ABH uto 7.12.2021 11:42

Pozdrav,

 

moram upozoriti na neke netočnosti u tekstu - u spomenutoj web-formi izabrali ste pogrešan razlog kontakta. Umjesto "Prigovor" trebali ste odabrati "Zahtjev za povrat neosnovano naplaćenog carinskog duga / Kontrolni pregled" nakon kojega više ne ispunjavate nikakva polja, već vas se upućuje da na određenu email adresu pošaljete potrebne podatke i preslike dokumenata. Dakle, nije točno da se povrat ne može zatražiti emailom, kao ni da u web-formularu "ne postoji opcija za povrat naplaćenog PDV-a". Ja sam u zadnjih tjedan dana dva puta zatražio povrate upravo navedenim putem, i već sljedeći dan dobio odgovor da su zahtjevi za povrat prihvaćeni. Slažem se da nije u redu u prvom redu naplatiti već plaćeno, ali sustav za povrat funkcionira. Lp,

 

Andreas

mbaksa uto 7.12.2021 13:50

Jesi dobio povrat samo PDV-a ili i povrat iznosa za kontrolni pregled?

 

 

Hvala na informaciji, ispravit ću članak. Nisam bio svjestan da ta mogućnost postoji. Sad sam izguglao e-mail adresu i vidim da je najranije da je netko spominjao e-mail adresu 24.8., a Google je pronašao svega nekoliko stranica na kojima se spominje, znači riječ je o nečem što je slabo poznato ljudima.

 

Valja reći da to onda znači da su me djelatnici Hrvatske pošte krivo uputili, jer sam kroz ovaj postupak prolazio 1.10. Naime, išao sam u lokalnu poštu, došao na jedan šalter s ispisom računa s eBaya, a osoba koja je bila tamo nije znala što s tim, pa me poslala svojoj nadređenoj. Ni ona nije znala što s tim, pitala kolegicu, kolegica nije znala, zvala nekog telefonski i dala mi adresu kontakt.posta.hr i rekla da moram napraviti prigovor. Tom linijom sam i išao - odabrao Prigovor na prvoj padajućoj listi, i onda u drugoj padajućoj listi tražio ima li gdje opcija za povrat PDV-a. Nije bilo pa sam odabrao Ostalo.

 

Tu je bilo još drame. Nije mi prihvaćalo tracking broj. Zovem telefonski, osoba iz službe za korisnike mi kaže da ona vidi moj paket prema tracking broju i veli da je nešto bilo problema prilikom pristupa preko weba pa neka pokušam kasnije. Ja ipak inzistiram da želim napraviti prigovor za povrat PDV-a telefonski pa krenemo s tim. Kasnije je shvatila da nisam preuzeo paket pa rekla da ne mogu napraviti prigovor ako nisam preuzeo paket (što implicira i plaćanje neosnovano obračunatog PDV-a, što sam želio izbjeći).

 

Dalje u postupku pisanja, kad sam dobio povratni e-mail, upitao sam:

Ako se u budućnosti još koji put dogodi tako nešto, mogu li se dokumenti poslati izravno na e-mail adresu "webformaszk.hrvatskaposta@posta.hr" (ili neku drugu?) ili svaki put treba prolaziti kroz mukotrpno ispunjavanje online forme za prigovore?

Zar rutinsko dvostruko oporezivanje znači da nemate pristup IOSS-u? Zna li se možda kad ćete dobiti pristup?

Odgovore na ta pitanja nisam dobio.

 

Znači, bio sam u kontaktu s nekoliko djelatnika Hrvatske pošte i ni u jednom trenutku nitko me nije uputio u to da bi postojao ikoji drugi način povrata neosnovano naplaćenog PDV-a, osim slanjem prigovora. Čak sam i eksplicitno pitao službu za korisnike može li se to obaviti preko e-maila, no odgovor nisam dobio.

ihush sri 8.12.2021 10:53
mbaksa kaže...

..

Znači, bio sam u kontaktu s nekoliko djelatnika Hrvatske pošte i ni u jednom trenutku nitko me nije uputio u to da bi postojao ikoji drugi način povrata neosnovano naplaćenog PDV-a, osim slanjem prigovora. Čak sam i eksplicitno pitao službu za korisnike može li se to obaviti preko e-maila, no odgovor nisam dobio.

 -tako je u svemu, dežava-slučaj bez sustava.. (dez)informacije.

