badger pon 26.10.2020 10:15

Postoji li nekakav ovlašteni servis (nije specificirana određena marka) u Zagrebu koji brzo i kvalitetno popravlja monitore - biznis potreba, ne home? Npr. radije bih kupio manje kvalitetne monitore ali da je servis promptan i dobar jer mi strašno na živce idu spori i loši servisi (iskustvo, čekanje za zamjenu HDD-a po 45+ dana i sl.). Načuo sam da neki proizvođači nude i pickup opciju i privemeni zamjenski uređaj u servisnom roku.

Molim vaše prijedloge i iskustva.

 

Hvala

ihush pon 26.10.2020 10:39
badger kaže...

Postoji li nekakav ovlašteni servis (nije specificirana određena marka) ..

 -ne ovlašteni... tj to je formulacija za one pod jamstvom proizvođača, dio distributivne mreže-zakona-obveze za neko tržište. Svaki servis je servis.. dođeš-platiš. Auto, vešmašine itd.. pa i računala.

-no ovo što tražiš nema, jer nitko nema servis za računala tj ima i ključ u bravi, jer jednostavno nije dovoljno za plaćanje režija, tj kao i ostali mali servisi, kafići, .. otvore i par mjeseci nakon tog zatvore.

-ne postoji lager rezervnih dijelova, jer računala nisu npr automobili, prebrze izmjene i svaki model je specifičan, laptop, monitor.. kao i komponente mbo-vga.. i praktički ni pod jamstvom nemaš servis-popravak (da se ekšli nešto popravlja) nego je proizvođaču jeftinije dati novo-zamjenu ili povrat novca, što će reći ne postoji komercijalno isplativ servis jer je trošak veći od zarade + nema dijelova nego bi tad lešinario s otpada ili naručiti s ebaya.. uz freeshipng čekati mjesec nije biznis (a čak to rade ovlašteni, jer zapravo nisu ono što pravi ovlašteni servis treba biti..).

-nije problem znanje nekog servisera.. rade to u fušu, jer nemaš službeno ništa, nema čak ni zakona koji bi ti osigurao kao npr za usisavač mora postojati npr vrećica.. za auto gume-gorivo.. za pc nemaš ništa takvog osim jamstva. Za automobil moraš osigurati dostupne rezervne-potrošne dijelove 7god od prodaje.. 7g u svijetu računala je kao za doba disnosarua i tad ovisno o državi, imaš npr kao u uk jamstvo od recimo 6god.. ali upravo zato jer nema pravog servisa ili dijelova.

-nekad su se tv uređaji popravljali.. sad, novi tv po policama trgovina imaš za recimo 800kn.. ako platiš par puta servis izvan jamstva možeš kupiti novi i imaš jamstvo. Jednostavno servis nema šanse, barem ne pošteni + da ima adekvatno znanje-stručnost, jer tad će se osoba radije zaposliti negdje i imati plaću umjesto gubitka jer jednostavno nema dovoljno posla i ono što se može se svodi na zamjenu dijelova a to nije stvar neke struke kao elektronike nego može i klinac sa šarafcigerom i malo spretnosti + učenje s yt klipićima.

 

-kad želiš support, imaš svog trgovca, kojeg koristiš kao servis.. radiš mu promet ali tad on rješava probleme, kvar monora uzmeš novi itd.. tj kao i svaki kupac, osim što takvom vezom preskačeć gubljenje vremena-birokraciju i 'banalno' plaćanje, čekanje itd. u simbiozi.. naravno tad ne uzimaš kod velikog trgovca nego neki manji-kvartovski koji je usputno i serviser (dovoljno dobar da mu natovariš brigu o tome a on dobije stalni paušal..). Servis, pravi jednostavno ne postoji, neodrživo cijenama jer novo je često jeftinije od zamjenskog dijela, ni slično kao npr automobili dok u hr-eu praktički nemaš tvornice-FAB koje mogu lemiti neke stvari kao robotsko impulsno lemljenje a time eliminiraš pola mogućih popravaka jer je danas sve u minijatuirziranim nano-mikro chipovima-modulima. Modul-komponentu može zamijeniti i početnik.. ne treba pravi serviser, kao komponenta na računalu i to je sve što danas servisi rade.

