CroDexter uto 26.1.2021 16:53

Jednu si stvar zaboravio. Kad dođe Apple car odjednom će svi auto proizvođači postati inovativni. Auto industrija tapka u mjestu do pojave Muska i Appla. A ako netko muze novce onda je to auto industrija koja naplaćuje i rezervni kotač i nudi minimum minimuma.

ATJLučko uto 26.1.2021 17:47

Nevezano striktno za , kao niti za BENTLEY ili Rols Royce, pa i ostale brendova koji rade topclass limouzine, ali me ipak živo zanima tko će prvi ponuditi takav tutač na svijetu ?!?! 

Ako bi stavio svojih 100.00€ na okladu, volio bih BENTLEY, ali nekako sumnjam/predmnijevam RR! 

Posmatrač uto 26.1.2021 18:37
CroDexter kaže...
Jednu si stvar zaboravio. Kad dođe Apple car odjednom će svi auto proizvođači postati inovativni. Auto industrija tapka u mjestu do pojave Muska i Appla. A ako netko muze novce onda je to auto industrija koja naplaćuje i rezervni kotač i nudi minimum minimuma.

 A ako netko muze novce onda je to APPLE koji naplaćuje i "rezervni kotač" i adaptere za sve zivo i nudi minimum minimuma.

Kako ti ova recenica zvuci? Apple car ce biti za mase sa minimalnom marzom? Ti vjerujes u to? 

southy sri 27.1.2021 11:30
Posmatrač kaže...

A ako netko muze novce onda je to APPLE koji naplaćuje i "rezervni kotač" i adaptere za sve zivo i nudi minimum minimuma.

Kako ti ova recenica zvuci? Apple car ce biti za mase sa minimalnom marzom? Ti vjerujes u to? 

Svatko "muze" koliko može, to što te Xiaomi ili neki drugi proizvođač trenutno ne "muze" toliko nije zato što je on toliko dobar i human nego jer mu ne može to proći i ne znači da ne radi na tome da ubuduće "dobiva više mlijeka" od tebe.

 

Da će će Apple car biti za mase sve ovisi o tome što se podrazumijeva masom. Da li je Tesla auto za mase? U Americi možda da, kod nas i u npr. Indiji ne. Apple ako izbaci "svoj auto" (što god da to znači) sigurno će ciljati mnogo veći krug publike i ne vjerujem da će ga izdati da ide u serijama kao RR ili Bentley (sorry ATJ), nekako sam imao dojam da bi se najbolje "sljubio" s BMW-om, no sve više se priča o KIA što mi je pomalo teško razumljivo u kojem smjeru će ići. Kao što je valjda svima jasno, Apple neće raditi proizvodnju kompletnog automobila kao klasična autoindustrija i sigurno će dijelove u kojima nije iskusan prepustiti partneru i orijentirati se na svoj dio priče te kompletan "doživljaj" toga automobila. Shodno tome, ni zarada na tom projektu se neće dijeliti na isti način te predviđam da će Appleov udio u zaradi biti mnogo viši, a KIA će dobivati vjerojatno isto kao i do sada (naravno, ako se radi o tom partnerstvu).

Razlog za ovaj potez kod Applea (iako sam osobno još uvijek iznenađen da se kreću petljat u tu industriju) je potencijal koji su nanjušili na osnovu uspjeha Tesle, no osobno ne znam koja je konkretno ciljana skupina kupaca. Kao IT koristim Apple proizvode već godinama radi načina na koji su povezani u eko-sustav i jer mi omogućavaju drugačiji fokus u odnosu na PC i Android, no nisam siguran kako bi mi se auto uklopio u taj eko-sustav jer od njega tražim ponešto drugačije osobine u odnosu na npr. KIA koja je izgledni partner. KIA kao automobil je vrlo solidan i pouzdan, no u vožnji mi je izrazito "dosadan" što se tiče voznih svojstava kad ga usporedim s npr. BMW-om ili nekim sličnim autom. Na EU tržištu jedini zanimljiv model je Stinger (bar prema opisanom), no ako bih kupovao u tom cjenovnom rangu definitivno ne bih uzeo KIA. Možda sam kod izbora karakteristika vozila u manjini, no definitivno ne me te "điđe" ne privlače i mnogo mi je bitnije kako se auto ponaša u vožnji. Kad sam vozio Peugeot 3008 sve one animacije i efekti popeli su mi se na vrh glave i definitivno u vožnji ne tražim multimedijski centar, nego pouzdan i upravljiv auto.

