DarthMarkus sri 11.9.2019 21:21

Molio bih procjenu navedene. Kupljena je 8.1.2018. u ADM-u (godinu i nešto još traje gara).

 

Začkoljica je što sam je uzeo od tipa koji ju je uzeo na R1. 

 

Firma je iz Dugog Sela (TimeSkip). Lik je full ok i vjerovatno ne bi bio problem oko reklamacije.

 

EDIT : Već sam kolegi ponudio i koliko sam shvatio ADM jako jede govna po tom pitanju.

 

Tomo53nja sri 11.9.2019 21:43
DarthMarkus kaže...

Molio bih procjenu navedene. Kupljena je 8.1.2018. u ADM-u (godinu i nešto još traje gara).

 

Začkoljica je što sam je uzeo od tipa koji ju je uzeo na R1. 

 

Firma je iz Dugog Sela (TimeSkip). Lik je full ok i vjerovatno ne bi bio problem oko reklamacije.

 

EDIT : Već sam kolegi ponudio i koliko sam shvatio ADM jako jede govna po tom pitanju.

 

Moglo bi biti zezancije ali i nije da mora biti, zavisi...

 

Ja bio rekao oko 3300 cca, sad 100, 200 kn gore ili dole zavisi gdje ces ju oglasit za prodaju...

Luka123 čet 12.9.2019 17:39
DonOscar kaže...

3300kn je malo za taj top model, puno losiji modeli se prodaju za te novce. Ako je zelis prodati jos danas stavis ju na njusku za 3600kn.

 3300 je benificija za forumaše 

DarthMarkus čet 12.9.2019 18:55
IvanBrekalo kaže...

3300kn kosta nova neznatno losija rx 5700 xt, stara 1080ti s upitnim ostvarivanjem garancije sigurno ne vrijedi vise, za toliko su se prodavale prije 1+g..

 Sve pet, ali onda moraš reći koja je po tebi realna cijena ...

hahhaajaads čet 12.9.2019 19:05
DarthMarkus kaže...
IvanBrekalo kaže...

3300kn kosta nova neznatno losija rx 5700 xt, stara 1080ti s upitnim ostvarivanjem garancije sigurno ne vrijedi vise, za toliko su se prodavale prije 1+g..

 Sve pet, ali onda moraš reći koja je po tebi realna cijena ...

Dobro sad ispod 3300 sumnjam, jer ipak ima dosta ljudi koji se ne kuze u it i uzimaju najjace (makar bilo iz starije serije) i jos je ovo jedna od najboljih modela na trzistu... Ali da RX 5700XT kosta cca 3600kn (custom hladnjak, znaci ne bloweri) kod nas koja je nesto slabija od 1080ti... 

Sad gledam na njuskalu i nema niti jedne 1080ti ispod 4000kn, ima jedna isti takav model za 4000kn ali ne pise garancija tak da bi tu mogao prodat vjerovatno za 3600-3700kn bez problema...

DonOscar čet 12.9.2019 20:59
IvanBrekalo kaže...

3300kn kosta nova neznatno losija rx 5700 xt, stara 1080ti s upitnim ostvarivanjem garancije sigurno ne vrijedi vise, za toliko su se prodavale prije 1+g..

 Polovna gtx 1080 ti vs nova rx 5700 xt je teska odluka, prva je nekih 8% jaca, a druga ima duzu garanciju. Medutim ne mozemo uzimati cijenu od 3300kn jer tolko dode blowerica, kako je kolega i napisao treba se uzeti custom model koji trenutno krecu od 3600kn. Cijene rx 5700 xt ce pasti, ali covjek sad prodaje i treba gledati kakve su sad cijene. Ako se pogleda ponuda na oglasnicima i uzme u obzir cinjenica da je ovo top model koji opet vrijedi vise od neke losije polovnjace ove cijene koje je kolega iznad napisao su realne.

