Općenito o mobitelima

Pixel 6 razbijen ekran / popravak

Potzo pon 4.4.2022 10:03

Nakon 10 godina prvi put sjebo ekran.. pao mi 3 mj. star Pixel direktača na ekran. Pic


Naručio sam ga preko Google Storea na mailbox.de
Google Store ima opciju za repair service i ispalo je 177eur za opciju razbijenog ekrana. Što je po meni prihvatljivo, ajde...


Ali, tu kreće problem


Odabrao sam opciju pickup i kreira se UPS label. Nazvao sam UPS Hrvatska, ali kažu da label mora biti kreiran u Hrvatskoj, a ne u Njemačkoj. Ok, ima smisla.
Ima opcija da šalješ paket sam, ali naravno Google reko da ne meže
Screenshot razgovora Slika#1Slika#2


To je tako glupo, pa imamo isti EU market, zašto ne bismo mogli riješit slanjem direkt iz Hrvatske u Poljski centar za popravak.. Znači platio bi ja popravak, shipping i sve.. 🤷


Inače, pitao sam Erla centar u Varaždinu za popravak, oni su rekli da ne rade popravak za Pixel 6...

Jel ima netko drugi u Hrvatskoj koji može zamijenit ekran? Hvala!

Marko :D pon 4.4.2022 12:00
Potzo kaže...

Nakon 10 godina prvi put sjebo ekran.. pao mi 3 mj. star Pixel direktača na ekran. Pic


Naručio sam ga preko Google Storea na mailbox.de
Google Store ima opciju za repair service i ispalo je 177eur za opciju razbijenog ekrana. Što je po meni prihvatljivo, ajde...


Ali, tu kreće problem


Odabrao sam opciju pickup i kreira se UPS label. Nazvao sam UPS Hrvatska, ali kažu da label mora biti kreiran u Hrvatskoj, a ne u Njemačkoj. Ok, ima smisla.
Ima opcija da šalješ paket sam, ali naravno Google reko da ne meže
Screenshot razgovora Slika#1Slika#2


To je tako glupo, pa imamo isti EU market, zašto ne bismo mogli riješit slanjem direkt iz Hrvatske u Poljski centar za popravak.. Znači platio bi ja popravak, shipping i sve.. 🤷


Inače, pitao sam Erla centar u Varaždinu za popravak, oni su rekli da ne rade popravak za Pixel 6...

Jel ima netko drugi u Hrvatskoj koji može zamijenit ekran? Hvala!

Upravo iz tog razloga svima govorim kako se ne isplati kupiti Pixel uređaje ako živiš u Hrvatskoj. Ti ga možeš naručiti preko Mailboxde s njemačkog Google Storea (iako ima jako puno slučaja gdje Google jednostavno otkaže narudžbu čim vide Mailboxde adresu), čak i ako ga dobiješ, nemaš nikakvu garanciju i podršku za isti. 

 

Google treba prijavit EC, ako se uređaj prodaje u nekim zemljama EU, onda treba biti dostupan za kupnju u cijeloj EU, a ne samo u odabranim zemljama.

mika2210 pon 4.4.2022 12:27

Možeš kupiti Pixel 6 u normalnim dučanima, tipa Tia mobiteli, Mobis i slični.

 

Al slažem se za tehničku podršku, ako se mobitel prodaje u nekoj zemlji, trebao bi se moći i servisirati u istoj toj zemlji.

R36 pon 4.4.2022 14:52

To je stara priča još od Pixela 2 kojeg sam ja imao.

 

Ako je kupljen u HR dučanu - za sve kvarove se direkntno njima javljaš (gdje je kupljen).

 

Ako je kupljen preko Google stora - onda je ova situacija kao kod kolege.

dax-lax pon 4.4.2022 15:34
mika2210 kaže...

Možeš kupiti Pixel 6 u normalnim dučanima, tipa Tia mobiteli, Mobis i slični.

 

Al slažem se za tehničku podršku, ako se mobitel prodaje u nekoj zemlji, trebao bi se moći i servisirati u istoj toj zemlji.

 Oni to isto šalju van na servis. Baš me zanima koje je prosječno trajanje servisa u tom slučaju.

assassin.st pon 4.4.2022 15:43
Potzo kaže...

Nakon 10 godina prvi put sjebo ekran.. pao mi 3 mj. star Pixel direktača na ekran. Pic


Naručio sam ga preko Google Storea na mailbox.de
Google Store ima opciju za repair service i ispalo je 177eur za opciju razbijenog ekrana. Što je po meni prihvatljivo, ajde...


