Općenito o ICT biznisu

Hladni Pozivi (Cold Calling) u Hrvatskoj?

James_911 sri 8.1.2020 11:59

Pozdrav ekipa,

vidim da je forum malo zakržljao pa eto da ga malo dignem ako uspijem :D

 

Cold Calling iliti Hladni Pozivi u Hrvatskoj?

Kakva su vaša iskustva s time?

Da, Ne? Zašto? Koje Alate koristiti?

 

Ja sam odlucio probati pa eto :D

Ako imate kakve savjete samo komentirajte ;)

 

LP

 

edit:

 

Evo vidim da je poprilično puno (zapravo svi) negativnih komentara pa ce mozda pomoci ako pojasnim.
Nije mi cilj uzeti imenik i zvati broj po broj i pitati ljude dal ce glasati za lijevo ili desno, ili hoce li kupiti neki ludi depilator. Ne.

Targetirana publika su poslovanja koja nemaju ili imaju poprilicno stari website, marketing i druge stvari.
Baza podataka mi sadrži preko 3,500 tisuce ljudi koji su samovoljno ostavili broj i svoju mail adresu kako bi preuzeli e knjigu na određenu temu.

Ful mi je žao što su razne agencije svojim (da to tako nazovem) glupostima uspjele dovesti ljude do toga kad cuju hladni pozivi odmah pomisle na jeftinu radnu snagu koja zove X brojeva na dan i nudi neke magicne tablete za mrsavljenje itd.

wyks sri 8.1.2020 12:03
James_911 kaže...

Pozdrav ekipa,

vidim da je forum malo zakržljao pa eto da ga malo dignem ako uspijem :D

 

Cold Calling iliti Hladni Pozivi u Hrvatskoj?

Kakva su vaša iskustva s time?

Da, Ne? Zašto? Koje Alate koristiti?

 

Ja sam odlucio probati pa eto :D

Ako imate kakve savjete samo komentirajte ;)

 

LP

Uvrstiti u zenevsku konvenciju kao zlocin protiv covjecnosti.

James_911 sri 8.1.2020 12:46
wyks kaže...
James_911 kaže...

Pozdrav ekipa,

vidim da je forum malo zakržljao pa eto da ga malo dignem ako uspijem :D

 

Cold Calling iliti Hladni Pozivi u Hrvatskoj?

Kakva su vaša iskustva s time?

Da, Ne? Zašto? Koje Alate koristiti?

 

Ja sam odlucio probati pa eto :D

Ako imate kakve savjete samo komentirajte ;)

 

LP

Uvrstiti u zenevsku konvenciju kao zlocin protiv covjecnosti.

 

Zašto?

Više od 40% inc 5000 se fokusira na cold calling kao izvor novih kljenata.

Nije to TopShop ili neko drugo tele marketiranje.

Govorimo na višoj razini cold callinga.

wyks sri 8.1.2020 12:50
James_911 kaže...
Zašto?

Više od 40% inc 5000 se fokusira na cold calling kao izvor novih kljenata.

Nije to TopShop ili neko drugo tele marketiranje.

Govorimo na višoj razini cold callinga.

 Ok.

 

Uvrstiti u zenevsku konvenciju kao zlocin protiv covjecnosti i osnovati medjunardni sud pravde koji bi osudjivao svakog tko koristi ovu praksu. Navesti u optuznici da se radi o najgorem ratnom zlocinu.

fromcelltohell sri 8.1.2020 12:54

I inače sam happy i nadasve ljubazan kad me nazove netko koga inače ne poznajem in vivo ili barem posredno preko nekoga koga poznajem in vivo.

Tako da, u mojem slučaju.... savjetujem ne zovi mene jer bih ti mogao onako, sasvim slučajno svašta izgovorit.

 

(ne, nisam neodgojen i nekulturan nego mi idu na živce što kakvi anketaši i ekipa koja mi pokušava štogod utopit na silu,

jer eto oni bolje znaju da baš to što oni prodaju meni ono baš treba, samo što to još nisam znao)

 

Kad i ako mi štogod zatreba, odem i kupim to bez da me itko nagovara i reklamira bilo koji proizvod jer na reklame i inače ne padam.

x18x05x sri 8.1.2020 13:01
James_911 kaže...

