Kućišta i napajanja

Reklamacija napjanja Seasonic Focus Vold 850W

picajzla0707 pon 27.9.2021 14:21
ihush kaže...

blablabla

 opet isto, lupetanje i nabacani pojmovi bez veze s vezom

neću više raspravljati s tobom jer nema nikakvog smisla, samo nabacuješ nebuloze kojih nema u zakonu i uporno ne želiš pokazati gdje točno u zakonu piše ono što ti tvrdiš

 

rasprava završena što se mene tiče

unky pon 27.9.2021 23:19
funny games kaže...

evo update...seasonic je u jednom danu prihvatio reklamaciju te zamolio slanje napajanja u Njemačku gdje će ga testirati i onda ako se utvrdi kvar poslati novo. Ovakvu brzu korespodenciju nisam doživio još,od ljubaznosti,uslužnosti i brzine.Moji šefovi u Hep-u se mogu ugledati na ovakvav nqčin poslovanja. Ugl napajanje je riknilo radi krivog spoja koji je nastupio radi lošeg razmještanja trofaznog priključka te je prilikom rada par uređaja u dnevnom došlo do sranja.Sve u svemu na kraju je dobro ispalo i srećom što napajanje  ima u sebi nekakvu zaštitu pa je poštedilo ostale komponente havarije.Danas je poslano sve prema njemačkoj putem GLS-a po trošku od 150 kn i sada ostaje  pričekati.Hvala Vam svima na odgovorima i naravno napišem update kada ova dark saga završi.

 Ajd javi kaj kazu!!!

funny games sri 29.9.2021 11:59

evo update sa dobrim vjestima..prenosim odgovor u cijelosti.Znači u petak predano u skladište GLS,danas dostavljeno,testirano i odobreno slanje novog istog napajanja.

 

 

 

Dear Hrvoje,

Thank you for your email.

Your parcel has been received early this morning and while testing, PSU is not starting as it should. As well, once started, after a reboot, we had few issues so it has been decided to change your PSU. Replacement will be shipped within 24H and a tracking will be provided for your parcel.

Thank you.

 

što reći,kupovati i dalje Seasonic.

 

hvala svima na odgovorima.

ihush uto 5.10.2021 09:44
unky kaže...

Sretnik jesi dobio kakav papir da ti tece nova gara?!?

 -za jamstvo mora ići 'klasičnim' načinom, tj račun i jamstvo su stvar malorpodaje koja to mora dati kao što mora zaprimiti reklamaciju što su ovi odbili .. tako da nije dobio novo jamstvo, jer je uvjet-povezano i novi račun što od proizvođača ne može dobiti.. tj može dobiti poklon ali ne i robu+jamstvo.. jer to radi maloprodaja i datum računa je datum početka trajanja jamstva.

 

-s jedne strane, imamo happyend, s druge treba li se natezati s trgovcem koji nešto neće.. + ova priča ima happyend, što da je drugačije ili zašto ne bi kupac imao jamstvo koje mu inače priprada (novo).. itd.

-zato treba ići 'klasičnim' načinom tj kroz trgovinu kupnje koja to mora.. a ako neće tad se malo pritisne pa hoće.