 

po eu već odavno nema, jer je plaća servisera veći trošak nego što mu se može osigurati posla korz mjesec.. kod nas još samo početnici-entuzijasti ili uz neki biz kao trgovinu tj povezano s održavanjem .. i tako to riješiš, ili s trgovcem ili s nekim systemcom-adminom-soft firmom koja uz održavanje softa odradi i hw... za neki paušal i tako preživljavaju. Kao servis ne jer nema zarade za mjesečni trošak.

 

edit .. ili za usporedbu, nema ni servisa npr printera ili servis računala koji bi uključio sve.. jer nema prometa-zarade.

badger pon 26.10.2020 21:52
ihush kaže...
badger kaže...

Postoji li nekakav ovlašteni servis (nije specificirana određena marka) ..

 -ne ovlašteni... tj to je formulacija za one pod jamstvom proizvođača, dio distributivne mreže-zakona-obveze za neko tržište. Svaki servis je servis.. dođeš-platiš. Auto, vešmašine itd.. pa i računala.

-no ovo što tražiš nema, jer nitko nema servis za računala tj ima i ključ u bravi, jer jednostavno nije dovoljno za plaćanje režija, tj kao i ostali mali servisi, kafići, .. otvore i par mjeseci nakon tog zatvore.

-ne postoji lager rezervnih dijelova, jer računala nisu npr automobili, prebrze izmjene i svaki model je specifičan, laptop, monitor.. kao i komponente mbo-vga.. i praktički ni pod jamstvom nemaš servis-popravak (da se ekšli nešto popravlja) nego je proizvođaču jeftinije dati novo-zamjenu ili povrat novca, što će reći ne postoji komercijalno isplativ servis jer je trošak veći od zarade + nema dijelova nego bi tad lešinario s otpada ili naručiti s ebaya.. uz freeshipng čekati mjesec nije biznis (a čak to rade ovlašteni, jer zapravo nisu ono što pravi ovlašteni servis treba biti..).

-nije problem znanje nekog servisera.. rade to u fušu, jer nemaš službeno ništa, nema čak ni zakona koji bi ti osigurao kao npr za usisavač mora postojati npr vrećica.. za auto gume-gorivo.. za pc nemaš ništa takvog osim jamstva. Za automobil moraš osigurati dostupne rezervne-potrošne dijelove 7god od prodaje.. 7g u svijetu računala je kao za doba disnosarua i tad ovisno o državi, imaš npr kao u uk jamstvo od recimo 6god.. ali upravo zato jer nema pravog servisa ili dijelova.

-nekad su se tv uređaji popravljali.. sad, novi tv po policama trgovina imaš za recimo 800kn.. ako platiš par puta servis izvan jamstva možeš kupiti novi i imaš jamstvo. Jednostavno servis nema šanse, barem ne pošteni + da ima adekvatno znanje-stručnost, jer tad će se osoba radije zaposliti negdje i imati plaću umjesto gubitka jer jednostavno nema dovoljno posla i ono što se može se svodi na zamjenu dijelova a to nije stvar neke struke kao elektronike nego može i klinac sa šarafcigerom i malo spretnosti + učenje s yt klipićima.

 

-kad želiš support, imaš svog trgovca, kojeg koristiš kao servis.. radiš mu promet ali tad on rješava probleme, kvar monora uzmeš novi itd.. tj kao i svaki kupac, osim što takvom vezom preskačeć gubljenje vremena-birokraciju i 'banalno' plaćanje, čekanje itd. u simbiozi.. naravno tad ne uzimaš kod velikog trgovca nego neki manji-kvartovski koji je usputno i serviser (dovoljno dobar da mu natovariš brigu o tome a on dobije stalni paušal..). Servis, pravi jednostavno ne postoji, neodrživo cijenama jer novo je često jeftinije od zamjenskog dijela, ni slično kao npr automobili dok u hr-eu praktički nemaš tvornice-FAB koje mogu lemiti neke stvari kao robotsko impulsno lemljenje a time eliminiraš pola mogućih popravaka jer je danas sve u minijatuirziranim nano-mikro chipovima-modulima. Modul-komponentu može zamijeniti i početnik.. ne treba pravi serviser, kao komponenta na računalu i to je sve što danas servisi rade.