Pozdrav ekipa,

vidim da je forum malo zakržljao pa eto da ga malo dignem ako uspijem :D

 

Cold Calling iliti Hladni Pozivi u Hrvatskoj?

Kakva su vaša iskustva s time?

Da, Ne? Zašto? Koje Alate koristiti?

 

Ja sam odlucio probati pa eto :D

Ako imate kakve savjete samo komentirajte ;)

 

LP

Sretno!

James_911 sri 8.1.2020 13:22

Evo vidim da je poprilično puno (zapravo svi) negativnih komentara pa ce mozda pomoci ako pojasnim.
Nije mi cilj uzeti imenik i zvati broj po broj i pitati ljude dal ce glasati za lijevo ili desno, ili hoce li kupiti neki ludi depilator. Ne.

Targetirana publika su poslovanja koja nemaju ili imaju poprilicno stari website, marketing i druge stvari.
Baza podataka mi sadrži preko 3,500 tisuce ljudi koji su samovoljno ostavili broj i svoju mail adresu kako bi preuzeli e knjigu na određenu temu.

Ful mi je žao što su razne agencije svojim (da to tako nazovem) glupostima uspjele dovesti ljude do toga kad cuju hladni pozivi odmah pomisle na jeftinu radnu snagu koja zove X brojeva na dan i nudi neke magicne tablete za mrsavljenje itd.

 

James_911 sri 8.1.2020 13:47
Kolacic kaže...

Sto znaci stari marketing? Star website?

 

 *nema marketing - mislim da je sve jasno kod toga

Star web? vidim da masa poslovanja ima web rađen u flashu. Što nikako ne poguduje Google algoritmima. Jednostavan web sa kvalitetnim sadržajem i prisustvom tvrtke na GMB (i društvenim mrežama) može poprilično pomoći poslovanjima za promociju njihovih usluga.

Osobno sam puno puta tražio neke usluge za radove na kući i oko kuće ali nikako nisam mogao pronaći više od 2-3 poduzeća koje se time bave u mom kraju.

Stoja sri 8.1.2020 14:09
James_911 kaže...

Pozdrav ekipa,

vidim da je forum malo zakržljao pa eto da ga malo dignem ako uspijem :D

 

Cold Calling iliti Hladni Pozivi u Hrvatskoj?

Kakva su vaša iskustva s time?

Da, Ne? Zašto? Koje Alate koristiti?

 

Ja sam odlucio probati pa eto :D

Ako imate kakve savjete samo komentirajte ;)

 

LP

 

edit:

 

Evo vidim da je poprilično puno (zapravo svi) negativnih komentara pa ce mozda pomoci ako pojasnim.
Nije mi cilj uzeti imenik i zvati broj po broj i pitati ljude dal ce glasati za lijevo ili desno, ili hoce li kupiti neki ludi depilator. Ne.

Targetirana publika su poslovanja koja nemaju ili imaju poprilicno stari website, marketing i druge stvari.
Baza podataka mi sadrži preko 3,500 tisuce ljudi koji su samovoljno ostavili broj i svoju mail adresu kako bi preuzeli e knjigu na određenu temu.

Ful mi je žao što su razne agencije svojim (da to tako nazovem) glupostima uspjele dovesti ljude do toga kad cuju hladni pozivi odmah pomisle na jeftinu radnu snagu koja zove X brojeva na dan i nudi neke magicne tablete za mrsavljenje itd.

 Cold calling je nešto jako staro, ne-efikasno i loše. Cold calling je u definijiciji da ti zoveš random brojeve (u ovom slučaju tvrtke) i nudiš im proizvod koji ti imaš.