IvanBrekalo čet 12.9.2019 21:36

Uzeti novu nesto jeftiniju i slabiju rx5700 ili pak nesto skuplju i jacu takoder novu rtx 2070 super, ili polovnu 1080ti s upitnom garancijom od 1g cijenom izmedu ove dvije pitanje je sad

DarthMarkus pet 13.9.2019 12:15
IvanBrekalo kaže...

Uzeti novu nesto jeftiniju i slabiju rx5700 ili pak nesto skuplju i jacu takoder novu rtx 2070 super, ili polovnu 1080ti s upitnom garancijom od 1g cijenom izmedu ove dvije pitanje je sad

 Stjepko i dalje nisi rekao svoju cijenu...

DonOscar pet 13.9.2019 12:42
DarthMarkus kaže...

 

EDIT : Već sam kolegi ponudio i koliko sam shvatio ADM jako jede govna po tom pitanju.

 

 Nemaju oni sta jest govna ako se posjeduje racun i garancija, po tome garancija kod njih ne bi vrijedila na nista sto se kupi na firmu, a to je teska glupost...

 

Govna moze jedino jest firma koja je kupila karticu. Ukoliko dode do kvara i adm ne moze nabaviti istu karticu morat ce isplatiti punu cijenu kartice, a uplata ide na racun te firme. Posto je lik iz te firme ok kao sto si rekao onda ce i vratiti te novce nakon uplate, a ovaj kome se pokvarila kartica ce na kraju jos i profitirati jer je kartica sigurno placena vise od ovih cijena o kojima mi pricamo... 

ibme74 pet 13.9.2019 16:03
DonOscar kaže...
DarthMarkus kaže...

 

EDIT : Već sam kolegi ponudio i koliko sam shvatio ADM jako jede govna po tom pitanju.

 

 Nemaju oni sta jest govna ako se posjeduje racun i garancija, po tome garancija kod njih ne bi vrijedila na nista sto se kupi na firmu, a to je teska glupost...

 

Govna moze jedino jest firma koja je kupila karticu. Ukoliko dode do kvara i adm ne moze nabaviti istu karticu morat ce isplatiti punu cijenu kartice, a uplata ide na racun te firme. Posto je lik iz te firme ok kao sto si rekao onda ce i vratiti te novce nakon uplate, a ovaj kome se pokvarila kartica ce na kraju jos i profitirati jer je kartica sigurno placena vise od ovih cijena o kojima mi pricamo... 

 

Mozes ti pisati sto hoces imas u adm iskustvima ovdje i na pc ekspertu gdje su ljudi upravo s tim imali problema kod njih, a i opcenito su uzasni po pitanju reklamacija 

ibme74 pet 13.9.2019 17:48
DonOscar kaže...
Mozes i ti pricat sta god hoces ja pisem kako je, a najlakse se zaprijetiti sluzbom za potrosace ako oni ne zele ispuniti uvjete kojiže moraju.

 

Lako je laprdati, kada se to dogodi u praksi onda je to drugi par opanaka. Trebali bi svi postivati rok 14 dana za vracanje robe koju uzmes preko webshopa ako ti ne odgovara a puni ih pa po povratku traze dlaku u jajetu da odbiju vracanje, svi bi trebali rijediti reklamaciju u nekom razumnom roku od tjeda -dva a kod puno njih se na kraju navlacis po mjesec-dva pa i duze i jos sto stvari koje bi trebale biti ovako a rade se onako i tu nista ne mozes - welcome to Croatia. Oni ocito znaju neku rupu u zakonu po kojoj imaju pravo na ovaj nacin odbiti i toga se drze zato ponavljam pricat ti sta god hoces, oni ce te lagano otkantat kada dodes sa tim jamstvom kao i ostale koji su se zalili na isto u temam o ADM-u.

Poanta je zasto bi se neko natezao mjesecima s njima oko toga i jos se mislio hoce na kraju jamstvo proci ili ne a pljunuli su 3.000+ kuna na graficki karticu.