 

po eu već odavno nema, jer je plaća servisera veći trošak nego što mu se može osigurati posla korz mjesec.. kod nas još samo početnici-entuzijasti ili uz neki biz kao trgovinu tj povezano s održavanjem .. i tako to riješiš, ili s trgovcem ili s nekim systemcom-adminom-soft firmom koja uz održavanje softa odradi i hw... za neki paušal i tako preživljavaju. Kao servis ne jer nema zarade za mjesečni trošak.

 

edit .. ili za usporedbu, nema ni servisa npr printera ili servis računala koji bi uključio sve.. jer nema prometa-zarade.

Ok, recimo da se određenim dijelom slažem, no svejedno postoji roba koja se kupuje s jamstvom od godinu-dvije. Predlažeš da ako se pokvari unutar jamstva da bacim monitor i kupim novi? Ili odnesem u neki neovlašteni servis uz gubitak jamstva? Ili?

P.S. hrpa servisera radi s 50% brzine - jednostavno im se neda.

Thx.

Čitatelj pon 26.10.2020 23:42

Kupi si racunala i monitore sa HPE produzenim jamstvom na 3 godine, sa 1 day supportom, gdje ti slijedeci dan zamjene neispravni uredjaj.

I svake tri godine si kupis par novih uredjaja i miran si, a rabljene stavis na bubanj i prodas, il ostavis za rezervu.

ihush uto 27.10.2020 09:20
badger kaže...
..

Ok, recimo da se određenim dijelom slažem, no svejedno postoji roba koja se kupuje s jamstvom od godinu-dvije. Predlažeš da ako se pokvari unutar jamstva da bacim monitor i kupim novi? Ili odnesem u neki neovlašteni servis uz gubitak jamstva? Ili?

P.S. hrpa servisera radi s 50% brzine - jednostavno im se neda.

Thx.

 -ne, nego početno pitanje tako postavljaš.. tj ne tražiš jamstvo nego brzinu (i kvalitetu) rješavanja problema. Ostalo je recimo objašnjenje zašto takvih servisa nema tj ne možeš računati na to da ćeš u slučaju kvara imati brzo rješenje ili kao što kažeš servisu se ne da..

 

-zato imaš novo, s jamstvom + nešto u rezervi ako je potrebno. Monitor nije nikakav problem tj u slučaju kvara diska gubiš podatke + apps-soft i trebaš radni dan dok sve vratiš nazad (ili imaš backup-image..), ako crkne mbo opet isto tj problem licence-reaktivacije itd.. dok monotor, miš, printer.. ram, cpu (ako je dobavljiv) vga, .. i sl. komponente možeš trenutno zamijeniti bez gubljenja vremena.

-pa tad ovako, možeš imati recimo 5 novih identičnih računala, ako računaš (predviđanje problema i rješenja ako-kad se problem desi) na takve probleme tad je recimo rješenje kupiti dodatnu rezervnu mbo i disk, može i cpu i ram.. ostalo ne treba, to računaj kao jedna rezervna guma auta. Taj disk može služiti kao backup-image i biti spreman za zamjenu, ako crkne disk imaš ga, ako crkne mbo gubiš vrijeme rastavljanja-sklapanja, recimo pola sata.. jer ono što danas kupiš neće crknuti sutra osim izuzetka, nije problem jamstvo npr 2-3-5god nego to što nakon recimo godinu-dvije u trgovini više nemaš identičnu komponentu, nema te mbo .. i tad nema trenutno zamjene pod jamstvom ili kupnje nove-identične dok ti novija nije kompatibilna npr cpu-socket ili ostatak + licenca win.. i tad to znači da trebaš novo računalo. Ako to držiš kao rezervu-višak, tad taj problem eliminiraš, nema čekanja dok ovisno o jamstvu dobiješ zamjenu za reklamiranu, povrat novca ili ako je jamstvo isteklo baciš je. Tako si jednostavno eliminirao čekanje, gubljenje vremena i ovisnost što će u trenutku kvara biti dostupno na tržištu ili radni dani itd.. jer čekati npr mjesec dok dobiješ zamjenu ili češće tad ponude povrat, dok posao stoji je blesavo tj radije tad platiš no ovo je primjer gdje to platiš u trenu kad nabavljaš nova računala i tad si miran.