 

Danas postoji smart calling i slični drugi fensi-šmensi nazivi, ali poanta je dobro razumjeti kakav proizvod imaš/nudiš, te tražiti potencijalne klijente koji bi mogli imati koristi od istog (u slučaju što si rekao stare ili nepostojeće web stranice tvrtki), i onda naravno probati doći do odgovorne osobe kojoj taj poziv ima smisla (u ovom slučaju nekakav marketing menađer ili obično direktor u manjim tvrtkama), a ne zvati zaposlenika firme kojeg najmanje briga za njihovu web stranicu

 

Preporuka je za proguglati smart calling, i little red book of selling, gdje se upravo priča o tome kako doći do kontakta i kako se povezati sa ljudima, prodaja je nešto što dođe kao zadnji korak u cijeloj priči, a ne prvi (kao što je slučaj u cold callingu)

 

Ja sam u firmi jedno kratko vrijeme bio radio takav posao pa imam nešto malo znanja, i kada smo primjenili te nekakve smjernice, ima i rezultata. Nudili smo sowftware-ska rješenja u vidu programa vjernosti/marketinških alata, i prvo smo radili istraživanje potencijalnih klijenata, tražili kontakte itd. Tek na kraju svega se dogodi poziv i pokrene priča. Na kraju smo imali iskustvo sa firmom, di smo nakon takvog poziva dogovorili sastanak, na sastanku otrkili da imaju neke druge probleme i što im treba, i na koncu radili potpuno drugo programsko rješenje

 

Većina ovdje ljudi ipak misli na ono kad nas doma zovu random ljudi i nude sve i svašta: i mene to isto iritira, srećom pa više nitko ne zove doma na fiksni telefon, čak ni t-com

 

Ali u poslovnom okruženju, ima itekako smisla, ako se zna što se nudi, i traže u startu tvrtke kojima to riješenje ima smisla. 

James_911 sri 8.1.2020 14:56
Stoja kaže...
James_911 kaže...

Pozdrav ekipa,

vidim da je forum malo zakržljao pa eto da ga malo dignem ako uspijem :D

 

Cold Calling iliti Hladni Pozivi u Hrvatskoj?

Kakva su vaša iskustva s time?

Da, Ne? Zašto? Koje Alate koristiti?

 

Ja sam odlucio probati pa eto :D

Ako imate kakve savjete samo komentirajte ;)

 

LP

 

edit:

 

Evo vidim da je poprilično puno (zapravo svi) negativnih komentara pa ce mozda pomoci ako pojasnim.
Nije mi cilj uzeti imenik i zvati broj po broj i pitati ljude dal ce glasati za lijevo ili desno, ili hoce li kupiti neki ludi depilator. Ne.

Targetirana publika su poslovanja koja nemaju ili imaju poprilicno stari website, marketing i druge stvari.
Baza podataka mi sadrži preko 3,500 tisuce ljudi koji su samovoljno ostavili broj i svoju mail adresu kako bi preuzeli e knjigu na određenu temu.

Ful mi je žao što su razne agencije svojim (da to tako nazovem) glupostima uspjele dovesti ljude do toga kad cuju hladni pozivi odmah pomisle na jeftinu radnu snagu koja zove X brojeva na dan i nudi neke magicne tablete za mrsavljenje itd.

 Cold calling je nešto jako staro, ne-efikasno i loše. Cold calling je u definijiciji da ti zoveš random brojeve (u ovom slučaju tvrtke) i nudiš im proizvod koji ti imaš.

 

Danas postoji smart calling i slični drugi fensi-šmensi nazivi, ali poanta je dobro razumjeti kakav proizvod imaš/nudiš, te tražiti potencijalne klijente koji bi mogli imati koristi od istog (u slučaju što si rekao stare ili nepostojeće web stranice tvrtki), i onda naravno probati doći do odgovorne osobe kojoj taj poziv ima smisla (u ovom slučaju nekakav marketing menađer ili obično direktor u manjim tvrtkama), a ne zvati zaposlenika firme kojeg najmanje briga za njihovu web stranicu

 

Preporuka je za proguglati smart calling, i little red book of selling, gdje se upravo priča o tome kako doći do kontakta i kako se povezati sa ljudima, prodaja je nešto što dođe kao zadnji korak u cijeloj priči, a ne prvi (kao što je slučaj u cold callingu)

 