DonOscar pet 13.9.2019 17:58

Znaci po tvome kod njih nikakva garancija ne vrijedi, a jedan su od najvecih ducana u Zagrebu i to im prolazi zbog "rupe u zakonu"? Ovo je sve... Aj se prestani sramotiti...

ibme74 pet 13.9.2019 19:21
DonOscar kaže...
Znaci po tvome kod njih nikakva garancija ne vrijedi, a jedan su od najvecih ducana u Zagrebu i to im prolazi zbog "rupe u zakonu"? Ovo je sve... Aj se prestani sramotiti...

 

imao od njih MSI Gaming R9 380 4GB crknula nakon godinu i pol dana, poslao na servis natezao se s njima preko 2mj za reklamaciju tek pod prijetnjom tužbom i inspekcijom su reklamaciju riješili po završetku svih "razumnih rokova". Zadnju kunu koju su vijdeli od mene je za tu grafu, novu cim sam dobio samo sam isprobao da vidim dali radi (s tim da su je strpali u neku univerzalnu kutiju bez ikakvog popratnog sadrzaja i nije uopće bila nova jer su vidljivi tragovi korišćenja i prljavištine), grafa odmah otišla na tržnicu i prodana čisto da se riješim njihove "garancije".

Koiko si ti ima iskustva s njima? 0 bitno da kenjaš i pametuješ na forumu kako sve ti znaš u teoriji.

Odi fino na iskustva pa vidi šta rade ljudima, najveći dućan u ZG? Najveći šljam od dućana u ZG možda, bili su jedan niz godina dobri, brzi i pouzdani sad su se srozali na razinu ED-a.

 

Eto imaju iskustva korisnika koji su također imali grafe koje su kupili od drugih pa im reklamacija nije prolazila i imaju tvoje mudre riječi koji nisi bio u toj situaciji pa neka slusaju koga hoce 

 

P.S jedini koji se ovdje sramoti si ti 

DonOscar pet 13.9.2019 19:30

Tvoja je stvar sto se ne znas postaviti ako vec krenu zajebavati jer je pravo uvijek na strani kupca u takvim situacijama. Kupovao sam tamo dosta toga, al nisam imao potrebe reklamirati jbg, a tvoje iskustvo iz '45. govori da su ti se zamjerili pa eto sad je valjda sa svakime tko dode reklamirati tako... Ne kazem da nikad nema problema, to je manje vise svugdje tako, ali isto tako znam ljude koji su tamo isli i garancija im je najnormalnije prolazila. Najzadnje iskustvo je od prijatelja koji je prolio kavu po meh tipkovnici i switch za space mu nije vise radio, ocistio je tragove kave, odfurao i dobio novu bez da su ista rekli. Tvoji osobni stavovi i misljenja su nebitni, najbitniji je onaj dio koji sam napisao u prvoj recenici, a ti laprdaj do preksutra. 

DarthMarkus sub 14.9.2019 13:46
nicky.sl kaže...
Vader kaže...

Ove konstatacije da su na razini ED su debela pretjerivanja

 Istina nisu na razini debelo su ispod ED-a

 Wat ? 

 

Jedan od razloga što sam stavio karticu na procjenu, upravo je zbog ovoga.

 

Ispada da mi koji kupujemo polovno moramo bježat od ADM-a i R1 računa ko vrag od tamjana.

 

 

nicky.sl sub 14.9.2019 14:07
DarthMarkus kaže...
nicky.sl kaže...
Vader kaže...

Ove konstatacije da su na razini ED su debela pretjerivanja

 Istina nisu na razini debelo su ispod ED-a

 Wat ? 

 

Jedan od razloga što sam stavio karticu na procjenu, upravo je zbog ovoga.

 

Ispada da mi koji kupujemo polovno moramo bježat od ADM-a i R1 računa ko vrag od tamjana.

 

 

 Ma nije problem u R1 računu već u ADM-u

DarthMarkus sub 14.9.2019 18:16
DonOscar kaže...
Ma gluposti... Ekipa samo pokusava srusit cijenu... Stavi to na njusku za 3600kn i ide bez problema.

 Istina da se pisalo o problematičnim reklamacijama za ADM.