Ali, tu kreće problem


Odabrao sam opciju pickup i kreira se UPS label. Nazvao sam UPS Hrvatska, ali kažu da label mora biti kreiran u Hrvatskoj, a ne u Njemačkoj. Ok, ima smisla.
Ima opcija da šalješ paket sam, ali naravno Google reko da ne meže
Screenshot razgovora Slika#1Slika#2


To je tako glupo, pa imamo isti EU market, zašto ne bismo mogli riješit slanjem direkt iz Hrvatske u Poljski centar za popravak.. Znači platio bi ja popravak, shipping i sve.. 🤷


Inače, pitao sam Erla centar u Varaždinu za popravak, oni su rekli da ne rade popravak za Pixel 6...

Jel ima netko drugi u Hrvatskoj koji može zamijenit ekran? Hvala!

 Mislim da bi ekipa iz mailboxde odradila ovo za tebe, jer meni su jednom povrat paketa radili (naknada im je bila 5€)

mzopg pon 4.4.2022 19:05
Potzo kaže...

Hvala vam svima, poslat ću frendu u Njemačku pa ćemo tako riješiti...

Ali ubuduće neću uzimat više Pixel ako neće biti Store dostupan u Hrvatskoj..

 Ili pošalješ nazad u mailbox.de oni pošalju u google store. Kad je popravljen kao i prvi put kod kupovine Google store šalje u mailbox.de, a oni tebi u RH. Naravno to će sve i nešto koštati prema njihovom cjeniku.

 

e da, da si uzeo neki od ovih Xiaomija (serija 12) dobio bi i 6 mjeseci jamstva za staklo displaya u slučaju da ti se razbije. 

https://www.mi.com/global/service/support/warranty/hr.html

Marko :D pon 4.4.2022 23:29
mika2210 kaže...

Možeš kupiti Pixel 6 u normalnim dučanima, tipa Tia mobiteli, Mobis i slični.

 

Al slažem se za tehničku podršku, ako se mobitel prodaje u nekoj zemlji, trebao bi se moći i servisirati u istoj toj zemlji.

Prodaju, ali to nisu mobiteli za naše tržište. Službeni Pixeli za naše tržište ne postoje; to je roba iz uvoza ("šverc"). Oni kupe uređaje u Njemačkoj i onda ih preprodaju ovdje za koju tisućicu više. Apsolutno sam siguran da nećeš dobit nikakva uputstva i drugu popratnu dokumentaciju na hrvatskom jeziku (po tome možeš vidjet za koje je tržište uređaj namijenjen; ako nema uputstva na našem jeziku, nije za nas jer po zakonu uputstva i deklaracije proizvoda moraju biti napisana na lokalnom jeziku tržišta).

 

Tako sam ja u HG Spotu prije nekoliko godina kupio Chromecast 2. Po tome da je isti namijenjen za UK/IE tržište vidjelo se iz aviona. Prvo, na prednjoj strani same kutije bili su logotipovi streaming usluga koje nisu dostupne kod nas (BBC iPlayer, ITV Hub, Freeview i sl.). Drugo, strujni adapter u kutiji bio je za UK utičnice, pa je sama kutija proizvoda bila još jednom vakumirana zajedno s pretvaračem za naše utičnice izvan originalne kutije.

 

I garancija koju dobiš uz uređaj nije ona prava garancija već garancija trgovine u kojoj si ga kupio. Kod prave garancije ti uređaj možeš samostalno odnijet na servis. U slučaju Googleovih proizvoda, nosiš ih u trgovinu gdje si ih kupio, pa ih oni šalju u državu gdje su ih oni kupili, na servis. Jer, službenog servisa za Google uređaje u Hrvatskoj nema.

mika2210 uto 5.4.2022 07:30
Marko :D kaže...

Prodaju, ali to nisu mobiteli za naše tržište. Službeni Pixeli za naše tržište ne postoje; to je roba iz uvoza ("šverc"). Oni kupe uređaje u Njemačkoj i onda ih preprodaju ovdje za koju tisućicu više. Apsolutno sam siguran da nećeš dobit nikakva uputstva i drugu popratnu dokumentaciju na hrvatskom jeziku (po tome možeš vidjet za koje je tržište uređaj namijenjen; ako nema uputstva na našem jeziku, nije za nas jer po zakonu uputstva i deklaracije proizvoda moraju biti napisana na lokalnom jeziku tržišta).

