dinos3 uto 12.10.2021 19:41

E to je i mene zezalo, sta god da pitam na wapp i fb u vezi aktivacije te promocije taj robotko da neki automatski odogovor. Onda sam napisao: "Molim vas, možete li me spojiti s agentom?" i onda me tek spojio s čovjekom 

jaZey sri 13.10.2021 09:55
fromcelltohell kaže...

Ja sam jučer pokušao ostvariti prelazak na Bonbon pretplatu.

Razgovarao sa njihovom djelatnicom, žena je bila iznimno ljubazna i susretljiva.

Međutim, kad je išla odraditi provjeru po OIB-u, ispostavilo se da sam nepouzdan klijent.

Jer je T-Com ostavio u registru tu jednu situaciju koju sam nekad davno imao s njima,

i bez obzira što  je davnih dana riješen taj spor sa T-Comom,

nisu to obrisali iz registra i jednostavno system ne želi surađivati sa mnom kao korisnikom.

Nepouzdanim.

Iako su mi odrapili takvu cifru koju sam uredno platio, a nije ni bila pogreška na meni.

 

Ono, ja nepouzdan a oni krali od korisnika.

No, eto...bilo pa prošlo.

Ne znam ni zašto sam ovo pisao, no možda nekome bude od pomoći ako je možda imao

takvu sličnu situaciju pa da zna da od svega neće biti ništa.

 Koliko davno, ja sam imao parnicu s njima prije 10ak godina, pa da ne gubim vrijeme ako su zlopamtila

CrniPero sri 13.10.2021 11:01
fromcelltohell kaže...

Ja sam jučer pokušao ostvariti prelazak na Bonbon pretplatu.

........

Međutim, kad je išla odraditi provjeru po OIB-u, ispostavilo se da sam nepouzdan klijent.

Jer je T-Com ostavio u registru tu jednu situaciju koju sam nekad davno imao s njima,

......

 

Iako su mi odrapili takvu cifru koju sam uredno platio, a nije ni bila pogreška na meni.

Ono, ja nepouzdan a oni krali od korisnika.

.......

 

Čovječe WTF !

 

 

fromcelltohell sri 13.10.2021 12:36
jaZey kaže...

 Koliko davno, ja sam imao parnicu s njima prije 10ak godina, pa da ne gubim vrijeme ako su zlopamtila

2009. račun riješen u 5 mjesečnih rata, jer su mi kao izašli u susret pa sam skoro 10k Kn morao platiti.

Pokušaj svakako nazvati njihovu SZK, imaš iznad broj telefona. Čim ti zatraži OIB, odmah će ti reći jel može ili ne može.

Eto, meni nije prošlo. A, ne mora biti da neće i ostalima.

CrniPero kaže...

Čovječe WTF !

 

 

 Dogodilo se bilo 2009. godine. Bio sam na terenu i koristio mobilni internet, da još u to vrijeme.

To je potrajalo 21 dana sve skupa, a kako sam bio na lokaciji gdje su talijanski odašiljači imali jači i bolji signal, tako mi se je uredno obračunavao promet kao da sam u roamingu.

Naravno, banda iz T-Coma nije reagirala na vrijeme kad sam napucao račun preko tog nekog limita, već su kurvinjski pustili da mi promet ide i onda sam doživio traumu.

Bez obzira što sam ja pratio količinu potrošenog prometa, nisam mogao steći uvid preko kojeg odašiljača to sve skupa ide pa smatram da nije pogreška bila s moje strane.

Jer, oni su trebali poslati neku opomenu ili jednostavno isključiti internet dok nije došlo do veće štete.

Ovako su mi odrapili cifretinu, na moje žalbe i prigovore su ostali gluhi pa sam im lijepo platio sve potrošeno,

a da mi ne bi sjeli ovrhom na i tako već opterećenu plaću.

To je ta štorija, sam sam se sebi zakleo da neću nikad više imati posla sa T-Scumom, no jbg, kako vrijeme prolazi a oni diktiraju ponudu na tržištu, ne možeš ih izbjeći, htio ne htio.

Iskon, Bonbon...

zelenapaprika sri 13.10.2021 12:57
fromcelltohell kaže...
jaZey kaže...

 Koliko davno, ja sam imao parnicu s njima prije 10ak godina, pa da ne gubim vrijeme ako su zlopamtila

2009. račun riješen u 5 mjesečnih rata, jer su mi kao izašli u susret pa sam skoro 10k Kn morao platiti.

Pokušaj svakako nazvati njihovu SZK, imaš iznad broj telefona. Čim ti zatraži OIB, odmah će ti reći jel može ili ne može.

Eto, meni nije prošlo. A, ne mora biti da neće i ostalima.

CrniPero kaže...

Čovječe WTF !

 

 

 Dogodilo se bilo 2009. godine. Bio sam na terenu i koristio mobilni internet, da još u to vrijeme.

To je potrajalo 21 dana sve skupa, a kako sam bio na lokaciji gdje su talijanski odašiljači imali jači i bolji signal, tako mi se je uredno obračunavao promet kao da sam u roamingu.