-nisu čak problem ljudi-osoblje, trude se.. ali to mora biti interni naputak-pravilnik, rutina + jasno navedena pravila, pošta, operateri, sve.. pa i bug (traženjem osobnih podataka..).

.. jedna stvar o čemu bi bug-časopis trebao/mogao pisati, pitati-tražiti..

ABH čet 9.12.2021 14:58

Pozdrav,

 

dobio sam (tj. dobit ću) natrag samo iznos PDV-a. Novce za kontrolni pregled možeš zaboraviti, to sad očito po defaultu naplate za svaki paket izvan EU (a vjerujem da mnoge u stvarnosti ni ne otvore, pa kud bi došli). Tvoj link na stranicu od EU gdje piše o porezima i carinama potaknuo me da potražim neki kontakt vezano za tu temu, pa sam u nekom tamo formularu opisao kako ta procedura kod naše pošte funkcionira i pitao je li to legalno. Moje je mišljenje da nije baš po ps-u da ti ne dozvoljavaju preuzeti u cijelosti plaćen paket dok im ne platiš porez još jednom (iako možeš dokazati da si ga već platio!), kao i da ti neće vratiti nešto neopravdano naplaćeno ako to izričito ne zatražiš. Jako me zanima odgovor od EU, mogu ga prenijeti ovdje ako ikoga zanima.

mbaksa pet 10.12.2021 13:41
ABH kaže...

dobio sam (tj. dobit ću) natrag samo iznos PDV-a. Novce za kontrolni pregled možeš zaboraviti, to sad očito po defaultu naplate za svaki paket izvan EU (a vjerujem da mnoge u stvarnosti ni ne otvore, pa kud bi došli).

Da, tako se čini. Sad će ljudi još manje naručivati preko eBaya, kad AliExpress ima organiziranu dostavu preko drugih zemalja pa smo pošteđeni tih 18,5 ili 37 kuna i još k tome nekad objedine pakete u zajednički.

 

ABH kaže...

Tvoj link na stranicu od EU gdje piše o porezima i carinama potaknuo me da potražim neki kontakt vezano za tu temu, pa sam u nekom tamo formularu opisao kako ta procedura kod naše pošte funkcionira i pitao je li to legalno. Moje je mišljenje da nije baš po ps-u da ti ne dozvoljavaju preuzeti u cijelosti plaćen paket dok im ne platiš porez još jednom (iako možeš dokazati da si ga već platio!), kao i da ti neće vratiti nešto neopravdano naplaćeno ako to izričito ne zatražiš. Jako me zanima odgovor od EU, mogu ga prenijeti ovdje ako ikoga zanima.

Dapače, bilo bi super da nam javiš što su ti odgovorili!

ABH uto 14.12.2021 11:03

Vidiš, nisam znao da preko AliExpress-a nećeš platiti taj pregled. To je super, jedino što imam problema s njihovom stranicom, stavljam stvari u košaricu i onda kad kliknem na nju košarica je prazna :/

 

Enivej, dobio odgovor od Europljana, i ništa se nisam naučio - ponovili su kako IOSS sustav funkcionira, i da se obratim našoj poreznoj upravi ako PDV naplate dvaput. Koga zanima, u prilogu je odgovor u cijelosti (sori, ne znam zalijepit sliku u poruku).

mbaksa uto 14.12.2021 13:27
ABH kaže...

Vidiš, nisam znao da preko AliExpress-a nećeš platiti taj pregled. To je super, jedino što imam problema s njihovom stranicom, stavljam stvari u košaricu i onda kad kliknem na nju košarica je prazna :/

Jesi ulogiran u AliExpress? Probaj onda očistiti kolačiće za AliExpress. Ako koristiš Chrome, klikneš na lokotić s lijeve strane URL-a pa zatim na Cookies i onda klikneš nekoliko puta na gumb Remove, dok se ne uklone svi kolačići (ili možeš selektirati samo kolačiće koje želiš obrisati). Alternativno, nakon klika na lokotić, klikneš na Site settings pa onda pod Privacy and security > Usage klikneš na gumb Clear data, pa onda na gumb Clear kad se pojavi okvir za potvrdu. Ako to ne pomogne, probaj ponovno pokrenuti web-preglednik, ako to ne pomogle, probaj očistiti cache web-preglednika pomoću programa poput CCleaner.

 

ABH kaže...