Ja sam u firmi jedno kratko vrijeme bio radio takav posao pa imam nešto malo znanja, i kada smo primjenili te nekakve smjernice, ima i rezultata. Nudili smo sowftware-ska rješenja u vidu programa vjernosti/marketinških alata, i prvo smo radili istraživanje potencijalnih klijenata, tražili kontakte itd. Tek na kraju svega se dogodi poziv i pokrene priča. Na kraju smo imali iskustvo sa firmom, di smo nakon takvog poziva dogovorili sastanak, na sastanku otrkili da imaju neke druge probleme i što im treba, i na koncu radili potpuno drugo programsko rješenje

 

Većina ovdje ljudi ipak misli na ono kad nas doma zovu random ljudi i nude sve i svašta: i mene to isto iritira, srećom pa više nitko ne zove doma na fiksni telefon, čak ni t-com

 

Ali u poslovnom okruženju, ima itekako smisla, ako se zna što se nudi, i traže u startu tvrtke kojima to riješenje ima smisla. 

 

Upravo je to ono što namjeravamo.
Kako kod hrvatskih tako i US tvrtki.
Mislim da imamo jako puno potencijalnih brojeva dobijenih nakon temeljitog istraživanja tržišta stranog tržišta rađenog preko linkedina i drugih platformi na kojima se skupljaju ciljane tvrtke, te leadova koji su sami unjeli svoje podatke preko neke vrste lead gen (website ili oglas gdje je za preuzimanje eknjige od preko 100 stranica koja govori o određenom cilju koji je zanimljiv određenoj skupini SMB).
Nikako ne mislimo zvati zaposlenike koji nisu C-Level (ili kako ste Vi to nazvali 'poziv koji ima smisla') ili zivkanje privatnih brojeva.

Hvala puno na terminu 'smart calling' i definitivno cu ga prouciti i vidjeti sta nudi, isto tako hvala na naslovu knjige.

 

Ako Vam nije problem samo napisati koje alate ste koristili?

Trenutno mi se najviše sviđa alat iz Poljske pod nazivom 'CrazyCall' te 'VoIP Time Cloud' i to najvise zbog njihovog pristupa kod kontaktiranja sales osobe koja je jednostavnim rjecnikom objasnila mogucnosti alata i cijenu bez ikakvog skrivanja dodatnog troska.

 

Hvala Vam puno jos jednom :)

 

Stoja sri 8.1.2020 15:30
James_911 kaže...
Stoja kaže...

 

Upravo je to ono što namjeravamo.
Kako kod hrvatskih tako i US tvrtki.
Mislim da imamo jako puno potencijalnih brojeva dobijenih nakon temeljitog istraživanja tržišta stranog tržišta rađenog preko linkedina i drugih platformi na kojima se skupljaju ciljane tvrtke, te leadova koji su sami unjeli svoje podatke preko neke vrste lead gen (website ili oglas gdje je za preuzimanje eknjige od preko 100 stranica koja govori o određenom cilju koji je zanimljiv određenoj skupini SMB).
Nikako ne mislimo zvati zaposlenike koji nisu C-Level (ili kako ste Vi to nazvali 'poziv koji ima smisla') ili zivkanje privatnih brojeva.

Hvala puno na terminu 'smart calling' i definitivno cu ga prouciti i vidjeti sta nudi, isto tako hvala na naslovu knjige.

 

Ako Vam nije problem samo napisati koje alate ste koristili?

Trenutno mi se najviše sviđa alat iz Poljske pod nazivom 'CrazyCall' te 'VoIP Time Cloud' i to najvise zbog njihovog pristupa kod kontaktiranja sales osobe koja je jednostavnim rjecnikom objasnila mogucnosti alata i cijenu bez ikakvog skrivanja dodatnog troska.

 

Hvala Vam puno jos jednom :)

 

 Nemam pojma kako smo ih zvali haha, ali za neke veće firme nismo imali nikakav kontakt, pa smo onda išli APP od info broja tvrtke pa tražili kontakt od nadležne osobe, i od tamo išli dalje.