Naravno, banda iz T-Coma nije reagirala na vrijeme kad sam napucao račun preko tog nekog limita, već su kurvinjski pustili da mi promet ide i onda sam doživio traumu.

Bez obzira što sam ja pratio količinu potrošenog prometa, nisam mogao steći uvid preko kojeg odašiljača to sve skupa ide pa smatram da nije pogreška bila s moje strane.

Jer, oni su trebali poslati neku opomenu ili jednostavno isključiti internet dok nije došlo do veće štete.

Ovako su mi odrapili cifretinu, na moje žalbe i prigovore su ostali gluhi pa sam im lijepo platio sve potrošeno,

a da mi ne bi sjeli ovrhom na i tako već opterećenu plaću.

To je ta štorija, sam sam se sebi zakleo da neću nikad više imati posla sa T-Scumom, no jbg, kako vrijeme prolazi a oni diktiraju ponudu na tržištu, ne možeš ih izbjeći, htio ne htio.

Iskon, Bonbon...

 Uvijek postoje tarife na bonove. Na njima si doslovno slobodan. Ne znam zašto ljudi zaziru od tarifa na bonove?

 

fromcelltohell sri 13.10.2021 13:47
zelenapaprika kaže...

 Uvijek postoje tarife na bonove. Na njima si doslovno slobodan. Ne znam zašto ljudi zaziru od tarifa na bonove?

 

 Ja ne zazirem od tarifa na bonove, to je ok. Jer sam se tad opekao.

Stvar je u tome da je ovo kod Bonbona sad fenomenalna ponuda na pretplatu a čak nisi ni vezan ugovornom obvezom.

Nema šanse da mogu ovakvu tarifu na prepaidu uloviti, ni kod njih ni kod bilo kojeg drugog operatera.

Zato mi je sad "malo" krivo, jbg, svi mi gledamo da prođemo povoljnije, zar ne?

Alfredo nr.2 sri 13.10.2021 14:31
fromcelltohell kaže...

 Naravno:

097 0266-266

 

 

Je li ovo pravi broj agenta ili neka zezancija?

Sa mnom komuniciraju preko maila, što mi je neprihvatljivo pa sam odustao od njih. Ako je moguće komunicirati preko telefona onda je to druga priča.

zelenapaprika sri 13.10.2021 14:33
fromcelltohell kaže...
zelenapaprika kaže...

 Uvijek postoje tarife na bonove. Na njima si doslovno slobodan. Ne znam zašto ljudi zaziru od tarifa na bonove?

 

 Ja ne zazirem od tarifa na bonove, to je ok. Jer sam se tad opekao.

Stvar je u tome da je ovo kod Bonbona sad fenomenalna ponuda na pretplatu a čak nisi ni vezan ugovornom obvezom.

Nema šanse da mogu ovakvu tarifu na prepaidu uloviti, ni kod njih ni kod bilo kojeg drugog operatera.

Zato mi je sad "malo" krivo, jbg, svi mi gledamo da prođemo povoljnije, zar ne?

 

Svatko bi trebao znati što je za njega realno najbolje i najpovoljnije.

 

Ne, ovakvih tarifa s 20GB i 40GB zasad nema na bonovima.

 

Tomato nudi 13000 jedinstvenih jedinica u duplom iznosu (znači povećanom cijenom tarife), Bonbon nudi 12GB, ako se ne varam, a Simpa 13GB. I to je plafon na bonovima. Sve košta preko 100 kuna mjesečno.

 

Zato nas je Bonbon fino privukao ovom ponudom s minus 40 kuna u odnosu na redovne cijene svojih paketa.

 

zelenapaprika sri 13.10.2021 14:34
Alfredo nr.2 kaže...
fromcelltohell kaže...

 Naravno:

097 0266-266

 

 

Je li ovo pravi broj agenta ili neka zezancija?

Sa mnom komuniciraju preko maila, što mi je neprihvatljivo pa sam odustao od njih. Ako je moguće komunicirati preko telefona onda je to druga priča.

 Baš suprotno, s operaterima je uputno komunicirati e-mailom da ostane pisani trag. Telefonski razgovor je, da oprostiš, prdac u vjetar.

fromcelltohell sri 13.10.2021 14:34
Alfredo nr.2 kaže...
fromcelltohell kaže...

 Naravno:

097 0266-266

 

 

Je li ovo pravi broj agenta ili neka zezancija?

Sa mnom komuniciraju preko maila, što mi je neprihvatljivo pa sam odustao od njih. Ako je moguće komunicirati preko telefona onda je to druga priča.

 Slobodno nazovi, neće ti se ništa dogoditi osim što ćeš možda završiti na Bonbon pretplati ili nećeš, kao ja npr ;)

JackIsBack sri 13.10.2021 14:48
fromcelltohell kaže...
jaZey kaže...