Posmatrač sri 27.1.2021 12:24

Naravno da svi muzu i to nije sporno. Svi to rade. Doduse Apple je u tome daleko najuspjesiniji i kapa dolje za to....

Svake godine ide ista prica... Potpuno drugaciji iphone nakrcan novostima i na kraju meh.... Koliko se vec godina prica o apple autu? i svake godine nista.... Mora se nesto pricati....

 

 

Dok ne vidim ne vjerujem.... Apple nema apsolutno nista sa autoindustrijom i to nije nesto sto mozes naruciti od kineza. Pogotovo elektricna auta. sta je sa baterijama , punjacima i sl....

 

Vrlo sam skeptican sto se toga tice......

CroDexter sri 27.1.2021 13:44
Posmatrač kaže...
CroDexter kaže...
Jednu si stvar zaboravio. Kad dođe Apple car odjednom će svi auto proizvođači postati inovativni. Auto industrija tapka u mjestu do pojave Muska i Appla. A ako netko muze novce onda je to auto industrija koja naplaćuje i rezervni kotač i nudi minimum minimuma.

 A ako netko muze novce onda je to APPLE koji naplaćuje i "rezervni kotač" i adaptere za sve zivo i nudi minimum minimuma.

Kako ti ova recenica zvuci? Apple car ce biti za mase sa minimalnom marzom? Ti vjerujes u to? 

Nisi ti ništa shvatio što sam napisao.
Dok Apple nije napravio iPhone smartphoni nisu ni postojali u današnjem obliku niti su se počeli razvijati današnjom brziom kako treba.

I sad ti pričaš u razlici iPhona 11 i 12. Strašno.

Slično kao i Tesla. Tek je Tesla pokrenula razvoj e-automobila, baterija, autonomije.

 

Ali ti se uhvatio klasičnog pametovanja kako Apple muze. Muze svaka firma. Muze te i Gillette i Nestle i Sony i Samsung.

BlueMax sri 27.1.2021 14:45
CroDexter kaže...
Jednu si stvar zaboravio. Kad dođe Apple car odjednom će svi auto proizvođači postati inovativni. Auto industrija tapka u mjestu do pojave Muska i Appla. A ako netko muze novce onda je to auto industrija koja naplaćuje i rezervni kotač i nudi minimum minimuma.

 Daj ne lupaj. Naplaćuju rezervni kotač?

Govoriš o firmi koja 256GB storagea naplaćuje 2500kn?

Apple na svom najnprofitabilnijem proizvodu zarađuje 40%.

Kod skupljih uređaja to ide i do 70%. U prijevodu, na jednom iPhone 12 Pro Apple zarađuje oko 600$ što je, vjerovao ili ne, više nego što VW zaradi na osnovnom Golfu.

 

ZovemseZoranidolazimizRijeke sri 27.1.2021 14:56
BlueMax kaže...
CroDexter kaže...
Jednu si stvar zaboravio. Kad dođe Apple car odjednom će svi auto proizvođači postati inovativni. Auto industrija tapka u mjestu do pojave Muska i Appla. A ako netko muze novce onda je to auto industrija koja naplaćuje i rezervni kotač i nudi minimum minimuma.

 Daj ne lupaj. Naplaćuju rezervni kotač?

Govoriš o firmi koja 256GB storagea naplaćuje 2500kn?

Apple na svom najnprofitabilnijem proizvodu zarađuje 40%.

Kod skupljih uređaja to ide i do 70%. U prijevodu, na jednom iPhone 12 Pro Apple zarađuje oko 600$što je, vjerovao ili ne, više nego što VW zaradi na osnovnom Golfu.