 

Nicky je jedan stariji čiko, ne bih baš rekao da kaka. Za ostale ne znam.

 

U svakom slučaju hvala ti. Jebi ga, ja nisam uopće znao za ovo, međutim kolega iz Pascal kluba je pokušao vratiti 1080ti sa zujavim ventom.

 

Odjebali su ga ko kantu, a lik od kojeg je kupio karticu (na R1) nije mu se javljao. Mislim da se dugo natezao s njima.

 

Bit ću fer pa ću vjerovatno staviti 3200 cijenu ovdje na BOL-u. Bolje da nekog kolegu usrećim nego na Njušci da bunarim i objašnjavam se.

 

Call me stupid.

 

 

nicky.sl sub 14.9.2019 23:12
DarthMarkus kaže...
DonOscar kaže...
Ma gluposti... Ekipa samo pokusava srusit cijenu... Stavi to na njusku za 3600kn i ide bez problema.

 Istina da se pisalo o problematičnim reklamacijama za ADM.

 

Nicky je jedan stariji čiko, ne bih baš rekao da kaka. Za ostale ne znam.

 

U svakom slučaju hvala ti. Jebi ga, ja nisam uopće znao za ovo, međutim kolega iz Pascal kluba je pokušao vratiti 1080ti sa zujavim ventom.

 

Odjebali su ga ko kantu, a lik od kojeg je kupio karticu (na R1) nije mu se javljao. Mislim da se dugo natezao s njima.

 

Bit ću fer pa ću vjerovatno staviti 3200 cijenu ovdje na BOL-u. Bolje da nekog kolegu usrećim nego na Njušci da bunarim i objašnjavam se.

 

Call me stupid.

 

 

 Stariji čiko jel  pa ja sam u najboljim godinama .

Ne pokušavam srušit cijenu tvoje grafe i iskreno nebih ju dao ispod 3500kn bez obzira ima li garanciju, ja samo kažem da se ADM od vrhunskog dućana pretvorio u rupu koju treba u širokom luku zaobilaziti.

ibme74 pon 16.9.2019 15:29
DonOscar kaže...

Tvoja je stvar sto se ne znas postaviti ako vec krenu zajebavati jer je pravo uvijek na strani kupca u takvim situacijama. Kupovao sam tamo dosta toga, al nisam imao potrebe reklamirati jbg, a tvoje iskustvo iz '45. govori da su ti se zamjerili pa eto sad je valjda sa svakime tko dode reklamirati tako... Ne kazem da nikad nema problema, to je manje vise svugdje tako, ali isto tako znam ljude koji su tamo isli i garancija im je najnormalnije prolazila. Najzadnje iskustvo je od prijatelja koji je prolio kavu po meh tipkovnici i switch za space mu nije vise radio, ocistio je tragove kave, odfurao i dobio novu bez da su ista rekli. Tvoji osobni stavovi i misljenja su nebitni, najbitniji je onaj dio koji sam napisao u prvoj recenici, a ti laprdaj do preksutra. 

 

Čuj ovo boge ti dragog haha,šta trebaš uletit u trgovinu kao terminator sa sačmom da dobiješ pravo na reklamaciju koja ti pripada s kupnjom komponente? Nemoj me hebeno nasmijavati molim te. Zašto takve stvari ne moraš raditi u Futuri, Centro.hr, Instaru i sličnim trgovinama? Kod Future npr ne moraš ništa imati, pošalješ/doneseš komponentu ukucaju ti serijski broj, nađu u bazi podataka kad je prodana i sukladno tome vide jel još pod jamstom i ako jeste proslijede to na servis i tu je priči kraj, u Linksu npr možeš doći sa uslikanim računom, pokažeš im račun na phonu i to je to ode komponenta na servis ako je sve ok sa računom, u ADM trebaš doći sa vojnim pojačanjem i po mogućnosti uzeti taoca iz obitelji radnika da donbiješ reklamaciju - po tvojem 