 Koliko davno, ja sam imao parnicu s njima prije 10ak godina, pa da ne gubim vrijeme ako su zlopamtila

2009. račun riješen u 5 mjesečnih rata, jer su mi kao izašli u susret pa sam skoro 10k Kn morao platiti.

Pokušaj svakako nazvati njihovu SZK, imaš iznad broj telefona. Čim ti zatraži OIB, odmah će ti reći jel može ili ne može.

Eto, meni nije prošlo. A, ne mora biti da neće i ostalima.

CrniPero kaže...

Čovječe WTF !

 

 

 Dogodilo se bilo 2009. godine. Bio sam na terenu i koristio mobilni internet, da još u to vrijeme.

To je potrajalo 21 dana sve skupa, a kako sam bio na lokaciji gdje su talijanski odašiljači imali jači i bolji signal, tako mi se je uredno obračunavao promet kao da sam u roamingu.

Naravno, banda iz T-Coma nije reagirala na vrijeme kad sam napucao račun preko tog nekog limita, već su kurvinjski pustili da mi promet ide i onda sam doživio traumu.

Bez obzira što sam ja pratio količinu potrošenog prometa, nisam mogao steći uvid preko kojeg odašiljača to sve skupa ide pa smatram da nije pogreška bila s moje strane.

Jer, oni su trebali poslati neku opomenu ili jednostavno isključiti internet dok nije došlo do veće štete.

Ovako su mi odrapili cifretinu, na moje žalbe i prigovore su ostali gluhi pa sam im lijepo platio sve potrošeno,

a da mi ne bi sjeli ovrhom na i tako već opterećenu plaću.

To je ta štorija, sam sam se sebi zakleo da neću nikad više imati posla sa T-Scumom, no jbg, kako vrijeme prolazi a oni diktiraju ponudu na tržištu, ne možeš ih izbjeći, htio ne htio.

Iskon, Bonbon...

 Lol. Pa zaprijeti im GDPR-om. Od kuda im pravo da drže tvoje podatke tako dugo i da na taj nacin raspolažu s njima. Kontaktiraj tcom i traži da izbrišu sve tvoje podatke koje imaju u evidenciji (ako više nisi njihov korisnik). Kakve crne liste, koje su to budalaštine.

Promster sri 13.10.2021 16:06

Eto i ja sam se prebacio, nazvao sam na onaj broj i sve sam riješio unutar 15 minuta sa finom gospođom, za manje od 2 sata su me stavili sa bonova na pretplatu. Dobio sam još i besplatne razgovore do 4.1., iako 2400min ili sve besplatno i nema neke razlike, tko će to potrošiti?

 

I za ovaj mjesec račun će biti 33kn pošto je već 13., ali proporcionalno tome su i smanjili minute i internet, pošteno...

 

Hvala kolegama za informacije, konačno neka poštena i isplativa 'tarifa'.

domac5 sri 13.10.2021 17:16
zelenapaprika kaže...
fromcelltohell kaže...
jaZey kaže...

 Koliko davno, ja sam imao parnicu s njima prije 10ak godina, pa da ne gubim vrijeme ako su zlopamtila

2009. račun riješen u 5 mjesečnih rata, jer su mi kao izašli u susret pa sam skoro 10k Kn morao platiti.

Pokušaj svakako nazvati njihovu SZK, imaš iznad broj telefona. Čim ti zatraži OIB, odmah će ti reći jel može ili ne može.

Eto, meni nije prošlo. A, ne mora biti da neće i ostalima.

CrniPero kaže...

Čovječe WTF !

 

 

 Dogodilo se bilo 2009. godine. Bio sam na terenu i koristio mobilni internet, da još u to vrijeme.

To je potrajalo 21 dana sve skupa, a kako sam bio na lokaciji gdje su talijanski odašiljači imali jači i bolji signal, tako mi se je uredno obračunavao promet kao da sam u roamingu.

Naravno, banda iz T-Coma nije reagirala na vrijeme kad sam napucao račun preko tog nekog limita, već su kurvinjski pustili da mi promet ide i onda sam doživio traumu.

Bez obzira što sam ja pratio količinu potrošenog prometa, nisam mogao steći uvid preko kojeg odašiljača to sve skupa ide pa smatram da nije pogreška bila s moje strane.

Jer, oni su trebali poslati neku opomenu ili jednostavno isključiti internet dok nije došlo do veće štete.

Ovako su mi odrapili cifretinu, na moje žalbe i prigovore su ostali gluhi pa sam im lijepo platio sve potrošeno,

a da mi ne bi sjeli ovrhom na i tako već opterećenu plaću.

To je ta štorija, sam sam se sebi zakleo da neću nikad više imati posla sa T-Scumom, no jbg, kako vrijeme prolazi a oni diktiraju ponudu na tržištu, ne možeš ih izbjeći, htio ne htio.

Iskon, Bonbon...

 Uvijek postoje tarife na bonove. Na njima si doslovno slobodan. Ne znam zašto ljudi zaziru od tarifa na bonove?