 

 

Zarada nije isto što i profit. Postoje brojni troškovi firme koji ne ulaze u troškove izrade uređaja. Research/Development/Marketing isl. stvari koštaju desetke milijarda dolara unaprijed, prije nego se i jedan komad uređaja proda.

Just for the info, nije da Apple gubi novce, ali da je toliki čisti profit, niti blizu.

Informatičar starog kova sri 27.1.2021 15:07

kad god je riječ o appleu, cijeni njihovih proizvoda i o onome šta nude korisnicima i za koje pare meni na pamet padne sljedeća usporedba: cat 797b, megakamion nosivosti skoro 400 tona u kiperu, e pa takvih 50 komada caterpillara kipera punih novčanica od 100$ - toliko apple ima love. 

to je lova koja im leži na računu nakon šta su podilili plaće, platili struju i članarinu gospodarskoj komori - lova koju su im mudri korisnici dali sretni šta imaju proizvod tvrtke koja je patentirala kvadrataste ikone sa zaobljenim kutevima. 

 

Dino_Velvet sri 27.1.2021 15:18
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...
BlueMax kaže...

 Daj ne lupaj. Naplaćuju rezervni kotač?

Govoriš o firmi koja 256GB storagea naplaćuje 2500kn?

Apple na svom najnprofitabilnijem proizvodu zarađuje 40%.

Kod skupljih uređaja to ide i do 70%. U prijevodu, na jednom iPhone 12 Pro Apple zarađuje oko 600$što je, vjerovao ili ne, više nego što VW zaradi na osnovnom Golfu.

  

Zarada nije isto što i profit. Postoje brojni troškovi firme koji ne ulaze u troškove izrade uređaja. Research/Development/Marketing isl. stvari koštaju desetke milijarda dolara unaprijed, prije nego se i jedan komad uređaja proda.

Just for the info, nije da Apple gubi novce, ali da je toliki čisti profit, niti blizu.

Zarada je isto sto i profit, ali prihod nije isto sto i zarada/profit, a ti pricas o prihodu.

Apple ima marginu 40%, tako da brojke od Blue-a nisu daleko.

BlueMax sri 27.1.2021 15:59
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

 

 

Zarada nije isto što i profit. Postoje brojni troškovi firme koji ne ulaze u troškove izrade uređaja. Research/Development/Marketing isl. stvari koštaju desetke milijarda dolara unaprijed, prije nego se i jedan komad uređaja proda.

Just for the info, nije da Apple gubi novce, ali da je toliki čisti profit, niti blizu.

 A proizvođači automobila nemaju R&D, marketing, troškove jamstvenih servisa, troškove izgubljenih sudskih parnica (VW )....

ZovemseZoranidolazimizRijeke sri 27.1.2021 16:39
Dino_Velvet kaže...

Zarada je isto sto i profit, ali prihod nije isto sto i zarada/profit, a ti pricas o prihodu.

Apple ima marginu 40%, tako da brojke od Blue-a nisu daleko.

 

eh, samo razlika je 40% 

 

https://www.zdnet.com/article/iphone-xs-max-how-much-profit-does-apple-really-make-on-each-one-sold/

 

 

međutim u to nisu uključene plaće radnika, milijunski menađerski ugovori, porezi ... računi za struju i vodu, i tak, da je zarada naravno da jest ali ne vjerujem da je tolika. Povrh svega da je to tako onda bi HTC štancao nove uređaje svakih 6 mjeseci a ne štanca ih godinama, jer jedino što ima jesu stotine milijuna eura gubitaka. A i LG po novim vijestima se želi povući jer samo gube na smartphoneima. Ima tu puno faktora koje mi laici ne znamo.

 

ATJLučko sri 27.1.2021 16:56
BlueMax kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

 

 

Zarada nije isto što i profit. Postoje brojni troškovi firme koji ne ulaze u troškove izrade uređaja. Research/Development/Marketing isl. stvari koštaju desetke milijarda dolara unaprijed, prije nego se i jedan komad uređaja proda.

