihovom protalu-webu, registracija, prijava.. i praćenje statusa predmeta.

Slažem se ali mi je pun k muljanja.

Dao sam bio grafulju na jamstvo kojoj je fan bio krepao - graficka je vracena sa dvije razbijene komponente i problem je bio deklariran kao "user induced damage" - a fan nije radio - sad ovi isto... Malo mi sve to depresivno - do kada???

Kuzis, sad dodjem u ducan pa snimam komponente koje dajem na jamstvo pred prodavacima jer ono - servis te moze (i hoce ocigledno) okriviti za bilo sto...

 

 pa zašto to ne radiš? tj servis kad nešto zaprima upravo to u opisu navede, vidljivo fizičko stanje i to potpišeš.. ako navedu oštećenje tad je postoajlo, ako ne navedu tad nije i tad su oni odgovorni (ne moraju biti krivi..).. i to tad prijaviš na mingo i eto happyenda..

-no tebi je previše 'graničnih' slučajeva.. zakon ne služi tome da ti zloupotrebom nešto dobiješ. Jednostavno, ono što je čisto, na papiru, to vrjedi, ostalo su priče, pa snimi tj pročitaj zapisnik pri predaji reklamacije i čuvaj ga.. tj to je dokument, to je relevantno, ne ovo što sad tipkamo tj možda si ti napravio oštećenje, možda oni, možda svizac ili su u šumici.. vrijedi ono što piše na papiru i tako možeš prijaviti..

-ako na toj sevisnoj primki ne piše vidljivo fizičko oštećenje, tad ga nema. (točka) :)

sandokan111 uto 20.10.2020 02:42
VladRi kaže...
E sad - da li da prijavim ove smradove na minigo ili ne - jer (po meni) ne može nešto IZGLEDATI otvarano - ILI JE ILI NIJE?

i sada, catch 21 - na racunu pise da napajanje ima 24mj jamstva - iako se mogu zakunuti da je pisalo 60 mj - ali posto su mi vratili kopiju a ne original .,.. hebat ga... najgore od svega - kada sam ga uzimao bilo je najskuplje napajanje / tvornicko jamstvo je 10 godina!!!!

 Reklamacija je rjesena. Nemas vise osnova za prijavu ovim putem. To sto su te zavaljali i ti se obratio proizvodjacu, a ni prvi ni zadnji. Normalno da se nesto ne moze vratiti natrag "jer izgleda" otvarano. Fino si onda to trebao vjestacit pa ko izgubi (a ocito bi oni izgubili) bi platio i vjestacenje. Nema vajde od price, dok se ne oplete po novcaniku.

Sto se tice jamstva, racun je nebitan, i jamstvo mora bit onoliko koliko se nudi. Ako pise 10g, to mora bit oznaceno na jamstvu. Ako su ti isporucili racun s manje odmah radi tog takodjer saljes prijavu (ako nisi dobio zasebno jamstvo na kojem pise da traje 10g). Iako bi ja i za ovo na racunu poslao jer je zavaravajuca politika jer mnogo ljudi vjeruje onom sto pise na racunu.

 

Dok ne saljete prijave, stvari se nece popravit.

VladRi kaže...

Dao sam bio grafulju na jamstvo kojoj je fan bio krepao - graficka je vracena sa dvije razbijene komponente i problem je bio deklariran kao "user induced damage" - a fan nije radio - sad ovi isto... Malo mi sve to depresivno - do kada???

Kuzis, sad dodjem u ducan pa snimam komponente koje dajem na jamstvo pred prodavacima jer ono - servis te moze (i hoce ocigledno) okriviti za bilo sto...

 Do kada? Dok ljudi ne opale takve ducane po djepu, pa ce isti plakat da su stavili kljuc u bravu radi korone, propisa, vlade RH, cijene nafte i kupusa u tajlandu, samo ne radi odnosa prema kupcu. Stvari se djelima mjenjaju. Znaci kad imas nepravdu, fino prijava. Naravno, bit nacistu s zakonskim tumacenjima te da li ima osnova za poslat prijavu. Ako je sto nejasno, ima jako puno mjesta za objasnit. Potrosacke udruge, mingo, a eto, i tu se skupi koji savjet.

