HAKOM: Za kašnjenje paketa s AliExpresa kriv je –
Vezano uz: HAKOM: Za kašnjenje paketa s AliExpresa kriv je –
Kasne paketi poslani unutar RH, a ne da ne bi kasnili ovi iz Kine.
Prestanite srat i priznajte da ste nesposobni jer ste lijeni i uhljebljeni od strane jebene politicke garniture.
Cast izuzetcima za koje ne znam, al vjerujem da ih ima...
Uzas...
Napisao sam prigovor službenim putem koji je za to predviđen.
"Prigovor je izjavljen od ovlaštene osobe te pravovremen"
"Shodno navedenom Vaš je prigovor osnovan."
"Međutim, člankom 56. stavcima 2. i 3. Zakona o poštanskim uslugama ( NN 144/12, 153/13, 78/15, 110/19 ) propisano je da davatelj poštanskih usluga u unutarnjem prometu ne odgovora za prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke kada su oni posljedica događaja koji se nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili otkloniti odnosno više sile. Obzirom da je do prekoračenja roka za prijenos i uručenje Vaše pošiljke došlo zbog izravnog utjecaja posljedica pandemije izazvane Covidom – 19, te sukladno gore citiranom članku ne ostvarujete pravo na naknadu štete."
Uopće nisam tražio nikakvu naknadu, nego da mi konačno DOSTAVE pošiljku.
Što je pouzdanije za narudžbe, AliExpres ili Amazon?
S Alija na naručujem. Amazon je nekada bio pouzdan. Onda je pod svoj krov primio razne trgovce, uključujući i one kineske. Pa sam se već 3-4 puta u zadnjih 6 mjeseci žalio da mi pošiljke nisu dostavljene (debelo nakon roka) i svaki put sam dobio novac natrag. Tako da za mene Amazon nije pouzdan.
Pure guesswork: ali zamišljam da je pojam "vreća" zbirni - dakle netko svrpi n paketa u NL i pošalje ih u RH, i onda netko u RH potvrdi prijem vreće i to je onda ono što NL prikazuje kao "arrived in destination country" (za sve pakete u vreći). Kasnije se ta vreća otvara i onda se paketi razvrstavaju gdje koji već treba ići unutar RH. Ako je tako, onda nema krivog statusa u Track & Traceu kako je gore navedeno - zar ne?
Možda netko može potvrditi/opovrgnuti kako to zapravo funkcionira?
Upravo tako. Ali, ako pošiljka stoji, kao upravo meni, tjedan dana u tom statusu, onda nije točna tvrdnja pošte da svaku vreću obrade u max 3 dana.
Što je pouzdanije za narudžbe, AliExpres ili Amazon?
Koje je pouzdanije vozilo, Golf dvojka ili Porsche?
Nadam se da je to retoričko pitanje s obzirom da odgovor može biti samo "dvica"
Arrived at destination country ne znači da je stigao u HR. Nekad mi to piše za paket dok je još u Kini, nekad kad dođe u Belgiji a nekad u Nizozemsku.
Očito imaju više transportnih centara i svaki put kad dođe u transportni centar stoji status "arrived at destination country".
Meni je zadnih 10 paketa naručenih od 11-12 mjeseca 2020 sve uredno stiglo, neki čak i za 20 dana.
Po mom iskustvu paketi najviše čekaju u ovim transportnim centrima van HR bilo to Kina, Belgija ili Nizozemska.
Naručio knjigu s Amazona, po trackingu je 21.12.2020 stigla u Hrvatsku, još je nisam dobio. Sutra mi ističe navedeni rok za dostavu, odmah šaljem prigovor i tražim lovu natrag. Neće dugo trajati taj ugovor HP-a i Amazona...
Isto tako, dva paketa s Ebaya koja sam naručio u studenom nisu stigla, dobio povrat. Još jedan paket naručen početkom siječnja nije stigao ali za to još ne mogu tražiti povrat. Uglavnom, 4/4 neisporučena. Bravo HP!! Da ne govorim da mi poklona za dijeta za Božić ne bi još stiglo da nisam zvao doslovce upravu firme s čijeg web shopa sam igračku naručio i tamo urgirao. Da oni nisu reagirali zbilja profesionalno i stisnuli HP ne bi bilo ničega za dijete ispod bora. Užas!