Just for the info, nije da Apple gubi novce, ali da je toliki čisti profit, niti blizu.

 A proizvođači automobila nemaju R&D, marketing, troškove jamstvenih servisa, troškove izgubljenih sudskih parnica (VW )....

WV svakako, kada "te" se uhvati sa rukama i u pekmezu i cijelog tebe u špajzi 

Pa evo i Mercedes će imati problema sa S klasom, kratka im spona, kaže da se to "nije moglo" primjetiti ranije ?! 

A kao odvoze milijune kilometara u svim jebenim uvjetima, mo'š misliti znanja 

 

Budemo onda vidjeli što će pak SONY učiniti sa svojim autom, koji defacto već postoji, samo je meni malo meh meh?! 

BlueMax sri 27.1.2021 17:01
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

 

eh, samo razlika je 40% 

 

https://www.zdnet.com/article/iphone-xs-max-how-much-profit-does-apple-really-make-on-each-one-sold/

 

 

međutim u to nisu uključene plaće radnika, milijunski menađerski ugovori, porezi ... računi za struju i vodu, i tak, da je zarada naravno da jest ali ne vjerujem da je tolika. Povrh svega da je to tako onda bi HTC štancao nove uređaje svakih 6 mjeseci a ne štanca ih godinama, jer jedino što ima jesu stotine milijuna eura gubitaka. A i LG po novim vijestima se želi povući jer samo gube na smartphoneima. Ima tu puno faktora koje mi laici ne znamo.

 

 Ako jedna firma ostvaruje profit na proizvodu to ne znači da druga firma na toj vrsti proizvoda zarađuje. HTC je gubio novac po prodanom mobitelu, većina proizvođača je na nuli ili zarađuju neku mizeriju, Samsung zarađuje nešto, a Apple zarađuje dobro.

Apple jedini ne plaća licencu na OS (osim nekih patenata ali to je zanemariv iznos po mobitelu), ima vlastiti dizajn SoC-a, prodaje samo skupe uređaje...j jednostavno najbolje pliva u toj bari.

Ja sam se isključivo referirao na tvrdnju kako "pohlepna autoindustrija naplaćuje i pomoćni kotač". Ne naplaćuje ona pomoćni kotač nego naplaćuje proizvod a pomoćni kotač je dio tog proizvoda. Hvaliti Apple (a i ostale koji su krenuli u tom smijeru) koji je prestao uz mobitel isporučivati punjač je jednostavno glupo. I njihov auto će imati pomoćni kotač. Koliko će on koštati? Hebeni USB to Lightning kabel naplaćuju 35$.

Točnije, 1m USB-C to Lightning košta 20$ a 2m USB-C to Lightning košta 35$ tako da metar najobičnijeg kabela izuzetno loše kvalitete naplaćuju 15$.

 

Znaš li kolika je ukupna dužina svih kabela u prosječnom modernom automobilu? Ajde Googlaj pa se šokiraj ko ja sad :)

 

 

Posmatrač sri 27.1.2021 22:26
Posmatrač kaže...

Naravno da svi muzu i to nije sporno. Svi to rade. Doduse Apple je u tome daleko najuspjesiniji i kapa dolje za to....

Svake godine ide ista prica... Potpuno drugaciji iphone nakrcan novostima i na kraju meh.... Koliko se vec godina prica o apple autu? i svake godine nista.... Mora se nesto pricati....

 

 

Dok ne vidim ne vjerujem.... Apple nema apsolutno nista sa autoindustrijom i to nije nesto sto mozes naruciti od kineza. Pogotovo elektricna auta. sta je sa baterijama , punjacima i sl....

 

Vrlo sam skeptican sto se toga tice......

 

CroDexter kaže...
....

Nisi ti ništa shvatio što sam napisao.
Dok Apple nije napravio iPhone smartphoni nisu ni postojali u današnjem obliku niti su se počeli razvijati današnjom brziom kako treba.

