Opće teme i ostali operateri

Mobile data off, tele2 i dalje skida kredit

Dinny pon 8.4.2019 11:18

Ovako, imam problem sa tele2 mobilnim podacima.

Vec nekoliko mjeseci sam u inozemstvu i kako imam drugi broj, tele2 broj stoji doma cijelo vrijeme i spojen je cijelo vrijeme na wi-fi.

 

Mobilni podaci su iskljuceni, kad provjerim potrosnju prometa na mobu isto mi pise da je 0 B mobilnih podataka potroseno. Podatkovni roaming je iskljucen.

 

I neki dan uplatim 27kn, u roku 2 dana vidim da je nesto pojelo sve pare, ostalo 50 lipa.

Javim se sluzbi za korisnike i kazem sta je bilo, oni odgovaraju da je bilo nekih spajanja na internet ali kako sam njihov stari korisnik, uplatit ce mi tih 27kn.

Ajde dobro, sutradan odem provjerit da vidim jesu li uplatili kako su rekli, vidim da na racunu imam 12 kn. Dakle opet ne stima.

Opet se javim tele2 da pitam ili nisu uplatili do kraja kako su rekli ili nesto opet ne valja.

Oni tvrde da su uplatili 27kn i da je opet doslo u tom 1 danu do spajanja na internet.

 

Ja tvrdim da je nemoguce, taj dan me i nije bilo doma citav dan, mobitel spojen na wi-fi i stoji na polici, nema poziva, nema smsova.

Oni mi ne mogu izlistati potrosnju jer kao ne mogu mi je dati za tekuci mjesec dok ne zavrsi.

 

Mene zanima jel imao ko slican problem? Mulja li me tele2 ili mi se mobitel spaja na mobilnu mrezu iako je ona iskljucena?
Mobitel je samsung galaxy s6, android i to.

 

Hvala na odgovorima :)

ihush pon 8.4.2019 11:35
Dinny kaže...

..

 

Ja tvrdim da je nemoguce, taj dan me i nije bilo doma citav dan, mobitel spojen na wi-fi i stoji na polici, nema poziva, nema smsova.

Oni mi ne mogu izlistati potrosnju jer kao ne mogu mi je dati za tekuci mjesec dok ne zavrsi.

 

Mene zanima jel imao ko slican problem? Mulja li me tele2 ili mi se mobitel spaja na mobilnu mrezu iako je ona iskljucena?
Mobitel je samsung galaxy s6, android i to.

 

Hvala na odgovorima :)

-nakon žalbe, prijavi hakomu, mingo, inspektoratu.. i u knjigu žalbi.

-naravno da je moguće izlistati sve, u bilo kojem trenutku. Operater koji to ne može, nije adekvatna isntanca i treba proslijediti task onom tko to može (ako on ne može, ali operater to može uvjek, svake sekudne kao i vidje ti trenutni status, tako da je taj odgovor obična laž ili glupost i dovoljan razlog za prijavu). Dodatno težinu takvoj prijavi daje i taj detalj da su oni već to ispravili uplatom 27kn.. time i priznali grešku-problem.. koji se ponavlja.

 

-muljaža? ne na način da je namjerna.. + mobiteli/appsi su takvi, 'ne paziš' i on radi po svom, npr to što je spojen na wlan i moguć scenario.. u danu ti dođe do prekida/reseta wlnana/modema/linije npr novi ip.. i većini operatera je to jednom/24h.. i u tom trenu mobitel može sam prebaciti na mobilnu, tj to je default, ako ima wlan, ne koristi mobilnu ali kad nestane.. (mada kažeš da je isključena.. a to je tad stvar mobitela, proizvođača + softwarea i svih mogućih propusta za koji su odgovorni oni kao npr samsung ili operater.. itd. Neovisno što neke stvari isključiš, one su ponekad i dalje aktivne, svakih par mjeseci možeš pronaći neku takvu temu-info jedanko kao ostali malware.. za to ne mora biti krivac operater, ali je odgovoran (kriv i odgovoran, slično, jer posluje..).

+vjerojatno je 'slučajno', tj ne neka muljaža od same firme kao takav plan, ali je problem što većina korisnika takav problem ne može ni primijetiti, dok ti samo zato što ne koristiš uređaj vidiš problem.. a kad bi se to provjerilo za sve ostale? što bi tad bilo s operaterom? što ako svim korisnicima tako uređaj skine 10-20kn mjesečno... utopljeno u prometu i to korisnik ne može primjetiti niti tome pomaže izlist jer nije tako detaljan-koncipiran.. tj jednostavno korisnik ne može biti siguran da se prje mjesec dana nije spojio na mobilnu i koliko često.. i jel mobitel-soft nešto updateao i sl. Jednako operater može reći da to nije njihova krivica (ili odgovornost) jer je npr problem software.. ali je, tj ako oni distribuiraju uređaj, tad je i software ono za što su kao posrednik odgovorni (ne krivi). itd..