Pošiljka s Amazona koja je trebala stići 2.2.2021. došla već danas (jeftinija dostava). Nije sve tako crno.
postnl
19-01-2021 13:43 The item has arrived in the country of destination CROATIA
16-01-2021 10:44 The item is on transport to the country of destination
15-01-2021 15:32 The item is at the PostNL sorting center
15-01-2021 09:16 Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
14-01-2021 16:00 The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
29-12-2020 09:33 The item is ready for shipment
29-12-2020 08:33 The item is pre-advised to PostNL
Pošta HR
29.12.2020 08:33:00
Inspekcija je, ocito, prilicno vjerodostojna.
Jedino sto bi iz ovog moglo proizaci da Ali prestane dostavljati u RH.
A mi kao narod i potrosaci zbilja svasta gutamo od ovih nasih.
Ahahhahahahah. Klasicni hrvatski odgovor neka institucije rade svoj posao.
kako bi onda odgovorili da obicno pismo u istom gradu nakon sta je zaprimljeno u HP i pecatirano, treba 11 dana da se dostavi.. na udaljenost cca 3-4 km, zracne linije... i to im je isto aliexpress kriv 🤣🤣🤣🤣🤣
U listopadu sam se odlučio poslati iz sprdnje praznu kovertu iz firme na kućnu adresu. "Pismo" je došlo za 2 tjedna. Unutar istog grada, predano u glavnoj pošti.
Golf 2
Što mu dođe : uncontrollable clearence event?
Paket mi stoji danima tako, ide DHL-om i stao je u ZGu. Kupljeno na aliexp, naravno.
Što je pouzdanije za narudžbe, AliExpres ili Amazon?
Koje je pouzdanije vozilo, Golf dvojka ili Porsche?
Kao netko tko je zaobisao Cayenne u sirokom luku, Golf dvojka...
Možda su potpisali fino plaćeni ugovor s Amazonom da maksimalno koče sve pošiljke konkurencije tj. Aliexpressa? A inspekciju odveli na ručak da ne istražuju previše, i da kašnjenje objasne Einsteinovom teorijom dilatacije vremena. Jer je NEMOGUĆE da hp kasni, kao što su utvrdili.
U listopadu sam se odlučio poslati iz sprdnje praznu kovertu iz firme na kućnu adresu. "Pismo" je došlo za 2 tjedna. Unutar istog grada, predano u glavnoj pošti.
Drugi put ako želiš da ti prazna kuverta brže dođe ubaci u nju 50kn.
Očito imaju više transportnih centara i svaki put kad dođe u transportni centar stoji status "arrived at destination country".
Meni je zadnih 10 paketa naručenih od 11-12 mjeseca 2020 sve uredno stiglo, neki čak i za 20 dana.
Po mom iskustvu paketi najviše čekaju u ovim transportnim centrima van HR bilo to Kina, Belgija ili Nizozemska.
Ako se radi o AliExpress standard shippingu, jedinom s kojim AliExpress ima direktno veze, kao što sam već napisao, radi se o dolasku u Nizozemsku:
Kad AliExpress na praćenju paketa na svojim stranicama napiše "Arrived at destination country", ali to zapravo znači da je došlo u Nizozemsku. Kad iz Nizozemske pošalju najavu HP-u, onda AliExpress napiše "Accepted by Last Mile Carrier".
E, sad, da li NL pošta također ima problema s protočnošću, pa paketi koji se još nisu pojavili u NL trackingu, a AliExpress piše da su došli, zapravo još stoje zapakirani i ta pošiljka još nije ni unesena u sustav ili tu AliExpress mulja, ne znam, ali taj dio, po pitanju kritike HP-u, nije ni bitan. Bitno je gdje je vreća kad NL pošta napiše da je pošiljka pristigla u HR, a HP je još nije obradio.
21.10.2020. rođak mi šalje paket s četiri t-majice iz New Jerseya. 02.11.2020. stiže na Poštu carinjenja u Zagrebu. 14.12.2020. dobijam paket u Split. Znači, 42 dana je paket čamio u Pošti.
Aliexpress je kriv.
Ma zapravo ti si kriv, trebao si u Ameriku osobno a ne tu zamarati našu vrijednu Poštu s nekakvim majicama.
Evo mog dogadaja:
Narucena 2 paketa od 3-4 dolara 18.7.2020, i prema trackingu pocetkom 9mj stiglo je u HR i od tada "lezi tamo".
Buyer protection je izlazio, zatrazio sam refund i kulturno su se ispricali i vratili novac. Pitao nasu postu dal znaju di je i normalno kazu da nemaju pojma.
Jucer 27.1.2021 oba paketa dosla.
Sad ko je tu lud? Da aliexpress posalje / kasni par mjeseci ali dostave unatoc refundu, ili nasa posta?