I sad ti pričaš u razlici iPhona 11 i 12. Strašno.

Slično kao i Tesla. Tek je Tesla pokrenula razvoj e-automobila, baterija, autonomije.

 

Ali ti se uhvatio klasičnog pametovanja kako Apple muze. Muze svaka firma. Muze te i Gillette i Nestle i Sony i Samsung.

 Ja nisam shvatio? Bukvalno post iznad tvog sam to isto napisao al kao klasicni appleboy cim procitas nesto na racun applea dizes se na zadnje noge u odbranu svetinje.....

De odrasti.....

 

Napravio je iphine i sad je sveta krava... 

Mobitel mzes i ti napraviti. Odes u kinu narucis par stotina hiljada koamda i za 26 dana (negdje procitah da im toliko treba) vec silaze sa proizvodne trake... Napraviti automobil je ipak malkice komplikovanije... Samo malkice.....

CroDexter čet 28.1.2021 02:10
Posmatrač kaže...

 Ja nisam shvatio? Bukvalno post iznad tvog sam to isto napisao al kao klasicni appleboy cim procitas nesto na racun applea dizes se na zadnje noge u odbranu svetinje.....

De odrasti.....

 

Napravio je iphine i sad je sveta krava... 

Mobitel mzes i ti napraviti. Odes u kinu narucis par stotina hiljada koamda i za 26 dana (negdje procitah da im toliko treba) vec silaze sa proizvodne trake... Napraviti automobil je ipak malkice komplikovanije... Samo malkice.....

 

Evo bit žu maksimalno pristojan i nenapadački.

Pričaš o tome da je u 2021 moguće naručiti milijun mobitela bilo gdje. Pričamo o 2009 godini kada je vladala Nokia s mobitelima s tipkicama. Ok bilo je i nekih "touch" ekrana.

Čak i činjenica da će Apple unajmiti proizvođače automobila ne znači ništa.

Dok Apple nije "izmislio"mobitel stvari su stajale. Dok nisu napravili kako treba tablet, tableti su bili futuristika. Dok nisu napravili smartwatch nije ih bilo.

Čak i kad ih ne izmisle izbace ih u pravom trentuku i obliku.

Nisam ja nikakav fan boy. Appla. Samo malo više i bolje promatram od tebe.

Imam Apple tablet jer je bio prvi koji je radio bez problema, a drugi sam kupio 2013-te i dan danas radi bez problema što je fenomenalno.

Koristio Nexus 5X, staroj uzeo Pixel 2, koristio Huawei.... Boli me za Apple. Želim da industrija i tehnologija idu naprijed, a koliko vidim Apple to gura.

I vidim Apple pokreće trendove. Tko je izmislio prodaju glazbu po pjesmi i razmrdao glazbenu indsutriju pa danas fino imamo streamove. I sve ono što sam gore napisao.

Meni je u interesu da ne moram platiti naprednu tehnologiju u automobilima neke baznoslovne novce. Gledam cijene automobila i što nude. Za neku suvremeniju tehnologiju trebaš kupovati jako skupe modele/verzije.

S jedne strane Musk priča o autonomnim vozilima, a za obično prepoznavanje prepreke/pješaka da se smanje sudari treba platiti ne znam koliko i još ni ne radi.

https://www.index.hr/auto/clanak/video-ovako-izgleda-kada-sustav-za-prepoznavanje-pjesaka-zakaze/2121435.aspx

I kao što sam ranije napisao, sada su svi odjednom u zadnjih 5 godina krenuli u električne autombile. Da nema Tesle još bi oni lagano 30 godina eksperimentirali s tim.

A zaboli me za njihovo ulaganje u razvoj motora s unutarnjim izgaranjem, proizvodene pogodne i slično.

I kao što piše na ovoj slici, usporedba je glupa ali čovjek se malo zamisli kad usporedi razvoj automobila i računala na puno jednostavnijoj usporedbi od ove na slici

 

Posmatrač čet 28.1.2021 07:52
CroDexter kaže...
....