Enivej, dobio odgovor od Europljana, i ništa se nisam naučio - ponovili su kako IOSS sustav funkcionira, i da se obratim našoj poreznoj upravi ako PDV naplate dvaput. Koga zanima, u prilogu je odgovor u cijelosti (sori, ne znam zalijepit sliku u poruku).

Tipični beskorisni birokratski copy&paste odgovor.

ABH sri 15.12.2021 19:06

Budem probao, mislim, inače koristim Firefox, ali definitivno sam mislio probati i s drugim browserom (pa čak i na drugom kompu). Valjda ću uspjet ovaj put :/

 

Da, šteta za odgovor, mislio sam da će netko tamo actually reagirati na našu situaciju, ali ili oni ne vide ništa sporno ili im se ne da time baviti ...

deckard sri 22.12.2021 10:16

Eto razloga zašto sam prestao naručivati stvari s eBaya i u potpunosti prešao na AliExpress. Stiglo par paketa unazad dva mjeseca direktno doma bez dodatnih troškova. Ova situacija s HP-om i carinom definitivno nije normalna, trebalo bi ovakve situacije s upitom o pojašnjenju razaslati na adrese uprave HP-a, nadležne porezne uprave, nadležnog ministarstva, Hakoma + obavijestiti relevantne medije koji dižu buku.

ZovemseZoranidolazimizRijeke sri 22.12.2021 10:32

Hvala Vam lijepa Mario na ovom članku; Upravo Ste me uvjerili da više nikad, ali doslovno nikad neću naručivati nešto van EU, osim ako stvarno nemam nikakvog izbora i ako sam spreman platiti i PDV i dodatni PDV na to.

 

Ja se osobno niti s nevladinim a niti vladinim organizacijama nemam volje natezati, znam koliko sam živaca izgubio zbog nedostave paketa od IKEA-e, a s obzirom na proces koji ste prošli kako bi dobii natrag te novce, meni je osobno to neprihvatljivo.

 

Dakle kod mene bi računica bila jednostavna - ako nemam drugog izbora za naručiti određeni paket, platiti ću dupli PDV i zaboraviti na to.

 

 

 

Lijepi pozdrav

 

ProsperousPoverty sri 22.12.2021 10:45
deckard kaže...

Eto razloga zašto sam prestao naručivati stvari s eBaya i u potpunosti prešao na AliExpress. Stiglo par paketa unazad dva mjeseca direktno doma bez dodatnih troškova. Ova situacija s HP-om i carinom definitivno nije normalna, trebalo bi ovakve situacije s upitom o pojašnjenju razaslati na adrese uprave HP-a, nadležne porezne uprave, nadležnog ministarstva, Hakoma + obavijestiti relevantne medije koji dižu buku.

 

Slazem se i ja samo narucujem s AliExpressa i njemackog Amazona upravo radi tih sranja. S tim da Bug nije pomogao s ovom situacijom jer u prijasnjim clancima kad je rijec bila o novom sustavu carinjenja/IOSS-u i sl se nisu nesto potrudili pitat konkretnija pitanja. Clanci koji cesto umjesto da razjasne neke detalje samo izazivaju jos vise nejasnoca. Nije da mislim novinare ucit njihovom poslu, ali stvarno oni cesto mogu postaviti ozbiljnija, konkretnija i detaljnija pitanja ljudima na visim pozicijama nego ja ili ti. 

 

Drugim rijecima *ovaj* clanak je zanimljiv i definitivno odgovara na konkretna pitanja jer ocito je novinar to osjetio na vlastitoj kozi. Ali kad je rijec o "nekom drugom" (nama) u prijasnjim clancima onda isti mogu biti zapravo niske kvalitete, koji vise zvuce kao prepisani press release nego novinarski clanak. A press releasove mozemo citat i direktno s originalnih siteova, cemu bi nam onda i novinari sluzili? 

encoding sri 22.12.2021 11:09

mbaksa Dobar tekst, hvala za to. U tvoju obranu, nedavno sam morao podnositi prigovor na neisporucenu posiljku i proces je jednako mukotrpan i besmislen, uz traženje "potvrde o isporuci" koju očito nemam jer na isporuku imam prigovor. Pa podaci o pošiljatelju, primatelju, opet o podnositelju (bez opcije da se povuče info o primatelju) itd. Jedan križni put da bi na kraju dobio generički odgovor kako se oni ograđuju od izgubljenih pisama. Ali princip je bitan, jer čuvam te prigovore isto kao i račune za 18.5kn naplaćenih za pakete u IOSSu, pa kad/ako HAKOM ili sudska praksa proglasi da je naplata bila nevažeća, imam osnovu za retroaktivnu potražnju

