Reklamacija napjanja Seasonic Focus Vold 850W
neću više raspravljati s tobom jer nema nikakvog smisla
Ha ha, uspio te je slomiti iako je vjerojatno poderao i tipkalo.
-.. rasprava bi postojala i imala smisla da imaš tumačenje činjenica, argumente .. umjesto lupetanja. Jednako kao govoriti zidu.
-.. rasprava bi postojala i imala smisla da imaš tumačenje činjenica, argumente .. umjesto lupetanja. Jednako kao govoriti zidu.
jel ti to odraz na ekranu toliki da sam sebi pišeš
evo update...seasonic je u jednom danu prihvatio reklamaciju te zamolio slanje napajanja u Njemačku gdje će ga testirati i onda ako se utvrdi kvar poslati novo. Ovakvu brzu korespodenciju nisam doživio još,od ljubaznosti,uslužnosti i brzine.Moji šefovi u Hep-u se mogu ugledati na ovakvav nqčin poslovanja. Ugl napajanje je riknilo radi krivog spoja koji je nastupio radi lošeg razmještanja trofaznog priključka te je prilikom rada par uređaja u dnevnom došlo do sranja.Sve u svemu na kraju je dobro ispalo i srećom što napajanje ima u sebi nekakvu zaštitu pa je poštedilo ostale komponente havarije.Danas je poslano sve prema njemačkoj putem GLS-a po trošku od 150 kn i sada ostaje pričekati.Hvala Vam svima na odgovorima i naravno napišem update kada ova dark saga završi.
Ajd javi kaj kazu!!!
evo update sa dobrim vjestima..prenosim odgovor u cijelosti.Znači u petak predano u skladište GLS,danas dostavljeno,testirano i odobreno slanje novog istog napajanja.
Dear Hrvoje,
Thank you for your email.
Your parcel has been received early this morning and while testing, PSU is not starting as it should. As well, once started, after a reboot, we had few issues so it has been decided to change your PSU. Replacement will be shipped within 24H and a tracking will be provided for your parcel.
Thank you.
što reći,kupovati i dalje Seasonic.
hvala svima na odgovorima.
Definitivno!!hvala na informacijama
Sretnik jesi dobio kakav papir da ti tece nova gara?!?
Sretnik jesi dobio kakav papir da ti tece nova gara?!?
-za jamstvo mora ići 'klasičnim' načinom, tj račun i jamstvo su stvar malorpodaje koja to mora dati kao što mora zaprimiti reklamaciju što su ovi odbili .. tako da nije dobio novo jamstvo, jer je uvjet-povezano i novi račun što od proizvođača ne može dobiti.. tj može dobiti poklon ali ne i robu+jamstvo.. jer to radi maloprodaja i datum računa je datum početka trajanja jamstva.
-s jedne strane, imamo happyend, s druge treba li se natezati s trgovcem koji nešto neće.. + ova priča ima happyend, što da je drugačije ili zašto ne bi kupac imao jamstvo koje mu inače priprada (novo).. itd.
-zato treba ići 'klasičnim' načinom tj kroz trgovinu kupnje koja to mora.. a ako neće tad se malo pritisne pa hoće.
Sretnik jesi dobio kakav papir da ti tece nova gara?!?
Here we go again 😃
jamstvo traje 90 dana ili preostala garancija ovisno sto duze traje,tako mi je navedeno u emailu.
blablabla
opet isto, lupetanje i nabacani pojmovi bez veze s vezom
neću više raspravljati s tobom jer nema nikakvog smisla, samo nabacuješ nebuloze kojih nema u zakonu i uporno ne želiš pokazati gdje točno u zakonu piše ono što ti tvrdiš
rasprava završena što se mene tiče