I ne moras ti snimat komponente. Pri predaji samo trazis da se ista poslika/pregleda, i da se napise na primki "bez vidljivih ostecenja". I ti si cist s te strane. Ako dodje skrseno s servisa "user induced dmg" prilozis papir i fino imas nov proizvod ili povrat novca, jer tad se vise ne moze ni popravljat (odnosno, ti neces prihvatit tako popravljani proizvod)

Riot uto 20.10.2020 21:31

U petak mi istice 14 dana od dana kada sam zaprimio robu, no tek sam jucer utvrdio da je roba neispravna pa ako ju posaljem sutra u trgovinu hoce li biti problema ako roba dodje nakon tog roka? 

ihush uto 20.10.2020 22:28
Riot kaže...

U petak mi istice 14 dana od dana kada sam zaprimio robu, no tek sam jucer utvrdio da je roba neispravna pa ako ju posaljem sutra u trgovinu hoce li biti problema ako roba dodje nakon tog roka? 

 -kompliciraš..

-ili vraćaš po osnovi kupnje na daljinu ili reklmacija neispravnog.. i tako možeš predvidjeti da će u slučaju neispravnog biti problem upravo kod zaprimanja jer vratiti bez razloga možeš normalnu robu a trgovac u pravilu inzistira na provjeri-servisu.. tj ovisi o tome što je roba i koja trgovina pa umjesto ovako generički tu pitaš trggovca ili jednostavno vratiš pa ako se pojavi problem riješiš .. jer čemu ražanj dok je zec u šumi tj zašto bi bio problem a petak će tek biti pa nisi zakasnio ako misliš na 14 dana za kupnju na daljinu.

-naravno, problem može biti ako to druga strana želi.. npr zašto si čekao? odnosno kako si utvrdio da je nešto neispravno? Ako pošalješ sutra, još si u roku.. barem što se tog zakona tiče.

Dragy sri 21.10.2020 14:58

Evo da vam javim status reklamacije:

 

Zvao sam prvo Links u Splitu, predstavio se sluzbeno mojim imenom, upitao gdje je laptop, njihov odgovor da je i dalje na servisu i da moram čekati (u fino su to rekli) i onda sam im rekao da nije u redu niti malo da mjesec dana budem bez laptopa a da pritom nikakvu alternativu mi ne nude, na sto je on rekao da ne moze nista utjecati. 

 

Nakon toga sam mu rekao neka me spoji s voditelje, na što mi je djelatnik odgovorio da cu dobiti isti odgovor i da oni tu ne mogu nista.

 

Rekao sam mu hvala i dovidenja, natezati se s likovima koji ne shvacaju razumni rok mi se uopce neda.

 

 

Onda sam odlucio zvati reklamacijski odjel u ZG-u, javila se djelatnica, pitam gdje je laptop, dao sam sifru i sto vec, i nakon 1m provjere s kolegom govori da je laptop gotov. WTF?

 

Vrlo vjerojatno je stao na polici skupljao prasinu nekih tjedan dana, i odjedanput je gotov i sutra ga salju.

 

Glup sam ja što sam čekao ovoliko a jos su oni gluplji da nisu mogli bacit pogled na laptop ili da nazovu.

 

Drugi put ako mi se dogodi da laptop saljem na servis sve preko tjedan dana odmah na mingo i direktno zovem u ZG.

ihush sri 21.10.2020 15:24
Dragy kaže...

..

Glup sam ja što sam čekao ovoliko a jos su oni gluplji da nisu mogli bacit pogled na laptop ili da nazovu.

..

 -da, kad je svijet idealan i svatko rad isvoj posao .. a zato moraš tražiti, jer to je tvoj interes. Moguće su greške iz bilo kojeg razloga i ako samo čekaš ništa se ne napravi samo od sebe.

-idući put tražiš, nema smisla čekati..

sandokan111 sri 21.10.2020 15:40
Dragy kaže...
Drugi put ako mi se dogodi da laptop saljem na servis sve preko tjedan dana odmah na mingo i direktno zovem u ZG.

 Eto, ni prvi ni zadnji.