 

 Ako nema ugovorne obveze onda isti k placao bonove ili uplatnice a u ovom slucaju nijedna tarifa na bonove kod nijednog operatera ne moze nadmasit ovaj omjer ulozeno/dobiveno

zelenapaprika sri 13.10.2021 18:12
domac5 kaže...

 Ako nema ugovorne obveze onda isti k placao bonove ili uplatnice a u ovom slucaju nijedna tarifa na bonove kod nijednog operatera ne moze nadmasit ovaj omjer ulozeno/dobiveno

 

 Da je ist k. plačati bonove ili uplatnice, onda ne bi bilo tarifa na bonove i tarifa na pretplatu. Ako ništa drugo, i najmanji bon traje 90 dana i ako imaš neku start tarifu i koristiš mobitel rijetko, a ima takvih ljudi, onda tek svakih 90 dana moraš doplatiti račun. Na pretplati račun moraš platiti svaki mjesec.

 

SIM karticu na tarifi na bonove mogu baciti ovog trenutka i nikome nisam ništa dužan niti sam u kakvoj obavezi prema bilo kome. 

 

Ugovor je ugovor. I ako ga ti kao korisnik ne ispoštuješ, bit ćeš kažnjen, blaže ili teže. Operater može kršiti ugovor, premda ne bi smio. Tek sam postao Bonbonovim pretplatnikom i već su prekršili jednu odredbu ugovora. Upozorio sam ih na to, pa ću vidjeti što će dalje biti.

 

I raskid ugovora traje. Prošao sam kroz to. Usput se nekima koji su pristali na e-račun dogodi svinjarija kad raskinu ugovor da ne mogu doći do zadnje uplatnice i podataka za uplatu za dio koji još duguju do trenutka raskida ugovora jer im je ukinut pristup podacima na Webu ili u mobilnoj aplikaciji. Oni se naprave ludi - kao, nije došao račun, pa ga ne moraju platiti. A nije tako. Pa dođe do ovrhe, troškovi narastu i onda sve to više nije tako jednostavno niti ugodno.

 

Da, kao što sam napisao u jednoj poruci uspoređujući Simpu, Tomato i Bonbon, trenutno ne postoji niti jedna tarifa na bonove koja nudi 2400 minuta i 20GB. Najbolja je Simpa s 2000 minuta i 13GB ili Bonbon s 24000 minuta i 12GB, što ti više treba. Mada je i to nekom normalnom korisniku debelo previše.

 

 Uloženo / dobiveno. Svatko na to gleda na svoj način. Operateri jako često koriste psihološke trikove koje ljudi jako rado puše, ne vodeći računa u svojim stvarnim potrebama. Recimo, A1. Trenutno ima 4 pretplatničke tarife i u svima ima neograničene razgovore. Kladim se da će se hrpa ljudi uhvatiti za to, a ne razgovaraju svi tisuće minuta. Kada kupim litru mlijeka, onda ju se trudim i popiti. Ako se ponovi da to ne uspijem i mlijeko se ukiseli, onda kupim pola litre mlijeka, jer mi je i to dovoljno, a ne forsiram kupovinu litre mlijeka, samo zato jer sam jednom bio žedan, pa sam popio litru odjednom. Tako je i s tarifama.

 

Ili da zaključim, uspoređivati tarife na bonove i pretplatu je najčešće besmisleno, jer nikada nisu bile jednake ni po čemu.

 

 

 

domac5 sri 13.10.2021 19:21

Sve te tarife na bonove sto si nabrojao su preko 120 kn koliko vidim, 50 kn x 24 mjeseca koliko ova promocija traje nisu mali novci.. Dobro ima dedeka kaj nis ne trose nego imaju mobitel za 1 poziv tjedno pa za takve bonovi bolje dodu.. 

 

U slucaju ako si prosjecan mladi covjek kao ja, bio sam na bonove i uredno davao 70 kn mjesecno skoro 2 godine a sad dajem to isto a imam puno vise i prekinem to kad hocu, nece biti princip izvadi karticu i baci u smece kao na bonove a ne znam ni zasto bi to zelio kad je i signal dobar i ponuda.. Pusti ti te price sta ce ti vise, nekad je i 5 gb bilo vrh, vidis da se trosi sve vise prometa, aplikacije sve gladnije i gladnije.. Budes vidio kako ce kroz 2 god i ovih 20 bit ko danas tih tvojih 12..

 

A kaj su prekrsili vezano za ugovor, da znamo i mi ostali na sta paziti? 

dinos3 sri 13.10.2021 20:37
zelenapaprika kaže...

 Uvijek postoje tarife na bonove. Na njima si doslovno slobodan. Ne znam zašto ljudi zaziru od tarifa na bonove?

 

 Ja sam od svog početka korištenja mobitela znači od prije 15 godina bio uvijek na bonovima (VIP->T-mobile->Simpa->Bonbon), nikad nisam bio na pretplati sve do sad. Iskreno nikad nisam ni mislio da ću se prebaciti na pretplatu, jer mi je to sve nekako bilo ne sigurno.