Daj počmi se informirati prije nego pričaš gluposti, moje iskustvo je jedno od pitaj boga koliko u zadnjih 2 godine, i zamisli to su samo ljudi koju su članovi foruma, zamisli koliko ih se još s njima navlači koji uopće nisu članovi foruma pa njihova iskustva ni ne vidiš. Evo ti album "divnih" iskustava sa foruma i to je samo u zadnji par stranica, ako želiš opširnu verziju samo se zaputi u iste teme, od odnosap rema potencijalim kupcima, do bezobrazluka, smeća od komponenti, uvaljivanja korištenog pod "novo" do reklamacija koje se otežu mjesecima klik

 

Nije to više manje svugdje, odi na temu od Instara, Future i slično pa nađi ovakve gluzposti i probleme, ako ništa u svakom će dućanu barem biti pristojni prema potencijalnom kupcu ovdje ne dobiješ ni to. 

Sve ti nešto znaš nekoga tko je nešto radio i kako je to dobro prošlo u korist tvojih argumenata a nikada da nešto potkrijepiš, ja sam kupovao u gotovo svim dućanima za koje znaš, sad ti mogu iz rmara izvaditi i istresti kutiju računa od dućana za koje nikad možda nisi ni čuo pa sve do ovih najpoznatiji, u ADM-u sam kupovao od periferije, do kompletnih računala što sebi što sam slagao poznancima i pijateljima, prije su bili stvar okej, brzi, komunikativni i pristojni, dns više nisu ni sjena toga i zato sve ovo što pričaš nema apsolutno nikakvog smisla.

 

Tvoje pametovanje u ovih 7 tjedana je nebitno i imas 0 iskustva i 0 puta si podkrijepi bilo što što si ovdje napisao, laprdaš u krug, imaš neke fantomske frendove koji tebi idu u "prilog" sa nekim fantomskim iskustvima.

 

Za kraj kad već se voliš pravit pametan bez pokrića evo ti odgovor direktno iz ADM-a vezano za R1 račun i reklamaciju klik eto idi se i dalje pravi pametan i kako ti znas u teoriji kako bi to trebalo ići a znanje ti je kao ono tamo za aourus ploču jučer gdje kažeš kako nisi pročavao b450 tomahawk ali znaš da je lošiji od aourus pro b450 koju isto nisi pročavao 

 

Vader kaže...

Ove konstatacije da su na razini ED su debela pretjerivanja

 

Imaš pravo, vbjerojatno su sada čak i malo gori, Extreme Digital abrem kad piše da je nešto dostupno to je stvarno i dostupno  

 

nicky.sl kaže...
Vader kaže...

Ove konstatacije da su na razini ED su debela pretjerivanja

 Istina nisu na razini debelo su ispod ED-a

 

ima i toga  

 

DarthMarkus kaže...
nicky.sl kaže...
Vader kaže...

Ove konstatacije da su na razini ED su debela pretjerivanja

 Istina nisu na razini debelo su ispod ED-a

 Wat ? 

 

Jedan od razloga što sam stavio karticu na procjenu, upravo je zbog ovoga.

 

Ispada da mi koji kupujemo polovno moramo bježat od ADM-a i R1 računa ko vrag od tamjana.

 

 

 

ne trebaš ju davati u bscjenje zbog toga jer taman i da nema garu riječ je o vrlo dobrom modelu kartice, ali da će u slučaju kvara reklamacija ići glatko, neće klik

 

nicky.sl kaže...
DarthMarkus kaže...
nicky.sl kaže...
Vader kaže...

Ove konstatacije da su na razini ED su debela pretjerivanja

 Istina nisu na razini debelo su ispod ED-a

 Wat ? 

 

Jedan od razloga što sam stavio karticu na procjenu, upravo je zbog ovoga.

 

Ispada da mi koji kupujemo polovno moramo bježat od ADM-a i R1 računa ko vrag od tamjana.