 

Dinny pon 8.4.2019 15:42

Nije ukljucena ni sekretarica ni preusmjeravanje poziva, štoviše čak nije bilo nikakvih poziva ni smsova ni ništa osim na viber na wi-fiju.

 

Taj mobitel ne iznosim nigdje van tako da nije moguće da se dogodi da eto nestane wi-fija pa da se on spoji na mobilne podatke jer em ga ne nosim van em su mobilni podaci ugašeni.

Potrošnja na mobitelu kako mi mob. pokazuje je 0kb za ovaj mjesec.

 

Znam da pričaju kako su moguća curenja mobilnih podataka na androidu iako su mobilni podaci ugašeni, ali onda bi mi to mobitel valjda registrirao kao potrošnju, zar ne?

Zanima me samo jel moguće da je neki bug kod androida ili nešto drugo što prouzrokuje trošenje mobilnih podataka i kad su oni ugašeni a mob. na wirelessu.

Čisto da znam prije nego se nastavim boriti sa tele2 jer ovo mi njhovo ništa nema smisla.

 

Ne znam kako mi ne mogu izlistati moju potrošnju, a i kad je izlistaju - ko meni jamči da to nisu njihovi neki proizvoljni brojevi, pa oni tako mogu izmišljati i pisati kako se nešto spajalo u 4 ujutro, kako da ja dokažem da nije, to je moja riječ protiv njihove.

 

 

Dinny pon 8.4.2019 15:50

Hahaha nemam nikakve pretplate na porno i te gatare sranja :D A i za to koliko znam da oni šalju poruke da su skinuli pare i to.

 

Nije nije, meni tele2 priznaju da je došlo do spajanja na internet i podatkovne potrošnje, tako su mi napisali.

 

Samo što je problem u tome što nemam pojma kakve podatkovne potrošnje kad su mobilni podaci ugašeni i ne palim ih uopće jer i nisam u Hrvatskoj.

MrBlc pon 8.4.2019 17:13

Ako ti net vani ne treba, uvijek možeš zatražiti od operatera da blokiraju net u roamingu i oni su to dužni napraviti. Isto tako, na mobitelu bi trebao imati uključenu opciju da blokira net u roamingu na razini mobitela.

ihush pon 8.4.2019 17:32
Dinny kaže...

..

Potrošnja na mobitelu kako mi mob. pokazuje je 0kb za ovaj mjesec.

 

..

 

- promet pratiš na samom uređaju? .. što kaže operater ima ili nema prometa. Ako ni operater nema prometa tad što naplaćuju, ako ima jasno ti je da nešto ipak radi promet. ili-ili.. no takav trošak možeš osporiti (pokušati) i kao što su već vratili 27kn može opet, no problem je samo to stalno dokazivati. Isključiš mob i tad mora biti 0 a tad bi operater bio u 'nezgodnoj' situaciji ako nešto naplati..

 

-wlan nije dostupan stalno/100%.. dnevno jedan ili više prekida/reseta su normalni, povremeni prekidi su dovoljni da tad koristi mobilnu mrežu .. ostalo bi trebalo ovisiti o opcijama kako podesiš.

 

mrblc .. u prvoj poruci/naslov.. kaže, data roaming je isključen..

Dinny pon 8.4.2019 18:40

Evo na mobitelu screenshota moje potrosnje za 4.mjesec dosad. Znaci potroseno 0 B.

 

Tele2 mi samo napisu da je naplaceno sukladno cjeniku jer je dolazilo do spajanja na internet i do podatkovne potrosnje.

 

Za prvi put kad su mi vratili 27kn nisu oni priznali gresku vec su rekli da je isto doslo do spajanja ali kako sam njihov stari korisnik, tako su mi oni odlucili eto uplatit to na racun.

 

Mislim, lijepo od njih ali to se sve desava iznova a meni za potrosnju na mobitelu pokazuje 0. Ako je i bilo curenja podatkovne potrosnje, onda bi to valjda bilo prikazano u potrosnji, ne znam da bi proslo samo tako ispod radara.

 

Poslat cu im screenshot ovaj ali ne znam koliko ce bit koristi od toga jer velim opet, oni ce reci da nije tako i njihova rijec je protiv moje.

Da se razumijemo, nije do 20 kuna nego do principa, ljudi ovakve stvari ne prate, da ovo rade mojoj mami ona ne bi skuzila. 