Promster kaže...

Eto i ja sam se prebacio, nazvao sam na onaj broj i sve sam riješio unutar 15 minuta sa finom gospođom, za manje od 2 sata su me stavili sa bonova na pretplatu. Dobio sam još i besplatne razgovore do 4.1., iako 2400min ili sve besplatno i nema neke razlike, tko će to potrošiti?

 

I za ovaj mjesec račun će biti 33kn pošto je već 13., ali proporcionalno tome su i smanjili minute i internet, pošteno...

 

Hvala kolegama za informacije, konačno neka poštena i isplativa 'tarifa'.

 Ja preko whatsappa za sat vremena riješio stvarno mislim da ne može brže.
Također 27.09 aktivirao pretplatu i opciju i naplatili mi 7kn i isto tako dobio razmjerno za to razdoblje minute/SMS/GB (mislim da je bilo 200tinjak minuta, 30sms i 2gb.
Ovaj mjesec normalno naplaćeno 70kn i 2400min, 20gb i 300sms + tih 2400min nekih promo minuta i svaki mjesec imate 20 free SMSova preko aplikacije (ne bitno, ali meni je bilo bitno dok nisam bio na pretplati nego bonovima pa nisam imao SMSova u paketu).
Isto tako možeš si u aplikaciji napraviti Limit potrošnje, ja sam stavio 90kn jer nekad platim parking mobitelom i tako. Da se nebi dogodilo nešto slično kao kolegi fromcelltohell, roaming, virusi i tak svašata nešta što može popapati novce. 
Limit možeš mijenjati koliko god puta hočeš i dobiješ obavijest kad dodeš do limita. Isto tako možeš napraviti bez limita ali aktivirati SMS obavijest ako ti račun dođe do nekog određenog iznosa koji uneseš za obavijest. 
Da ne plaćam parking mobitelom stavio bi 70kn i svaki mjesec ne može ni lipu veći račun doći. Ne naplaćuje se uspostava poziva.

zelenapaprika kaže...

Da je ist k. plačati bonove ili uplatnice, onda ne bi bilo tarifa na bonove i tarifa na pretplatu. Ako ništa drugo, i najmanji bon traje 90 dana i ako imaš neku start tarifu i koristiš mobitel rijetko, a ima takvih ljudi, onda tek svakih 90 dana moraš doplatiti račun. Na pretplati račun moraš platiti svaki mjesec.

  

Dok sam bio na bonovima nekad sam znao kupovati i 2 bona na mjesec, rijetko tko ovdje od nas kupuje bon svaka 3 mjeseca, za penziće su bonovi vrh 1 bon u 3 mjeseca i dobro.

 

zelenapaprika kaže...

 SIM karticu na tarifi na bonove mogu baciti ovog trenutka i nikome nisam ništa dužan niti sam u kakvoj obavezi prema bilo kome. 

 

Ugovor je ugovor. I ako ga ti kao korisnik ne ispoštuješ, bit ćeš kažnjen, blaže ili teže. Operater može kršiti ugovor, premda ne bi smio. Tek sam postao Bonbonovim pretplatnikom i već su prekršili jednu odredbu ugovora. Upozorio sam ih na to, pa ću vidjeti što će dalje biti.

  

 Isto tako ako ga oni ne ispoštuju bit će kažnjeni.
Ako se smije znati što su prekšili u tvom slućaju da i mi znamo na vrijeme reagirati ako je nešto ''mutno'' u ponudi/ugovoru?

zelenapaprika kaže...

 

 

I raskid ugovora traje. Prošao sam kroz to. Usput se nekima koji su pristali na e-račun dogodi svinjarija kad raskinu ugovor da ne mogu doći do zadnje uplatnice i podataka za uplatu za dio koji još duguju do trenutka raskida ugovora jer im je ukinut pristup podacima na Webu ili u mobilnoj aplikaciji. Oni se naprave ludi - kao, nije došao račun, pa ga ne moraju platiti. A nije tako. Pa dođe do ovrhe, troškovi narastu i onda sve to više nije tako jednostavno niti ugodno.

  

 Ne znam, mislim da ti mašta previše radi. Pričaš kao da nas je Bonbon navukao na dobru ponudu i ako mi budemo htjeli raskinut ugovor oni će nas sve ovršiti 
Sve je crno na bijelo u ugovoru (stavio sam sliku u komentar). Ima više načina za raskid ugovora, ako želiš biti najsigurniji onda najbolje otići u poslovnicu i reći želim raskid ugovora. I po tom tvome scenariju oni će reći dužni ste nam 70kn, i ti kažeš oke platit ću odma sad i šta će oni reći ''mi ne možemo doći do te uplatnice''? haha ma dajj...

 

zelenapaprika kaže...

 

 

Da, kao što sam napisao u jednoj poruci uspoređujući Simpu, Tomato i Bonbon, trenutno ne postoji niti jedna tarifa na bonove koja nudi 2400 minuta i 20GB. Najbolja je Simpa s 2000 minuta i 13GB ili Bonbon s 24000 minuta i 12GB, što ti više treba. Mada je i to nekom normalnom korisniku debelo previše.