 

Inace, uvijek se potegne pitanje tih razumnih rokova i kako se ovo ili ono nezna.

Dal se ikom ikad dogodilo kad je usao u servis i rekao "pokvaren xx uredjaj", kad bi mogao bit popravljen (kad vi placate) da vam je rekao "pa slusajte, neznam, mozda dio dodje za 2 tjedna, mozda za mjesec". Eto, ja to jos nisam dozivio, prilicno jasno (nakon sto se kvar dijagnosticira) mi znaju u dan/2 reci kad ce biti gotovo. Funny how that works :)

MasterG pon 26.10.2020 17:09

Pozdrav, trebao bih pomoć tj savjet da li sam u pravu ili nisam.

 

Naime kupio sam ženi samsung active sat, te je riknuo nakon godinu dana.

Naravno pod garancijom je te je poslan u servis. Danas, nakon mjesec dana sam ga pokupio.

 

U radnom nalogu servisa piše da je zamijenjeno apsolutno sve osim remena i stakla 

E sad da li sljedećom porukom griješim ili sam u pravu?

(plan je da poruku pošaljem servisu, jer su mi tako savjetovali iz Sancta Domenice gdje je sat i kupljen)

 

 

 

"Pozdrav,

 

Danas sam dobio natrag svoj sat Samsung watch active iz vašeg servisa.

 

Radni nalog servisa 958, prema kojem je zamijenjena matična ploča, LCD zaslon, baterija, poklopac, tipke i vibro motor te je obavljen SW update.

Dakle prema opisu ste promijenili apsolutno sve osim remena i stakla.

 

Pošto je mijenjana matična ploča (između ostalog nabrojanog), serijski broj sata se trebao promijeniti.

Dakle fizički ne bi trebalo biti moguće da dvije matične ploče imaju isti serijski broj…osim ako tako nije softverski ispravljeno…što ste prema svemu sudeći napravili.

 

Stari sat pod jamstvom očito nije mogao biti popravljen, te ste ovim načinom samo „izbjegli“ nalog za izdavanje novog sata.

 

Pošto je kompletan sat odnosno hardware mijenjan, bilo bi logički da vrijedi i nova garancija u originalnom trajanju.

Isto su se i složili u Sancta Domenici prilikom preuzimanja sata, ali su rekli da ste vi kao servis dužni napisati novo jamstvo.

 

Molio bih vas da mi na ovaj mail pošaljete novi radni nalog servisa (pod istim brojem) gdje uredno piše da novo jamstvo vrijedi u originalnom trajanju, ali od datuma gotovog servisa.

U protivnom ću proslijediti nalog zaštiti potrošača i inspektoratu.

 

Hvala"

sandokan111 pon 26.10.2020 17:20
MasterG kaže...
U radnom nalogu servisa piše da je zamijenjeno apsolutno sve osim remena i stakla 

 Kad se mijenja "bitni" dio racuna se da si dobio novi proizvod, i samim time ide i ponovno nova garancija. Ono sto je bitni dio definira proizvodjac. Recimo, kod tv-a to nije maticna vec ekran (barem je tako bilo kod lg-a za slucaj koji sam imao). Samim time, kako je tebi stvarno sve promjenjeno, a remen i staklo nece bit jedini bitni dio, treba ici i nova garancija.

 

Stoga, slobodno ti to njima posalji, eventualno mozes izostavit ovo s maticnom jer moze bespotrebno povlacit polemiku dal to moze ili ne moze. Bitno je dal je zamjenjen "bitni" dio, a po opisu posla, jest.

ihush pon 26.10.2020 17:56
MasterG kaže...

..

Dakle fizički ne bi trebalo biti moguće da dvije matične ploče imaju isti serijski broj…osim ako tako nije softverski ispravljeno…što ste prema svemu sudeći napravili.

..

 -novi ili stari sn? ako je stari tad lažu.. (tad je radni nalog lažiran, možda ništa nije napravljeno osim reseta itd..). Novi uređaj ili matična = novi sn, jedinstven + sve je njime povezano dok barkod-id u bazi upravo tome služi kao i jamstvo. SN koij nije jedinstven je besmislen kao i oib.. odnosno, u poslovanju to tad služi prikrivanju prometa-količine robe i moguće da je samo mali dio prometa prijavljen tj jednako kao prodaja bilo čega na 'sivo'..