štef_m61 sri 22.12.2021 19:30

Ja sam lani imao s našom "bajnom poštom"  nevjerojatna iskustva. 3x mi nisu dostavili isti artikl s tim da sam 2x dobio povrat novca a zadnji put je pazite sad  : pošiljka bila na mojoj adresi,ostavili su obavijest. ja dođem na poštu preuzeti ,ali  nema pošiljci ni traga.ja imam potvrdu da je pošiljka bila na mojoj adresi ali to niš ne znači i niš ne vrijedi .posječivao sam nekoliko puta njihove  kontrolore i nitko ništa nezna.slao sam prigovore preko tog njihovog obrasca ,slao njihovim komisijama pisma s detaljnim opisom događaja i nekoliko puta su ONI to sve fino odbili. jednom riječju HP = KATASTROFA!! 

mbaksa ned 30.1.2022 01:42
ProsperousPoverty kaže...
Slazem se i ja samo narucujem s AliExpressa i njemackog Amazona upravo radi tih sranja. S tim da Bug nije pomogao s ovom situacijom jer u prijasnjim clancima kad je rijec bila o novom sustavu carinjenja/IOSS-u i sl se nisu nesto potrudili pitat konkretnija pitanja. Clanci koji cesto umjesto da razjasne neke detalje samo izazivaju jos vise nejasnoca. Nije da mislim novinare ucit njihovom poslu, ali stvarno oni cesto mogu postaviti ozbiljnija, konkretnija i detaljnija pitanja ljudima na visim pozicijama nego ja ili ti. 

 

Drugim rijecima *ovaj* clanak je zanimljiv i definitivno odgovara na konkretna pitanja jer ocito je novinar to osjetio na vlastitoj kozi. Ali kad je rijec o "nekom drugom" (nama) u prijasnjim clancima onda isti mogu biti zapravo niske kvalitete, koji vise zvuce kao prepisani press release nego novinarski clanak. A press releasove mozemo citat i direktno s originalnih siteova, cemu bi nam onda i novinari sluzili? 

Temu su prije obrađivale kolege, tako da bi očitovanje trebao tražiti od njih. No, jednu stvar ipak mogu reći - ako ti zadužena osoba ili organizacija uopće ne odgovara na pitanja, ili odgovara tako da ustvari ne odgovori konkretno, tu stvar obično staje, dok to nismo u mogućnosti iskusiti na vlastitoj koži. Možeš postaviti pitanje, alii ne možeš ih prisiliti da ti odgovore (na odgovarajući način), da razjasne. A druge izvore informacija, nažalost, u pravilu nemaš.

mbaksa ned 30.1.2022 01:42
Quantum kaže...

U potpunoj sam nevjerici - dakle, na svaki se paket cije izvoriste je izvan EU dodaje u biti flat fee za "kontrolu sadrzaja" te onda jos k tome dvostruko oporezuje?

Ne znam, ali iz iskustva nekoliko forumaša koji su naručili nešto preko eBaya, čini se da da. Kako ljudi vjerojatno puno rjeđe sad naručuju preko eBaya, a još rjeđe se valjda javljaju na forum u vezi toga, ne možemo znati je li došlo do kakve promjene.

 

Vjerojatno bi ista situacija bila i s AliExpressom, no AliExpress gotovo sve pakete šalje preko neke EU zemlje, najčešće Mađarske i Nizozemske pa na takve pakete nema ni onih 18,5 kuna, niti PDV-a.

 

ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Hvala Vam lijepa Mario na ovom članku; Upravo Ste me uvjerili da više nikad, ali doslovno nikad neću naručivati nešto van EU, osim ako stvarno nemam nikakvog izbora i ako sam spreman platiti i PDV i dodatni PDV na to. 

AliExpress, čak i "direkt iz Kine", i bez brige si (osim ako baš ne potrefiš neki "lijevi" način dostave koji ne bi išao preko AliExpressa; AliExpress Standard i Saver Shipping su provjereno OK, Cainiao Global Shipping također). 

mbaksa ned 30.1.2022 01:53
encoding kaže...

mbaksa Dobar tekst, hvala za to. U tvoju obranu, nedavno sam morao podnositi prigovor na neisporucenu posiljku i proces je jednako mukotrpan i besmislen, uz traženje "potvrde o isporuci" koju očito nemam jer na isporuku imam prigovor. Pa podaci o pošiljatelju, primatelju, opet o podnositelju (bez opcije da se povuče info o primatelju) itd. Jedan križni put da bi na kraju dobio generički odgovor kako se oni ograđuju od izgubljenih pisama.