 

 Da samo što je simpa 119 kn + plaćaš uspostavu poziva. Ako hoćeš bez uspostave poziva plačaš dodatnih 14kn.

zelenapaprika kaže...

 

 

 Uloženo / dobiveno. Svatko na to gleda na svoj način. Operateri jako često koriste psihološke trikove koje ljudi jako rado puše, ne vodeći računa u svojim stvarnim potrebama. Recimo, A1. Trenutno ima 4 pretplatničke tarife i u svima ima neograničene razgovore. Kladim se da će se hrpa ljudi uhvatiti za to, a ne razgovaraju svi tisuće minuta. Kada kupim litru mlijeka, onda ju se trudim i popiti. Ako se ponovi da to ne uspijem i mlijeko se ukiseli, onda kupim pola litre mlijeka, jer mi je i to dovoljno, a ne forsiram kupovinu litre mlijeka, samo zato jer sam jednom bio žedan, pa sam popio litru odjednom. Tako je i s tarifama.

  

 Upravo zbog toga sam prešao sa Simpe na Bonbon bonove u Simpi na bonove svaka opcija ima 2000 minuta u paketu i to se ne može promjeniti. Šta će mi 2000 minuta kad mjesečno trošim 200 minuta, pa sam se prebacio da ne budem ovca za šišanje. U bonbonu imaš slagalicu i biraš mali razgovori, srednji ili veliki i uzmeš koja ti treba.

zelenapaprika sri 13.10.2021 21:03
domac5 kaže...

Sve te tarife na bonove sto si nabrojao su preko 120 kn koliko vidim, 50 kn x 24 mjeseca koliko ova promocija traje nisu mali novci.. Dobro ima dedeka kaj nis ne trose nego imaju mobitel za 1 poziv tjedno pa za takve bonovi bolje dodu.. 

 

U slucaju ako si prosjecan mladi covjek kao ja, bio sam na bonove i uredno davao 70 kn mjesecno skoro 2 godine a sad dajem to isto a imam puno vise i prekinem to kad hocu, nece biti princip izvadi karticu i baci u smece kao na bonove a ne znam ni zasto bi to zelio kad je i signal dobar i ponuda.. Pusti ti te price sta ce ti vise, nekad je i 5 gb bilo vrh, vidis da se trosi sve vise prometa, aplikacije sve gladnije i gladnije.. Budes vidio kako ce kroz 2 god i ovih 20 bit ko danas tih tvojih 12..

 

A kaj su prekrsili vezano za ugovor, da znamo i mi ostali na sta paziti? 

 Niti jedna bonaška tarifa koju sam spomeuo nije preko 120 kuna. Bonbon - 110 kuna, Simpa - 119 kuna, Tomato - 110 kuna.

 

Što god da uštediš, dobro će doći kada ti najviše zatreba.

 

Predrasude o dedekima. Ima dedeka koji imaju skupe pretplate i Iphone. Ne svi, ali oni koji se šepure po centru Zagreba po odabranim kafićima, slikaju se za medije i sudjeluju u emisiji Otvoreno na HRT-u (evo, jedan je bil baš jučer), bili su s pjevačicama u vezi, bili su u treneri repke...

 

Nije svima signal dobar. Pa o tome su napisani kilometri teksta. Nije u svakom mjestu sve idealno. O problemila se možeš uvjeriti u brojnim temama na ovom forumu u kojima ljudi kupuju vanjske antene za routere u koje idu SIM kartice i sl.

 

Nema toga - pusti ti priče. Operateri fino profitiraju na primjeni psiholoških trikova u prodaji. Svi na to nasjednemo, bez brige. Posebno smo osjetljivi na riječ - neograničeno.

 

Nemam ti ja 12, imam 20. A već sljedeće godine će doći druge, nove tarife, još prilagođenije 5G mreži. Pa ćemo uspoređivati nove tarife, a ove će biti smiješne. Hajde, javi se nakon 2 godine, pa napiši da još koristiš tu tarifu. Ja ju sigurno neću koristiti 2 godine jer ću u međuvremenu izabrati nešto novo.

 

Ovo s ugovorom - nije primjenjivo na sve vas,

zelenapaprika sri 13.10.2021 21:25

"Limit možeš mijenjati koliko god puta hočeš i dobiješ obavijest kad dodeš do limita" - možeš jednom mjesečno. U početku vrijedi sljedeće: "- Ako si novi bonbon pretplatnik, u prva tri mjeseca u bonbonu imat ćeš limit na potrošnju od 300 kn, ali to je samo dok se bolje ne upoznamo. 20 kn prije no što dođeš do limita obavijestit ćemo te o tome, a javi nam se ako želiš promijeniti taj limit."