Evo bit žu maksimalno pristojan i nenapadački.

Pričaš o tome da je u 2021 moguće naručiti milijun mobitela bilo gdje. Pričamo o 2009 godini kada je vladala Nokia s mobitelima s tipkicama. Ok bilo je i nekih "touch" ekrana.

Čak i činjenica da će Apple unajmiti proizvođače automobila ne znači ništa.

Dok Apple nije "izmislio"mobitel stvari su stajale. Dok nisu napravili kako treba tablet, tableti su bili futuristika. Dok nisu napravili smartwatch nije ih bilo.

Čak i kad ih ne izmisle izbace ih u pravom trentuku i obliku.

Nisam ja nikakav fan boy. Appla. Samo malo više i bolje promatram od tebe.

Imam Apple tablet jer je bio prvi koji je radio bez problema, a drugi sam kupio 2013-te i dan danas radi bez problema što je fenomenalno.

Koristio Nexus 5X, staroj uzeo Pixel 2, koristio Huawei.... Boli me za Apple. Želim da industrija i tehnologija idu naprijed, a koliko vidim Apple to gura.

I vidim Apple pokreće trendove. Tko je izmislio prodaju glazbu po pjesmi i razmrdao glazbenu indsutriju pa danas fino imamo streamove. I sve ono što sam gore napisao.

Meni je u interesu da ne moram platiti naprednu tehnologiju u automobilima neke baznoslovne novce. Gledam cijene automobila i što nude. Za neku suvremeniju tehnologiju trebaš kupovati jako skupe modele/verzije.

S jedne strane Musk priča o autonomnim vozilima, a za obično prepoznavanje prepreke/pješaka da se smanje sudari treba platiti ne znam koliko i još ni ne radi.

https://www.index.hr/auto/clanak/video-ovako-izgleda-kada-sustav-za-prepoznavanje-pjesaka-zakaze/2121435.aspx

I kao što sam ranije napisao, sada su svi odjednom u zadnjih 5 godina krenuli u električne autombile. Da nema Tesle još bi oni lagano 30 godina eksperimentirali s tim.

A zaboli me za njihovo ulaganje u razvoj motora s unutarnjim izgaranjem, proizvodene pogodne i slično.

I kao što piše na ovoj slici, usporedba je glupa ali čovjek se malo zamisli kad usporedi razvoj automobila i računala na puno jednostavnijoj usporedbi od ove na slici

 

 I kakve veze ima sta je Apple napravio 2009 sa mobitelom sa proizvodnjom automobila 2021 godine? 

southy čet 28.1.2021 08:50
CroDexter kaže...
.. vidim Apple pokreće trendove. Tko je izmislio prodaju glazbu po pjesmi i razmrdao glazbenu indsutriju pa danas fino imamo streamove. I sve ono što sam ....

 

Napster

 

Šala, slažem se sa napisanim, ali uzalud ti pokušavati krstiti neke koji misle da je njihov uzak subjektivan pogled na svijet uvijek ispravan. Uvijek je lakše kenjuckati po svemu i misliti da si u pravu nego sagledati stvari u cjelini.

ATJLučko čet 28.1.2021 09:25
Posmatrač kaže...
CroDexter kaže...
....

Evo bit žu maksimalno pristojan i nenapadački.

Pričaš o tome da je u 2021 moguće naručiti milijun mobitela bilo gdje. Pričamo o 2009 godini kada je vladala Nokia s mobitelima s tipkicama. Ok bilo je i nekih "touch" ekrana.

Čak i činjenica da će Apple unajmiti proizvođače automobila ne znači ništa.

Dok Apple nije "izmislio"mobitel stvari su stajale. Dok nisu napravili kako treba tablet, tableti su bili futuristika. Dok nisu napravili smartwatch nije ih bilo.

Čak i kad ih ne izmisle izbace ih u pravom trentuku i obliku.

Nisam ja nikakav fan boy. Appla. Samo malo više i bolje promatram od tebe.