Suosjećam s tobom. Prošao si još gore nego ja. 

 

encoding kaže...

Ali princip je bitan, jer čuvam te prigovore isto kao i račune za 18.5kn naplaćenih za pakete u IOSSu, pa kad/ako HAKOM ili sudska praksa proglasi da je naplata bila nevažeća, imam osnovu za retroaktivnu potražnju

Slobodno čuvaj, ali ne znam imaš li se čemu nadati. Ja sam se opekao na onome kad je bila polemika oko 4,5 kune za male pakete. Nisam mogao vjerovati da bi pošta naplaćivala nešto što po poštanskom pravilniku ne smije i da HAKOM, i u osvrtu netko iz EK, to proglase legalnim. I nikome ništa zbog toga. Tako da, ako ikad i ukinu tih 18,5 kuna, ne vjerujem da ćeš doći do tih novaca, jer će ispasti da je to dotad "bilo po cjeniku". A jako je upitno hoće li to ukinuti, jer isto, ako se dobro sjećam, naplaćuje i pošte više drugih EU zemalja.

PzKpfw ned 30.1.2022 02:11

 

Sramota od državne službe. Znam kao je imati posla sa referentima iz svih tih služi kaj imaju veze sa državom. Nažalost.

Sistem je postavljen tako da te se odbija kako doći do svojih povrijđenih prava?

 

Što bi netko na šalteru vidio pravo stanje stvari, te automatski isplatio pare? Ne, pa nisu oni ovdje došli sa biciklom, nego preko veze.

Nije što imaju siguran posao, nikakvu odgovornost, nego imaju i moć da ljudima zagorčavaju živote.

 

Kako možemo izbjeći HP, kada naručujemo nešto izvana?

 

Na moju žalost, znam da ti iz HP kradu pošiljke. 

 

Kakvi ljudi, takva država!

Država nastala bez srama i časti.

 

Mislim na RH.

 

 

Veliko hvala na tekstu, jer trebalo preživjeti tu cijelu procedur.

PzKpfw sri 2.2.2022 22:46

@Dodinho

Off-topic, ali moram reagirati.

 

USA i Država Izarel su prave države. Nepotrebno ih ovdje spominješ. A, da volim ih.

RH je sunovrat one državne zajednice koja je bila prije(SRH-SFRJ).

Živi je užas ovo kaj danas imamo. 

 

 

ihush sub 5.2.2022 10:25

.. više tragedija (no ipak se kreće, korak po korak..).

-mada je u ovom slučaju hakom-pozitivac, tužno je već samo to da je to hakom napravio tek pod pritiskom, prijavama, regulator i inspektorat moraju raditi svoj posao i bez takvih prijava, kažnjavati 'velike' jer im je to posao, ne dijeliti penkale i kravate na domjencima u čast onih koje nadziru.

RIGMO pon 26.9.2022 20:42

Pozdrav svima

 

Unaprijed se ispricavam na pitanju ako je vec postavljeno, pravni lijek?.

 

Molim vas za pomoc i svijet.

Dakle pred 10 dana sam kupio iz japana preko EBAY-a istruement od vrijednosti od 80usd prilikom placanja po automatizmu Ebay naplacen mi je odmah i hrvatski pdv (25%).

Sluzba preko koje se vrsi isporuka je poznati TNT zagreb (intime) koji potrazuje potvrdu o plaanju sto nije sporno. mene vise zanima kakav je postupak kada je vec placen pdv? carninje na koju osnovu ide pod ovim uvjetima?

Hvala unaprijed

 

 

 

mbaksa uto 27.9.2022 17:06
RIGMO kaže...

Dakle pred 10 dana sam kupio iz japana preko EBAY-a istruement od vrijednosti od 80usd prilikom placanja po automatizmu Ebay naplacen mi je odmah i hrvatski pdv (25%).

Sluzba preko koje se vrsi isporuka je poznati TNT zagreb (intime) koji potrazuje potvrdu o plaanju sto nije sporno. mene vise zanima kakav je postupak kada je vec placen pdv? carninje na koju osnovu ide pod ovim uvjetima?