 

-ostalo je ok logika, jedino što pravo i logika nisu tako povezani, tj dok servis ne da komad papira trgovina ti neće izdati novo račun/robu tj nema osnove a ne vidim volju servisa da to napravi tj već su mogli i ako nisu tad ne žele (koji god bio razlog.. npr nisu više distributer te robe pa nemaju podršku proizvođača, što bi u normalnom poslovanju bilo jednostavno pa tako i novo jamstvo postane problem).

MasterG pon 26.10.2020 18:50
ihush kaže...
MasterG kaže...

..

Dakle fizički ne bi trebalo biti moguće da dvije matične ploče imaju isti serijski broj…osim ako tako nije softverski ispravljeno…što ste prema svemu sudeći napravili.

..

 -novi ili stari sn? ako je stari tad lažu.. (tad je radni nalog lažiran, možda ništa nije napravljeno osim reseta itd..). Novi uređaj ili matična = novi sn, jedinstven + sve je njime povezano dok barkod-id u bazi upravo tome služi kao i jamstvo. SN koij nije jedinstven je besmislen kao i oib.. odnosno, u poslovanju to tad služi prikrivanju prometa-količine robe i moguće da je samo mali dio prometa prijavljen tj jednako kao prodaja bilo čega na 'sivo'..

 

-ostalo je ok logika, jedino što pravo i logika nisu tako povezani, tj dok servis ne da komad papira trgovina ti neće izdati novo račun/robu tj nema osnove a ne vidim volju servisa da to napravi tj već su mogli i ako nisu tad ne žele (koji god bio razlog.. npr nisu više distributer te robe pa nemaju podršku proizvođača, što bi u normalnom poslovanju bilo jednostavno pa tako i novo jamstvo postane problem).

 

Pda, to mi je bilo prvo upalo u oko. Dakle od riječi sve promijenjeno sam prepisao sa radnog naloga servisa, dakle i matična ploča.

A ako je ona mijenjana ne može nikako ostati isti SN...osim ako ga oni ne mogu softverski promijeniti...što je po meni čak i moguće? pitanje je zašto bi se to radilo, ali vjerojatno je moguće.

 

Doslovno se složio sa mnom i prodavač u Sancta Domenici i rekao da im pošaljem mail sa novim SN.

 

No kad se upali sat u postavkama i dalje piše stari SN?

Što ispada ili su ga softverski promijenili u stari SN ili nisu uopće promijenili matičnu ploču.

A ako nisu promijenili matičnu ploču, onda je pitanje da li su i za ostalo lagali...dakle jedino je moguće zaključiti da nisu i da me lažu tj sebi uzimaju dijelove pa si netko "napravi" sat od novih dijelova.

 

Dakle nisam lud. OK.

šaljem im zapravo malo modificirani mail gdje ću im napisati da je ovo neki pokušaj prikrivanja prometa i dobava novih dijelova na moj račun, a meni zapravo ostavili stari sat sa resetom....ali se navodno cijeli sat morao mijenjati radit toga.

 

Zapravo ću ih tražiti doslovno novi zapakirani uređaj ili ide inspektoratu. Jel fer play?

 

Hvala ekipa

 

sandokan111 pon 26.10.2020 19:16
MasterG kaže...
Zapravo ću ih tražiti doslovno novi zapakirani uređaj ili ide inspektoratu. Jel fer play?

 

 Na osnovu cega ces trazit novi zapakirani uredjaj? Ne vidim na osnovu cega, pise da je popravljen a to ide po garanciji. Dal je popravljen ili ne neznamo. Za sad samo znas da nisi dobio novu garanciju koju si trebao i da pise stari s/n u softwareu. Samim time, takav mail bi trebao i sastavit.

Mail u kojem trazis novu garanciju kao da si dobio novi uredjaj obzirom na sve mjenjano te objasnjenje zasto pise stari s/n jer po tome ispada da servisni nalog nije tocan jer pise da je zamjenjeno a nije.

Na sto ces dobit valjda nekakav odgovor koji je zadovoljavajuci.