"rijetko tko ovdje od nas kupuje bon svaka 3 mjeseca, za penziće su bonovi vrh 1 bon u 3 mjeseca i dobro." - ne sudi samo po sebi. Ima i poslovnjaka koji čuvaju neki stari broj ali ne žele zbog toga plaćati puno, pa ga drže na bonovima. 4 x 3 bona godišnje i broj je živ za siću. Ja bih kupio 1 bon svaka dva mjeseca. Jasno, većeg iznosa, što zbog nagrade na mreži na kojoj sam bio (lova na bonus račun i megabajti), a onda i za parkiranje.

"Isto tako ako ga oni ne ispoštuju bit će kažnjeni." - hoće, hoće. Tko će ih kazniti? Uzet ćeš skupog odvjetnika i tužit ćeš ih? Ma sigurno.

"Ako se smije znati što su prekšili u tvom slućaju da i mi znamo na vrijeme reagirati ako je nešto ''mutno'' u ponudi/ugovoru?" - Nije primjenjivo na vas sve.

"Ne znam, mislim da ti mašta previše radi. Pričaš kao da nas je Bonbon navukao na dobru ponudu i ako mi budemo htjeli raskinut ugovor oni će nas sve ovršiti " - takvo što nisam napisao. Bonbon je dao IZVRSNU ponudu, ali je to i dalje obaveza regulirana ugovorom. Samo to kažem i ništa više. Ugovor <> bonovi. Logiraj se u profil na Webu Bonbona, pa pogledaj poruke o roku za plaćanje račun tj. opomenu i ovrhu. Nisam to ja izmislio. Ako i dalje misliš da je to sve bez veze, onda svrati u FINA-u u Vukovarskoj u Zagrebu na šalter 20 (ili u bilo koju drugu Fina-u), pa gledaj i slušaj kako ljudi dolaze po podatke o tome tko ih je ovršio. Nerijetko sam viđao mamice kako sa sinekima dolaze pitati tko im je ovršio račun. Mame su se zaigrale, kupile sinekima mobitele i uzele pretplate na svoje ime, a onda se to nije plaćalo... Sam se uvjeri, nemoj vjerovati meni. Ugovor = obaveza. Ništa drugo ne kažem.

"I po tom tvome scenariju oni će reći dužni ste nam 70kn, i ti kažeš oke platit ću odma sad i šta će oni reći ''mi ne možemo doći do te uplatnice''? haha ma dajj..." - ne kužim, kakav moj scenarij? Daj čitaj o čemu pišem. Ljudi su krenuli raskinuti pretplatu, ali su imali e-račun (mreža je nebitna). Ukidanjem statusa pretplatnika, nisu mogli doći do zadnje e-uplatnice u svojem korisničkom profilu na Webu. Ja ću zadnji račun nakon raskida pretplate, kad god to bilo, dočekati doma, od poštara. Kao što sam to napravio i ranije, raskidanjem svake druge pretplate koju sam imao i plaćanjem tog zadnjeg računa. I nisam imao nikakvih problema s time.

"Da samo što je simpa 119 kn + plaćaš uspostavu poziva. Ako hoćeš bez uspostave poziva plačaš dodatnih 14kn." - Netočno. Zašto pišeš neistine? "Simpa XL sadrži 13 GB i 2000 minuta/SMS poruka bez naknade za uspostavu poziva, po cijeni 119 kn mjesečno. Za Simpa XL ne treba aktivirati opciju bez Uspostave poziva, uspostava se već ne naplaćuje."

"U bonbonu imaš slagalicu i biraš mali razgovori, srednji ili veliki i uzmeš koja ti treba." - Točno. Zato sam ja izabrao jednu od ovih pretplata s popustom.

EOD.

domac5 sri 13.10.2021 22:47
zelenapaprika kaže...
domac5 kaže...

Sve te tarife na bonove sto si nabrojao su preko 120 kn koliko vidim, 50 kn x 24 mjeseca koliko ova promocija traje nisu mali novci.. Dobro ima dedeka kaj nis ne trose nego imaju mobitel za 1 poziv tjedno pa za takve bonovi bolje dodu.. 

 

U slucaju ako si prosjecan mladi covjek kao ja, bio sam na bonove i uredno davao 70 kn mjesecno skoro 2 godine a sad dajem to isto a imam puno vise i prekinem to kad hocu, nece biti princip izvadi karticu i baci u smece kao na bonove a ne znam ni zasto bi to zelio kad je i signal dobar i ponuda.. Pusti ti te price sta ce ti vise, nekad je i 5 gb bilo vrh, vidis da se trosi sve vise prometa, aplikacije sve gladnije i gladnije.. Budes vidio kako ce kroz 2 god i ovih 20 bit ko danas tih tvojih 12..

 

A kaj su prekrsili vezano za ugovor, da znamo i mi ostali na sta paziti? 

 Niti jedna bonaška tarifa koju sam spomeuo nije preko 120 kuna. Bonbon - 110 kuna, Simpa - 119 kuna, Tomato - 110 kuna.

 

Što god da uštediš, dobro će doći kada ti najviše zatreba.

