StipaVk uto 20.11.2012 17:32

Danas mi je došla sa servisa, iz Tele 2, do nedavno je sve normalno radilo, i pokvario se punjač bla bla, nije to bitno, odnesem ga na popravak stave mi novi software mislim da je 2.1.. Sad mi nikako neće ulogirati na google account javlja grešku :

 

Can't establish a reliable data connection to the server.

 

This could be a temporary problem or your phone may not be provisioned for data services.If it continues call Customer Care.

 

Jel imao netko sličan problem, i kako ga je riješio {#}

mrmess pon 26.11.2012 13:42

Pozdrav,

 

isti problem kod mene od istog datuma, 20.11.2012. Na mojemu LG GT540 imam već skoro dvije godine android 2.1 i nije bilo nikakvih problema do sada. Od utorka mi je prestala raditi sinhronizacija s google accountom, ( gmail, kalendar, kontakti). Pokušao sam izbrisati account factory resetom i ponovno ga unjeti međutim nema pomoći. Tražeći po stranim forumima pronašao sam da je to bug u android 2.1-ici. Uglavnom problem nije u uređaju već google server odbija konekciju sa nekih 2.1 uređaja.

 

Ja sam do sada pokušao reinstalirati account, unjeti account preko youtube aplikacije, sa sim karicom i bez nje, preko wifi-a i 2g/3g, factory reset, ponovno flashiranje original 2.1 roma i ništa od toga ne popravlja situaciju. Pokušao sam instalirati i 2.3 rom - Gingerbread, sa njime sve radi bez problema međutim 2.3 je malo prezahtjevan hardware-ski za moj uređaj tako da radi jako jako usporeno te sam s toga vratijo natrag 2.1, uglavnom sad za mailove koristim email aplikaciju a sinhronizacija, kalendar i market naravno ne rade.

andreich sri 28.11.2012 20:56

ja sam zvala službu za korisnike baš zbog toga problema...

mislila sam da je u mobiteli i restartala sam ga na tvorničke da bi mi na kraju rekli da je napravljena neka greška u programu i kad nam se mobitel apdeito povuklo je tu grešku sa sobom...

pošto su dobili jako puno primjedbi u vezi toga rekli su da je u fazi izrade novi update i da bi ovih dana trebao stić i sve bit dobro...

xBodo čet 29.11.2012 15:23

Isti problem imam Xperia X8 E15i, SOFTWARE VERSION: 1236-9291_2.1.1.A.0.6. Prije par dana sam ga root-ao kako bi mogao instalirati Link2SD, kako bi mogao instalirati app-s na SD jer njezinih mizernih 225 mb je za plakanje.

Probao sam Factory reset i repair preko PC Companion-a( nekoliko puta) ali ništa nije pomoglo. Za sada nemogu koristiti Android Market, Youtube app i GoogleTalk. Prošao sam milijune foruma i svi govore o onome šta sam već napravio, a nemam želje stavljati custom ROM. Ako netko ima rješenje ili fix neka se javi jer ću više poluditi i baciti ga u zid, a kasnije će mi biti žao.

 

Ispod sam uploado slike grešaka.

 

 

xBodo čet 29.11.2012 15:32

Da ja nemogu ući u Android Market jer nemogu napraviti sign in Google Account, fustrira me više. A nekako sumljam da će mi služba za korisnike pomoći.......Pitanje da li sam ga rootanjem mogao bricakti??? ali opet kada gledam napravio sam repair preko PC Companion-a i opet ista stvar. Očajan sam!!! Nemam taj mob ni pola godine. Šajze!!!

mrmess čet 29.11.2012 15:51

Ovako, malo sam kopao dalje, problem nije niti u našim mobilnim operaterima niti u internet konekciji niti u našim uređajima, problem je jednostavno što google-ov server ne prihvaća autentikaciju sa našega 2.1 operativnoga sustava. Ukoliko nekoga zanima tcp dump file koj može pregledavati u wiresharku neka mi se javi na pm.

 

Meni se ovo osobno čini kao google-ova poruka "ajmo ljudi 2.1 je već zastarijo, kupite novi uređaj". Nakon ovoga iskustva što sam ostao bez kalendara i gmaila samo znam da mi je ovo prvi i poslijednji android koj sam ikada kupijo!

 

I da, nema potrebe daviti službu za korisnike jer po meni oni tu nemogu ništa, trebalo bi kontaktirati google ali...

natko čet 29.11.2012 17:31

mrmess, mislim da imaš pravo. Google nas vuče za nos.

Zašto bi mobitel star ni dve godine zastario?

Ja se isto ne mogu spojiti, ali nije bilo update-a na mobitelu.

Zadnje sam sa marketa skinuo Stravu u rujnu.

Tako da mora bit do Googla a ne do mobitela.

belina danci čet 6.12.2012 01:22

imam isti problem ...help....spojila san ga na sony pc companion pa san u support zone ono pokrenila  bla bla bla medjutim nista..opet taj glupi problem sa google acc..treba mi neko da objasni sta da cinim ili cu ga kroz prozor bacit kako mi kopa zivce...a imala san zelju instalirat viber aplikaciju :((((

forzzuk čet 6.12.2012 02:21

Strašite me sad s ovim, sasvim sam slučajno naletio na temu.

Kupio sam mobitel prije par dana (bit će poklon za Božić) i ne mogu ga testirati

pošto nemam VIP karticu.

 

Zanimaju me dvije stvari ukoliko netko zna;

-da li se gubi garancija ako se mobitel da u neki servis na dekodiranje?

-mogu li se logirati sa svojim postojećim google računom u Xperiu (da testiram sve ovo što ste naveli) i kasnije se doslovno odlogirati?

(tako da se može poslje logirati netko novi sa svojim računom?)

 

Nemam iskustva s androidom..

 

Thnx.

Cryogenic čet 6.12.2012 08:01
forzzuk kaže...

Strašite me sad s ovim, sasvim sam slučajno naletio na temu.

Kupio sam mobitel prije par dana (bit će poklon za Božić) i ne mogu ga testirati

pošto nemam VIP karticu.

 

Zanimaju me dvije stvari ukoliko netko zna;

-da li se gubi garancija ako se mobitel da u neki servis na dekodiranje?

-mogu li se logirati sa svojim postojećim google računom u Xperiu (da testiram sve ovo što ste naveli) i kasnije se doslovno odlogirati?

(tako da se može poslje logirati netko novi sa svojim računom?)

 

Nemam iskustva s androidom..

 

Thnx.

 

Sve si možeš sam doma složit.

mrmess čet 6.12.2012 13:35

Kod mene od četvrtka 29.11. sve opet radi.

 

Možeš unjeti svoj account u uređaj da isprobaš ako sve radi, netreba ti vip kartica, možeš sve provjeriti preko wifi-a, nakon toga napraviš factory reset i izbrišeš svoj account iz uređaja.