 

Recimo, mozda su ti zaveli softwareski stari s/n jer ti nisu htjeli dati novu garanciju jer cesto van HR ne ide nova garancija za zamjene vec traje do isteka originalne, ali recimo mozda imaju interno zabiljezeno "ovaj s/n -> vrijedi za stari s/n" i onda su tehnicki povezali novu maticnu s starim s/nom i garancijom. Naravno, ako dobijas novu garanciju to nema smisla al recimo mozda je to neka globalna politika proizvodjaca.

ihush pon 26.10.2020 19:30
MasterG kaže...
..

Zapravo ću ih tražiti doslovno novi zapakirani uređaj ili ide inspektoratu. Jel fer play?

..

 -gle.. to što oni možda nešto muljaju.. ti imaš ispravan uređaj, otklonjen problem-kvar, radi.. i realno nemaš neke osnove žalbe-tužbe, osim što bi inspektorat možda tako otkrio neko kazneno djelo npr utaje poreza ili nepoštenog servisera koji recimo krade-vara i na trošak jamstva sebi pribavi korist dok relativno jednostavno otkloni kvar.. tj serviser piše i potpisom odgovara za navedeno.. a ako vara.. no to s tobom nema neke veze, nategnuto.

-zakon i npr jamstvo ne služe da ih možeš kazniti, nego samo zaštitiš svoj interes, imaš ispravnu robu ili novac, sad imaš ispravnu robu.. i to je to.. osim što recimo možeš tražiti i možda dobiti novo 2g jamstvo..

-no ako ti se da, prijavi.. treba, potrebno je, jer radit će i dalje dok mogu tako, dok ne dobiju kaznu.. time svima nama (i sebi) možda napraviš uslugu tj korak prema eliminaciji loših-nepoštenih.. no neke veće šanse baš ne vidim. Sretno.

Čitatelj uto 27.10.2020 13:13

Inace, SN i SN-ID je moguce prefleshati na novu maticnu plocu, zajedno sa certifikatima.

Tako to radi HP kod svojih racunala, jer u samom UEFI/BIOS-u je spremljen i Win-Key,

te prilikom zamjene ploce, HP prebacuje i SN-ID i Win-Key licencu na novu plocu,

tako da prilikom pokretanja OS-a ne dodje do deaktivacije OS-a i provjere od strane MS-a.

 

Vjerujem da je to moguce i sa svakim hardwareom, koji je vezan za jedan "paket" uredjaja (PC, mobitel, sat, sta vec),

a ne za SN pojedine komponente.

ihush uto 27.10.2020 13:21
MasterG kaže...

evo odgovor servisa:

 

"Poštovani,

 

serijski broj uređaj se ne mijenja ostaje isti.

Mi kao ovlašteni servis , Samsung partner nemamo ovlasti produljivati jamstvo za uređaj.

Možete se obratiti Samsung-u na broj 072 726 786.

 

lp"

 

 

 

Zvao sam samsung prijavio i objasnio, rekli su da će provjeriti sa servisom i da će mi se javiti njihova služba za reklamacije nakon uvida.

Tražio sam ili novi garanciju u trajanju od 2g ili novi zapakirani uređaj (iako sam svjestan da je to long shot)

 

Pričekati ću kaj će reći...a nakon toga ću prijaviti inspektoratu za svaki slučaj, jer mi je čudna ta situacija sa servisom.

 -gle, muljaju.. tj što smije ovlašteni servis ako ne npr produljiti jamstvo? (npr za vrijeme trajanja servisa.. mjesec dana) .. tj upravo to je ono što ovlašteni servis može, radi.. tj ako nisu ovlašteni servis što su tad (i tu je problem, muljanje)..

-jednako tako kad servis utvrdi neispravnost tad ili popravak ili zamjena, tj to je upravo ovlast ovlaštenog servisa i oni to rade tako da obavijeste distributera i trgovca koji izda novu robu-zamjenu i račun (jer to ne radi servis ili veleprodaja) ili povrat novca. Pa tako to što kažu nije točno, ne može biti ili nisu ovlašteni servis.

