Regular John 19 sub 15.1.2011 08:54

Evo da i ja kažem par riječi.Nosio ploču,u 10 dana su je riješili.Htjeli mi dati slabiji model u zamjenu,odbio čekao dok nešto ne dođe na lager,dobio ploču s Usb 3 portom.

Sad mislim da mi nisu htjeli namjerno uvaliti slabiji model,nego su  htjeli dati ono što su imali na lageru,ugl,to samo oni znaju,ali uvijek pitajte šta ste dobili u zamjenu ako je takav slučaj.Po meni su odlični  i uvijek možeš vidjet kakvo je stanje reklamacije na njihovoj stranici.

RonoN sub 15.1.2011 10:13

radio sam par godina u servisu u jednoj inf. tvrtci i s microlineom smo imali najbolja iskustava - brzina rjesavanja je ok, ali su najkorektiniji! cak su neke stvari koje su na granici jamstva (bilo po prirodi kvara ili vremeskom isteku jamstva) bez problema rijese u nasu, odnosnu u korist krajnjeg kucpa.

dok smo najvise problema i natezanja imali s feniskom a od kako su msan i recro udruzili servise i s MR servisom

Don Kihoty sub 22.1.2011 16:47

MOL i ASBIS su kao uvoznici i kao servis među bržima.

 

ESYS je do prije par mjeseci bio najbrži, ali imaju nove ljude pa se ufuravaju,

sad im treba malo duže, 10ak dana ako imaju djelove.

 

Najgori je MSAN, minimum 30ak dana, do 45 dana (zakonom smiju do 45 radnih dana držati robu,

dakle 9 tjedana, sub. i ned. nisu radni dani + praznici, dakle cca 63 dana smije biti max kod njih).

 

I MSAN daje RMA robu. Dakle dok god imaju i mogu popraviti, popraviti će ti MBO, PSU itd,

nećeš dobiti novo. A i ako ne mogu popraviti, u 90% slučajeva dobiješ RMA.

 

Tipa pošalješ godinu dana staru 250GTS, dobiješ 260GTX RMA.

Santilom uto 11.11.2014 09:38
Duh_ratnika kaže...

Kada ukucam broj naloga na njihovoj stranici pise da je popravljeno, rijeseno zamjenom...sad dal to znaci da dobivam novu graficku ili da su mi zamjenili neki dio ili nesto?

Dobio si novu grafu.

 

Izvrsni su meni su MSI Gaming 780 zamjenili za lightning jer gaming edition trenutno nije bila na lageru. Serviseri su prva liga sve ce ti objasnit kako sta i zasto.

croatianchemist sub 3.1.2015 13:31

Kupio matičnu Asrock,  socket 1155, koja je sad kod njih na servisu. 

Dakle,  stavim ju u komp,  i ne radi jedan rad slot za ram.

Odnesem u Links na reklamaciju, jer bi trebao dobiti novu posto je unutar 8 dana nađena greška.  U linksu vide par pinova za procesor uzdignutih. I oni su preuzeli ploču s naznakom da će poslati u microline ali da vjerojatno ću popusit jer je fizička steta. E sada,  pažljivo sam montirao i micao procesor, ne vidim kako sam mogao saviti par pinova. na procu sam našao kasnije par izgrebanih kontakata vjerojatno radi uzdignutih  pinova. 

Zanima me kako će riješiti. Javim iskustva. 

 

EDIT: odbijena garancija.

VladRi čet 7.5.2020 15:01

vezano za jamstva na grafičke kartice, (frendu jedna i meni jedna) su vraćene kao "customer induced damage" što NISU BILE. Na jednoj je slomljena komponenta na drugome izgrebana matična.

 

Preporučujem svima da slikaju kartice koje daju na jamstvo. Grafulja koja je poslana je imala pokvaren vent, grafulja koja se vratila NE RADI.

 

Osobno, imam još 5 za jamstvo (ventovi) pa ako probaju još nešto tako pripremam se za neku tužbu... U teoriji bih mogao je**ti HGSpot (gdje su kupljene) ali ekipa je stvarno ok i ne planiram se sa njima zezati.