Može mi netko u kratko objasniti taj ugovor HP-a i Amazona? O čemu se tu radi? I da li to nama, običnoj stoki ide na ruku kod kupovanja na Amazonu i kojem (UK, DE, IT, FR...)?
avionski promet je na 10% predkorona letova iz smjera Kine,tako da je to najveći razlog kašnjenja sa svih kineskih šopova
U pravilu da, ali pošiljke koje dođu u NL i zapnu ili tamo ili NL kaže da su u HR, a HP da nisu nemaju veze s tim.
Nego, meni je situacija postala još luđa - imam 9 paketa za koje NL kaže da su u HR, a HP kaže da nisu još došli, a u isto vrijeme mi se jutros u HP sortirnici pojavio paket koji je jučer skeniran u NL sortirnici.
Previše se u HPu nakotilo onih koji misle...
Što je pouzdanije za narudžbe, AliExpres ili Amazon?
Koje je pouzdanije vozilo, Golf dvojka ili Porsche?
Diskutabilno
Ne vjerujem tom HAKOM inspektoru, jer je napisao kako mu je rečeno i vjerojatno su imali najavu sedam dana prije, kao što je to u nas slučaj, sa većinom inspekcija. Moje iskustvo je, da prije stigne obična pošta, nego "Paket24", a koji se masno plati (450 gr. 55kn), a dođe peti dan. Hrvatska pošta je kao lutrija, neki paket stigne prije vremena, a neki debelo kasni i moj zaključak je, da netko to čini namjerno ili zato što nije dovoljno plaćen ili iz nekog drugog razloga.
Ne znam radi li se o političkoj pozadini ili jednostavnoj nesposobnosti, ali većina spornih paketa dolazi preko AliExpress standard shippinga.
Iako nazivno to AliExpress usluga, ona funkcionira preko nizozemske pošte, a samim time AliExpress nije taj koji daje track and trace podatke, već nizozemska pošta. Nizozemska pošta je ta koja tvrdi da je vreća dostavljena u Hrvatsku, dok HP tvrdi da nije. S obzirom da je nizozemska pošta pravni subjekt unutar EU, samim time spada i pod nadležnost europskog centra za potrošače.
Za pakete koji su poslani nekom drugom metodom, problem s AliExpressom ima veze još manje.
Moje iskuatvo je da posiljke i to bas sve koje su kasnile chuche u Amsterdamu, tako da ne vjerujem nikome tko veli da je za kasnjenje odgovoran AliExpress.
Buduci da HAKOM tvrdi bas to, bilo bi prigodno zbog transparentnosti da se osim "rezultata" istrage, podastru i podaci na temelju kojih su izveli zakljucke.
U pravilu da, ali pošiljke koje dođu u NL i zapnu ili tamo ili NL kaže da su u HR, a HP da nisu nemaju veze s tim.
Nego, meni je situacija postala još luđa - imam 9 paketa za koje NL kaže da su u HR, a HP kaže da nisu još došli, a u isto vrijeme mi se jutros u HP sortirnici pojavio paket koji je jučer skeniran u NL sortirnici.
Ja sam u ovom slucaju sklon vjerovati HP-u, zbog toga sto je problem s NL bio prisutan i prije, ali ne u toj mjeri.
U krajnjoj liniji, nismo mi iz HR jedini u Eu koji narucujemo pakete iz Kine, pa bi mogli podjeliti iskustva sa susjedima?
Zasto ne mogu pronaci nista o ECIP-u, osim podataka o firmi na Fininfo, dok je Halo, inspektore - Facebook stranica?!?
Dakle, za one pošiljke za koje AliExpress tvrdi da su došle u zemlju destinacije, ali u NL još nisu obrađene su krivi nizozemci jer je tamo zapelo i AliExpress koji krivo prikazuje status. Međutim, ima dosta paketa koji su došli u HR prema praćenju NL pošte, a HP ih još nije skenirao.
Pure guesswork: ali zamišljam da je pojam "vreća" zbirni - dakle netko svrpi n paketa u NL i pošalje ih u RH, i onda netko u RH potvrdi prijem vreće i to je onda ono što NL prikazuje kao "arrived in destination country" (za sve pakete u vreći). Kasnije se ta vreća otvara i onda se paketi razvrstavaju gdje koji već treba ići unutar RH. Ako je tako, onda nema krivog statusa u Track & Traceu kako je gore navedeno - zar ne?
Možda netko može potvrditi/opovrgnuti kako to zapravo funkcionira?