razor23 pet 8.1.2021 07:23

Payoneer mi jučer natukao $120 minusa na računu, pa se danas naplatio kod uplate, sad dali je nekako moguče napraviti takav minus na debitnoj kartici ili nije, transakcije a ima ih barem oko 8 koliko vidim gdje su navodno potrošene nemaju toga prometa.

Sada dali se radi o bugu, dali je dopušten minus ili onaj najgori moguči scenarij opet nešto ne štima vidjeti ćemo.

 

Dali itko ima sličnih problema? Mislim da i nedavno se dogodilo da nisu knjižili potrošnju, no to se događa, nije potrošnja uvijek trenutačno ažurirana ali kartica ipak ne dopušta potrošnju u minus.

 

Scenarij da su imali problema sa knjiženjem potrošnje pa onda lupali autorizacije kasnije mi baš i ne zvuči najbolje.., opet problemi za E-banking.

 

Ustvari moguč jest force-post transaction , za primjer kada idete autocestom onda se ne provjera stanje na računu, no navodna potrošnja se dogodila na elektronskom novčaniku što nema nikakvog smisla da oni daju tu opciju i transakcije ne postoje kod njih.

 

sandokan111 pet 8.1.2021 18:11

Debitne kartice ako nemaju minus dozvoljen obicno mogu ici u minus ako ti je netko nesto chargebackao. Znaci ako ti netko nesto placa preko payoneera, i kasnije napravi chargeback na tu uplatu, ici ces u minus. Pogledaj si po transakcijama koje si uplate primao da ti netko nije povuko uplatu.

razor23 pet 8.1.2021 21:05

Radio sam "navodne" uplate, nisam primao novac, a radio sam ih na e novčanik, zato neznam kako bi to moglo proći, jedino što payoneer tvrdi da je moguće u ovom slučaju da se radi o force-post transaction, znači naplati se bez provjere stanja na računu, ali to ide samo kod usluga kod kojih je to moguče, ovdje sigurno nije.

 

Vidjeti ću što će Payoneer odgovoriti, no u svakom slučaju biti će problem sa e-bankama jer netko je natukao $120, a to nigdje nije registrirano, jer ovaj e-novčanik nema nikakvih podataka o uplatama, a pošto im uplate uvijek rade samo preko korisničke akcije sa "potvrdom" zato sumnjam da je nešto Payoneer zabrljao.

razor23 sub 9.1.2021 16:44
sandokan111 kaže...

Pojma nemam sto si sad napisao. Kakve "navodne" uplate. Ili si radio uplate ili nisi, ne postoje "navodne" uplate. Kad sam ja koristio payoneer postojao je chat, zasto ne kontaktiras chat i odmah saznas?

 Nema više chata, a "navodne" jer su navodne, nitko ih nije proveo, a ovaj e novčanik nema tih transakcija a pošto im i treba CVV number da bi se provele valjda onda nije do njih.

 

No koliko vidim na webu nitko ne prijavljuje iste probleme onda je vjerovatno samo kod mene problem. Iako postoje neke opcije da račun otiđe u minus mislim da se to nebi trebalo moći događati kod e novčanika.

60nine sub 9.1.2021 19:38

imaš chat i dalje, samo je malo zakopaniji za nać nego prije... evo frend se zadnjih mjesec dana chata s njima skoro svaki tjedan zbog nekih drugih problema...

 

probaj zguglat Payoneer chat, možda brže dođeš do linka

sandokan111 sub 9.1.2021 23:38
razor23 kaže...

a "navodne" jer su navodne, nitko ih nije proveo, a ovaj e novčanik nema tih transakcija a pošto im i treba CVV number da bi se provele valjda onda nije do njih.

 I dalje ne kuzim sto ti to znaci navodne. Nitko ih nije proveo, e-wallet ih nema, kako onda znas da postoje?

Gore si napisao

"transakcije a ima ih barem oko 8 koliko vidim gdje su navodno potrošene nemaju toga prometa."

a onda kasnije

"Radio sam "navodne" uplate, nisam primao novac, a radio sam ih na e novčanik"

 

 

Jesi ti radio il je netko drugi radio? Ako si ti radio, kako si to "navodno" radio uplate? Ako je netko drugi radio, onda to naglasi "navodno su radjene" da te se razumije. A opet ne kuzim ni gore sto ti pise da ima 8 transakcija (koje vidis) "a nemaju tog prometa" kakvog tog prometa? Kako si onda tih 8 transakcija povezao s tim minusom?

 

Anyway, ocito jos chat postoji, tamo ce ti napisat, ja nis nisam shvatio sto ti opisujes.

razor23 ned 10.1.2021 07:33
60nine kaže...

imaš chat i dalje, samo je malo zakopaniji za nać nego prije... evo frend se zadnjih mjesec dana chata s njima skoro svaki tjedan zbog nekih drugih problema...

 

probaj zguglat Payoneer chat, možda brže dođeš do linka

 

Google vraća rezultat na link koji ne radi, koji sam i prije isprobao, i na direktni chat window koji bi trebao raditi ali ne radi preko vikenda.

 

Još jedna zanimljivost, transakcija nema povijesti, inače transakcije imaju dan plaćanaj i pre authorizacije, ove nemaju ništa tako da čini se da je problem kod Payoneera, e novčanik nema veze sa stime. 

sandokan111 kaže...
razor23 kaže...

a "navodne" jer su navodne, nitko ih nije proveo, a ovaj e novčanik nema tih transakcija a pošto im i treba CVV number da bi se provele valjda onda nije do njih.