Ta tvrtka će umjesto tebe uvesti proizvod u Hrvatsku (provesti špediciju). Detalje moraš dogovoriti s njima. Logično bi bilo, ako već nisi, da im napomeneš da je PDV već plaćen, tako da bi oni trebali riješiti uvoz s carinom, a ti bi njima (toj tvrtki) "samo" trebao platiti špediterske troškove (to će biti valjda parsto kuna), znači ne bi ti smjeli ponovno zaračunati PDV na već oporezovani proizvod.

RIGMO sri 28.9.2022 00:16

Po svemu sudeci to tak ne ide...  naplatili su mu 24e 

 

vidi ovo.. sada bi trebalo nesto uciniti... ali sto koji su pravi koraci.. 


Quote:kaže: 
Čudno, meni su i UPS i DHL tako tražili račun i punomoć (samo UPS) za pakete s Amazona (UK i US), poslao sam im račune s već naplaćenim 25% PDV-a, niti lipe nisu dodatno tražili.
pa to je ustvari i ispravna procedura...

ako iz nekog razloga, skraćena carinska deklaracija bude nepotpuna... neispravna...

prijevoznik je dužan, ili preko pošte slanja...
ili od krajnjeg korisnika pokušati dobiti nedostajuće podatke

to su dobili od tebe. i iz računa shvatili da pošiljka ne podliježe carinskom zastupanju

a podnošenje skraćene carinske deklaracije, NIJE carinsko zastupanje
to hp, a sad i intime zloupotrebljavaju

nego su ispravili deklaraciju, i podnijeli je carini ispravnu i potpunu

a ovo kaj su te tražili punomoć, je da bi ubrzali proces,
ali pošto nije podlijgalo carinskom zastupanju, nije bila niti potrebna

u onom drugom slučaju, da su ustanovili da treba carinsko zastupanje,
onda bi ponovo morali slati zahtjev za punomoć

to je definirano carinskim zakonikom unije članak 19.

ako je intime, naplatil carinsko zastupanje, a nije tražil punomoć...
prekršil je Članak 19, carinskog zakonika unije...

a opet... radi se o IOSS pošiljci,
i isto kao i kod tebe UPS i DHL, i intime se je trebal "izuzeti"

kome se žaliti...
rekel bi cinično... "upravi vodovoda"...

ali, žali se onome ko je naplatil...
znači prvo intime...

a dalje je "tricky"...
pošto se radi o poštanskom prometu, trebalo bi hakomu...
ali "tipujem" da budu to odbili zbog "nenadležnosti" jer se radi o carini...
ali može i carinskoj upravi:
https://www.zakon.hr/z/1029/Zakon-o-...kog-zastupanja

članci 26. i dalje...

jer ne samo da je prekršen lokalni zakon o carinskom zastupanju.
nego i carinski zakonik unije
mbaksa sri 5.10.2022 01:20
Lewis kaže...

Evo i meni su danas duplo oporezovali i nakon sto ispunim SVE na toj stranici (milion kucica) i stisnem posalji javi "greska" - kao crvena polja treba preradit a nema crvenih polja.. Milina..

Čudno. Evo pred koji dan sam ispunio formular dvaput (za dva paketića ukupne vrijednosti 54 kune ogulili su me 45 kuna) i prilikom ispunjavanja oba sve je prošlo otprve, u Chromeu.

Zaporožac sri 5.10.2022 08:14

Počeo sam naručivati pakete (gdje god se može opcijom "plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke" HP-om), dajem pogrešne adrese..poštari ih lijepo donose, vraćaju u poštu, tamo im stoji 5 dana, pa ih opet vraćaju prodavaču.. (neka i oni malo imaju troška)

 

To je moj građanski bunt, jer su me isto tako opelješili tri puta.

Lewis sri 5.10.2022 23:35
mbaksa kaže...
Lewis kaže...

Evo i meni su danas duplo oporezovali i nakon sto ispunim SVE na toj stranici (milion kucica) i stisnem posalji javi "greska" - kao crvena polja treba preradit a nema crvenih polja.. Milina..

Čudno. Evo pred koji dan sam ispunio formular dvaput (za dva paketića ukupne vrijednosti 54 kune ogulili su me 45 kuna) i prilikom ispunjavanja oba sve je prošlo otprve, u Chromeu.

 
Na kraju sam uspio poslati iz Edgea, iz FireFoxa mi je stalano bacao istu gresku.

Danas su mi "uvazili" prigovor i kazu bit ce vraceno u roku 30 dana.