 

Predrasude o dedekima. Ima dedeka koji imaju skupe pretplate i Iphone. Ne svi, ali oni koji se šepure po centru Zagreba po odabranim kafićima, slikaju se za medije i sudjeluju u emisiji Otvoreno na HRT-u (evo, jedan je bil baš jučer), bili su s pjevačicama u vezi, bili su u treneri repke...

 

Nije svima signal dobar. Pa o tome su napisani kilometri teksta. Nije u svakom mjestu sve idealno. O problemila se možeš uvjeriti u brojnim temama na ovom forumu u kojima ljudi kupuju vanjske antene za routere u koje idu SIM kartice i sl.

 

Nema toga - pusti ti priče. Operateri fino profitiraju na primjeni psiholoških trikova u prodaji. Svi na to nasjednemo, bez brige. Posebno smo osjetljivi na riječ - neograničeno.

 

Nemam ti ja 12, imam 20. A već sljedeće godine će doći druge, nove tarife, još prilagođenije 5G mreži. Pa ćemo uspoređivati nove tarife, a ove će biti smiješne. Hajde, javi se nakon 2 godine, pa napiši da još koristiš tu tarifu. Ja ju sigurno neću koristiti 2 godine jer ću u međuvremenu izabrati nešto novo.

 

Ovo s ugovorom - nije primjenjivo na sve vas,

 Nijedna bonaska tarifa nije preko 120 nego je 119... Hahaha jako utjesno, ali ajde barem dobijes manje gigabajta i minuta.

 

Tu di ja radim i di se krecem osjetno bolje radi 4g na bonbonu nego na tele 2 gdje redovno prebacuje na 2g na kojem net doslovno ne funkcionira. 

 

Ovaj dio s psihom i neograniceno, kakve to veze ima s bonbonom i ovom ponudom? Nema tu trikova ni psihe nego cista matematika, dam malo dobim puno, omjer dam/dobim bolji nego kod ijednog operatera u hrvatskoj, gdje je tu onda trik? Nemam cak ni ugovornu obvezu na 12/24 mjeseci

 

Nove 5g tarife kad dodu i kad 20 gb za 70 kn postane smjesno, samo odleprsam u takvu tarifu kad god mi se hoce, nemam ugovornu obvezu.

 

Puno toga sto pises je opcenito za operatere u hrv a ne striktno za bonbon koji s ovim ponudama bez ugovorne obveze nema nikakve veze s ostalim lihvarima od operatera od kojih sam bjezao otkad znam za sebe.

Nije me briga ni za penzice ni za one koji odrzavaju neki stari broj bonom svaka 3 mjeseca tek toliko da kartica prezivi. Ovdje se prica o normalnim ljudima koji svaki dan koriste svoj broj, svoju mrezu da bi funkcionirali i za to uredno placaju  mjesecno 

 

 

zelenapaprika čet 14.10.2021 14:37
kran kaže...
Da li se naplaćuje uspostava poziva na ovoj tarifi velika kombinacija za 55 kn/mj na pretplatu ?

P.S.
Našao sam odgovor na njihovoj stranici, vidim da se ne naplaćuje uspostava poziva.

 Koliko znam, oni ne naplaćuju uspostavu poziva niti u jednoj svojoj tarifi / paketu, i tako je otkako postoje.

 

 

chewa čet 14.10.2021 20:51

Slično je kao i kolegi fromcelltohell meni bilo prosli tjedan kad su me htjeli prebaciti, provjera  po OIB-u. da bi mi rekli gospodine vi ste na crnoj listi u tšrotu nazovite tšrot i vidite sa njima. Zovem i naravno ostalo neko dugovanje iz ljeta gospodnjeg 2014 koje znam da sam podmirio jer mi je Fina sjela na račun i tako da sam morao platiti al izgleda da je ostalo sudskih troškova za koje nisam ni znao do prošlog tjedna. HT kaže da imate neko dugovanje koje smo prosljedili HANŽEKOVIĆ & PARTNERI. I tako zovem i ove da vidim koje je to dugovanje i zašto me nitko nije obavijestio o tome naravno nemaju pojma. Platim to dostavim potvrdu tšrotu i zamolim ih da me maknu sa black liste da prijeđem u bonbon i tako sam od danas bonbonaš. Hvala svima za tarifu 70čuna

dinos3 ned 24.10.2021 10:29
kran kaže...
Kakva je procedura oko interneta, ako se potroši ranije onih 6 gb iz paketa u velikoj kombinaciji na pretplati.
Koliko naplaćuju onda dodatno potrošeno, ili se blokira internet.

Možeš si aktivirati paket neki nakon potrošenog interneta iz kombinacije da izdrži do kraja mjeseca. 

Super veliki internet

100kn/20GB

Jako jako veliki internet

90kn/12GB

Jako veliki internet

70kn/9GB

Veliki internet

50kn/6GB

Srednji internet

40kn/4GB

Mali internet

20kn/1GB

Najmanji internet

10kn/300MB