 

 

 Ma nije problem u R1 računu već u ADM-u

 

Upravo to, oni su jedini dućan gdje se prave neke peripetije oko vrste računa, oko toga čije je ima na računu (mada ovi drugi ni ne stavljaju ime na račun uopće, to je isto njihova predhistorijska praksa) onda još one njihove šugave naljepnice na kućišta da ih ne smiješ otvarati jer gubiš pravo na besplatnu dijagnostiku u slučaju kvara i tako slične pizdarije samo da nađu način da te odbiju za reklamaciju ili da naplate dijagnostiku iako si im ostavio par somova kuna... Sramota.

 

DonOscar kaže...
Ma gluposti... Ekipa samo pokusava srusit cijenu... Stavi to na njusku za 3600kn i ide bez problema.

 

Ma glupost 

 

DonOscar kaže...
Svaka cast na gesti.

Probleme sa reklamacijama imaju oni sa cici mici spikom kad nalete na bezobraznog djelatnika trgovine, a takvih na svu srecu ima...

 

Čuj ovo cici mici pristup, ono inače moraš staviti "war face" da ostvariš zakonsko pravo na reklamaciju unutar jamstvenog roka kojeg si dobio kupnjom komponente pa hahahahahahahahahahahahaahahahahhaahahahh

nemaju oni bezobraznog djelatnika nego su postali bezobrazna trgovina, imaš milijun i jedan dokaz za to a ti idalje prdi po svom evo ti još jednom klik1  a jednu gofna i za običan račun klik2

 

DonOscar pon 16.9.2019 15:44
ibme74 kaže...

 

 Puno truda sa velikom dozom pretjerivanja za jednu veliku hrpu nicega...

 

Iskustvo se temelji po tjednima na forumu? I onda sam ja smijesam.  Kad smo vec kod toga kod tebe se vidi da ne poznajes osnove cim udes u malo dublju raspravu...

 

Kupovao sam u svim zivim ducanima i do sad sam jedino morao reklamirati maticnu davnih dana u linksu, sreca jbg.

 

Taj "fantomski" prijatelj je zadnje iskustvo sa AMD-om koje mogu potvrditi i za razliku od tebe koji se vodis emocijama i dodajes svoje nebitno vlastito misljenje ja samo kazem onako kako se dogodilo.

 

Ponovit cu jos jednom, svugdje zna biti bezobraznih zaposlenika, i ukoliko se naleti na takvoga ti ne treba vojska i sl vec samo stav da zelis ono na sto imas pravo. Ako nisi u stanju izboriti se za sebe u takvom slucaju povedes roditelja za ruku i sve super. 

 

edit: Pogledao tek sad ovo zadnja dva linka sto si stavio. Za prvi to zakonski tako funkcionira, a u drugom slucaju ako uopce dode do njega im fino objasnis da je u cijeloj prici bitan racun, a ne ime i ukoliko pocnu pametovat zaprijetis im se inspekcijom ili sluzbom za potrosace i rijesis problem u 2 min.

ibme74 pon 16.9.2019 17:24
DonOscar kaže...
ibme74 kaže...

 

 Puno truda sa velikom dozom pretjerivanja za jednu veliku hrpu nicega...

 

Iskustvo se temelji po tjednima na forumu? I onda sam ja smijesam.  Kad smo vec kod toga kod tebe se vidi da ne poznajes osnove cim udes u malo dublju raspravu...

 

Kupovao sam u svim zivim ducanima i do sad sam jedino morao reklamirati maticnu davnih dana u linksu, sreca jbg.

 

Taj "fantomski" prijatelj je zadnje iskustvo sa AMD-om koje mogu potvrditi i za razliku od tebe koji se vodis emocijama i dodajes svoje nebitno vlastito misljenje ja samo kazem onako kako se dogodilo.

 

Ponovit cu jos jednom, svugdje zna biti bezobraznih zaposlenika, i ukoliko se naleti na takvoga ti ne treba vojska i sl vec samo stav da zelis ono na sto imas pravo. Ako nisi u stanju izboriti se za sebe u takvom slucaju povedes roditelja za ruku i sve super. 