-tj svaki posao ima svoje requirementse, koliko dugo možeš bez računala (bez struje, vode..) itd, imaš svoje potrebe za backupom, kao i za printerima, internetom itd.. tj svatko to za sebe može najbolje znati i planirati. Sve što je potrebno možeš sam predvidjeti i postaviš si pitanje 'što ako..'.. ako se nešto desi imaš rješenje ili nemaš.

-ova tema-pitanje pokazuje da imaš dovoljno svijesti za planiranje na vrijeme, tj prije nego se problem desi i ostalo možeš sam. Drugi dio problema je što ako nisi nazovimo 'kompjuteraš' tj onaj koji to može obaviti sam, tad ovisiš o osobi koja to zna, koja neće nabadati i napraviti više štete nego koristi, kao s ostalim poslovima-kvarovima, servis auta, operacija bubrega ili zubar-električar... ili znaš sam ili to radi onaj tko zna. Kad radiš sam, tad ne ovisiš o radnom danu, o tome da se servis oteže jer im se ne radi itd. ili imaš svojeg servisera koji to obavi ako treba u pola noći.

 

-problem u priči je što pitaš za servis monitora.. a to indicira da nisi 'kompjuteraš', jer monitor kupiš polovan za 100kn ili novi 500-više.. tj monitor nije problem, kao ni miš-tipkovnica.. čak za onog tko nikad nije složio PC. Problem je rad računala, ne jamstvo jer realno vrlo mali dio robe se kvari unutar jamstvenog roka tj do recimo 5g tek ponekad.

 

-kupnja nekog branda, plaćaš nešto više u startu ali osiguraš upravo to da će za x-godina biti dostupna identična komponenta, ne pod jamstvom nego plaćaš ili plaćaš produljeno jamstvo pa pokrije jamstvo no oboje plaćaš više nego je vrijednost komponente. Drugi problem što bi ovlašteni-pravi servis trebao imati te komponente na lageru no to se ne radi, nema, nego i dalje čekaš dostavu, par dana-tjedan ili imaš sreće pa je na lageru. Tad plaćanje branda gubi smisao tj ne osigurava da ćeš brže riješiti kvar-servis. Zato prosječna veća firma planski mijenja računala na npr 5god.. Veća firma može imati jedno računalo viška-rezervu i koristi se kao rezervna guma auta, no najmanje je problem HW-računalo, jer sve važno je soft, tj os-app-postavke i najvažnije podaci. Bez podataka nemaš ništa, bez podataka je disk beskoristan i nije važno hoćeš li ga dobiti trenutno ili za mjesec.. a bez podataka nemaš ništa tj ovisi o tipu posla.

-u manjoj firmi to radiš sam, tj tvoja briga ili imaš osobu koja to radi kao u većim firmama. Zato je logičnije imati 'svog' trgovca-majstora-servisera, s kojim tu brigu prebaciš na njega s time da nešto platiš, jer plaćati moraš, uvjek, prije ili kasnije, kurvu ili doktora :) ... a sad biraj što ti je draže :)) .. tj dobro je planirati i pitati se što ako, dok odgovor ovisi o tebi, tvom poslu-potrebama i realno je komponenta kao monitor ili disk zanemarivo jeftina kad je posao i podaci u pitanju no svi se prvo opeku pa tek tad nauče što znači imati backup.. ne samo podataka, nego u širem smislu rezervu tj odgovor na neki problem prije nego se desi. Osnova koja razlikuje ljude, plan-predviđanje mogućih događaja i početak inteligencije za razliku od vjeverice koja samo sakrije lješnjake i možda ih nađe kad ogladni :)