 

Tako sam ja u HG Spotu prije nekoliko godina kupio Chromecast 2. Po tome da je isti namijenjen za UK/IE tržište vidjelo se iz aviona. Prvo, na prednjoj strani same kutije bili su logotipovi streaming usluga koje nisu dostupne kod nas (BBC iPlayer, ITV Hub, Freeview i sl.). Drugo, strujni adapter u kutiji bio je za UK utičnice, pa je sama kutija proizvoda bila još jednom vakumirana zajedno s pretvaračem za naše utičnice izvan originalne kutije.

 

I garancija koju dobiš uz uređaj nije ona prava garancija već garancija trgovine u kojoj si ga kupio. Kod prave garancije ti uređaj možeš samostalno odnijet na servis. U slučaju Googleovih proizvoda, nosiš ih u trgovinu gdje si ih kupio, pa ih oni šalju u državu gdje su ih oni kupili, na servis. Jer, službenog servisa za Google uređaje u Hrvatskoj nema.

 

Onda kupiš Samsunga koji je za naše tržište, platiš ga, pa čekaš 2 mjeseca da ti ga isporuče, a kad dođe dobiješ mobitel 3. klase sa neoptimiziranim procesorom.

Radije ja ovako kupim mobitel pa znam da je moj 100% isti ko i onaj koji se isporučuje u Engleskoj i Americi i bilo gdje drugdje.

 

PS - nisu više razlike u cijeni mobitela kod nas i vani tolko velike, ima trgovina koje imaju korektne cijene.

Marko :D uto 5.4.2022 08:11

Nikad, ama baš nikad nisam čekao da mi se mobitel isporuči. Uvijek sam mobitel dobio odmah kod kupovine, koji god brend kupio. Aposlutno je druga stvar kod prednarudžbi kada mobitel još nije u prodaji, pa tek kad stigne u istu dobiješ isti. Ali ni to ne radim jer za mobitele koje ja uzimam prednarudžbi nema.

 

Nikada ne kupujem flagship uređaje. Isključivo mid range. Ako se mene pita flagship uređaji su smeće; imaju najnovije značajke, ali najkraće trajanje baterije od cijelog asortimana novih mobitela. Da ne spomenem kako će sve te novine u roku od par mjeseci doći u mid range segment, bolje implementirane i uz duže trajanje baterije.

 

Imati najnoviji i najjači SoC mi ne znači apsolutno ništa kao ni 99% korisnika. Jer pri normalnom korištenju mobitela, razlike između Snapdragona 778G 5G i 8 Gen 1 nema. Veći brojevi na AnTuTu benchmarku ne znače ništa, a i ptice na grani znaju kako su ti benchmarkovi namješteni. Jedina prednost flagship mobitela je što u društvu možeš doć i reć "ekipa vidite ovo, najnoviji i najjači model Samsunga, košta 8.500 kn, jučer ga kupio". Vjeruj mi, takva osoba nisam...

 

I dok će netko u svojem najnovijem flagshipu dobit Exynos, ja ću bit sretan i zadovoljan jer ću u svom mid range mobitelu sigurno dobit Snapdragona. Da, neću imat benckmark score 999999+, ali onda se sjetim da su mi benchmark aplikacije toliko važne da ih neću imat ni instalirane na mobitelu.

mika2210 uto 5.4.2022 09:15
Marko :D kaže...

Nikad, ama baš nikad nisam čekao da mi se mobitel isporuči. Uvijek sam mobitel dobio odmah kod kupovine, koji god brend kupio. Aposlutno je druga stvar kod prednarudžbi kada mobitel još nije u prodaji, pa tek kad stigne u istu dobiješ isti. Ali ni to ne radim jer za mobitele koje ja uzimam prednarudžbi nema.

 

Nikada ne kupujem flagship uređaje. Isključivo mid range. Ako se mene pita flagship uređaji su smeće; imaju najnovije značajke, ali najkraće trajanje baterije od cijelog asortimana novih mobitela. Da ne spomenem kako će sve te novine u roku od par mjeseci doći u mid range segment, bolje implementirane i uz duže trajanje baterije.

 

Imati najnoviji i najjači SoC mi ne znači apsolutno ništa kao ni 99% korisnika. Jer pri normalnom korištenju mobitela, razlike između Snapdragona 778G 5G i 8 Gen 1 nema. Veći brojevi na AnTuTu benchmarku ne znače ništa, a i ptice na grani znaju kako su ti benchmarkovi namješteni. Jedina prednost flagship mobitela je što u društvu možeš doć i reć "ekipa vidite ovo, najnoviji i najjači model Samsunga, košta 8.500 kn, jučer ga kupio". Vjeruj mi, takva osoba nisam...