 

Alati? NIšta ekstra, imali smo tada trello za organizaciju zadataka, plus inhouse CRM sustav za praćanjene klijenata. Preporuka je, ukoliko je moguće (znam da androidi sada imaju nešto problema sa time) snimati razgovore. Odlično je imati snimku kako bi se kasnije lakše podsjetio razgovora sa osobom, ali i preslušati sebe i vidjeti kako zvučite. Mi smo prvo međusobno testirali jedni druge di je jedan obavljao poziv, a drugi glumio šefa, sa raznim profilima (ljubazan, neljubazan, nezainteresiran i slično), pa tako neke dječje bolesti se mogu odmah ispraviti (zamuckivanje, pretih, preglasan, nerazgovjetan, nedsotatak ili neznanje nekih informacija, nepotrebno kompliciranje....)

 

Moja preporuka je koristiti nekakav headset za razgovore, da su ruke slobodne za pisanje/tipkanje ukoliko je potrebno, a i zbog gestikulacija (iako te osoba ne vidi, naš glas se dosta mijenja ovisno o držanju, osmijehu, gestikulacijama i slično, kao i kad uživo sa nekim pričamo)

 

 

James_911 sri 8.1.2020 15:38
Stoja kaže...
James_911 kaže...
Stoja kaže...

 

Upravo je to ono što namjeravamo.
Kako kod hrvatskih tako i US tvrtki.
Mislim da imamo jako puno potencijalnih brojeva dobijenih nakon temeljitog istraživanja tržišta stranog tržišta rađenog preko linkedina i drugih platformi na kojima se skupljaju ciljane tvrtke, te leadova koji su sami unjeli svoje podatke preko neke vrste lead gen (website ili oglas gdje je za preuzimanje eknjige od preko 100 stranica koja govori o određenom cilju koji je zanimljiv određenoj skupini SMB).
Nikako ne mislimo zvati zaposlenike koji nisu C-Level (ili kako ste Vi to nazvali 'poziv koji ima smisla') ili zivkanje privatnih brojeva.

Hvala puno na terminu 'smart calling' i definitivno cu ga prouciti i vidjeti sta nudi, isto tako hvala na naslovu knjige.

 

Ako Vam nije problem samo napisati koje alate ste koristili?

Trenutno mi se najviše sviđa alat iz Poljske pod nazivom 'CrazyCall' te 'VoIP Time Cloud' i to najvise zbog njihovog pristupa kod kontaktiranja sales osobe koja je jednostavnim rjecnikom objasnila mogucnosti alata i cijenu bez ikakvog skrivanja dodatnog troska.

 

Hvala Vam puno jos jednom :)

 

 Nemam pojma kako smo ih zvali haha, ali za neke veće firme nismo imali nikakav kontakt, pa smo onda išli APP od info broja tvrtke pa tražili kontakt od nadležne osobe, i od tamo išli dalje.

 

Alati? NIšta ekstra, imali smo tada trello za organizaciju zadataka, plus inhouse CRM sustav za praćanjene klijenata. Preporuka je, ukoliko je moguće (znam da androidi sada imaju nešto problema sa time) snimati razgovore. Odlično je imati snimku kako bi se kasnije lakše podsjetio razgovora sa osobom, ali i preslušati sebe i vidjeti kako zvučite. Mi smo prvo međusobno testirali jedni druge di je jedan obavljao poziv, a drugi glumio šefa, sa raznim profilima (ljubazan, neljubazan, nezainteresiran i slično), pa tako neke dječje bolesti se mogu odmah ispraviti (zamuckivanje, pretih, preglasan, nerazgovjetan, nedsotatak ili neznanje nekih informacija, nepotrebno kompliciranje....)

 

Moja preporuka je koristiti nekakav headset za razgovore, da su ruke slobodne za pisanje/tipkanje ukoliko je potrebno, a i zbog gestikulacija (iako te osoba ne vidi, naš glas se dosta mijenja ovisno o držanju, osmijehu, gestikulacijama i slično, kao i kad uživo sa nekim pričamo)

 

 

Odlicno!

Svakako cemo napraviti neki interni trening sa ovim primjerima koje ste naveli!

Potrazit cemo alat koji ima opciju tracking i recording poziva kako bi vidjeli mjesta za napredak, a headset smo vec nasli preko Amazona :)

Hvala!