-navedi da nisi zadovoljan odgovorom, da ge ne prihvaćaš kao netočnog, činjenično pogrešno-lažno, kao što je moguće i sam radni nalog tj što su radili s uređajem.

-jel to politika servisa ili nekog njihovog djelatnika (koji to možda mulja za sebe..) je sporedno tj to je briga servisa, koji će neovisno tko je kriv ako inspektor to pročačka snositi odgovornost.

-sn uređaja i naveden popis popravaka-zamjena ih demantiraju, ili-ili.. tj to je tad novi uređaj, sve te dijelove servis 90% nema i trošak popravka je neisplativ za proizvođača koji će tad radije dati novo-zamjenu i to se tako radi rutinski u većini trgovina-servisa praktički sva pc-elektronika.. dok ovaj sat više spada pod pc nego ostalu bijelu tehniku kao frižider-vešmašina-usisavač..

-zamisli popravak printera koji bi bio 2-3x skuplji od jednostavnog izdavanja novog jer same boje su cca 50% cijene jeftinijeg printera u rangu recimo 300-500kn i jednostavno se ne servisira osim npr brisanja prolivene tinte ili ako se neki šaraf rasklima.. tj ni jedan promil kvarova pod jamstvom se ne popravi nego ili odbijeno (s navedenim razlogom kao potrošni materijal ili fizičko oštećenje) ili novo.

-tebi je reklamacija prihvaćena, kvar otklonjen i time eliminirano odbijanje po osnovi jamstva .. a tad ostaje samo pitanje muljaže, tj lako je zamisliti scenarij gdje serviser (na svoju ruku, za sebe) korištenjem te mogućnosti od proizvođača dobije zamjenu dok korisniku naplati popravak ili recimo resetiranjem vrati uređaj na kojem je samo ostala stara kopča za ruku.. tek da nije nova. Što ako je dobio zamjenu i sebi uzeo novi uređaj? Što ako kroz upit samsungu oni to otkriju-potvrde s ovlaštenim servisom? što ako inspektorat čačkanjem otkrije prodaju na sivo, bez odgovarajućih papira, deklaracija, poreza.. ??

 

-držiš ih za jaja, uživaj :)) tj to je potrebno jer jedino tako se opamete.

-imaš dovoljno materijala i osnove za prijavu mada se za tebe neće nešto bitno promijeniti osim što možda dobiješ i novo jamstvo.. pa možda čak još jedan sat i sl. Jer veliki si ne žele problem od parsto kuna i rizik plaćanja stotinjak tisuća kazne (svi carinski prekršaji su nula više od običnih.. a porez je dio toga + uvoz-papiri..). Često to radi neki djelatnik za sebe, ili tako firma objasni inspektoru da se lakše provuče, no odgovornost ostaje i moraju ponekad dobiti po prstima, pa zašto ne upravo sad.. :)

sandokan111 uto 27.10.2020 13:24
MasterG kaže...

evo odgovor servisa:

 

"Poštovani,

 

serijski broj uređaj se ne mijenja ostaje isti.

Mi kao ovlašteni servis , Samsung partner nemamo ovlasti produljivati jamstvo za uređaj.

Možete se obratiti Samsung-u na broj 072 726 786.

 

lp"

 

 

 

Zvao sam samsung prijavio i objasnio, rekli su da će provjeriti sa servisom i da će mi se javiti njihova služba za reklamacije nakon uvida.

Tražio sam ili novi garanciju u trajanju od 2g ili novi zapakirani uređaj (iako sam svjestan da je to long shot)

 

Pričekati ću kaj će reći...a nakon toga ću prijaviti inspektoratu za svaki slučaj, jer mi je čudna ta situacija sa servisom.

 Nemas sto cekat. Sad fino taj odgovor saljes na inspektorat s objasnjenjem sto je sve promjenjeno i da smatras da ti trebaju dati novo jamstvo obzirom da je bitni dio uredjaja promjenjen te je to u osnovi novi uredjaj. Takodjer navedi da je ostao isti broj maticne iako je maticna promjenjena, te da ti servis odbija novo jamstvo. Jamsto ce vjerojatno past na sanctu jer te servis odje*o jer nema nista s tobom. Tipicni odnos servisa prema kupcu, nista nova tu.