 I dalje ne kuzim sto ti to znaci navodne. Nitko ih nije proveo, e-wallet ih nema, kako onda znas da postoje?

Gore si napisao

"transakcije a ima ih barem oko 8 koliko vidim gdje su navodno potrošene nemaju toga prometa."

a onda kasnije

"Radio sam "navodne" uplate, nisam primao novac, a radio sam ih na e novčanik"

 

 

Jesi ti radio il je netko drugi radio? Ako si ti radio, kako si to "navodno" radio uplate? Ako je netko drugi radio, onda to naglasi "navodno su radjene" da te se razumije. A opet ne kuzim ni gore sto ti pise da ima 8 transakcija (koje vidis) "a nemaju tog prometa" kakvog tog prometa? Kako si onda tih 8 transakcija povezao s tim minusom?

 

Anyway, ocito jos chat postoji, tamo ce ti napisat, ja nis nisam shvatio sto ti opisujes.

 

Na payoneer debitnoj kartici sam otišao u minus od $120 preko 8 transakcija koje nisam ja proveo. Iako postoji mogučnost da se to dogodi ako je neka prijašnja uplata povučena ili se radi o force-post transaction u kojoj se prodaju usluge bez autorizacije kartice (autoceste).

I koliko sada vidim u povijesti transakcija, niti imaju predauthorizaciju niti dan plaćanja pa bi pretpostavio da je problem negdje kod njih, a ne da se radi o ovoj force-post transaction, u kojem se naplata radi bez provjere stanja na računu, a i da se učinila force-post transaction naplata opet ju ja nisam proveo.

 

 

 

razor23 pon 11.1.2021 22:18

I eto riješenja radi se o bugu, e walleta, nisu stavljali hold na kartici za spomenutu uplatu na njihov račun.

 

Znači kod njih bi uplatio $50 oni bi dodali račun na e-wallet novac ali nebi stavili hold na spomenuti iznos na kartici i tako sam ustvari tih $120 potrošio kod njih a oni nisu rezervirali sredstva već se samo kasnije naplatili.

sandokan111 pon 11.1.2021 23:20

Znaci radio sam s payoneerom 4 godine, s raznoraznim e-walletima valjda 15g (jos kad je stormpay postojao), ja blage veze nemam sto ti pricas.

uplatio $50 oni bi dodali račun na e-wallet novac ali nebi stavili hold na spomenuti iznos na kartici i tako sam ustvari tih $120 potrošio kod njih a oni nisu rezervirali sredstva

Dodali racun na e-wallet novac?

Stavili hold na spomenuti iznos?

Potrosio 120$ kod njih (payoneera?)? ? ?

 

Al oke, glavno da si ti shvatio sto se dogadja, al ovo sto pricas nije bas najjasnije.

razor23 uto 12.1.2021 06:22
sandokan111 kaže...

Znaci radio sam s payoneerom 4 godine, s raznoraznim e-walletima valjda 15g (jos kad je stormpay postojao), ja blage veze nemam sto ti pricas.

uplatio $50 oni bi dodali račun na e-wallet novac ali nebi stavili hold na spomenuti iznos na kartici i tako sam ustvari tih $120 potrošio kod njih a oni nisu rezervirali sredstva

Dodali racun na e-wallet novac?

Stavili hold na spomenuti iznos?

Potrosio 120$ kod njih (payoneera?)? ? ?

 

Al oke, glavno da si ti shvatio sto se dogadja, al ovo sto pricas nije bas najjasnije.

Zato nisi čuo za to jer se radi o bugu.

Svaki put kad plaćaš karticom, radi se predautorizacija ne plačanje, i kod te predautorizacije treba rezervirati sredstva na kartici, jer drugačije se samo radi o provjeri dali imaš novac na računu ili ne.

Kasnije nakon dan dva se ustvari radi plaćanje temeljno na predautorizaciji.

 

Ono što je e novčanik radio da su radili predautorizaciju ali nisu rezervirali sredstva, zatim su 18 dana kasnije proveli tu transakciju ili se provela automatizmom, to neznam što je bilo.

 

Znači obavila se kupnja ali nisu rezervirali novac na kartici samo su provjerili dali ima dovoljno novca na kartici.

sandokan111 uto 12.1.2021 12:25

To vec ima smisla. Ono sto si prosli put napisao nije imalo smisla.

E-wallet i kartica su odvojene. Cak su toliko odvojene da se novci na e-walletu i novci na kartici cuvaju u skroz drugim bankama. Zato stvari ni ne idu automatski. Svaki put kad se nesto potrosi ide pred autorizacija i onda se transakcija settla par dana kasnije. Nije to bug, to tako uvijek ide.

razor23 uto 12.1.2021 12:34
sandokan111 kaže...

To vec ima smisla. Ono sto si prosli put napisao nije imalo smisla.

E-wallet i kartica su odvojene. Cak su toliko odvojene da se novci na e-walletu i novci na kartici cuvaju u skroz drugim bankama. Zato stvari ni ne idu automatski. Svaki put kad se nesto potrosi ide pred autorizacija i onda se transakcija settla par dana kasnije. Nije to bug, to tako uvijek ide.

 Problem je bio što predautorizacija nije rezervirala sredstva na kartici. Tako mi je novac bio uplaćen na e wallet a na payoneeru ostao novac od predautorizacije.

I onda je kartica otišla u minus kad su se konačno naplatili 18 dana poslje. Payoneer kaže da to nije minus jer oni nebi potraživali taj novac ali ako se nešto uplati na karticu onda će se pokriti minusi.