Za izlistavanje potrosnje koje oni tvrde da je bilo kauu da se javim pocetkom 5.mjeseca pa trazim za 4., jer ovako ne mogu izlistati za tekuci mjesec dok jos traje. A sumnjam da i ako mi izlistaju da mi to igra neku ulogu, mogu oni izmislit i napisat sto hoce. A cisto sumnjam operator moze vidjeti na sto konkretno odlazi podatkovni promet, tipa google, aplikacije update i to. A to bi trenutno najvise imalo koristi :/

 

Pratim sad stanje pa ako se pokaze opet da se nesto skinulo probat cu ovo sto ste rekli skroz sa gasenjem mobitela. Iako i onda mogu reci da obracunavanja nisu u real timeu i da je to nesto od ranije i to. Ma, telekomi i sranja :/

Marko :D pon 8.4.2019 18:58

Majka ima Samsung i primjetio sam (po popisu spajanja) da se mobitel nasumično spaja na mobilnu mrežu preko noći i ostvaruje promet po par KB. Pošto ima tarifu, to me uopće ne zabrinjava jer se radi o sitnom prometu, tako da nisam tražio neko rješenje vezano za to, no nije prvi puta da čujem kako Samsung mobitel "jede" novce s računa. Čudni su ti Samsung mobiteli. 

 

Probaj ugasiti pozadinske podatke i staviti mobitel u zrakoplovni način rada. Na taj način ćeš mobitel moći normalno koristiti (uz Wi-Fi), a mobilna mreža će biti kompletno isključena. Ukoliko ti se novci i dalje budu skidali, do Tele2 je, ali najvjerovatnije je do tvog uređaja i njegovog povremenog spajanja na mobilnu mrežu. Tko zna, možda ti neka aplikacija pali mobilne podatke poput vremenske prognoze da bi se osvježila.

MarioVk pon 8.4.2019 19:18

Predpostavljam da si spojen na 4G mrezu i tu postoji mogucnost da to uzrokuje problem, cisto ako si voljan testirat probaj se prebacit da se spajas samo na 3G i 2G pa vidi oce se opet dešavat.

 

EDIT: ideja je proizasla od frenda koi radi kao korisnicka podrška. Za početak to navedeno, i ako nije vec ugaseno, trebalo bi ugasit automatsko spajanje na roaming operatere.

kiki_b pon 8.4.2019 19:25
Dinny kaže...

Evo na mobitelu screenshota moje potrosnje za 4.mjesec dosad. Znaci potroseno 0 B.

 

Tele2 mi samo napisu da je naplaceno sukladno cjeniku jer je dolazilo do spajanja na internet i do podatkovne potrosnje.

 

Za prvi put kad su mi vratili 27kn nisu oni priznali gresku vec su rekli da je isto doslo do spajanja ali kako sam njihov stari korisnik, tako su mi oni odlucili eto uplatit to na racun.

 

Mislim, lijepo od njih ali to se sve desava iznova a meni za potrosnju na mobitelu pokazuje 0. Ako je i bilo curenja podatkovne potrosnje, onda bi to valjda bilo prikazano u potrosnji, ne znam da bi proslo samo tako ispod radara.

 

Poslat cu im screenshot ovaj ali ne znam koliko ce bit koristi od toga jer velim opet, oni ce reci da nije tako i njihova rijec je protiv moje.

Da se razumijemo, nije do 20 kuna nego do principa, ljudi ovakve stvari ne prate, da ovo rade mojoj mami ona ne bi skuzila. 

Za izlistavanje potrosnje koje oni tvrde da je bilo kauu da se javim pocetkom 5.mjeseca pa trazim za 4., jer ovako ne mogu izlistati za tekuci mjesec dok jos traje. A sumnjam da i ako mi izlistaju da mi to igra neku ulogu, mogu oni izmislit i napisat sto hoce. A cisto sumnjam operator moze vidjeti na sto konkretno odlazi podatkovni promet, tipa google, aplikacije update i to. A to bi trenutno najvise imalo koristi :/

 

Pratim sad stanje pa ako se pokaze opet da se nesto skinulo probat cu ovo sto ste rekli skroz sa gasenjem mobitela. Iako i onda mogu reci da obracunavanja nisu u real timeu i da je to nesto od ranije i to. Ma, telekomi i sranja :/

Trebali bi moći vidjeti što točno se troši. Ako tmobile nudi aplikaciju po izboru bez potrošnje interneta (whatsapp, facebook/messenger, HBO Go...) onda moraju imati uvid što vuče podatke. Još sam ih pitao, da da znamo mi što se troši, ali mora biti aplikacija, primjerice facebook, ne može preko preglednika. Tako da vjerujem da ti mogu reći gdje odlazi promet. 

 

Druga opcija ti je, isprobaj sa nekim drugim mobitelom, hoće li se situacija ponoviti.