Nin2606 pet 9.4.2021 20:13

Razumijem. Uglavnom, njemu je jucer pisalo transakcija na cekanju ( nije moguce ponistiti transakciju) , danas mu je pak doslo na mail da je transakcija dovrsena i ispod pise - vrijeme isporuke : Danas.

Tako da ja sam ocekivala uplatu danas... iskreno se nadam da se nece negdje zakomplicirati.

zabbax21 pet 9.4.2021 22:50
Srednji kaže...
Pozdrav, ja sam prozvao dvoje frendova jučer i nisam još dobio nagradu od 125 kn... Kad to sjeda? Kako? Zašto? Hvala

 Moraju uzeti od revoulta karticu i odraditi 3 kartične kupovine, tek se onda dobiva 125kn.

Dodinho pon 12.4.2021 13:40

7.4. sam poslao iznos sa revoluta na svoj žiro račun (već sam radio to nekoliko puta) i još nije leglo.. Jel imao netko sličnih iskustava?

 

Javio sam se supportu ali onaj njihov chat bot je neupotrebljiv.

encoding uto 13.4.2021 13:23

Upravo to ih jos neko vrijeme jebacki odvaja od svih banaka u HR. Da bude jasno, app i funkcionalnosti i naknade su im miljama ispred bilo koje HR banke... Ali barem u banci znas da mozes bilo kad nazvati zivu osobu i ona ce ti rijesiti problem, mozes otici osobno  i sl. Nema ovih suvremenih taktika izbjegavanja kontakta tipa chat botovi i sl.

hrca.hrca sri 5.5.2021 09:09

Lijep pozdrav društvo!

 

Zanima me jel itko od vas dobio obavijest/mail u kojem iz R pitaju da se popuni tax forma rezidencije u kojoj se nalazite. Traže nekakav PIN broj, koliko sam shvatio za Hrvatsku je to OIB?

 

Jeste li popunili, što to točno znači?

 

Hvala!

hrca.hrca sri 5.5.2021 09:24

Ovo je primjer maila koji je stigao:

 

Revolut as a financial institution is required to report information directly to governmental tax authorities about the accounts held by our customers.

We know this can be frustrating, but we're required by law to verify this information. All you need to do is open your Revolut app, go to the home page and tap on the tile asking you to submit your missing tax info.

Why do I need to submit this info?

As mentioned above, according to CRS (Common Reporting Standard), Revolut is required to report information directly to tax authorities concerning financial accounts held by customers who are tax residents in another country.

We are also required to report information about financial accounts held by U.S. taxpayers or by foreign entities (in which U.S. taxpayers hold a substantial ownership interest according to FATCA (Foreign Account Tax Compliance Act) to the United States Department of Treasury and the Internal Revenue Service (“IRS”).

If you're getting this email, it means we're missing either your tax number or information about your tax residency. You're typically considered a tax resident in countries where you pay taxes or you're physically present for at least 6 months of the year.

This verification process shouldn't take more than a few minutes. We really appreciate your cooperation.

 

Mislim da nema veze sa pristupom njihovoj banci, koliko sam ja shvatio, a i nisam pristupao na tu opciju još.
user2206 pet 14.5.2021 12:03
encoding kaže...
user2206 kaže...

Revolut je počeo uzimati naknadu (fee) za prebacivanje novca, i to ne fiksan iznos nego postotak? To je nešto novo, ne sijećam se da su prije uzimali?

"prebacivanje novca" kamo?

 Sa svog tekućeg na Revolut

encoding pet 14.5.2021 12:05
user2206 kaže...
encoding kaže...
user2206 kaže...

Revolut je počeo uzimati naknadu (fee) za prebacivanje novca, i to ne fiksan iznos nego postotak? To je nešto novo, ne sijećam se da su prije uzimali?

"prebacivanje novca" kamo?

 Sa svog tekućeg na Revolut

Ako radis SEPA transfer, koliko znam to uvijek ima naknade. 

 

Nadoplata karticom je bez nadknada

 

Sto se tebi desilo?

user2206 pet 14.5.2021 12:31
encoding kaže...

Ako radis SEPA transfer, koliko znam to uvijek ima naknade. 

 

Nadoplata karticom je bez nadknada

 

Sto se tebi desilo?

 Ne, radim karticom, ispod iznosa koji koji prebacivam mi stoji FEE (naknada), i ona varira o iznosu, što više prebacivam, veći mi je fee.