Imam Apple tablet jer je bio prvi koji je radio bez problema, a drugi sam kupio 2013-te i dan danas radi bez problema što je fenomenalno.

Koristio Nexus 5X, staroj uzeo Pixel 2, koristio Huawei.... Boli me za Apple. Želim da industrija i tehnologija idu naprijed, a koliko vidim Apple to gura.

I vidim Apple pokreće trendove. Tko je izmislio prodaju glazbu po pjesmi i razmrdao glazbenu indsutriju pa danas fino imamo streamove. I sve ono što sam gore napisao.

Meni je u interesu da ne moram platiti naprednu tehnologiju u automobilima neke baznoslovne novce. Gledam cijene automobila i što nude. Za neku suvremeniju tehnologiju trebaš kupovati jako skupe modele/verzije.

S jedne strane Musk priča o autonomnim vozilima, a za obično prepoznavanje prepreke/pješaka da se smanje sudari treba platiti ne znam koliko i još ni ne radi.

https://www.index.hr/auto/clanak/video-ovako-izgleda-kada-sustav-za-prepoznavanje-pjesaka-zakaze/2121435.aspx

I kao što sam ranije napisao, sada su svi odjednom u zadnjih 5 godina krenuli u električne autombile. Da nema Tesle još bi oni lagano 30 godina eksperimentirali s tim.

A zaboli me za njihovo ulaganje u razvoj motora s unutarnjim izgaranjem, proizvodene pogodne i slično.

I kao što piše na ovoj slici, usporedba je glupa ali čovjek se malo zamisli kad usporedi razvoj automobila i računala na puno jednostavnijoj usporedbi od ove na slici

 

 I kakve veze ima sta je Apple napravio 2009 sa mobitelom sa proizvodnjom automobila 2021 godine? 

Ima VEEEEEEEELIKEEEEEEEEEE kolega !!!!!!! 

Ima utoliko jer to nije učinio SAMSUNG, nije učinila NOKIA, ERICSSON, DUNCALL, ..., SAMSUNG, Ah da, oni su ukrali ideje iPhone gadgeta! 

 

U redu je kazati da vi ne volite, mrzite, ne možete ili ne želite uzeti  gadget, vaši novci, vaš stil života, ali osporavati inovativnost, makar ona bila najveća u doba Steve Jobsa, osporavati stvaranje trendova, je u najmanju ruku diletantizam, najobičniji. 

 

Ako je  stvorio svijet smartphone gadgeta, što im se mora priznati, SAMSUNG je stvorio podsvijet znan kao phablet seriju kroz "Note" modele, pa ugasio nauštrb, nemam pojma čega, ali im se mora priznati inovativnost. 

Da ne duljim, treba imati muda pa izletiti sa novim projektom u današnjem svijetu u današnje vrijeme, i učiniti stvar uspješnom, ali s druge strane, treba biti fer pa tim drugima odati zasluženo priznanje na istom. 

Baš me zanima da je recimo HTC poslušao kritike korisnika, dali bi završio ovako neslavno, obzirom tko ga je i kako vodio ništa nije previše ćudno, kako biste reagirali?! 

Dok su Guuglovi Pixeli bili kompaktni i jeftilen, bili su puni hvale, dok je One+ koštao 100.00€, tu negdje, bilo je YEEEEEEEAAAAAAAAAH, imamo flagship killer gadgete, ali ne danas! 

 

Uvijek nastojim pomno i pročitati i shvatiti što tko želi kazati u svojem komentaru, pa i vašem. 

Ono što sam zaključio o vašem komentaru, je da nemate blagog pojma o bussines poslovanju niti najmanje! 

 

Dotaknut ću se jednog drugog segmenta, malo da proširimo rakurs promatranja. 

SONY je jučer predstavio najnoviji mirrorless flagship gadget, kameru a1, koji objedinjava rezoluciju a7RIV, senzor a7SIII i brzinu a9II, za cijenu tijela od oko 6.500.00$! 

Nekoliko pretpostavki; 

- koji je najbolji foto aparat, kamera, bio 2009/10 godine, odnosno kolike su razlike u specifikacijama?! 