 

I dok će netko u svojem najnovijem flagshipu dobit Exynos, ja ću bit sretan i zadovoljan jer ću u svom mid range mobitelu sigurno dobit Snapdragona. Da, neću imat benckmark score 999999+, ali onda se sjetim da su mi benchmark aplikacije toliko važne da ih neću imat ni instalirane na mobitelu.

 

Totalno si promašio poantu mog posta, al nebitno.

 

Potzo ned 24.4.2022 09:57

Evo da javim kako prošlo :)

 

Poslao poštom na svoj mailboxde 5.4. (90kn)

 

Došlo kod njih 7.4. i tada sam napravio RMA request na Googleu (morate odabrati opciju di vi pakirate)

Poslao mailboxde supportu te dokumente (shipping label i packing slip), oni su isti dan proslijedili na centar za popravke

 

Sljedeći dan 8.4. je već stiglo u Poljsku...

11.4. sam dobio Google e-mail gdje su potvrdili da su dobili uređaj i da će trebat 2-3 dana za popravak.

Nedugo zatim isti dan sam dobio da šteta odgovara inicijalnom costu od 177eur (odabrao sam oštećen ekran).

 

13.4. u 13:00 su poslali da će bit mali delay oko popravka.. 23:00 je došao mail da je popravljen i poslan.

 

14.4. je već stiglo na mailboxde.

Poklopilo se što je petak i ponedjeljak bio neradni u Njemačkoj zbog praznika, tak da su mi poslali tek u utorak 19.4.

 

Platio sam SAMO taj finalni forward i to 12.32EUR (odabrao sam GLS opciju)

Dostava je bila 22.4. petak ujutro ...

 

Znači sve u svemu trajalo vrlo brzo s obzirom na prepreke :)

Mailboxde ftw :)

 

ps. nemojte slati originalnu Pixel kutiju s kablom i svime (sva sreća ja sam uzeo van sve) jer dobivate novu manju kutiju samo s mobitelom!

Najbolje kupiti bubble wrap omotnicu u koju stavite samo mobitel i onda i u neku manju kutiju..

 

 

2happy2beu pon 30.5.2022 12:42

Drago mi je da si prošao ovu proceduru i da je sve prošlo ok, ja se mislim probati isto s tim da bi koristio garanciju za ekran (nekakva "fleka" mi je ispod ekrana već mjesec dana, kao da je između touch screena i lcd-a, malo me nervira a ako će proći na garanciji zašto ne probati - slika u prilogu).

Ja sam mobitel kupio preko poznanika koji živi u Njemačkoj i nisam koristio mailbox zbog promocije sa Bose slušalicama a ne želim čovjeka opet zezati s tim, samo se nadam da će Google prihvatiti garanciju.

dax-lax pon 30.5.2022 13:12
2happy2beu kaže...

Drago mi je da si prošao ovu proceduru i da je sve prošlo ok, ja se mislim probati isto s tim da bi koristio garanciju za ekran (nekakva "fleka" mi je ispod ekrana već mjesec dana, kao da je između touch screena i lcd-a, malo me nervira a ako će proći na garanciji zašto ne probati - slika u prilogu).

Ja sam mobitel kupio preko poznanika koji živi u Njemačkoj i nisam koristio mailbox zbog promocije sa Bose slušalicama a ne želim čovjeka opet zezati s tim, samo se nadam da će Google prihvatiti garanciju.

 Ta fleka ima crne mrlje ili je normalan prikaz piksela iza? Ako je slika normalno, onda se očito odvojio zalon od stakla na tom dijeliću. Ak je tak ne vidim zašto reklamacija ne bi prošla. Razlog može bit ak je mob bio pod fokusiranom optikom dovoljno da zakuha taj dio a ne sprži ekran ili jednostavno tvornički loše napravljen spoj između zaslona i stakla

2happy2beu pon 30.5.2022 13:24

Najnormalniji prikaz ispod fleke, ondosno pixeli i boje odlicno vidljivi. Bas kao da je nekakvo ljepilo izmedju ekrana i touch-a odvojilo. A pazim da mob nije nikad na suncu i inace na ni jednom mobitelu nisam imao ostecen ili puknut ekran.

Probat cu poslati pa kud puklo.

 

EDIT: bitno mi je samo da garancija vrijedi ako ce ici preko mog imena a ne preko ovog poznanika iz DE preko kojeg sam kupovao mob? Narudzba je isla preko mog maila.