 

edit: Pogledao tek sad ovo zadnja dva linka sto si stavio. Za prvi to zakonski tako funkcionira, a u drugom slucaju ako uopce dode do njega im fino objasnis da je u cijeloj prici bitan racun, a ne ime i ukoliko pocnu pametovat zaprijetis im se inspekcijom ili sluzbom za potrosace i rijesis problem u 2 min.

 

Pa i nije bas hrpa truda s obzirom da u ADM temama od 30 stranica je 25 loša iskustva i komentari vezani za iste te savjeti kako se što bolje zaprijetiti trgovini da dobiješ ono što ti zakonom pripada 

 

Nije bit u iskustvu nego u pametovanju, znam ja da si ti stari korisnik i znam točno koji nego želim reći tu si 7 tjedana i sve što radiš je samo neko kontriranje i neka iskustva fantomskih prijatelja bez da si išta potkrijepio, najlakše je izmišljati to može svako 

 

Jelda, ne poznajem osnovu? Kaze mi osoba koja se busala u svoje zananje, trolala po forumu a kad treba nešto kupiti onda se javi meni koji ne znam osonve za savjet šta da kupi 

 

Kad je taj tvoj fantosmki prijatelj imao to iskustvo? 2008? Boge ti odi do tema pa čitaj, šta se praviš blesav i ignoriraš uporno činjenice i linkove, doslovno sam ti nacrtao iz razloga što se uporno praviš blesav i da ti samo stavim link ili kažem ignorirao bi, dobio si album screenova i to je samo unazad 5-10 stranica od 100+ u iskustvima i pogledaj koliko problema ima - dalje na stranu to, pričamo u ovoj temi o R1 računu, eno ti odgovor ADM-a, za R1 račun u slučaju da ti komponentu ne poprave nego dobijašp novu ili povrat love MORA JU RIJEŠITI FIRMA koja ju je i kupila, znači nisi u pravu za sve ovo što si pisao ali bitno i dalje da serendaš i praviš se pametan? Mislim o čemu uopće više pričamo?  

 

Aha, a de mi reci kako će onda osoba koja živi 300km od ZG doći sa stavom da riješi svoju reklamaciju? Jednostavno, neće kupovati u tim šljam dućanima gdje moraš ratovati da ti se riješi reklamacija na koju imaš pravo - EOD.

Hoćeš da ti pošaljem cijelu proceduru kod te reklamacije grafe? Praviš se pametan (opet>) a nemaš pojma, nakon što pošalješ normalno je da čekaš da im to stigne, da prođe naservisu i da ti jave što dalje prođe barem tjedan dana, onda normanlo sačekaš još par dana vidiš da ništa ne javljaju niti šalju kontaktiraš ih, vidiš da razvlače pa onda tek krećeš biti agresivniji, upitaš i službu za zaštitu potrošača za savjet da saznaš kako imaju razumni rok (najčešće 45 dana) da to riješe i sve što ti m,ožeš napraviti je (ništa) da čekaš prvo da taj razumni rok prođe jer će se šupci iz trgovine pozivati na njega i kriviti dobavljača zbog odugovlačenje, hop prošlo skoro 2 mjeseca a ti još nemaš grafu niti im zakonski išta možeš, tek nakon tih 45dana + dane koje si čekao da stigne grafa na servis i da dok dijagnostika i odobrenje prođu onda se možeš ići prijetiti nspekcijom, tužbom i ostalim baba rogama, i onda oni tek reagiraju i onda još sačekaš nekih 3-4-5 radnih dana da se riješi eto ti ti je taj ADM a stav si mozes zabiti tamo gdje sunce ne sija jer im s njim ništa ne možeš, a ti odi do mama i tate neka te pošalju na neki tečaj ili polaganje nekog državnog ispita pa možda naučiš pokoji zakon i kako šta ide, možda nešto i actually naučiš zapravo...

 

za edit : sta tebi vrijedi objasnjavati kad je to njjihovo poslovanje, mos se objasnjavati do prekosutra tebe ce odbiti jer na racunu nije tvoje ime, ti onda zovi mamu i tatu da ti pomognu vidim da se voliš zvati na taj+ adut u takvim situacijama