- jeli takva kamera uopće ikome potrebna, obzirom FUJI ima 100mp kameru, a HASSELBLAD košta koliko i Sv. Petra kajgana, a ljudi kupuju, da ne spominjem neke objektive od 8.000.00$, 12.000.00$ i više?! 

ATJLučko čet 28.1.2021 10:14

Kod pojma "stvaranja novog/nove divizije", neovisno o , dok nas god ima događati će se i ovakve situacije 

LINK; https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=2249866

 

Obzirom se radi o projektu jedne od najvrijednijih kompanija na svijetu, koja grca u viškovima, nije naodmet primjetiti da kolikogod ulagali u neke tehnologije, još smo uvijek zera, mani od makova zrna! 
Koliko ima istine u cijeloj priči, je nisam mjerodavan da išta negiram, umanjujem, ali uz ovakve "predmete", pitanje se postavlja, koliko uopće znamo i poznajemo susjedstvo samo malo dalje od nas?! 

BlueMax čet 28.1.2021 10:34
southy kaže...
CroDexter kaže...
.. vidim Apple pokreće trendove. Tko je izmislio prodaju glazbu po pjesmi i razmrdao glazbenu indsutriju pa danas fino imamo streamove. I sve ono što sam ....

 

Napster

 

Šala, slažem se sa napisanim, ali uzalud ti pokušavati krstiti neke koji misle da je njihov uzak subjektivan pogled na svijet uvijek ispravan. Uvijek je lakše kenjuckati po svemu i misliti da si u pravu nego sagledati stvari u cjelini.

 Izmislio i Apple ne idu u istu rečenicu. Prodaju mp3 glazbe po pjesmama započeli su izdavači. Prvo Sony pa onda ostali. Problem je bio što su prodavali samo vlastita izdanja. Prvi koji je napravio store na kakve smo danas navikli je Amazon.

Napster je bio prvi streaming servis i ne vidim što je tu smiješno. Apple možda i je napravio najbolji music store u svoje vrijeme ali što se tiče streaminga nije ni približno prvi a i dan danas debelo zaostaje za konkurencijom. U biti od svih što sam isprobao Apple Music je uvjerljivo najgori servis.

Apple ima tu vrlinu da se kad se nečega uhvati onda se toga ozbiljno uhvati i napravi dobar, tržištu zanimljiv proizvod. Dok većina drugih eksperimentira s novim tehnologijama ili uslugama Apple uzima ideje za koje smatra da će biti tržišno uspješne i uspješno ih dovodi u tu fazu.

Ali da su oni nešto izmislili, ako pričamo o uređajima, tehnologijama ili uslugama, koliko se god trudio ne mogu se sjetiti ničega. U softwareu imaju nekih izuma.

Feudalac čet 28.1.2021 23:28

BlueMax:

Whoooah brother. Not so fast.

Mnogo si toga pomiješao. Ako počneš s Napsterom, onda govorimo o čistoj piratiji, oni su zatvoreni zbog podnesenih tužbi od strane vlasnika Labela kao što je khm Sony. Upravo Sony je uporno odbijao ugraditi podršku za repeodukciju mp3 u svoje uređaje dok to već nije postalo smiješno. Toliko da su ugrađivali viruse u glazbene CD-e. Da bi još prodavao nešto u mp3 i bio prvi? SONY?

Jesu, nudili su muziku u digotalnom (vlastitom) formatu preko interneta od 2002, ali vrlo malo toga i to u formi albuma. Preko one stvari, reklo bi se.

iTunes Store je aktualan od 2003. i bio je prva trgovina koja je nudila pjesmu po pjesmu. Period. Ne računam neovisne glazbenike koji su prodavali svoje radove. Amazon mp3 je došao tek 2007., a prvi legalni streaming je napravio Spotiffy na platformi uTorrenta i od strane istih ljudi.

Ove izjave da Apple nije ništa sam izmislio neću uopće komentirati, to je ispod razine trolanja.