Joe Cooker uto 7.9.2021 07:02
stipest kaže...
Pokušao prijavu. Upisao sve podatke i kad me trebalo prebaciti na zadnji korak da upišem karticu za plaćanje, dobio poruku da je greška i da probam ponovo. Probam ponovo, a on daje poruku da je mail i br. telefona već u bazi. Sa userom i paswordom se uredno logiram na MojEON, unutra vidi moje podatke , ali ništa ne radi, kad nisam ni dao karticu, ni ništa platio. Paket je bio srednji i Box jednokratno. Ima li tko ideju , kako riješiti problem?
Hvala

Koliko vidim u Telemach temi na Bug forumu imaju dosta problema u zadnje vrijeme.

Jedino mi pada na pamet da napraviš novi mail i broj telefona ili da kontaktiraš njihovu službu koja koliko čitam i nije baš na nivou.

Q-Tip uto 7.9.2021 17:04
stipest kaže...
Pokušao prijavu. Upisao sve podatke i kad me trebalo prebaciti na zadnji korak da upišem karticu za plaćanje, dobio poruku da je greška i da probam ponovo. Probam ponovo, a on daje poruku da je mail i br. telefona već u bazi. Sa userom i paswordom se uredno logiram na MojEON, unutra vidi moje podatke , ali ništa ne radi, kad nisam ni dao karticu, ni ništa platio. Paket je bio srednji i Box jednokratno. Ima li tko ideju , kako riješiti problem?
Hvala

 

Isto to je i meni bilo, puklo je kod kartice i nije uspješno završena registracija, ali su podaci ostali u bazi. Pričekaj jedan dan, sustav će obrisati tvoje podatke pa ćeš se moći ponovno registrirati. Meni je uredno prošlo drugi put. 

stipest uto 7.9.2021 17:54
Q-Tip kaže...
stipest kaže...
Pokušao prijavu. Upisao sve podatke i kad me trebalo prebaciti na zadnji korak da upišem karticu za plaćanje, dobio poruku da je greška i da probam ponovo. Probam ponovo, a on daje poruku da je mail i br. telefona već u bazi. Sa userom i paswordom se uredno logiram na MojEON, unutra vidi moje podatke , ali ništa ne radi, kad nisam ni dao karticu, ni ništa platio. Paket je bio srednji i Box jednokratno. Ima li tko ideju , kako riješiti problem?
Hvala

 

Isto to je i meni bilo, puklo je kod kartice i nije uspješno završena registracija, ali su podaci ostali u bazi. Pričekaj jedan dan, sustav će obrisati tvoje podatke pa ćeš se moći ponovno registrirati. Meni je uredno prošlo drugi put. 

 Hvala. Zvao sam ih, ali od toga nema neke koristi. Nakon 4 djelatnka, zadnji rekao da će me netko zvati. Sada zove netko sa njihovog broja, ja mislio to je to, kad ono onaj prvi koji se javio , pita jesam li riješio problem. Probat ću sutra ponovno napravit registraciju, ako su me izbrisali kako je bilo i tebi. Vidjet će se odmah jesu li me izbrisali po tome što ne bi trebao moći ući u MojEON sa tim podacima (user i pasword).

mlado1 uto 7.9.2021 23:16

Isprobao sam taj famozni EON TV. U odnosu na konkruenciju, što legalnu, što ilegalnu, EON TV je najgori. Izgleda kao proizvod koji je na brzinu bačen na tržište. Zahtijeva super brzu internet vezu. Pokretanje videa je sporo, skakanje unutar videa je sporo. Web sučelje je loše. Ako hoću pogledati neku emisiju u povijesti, a ta ista emisija postoji na YT-u, bolje je pogledati na YT-u. Jer na EON TV-u treba vremena dok se učita video, pa još ako preskačeš...

 

Pa su tu onda glupa ograničenja, jedan smart TV, 3 preglednika. Kakve su to gluposti? Umjesto da možeš do imati na beskonačno uređaja, a istovremeno gledati samo na jednom.

BigD_Cro sri 8.9.2021 06:38

Da, meni je sučelje isto bezvezno, ne dopada mi se taj lag pri prelasku na program. Osim toga, često mi je (u istim uvjetima) kvaliteta slike bolja na MaxTv to Go. Dao sam im šansu radi F1, ali odustao sam. Korektno je da imaju probni period besplatan.

Puknuti čet 9.9.2021 13:54

Evo da i ja javim dojmove nakon skoro 2 mjeseca. U dnevnoj gledam preko PC-a na TV. Žica u PC, HDMI u TV. Firefox. Radi besprijekorno, jednom mi se desilo usred F1 da je izbacivao neke errore, sve ostalo ništa, ni trzaja. Gledam najviše vikendom (F1, MotoGP) ali i sve utakmice Manchester Uniteda. NFL sezona tek poćinje pa ću gledati češće, za sad u tjednu jedino koji atletski miting. Brzina interneta 200mbps (nazivno, u praksi oko 190). Na tom TV je i dekoder od A1 sa nekih 250 programa (sve što imaju). U spavaćoj je drugi TV, neki LG jeftilen (1600kn prošle godine). Tu sam stavio app i WI-FI. On je na zidu koji je najdalje od zida na kojem je modem, dakle nemože biti dalje, full širina kuće. Međutim, radi bez problema. Taj radi svaki dan jer žena vječno gleda neki hokej ili odbojku. Ista priča, par errora na jednoj utakmici prije koji tjedan i to je to. U njemu je još i CAM od A1 tako da i tu imamo sve dostupne programe od A1. Sve u svemu nemam ni slova pritužbe na tehnički dio priče, sve radi besprijekorno. 3. licencu sam stavio na mob, al to nisam isprobavao a vjerovatno ni neću, nemam potrebe. 4. je slobodna za sad. Imam mali paket od 49 kn jer mi jedino treba SK, sve drugo imam na kabelu. E sad, drugi dio priče nije tako sjajan. Svojedobno mi prvi ugovor nije akriviran s njihove strane. Nakon što su ga raskinuli i dali mi drugi sve je bilo ok. Ali kad je došao račun na njemu su bila oba. Žalio se, prihvatili i sve ok. Danas dođe novi račun, za kolovoz, i gle čuda, opet 2 ugovora... I sad opet pisao žalbu, pa čekaj par tjedana da rješe. U međuvremenu moraš platiti jer ti jako brzo iskopčaju mobitele ako kasniš (tako sam čuo). Onda kad rješe žalbu moj novac ostaje na njihovom računu do slijedećeg računa, koji onda umanje... Uglavnom, taj dio priče je katastrofa. A da, što se internet potrošnje tiće, mjerio više puta, guta mi oko 2.6 po satu. S obzirom da u svojoj fair tarifi imam 1TB, nema razloga za brigu. Zaključak je da sam zadovoljan i da kad mi istekne važeči A1 ugovor imam o ćemu razmišljati, plaćat oboje ko sad ili prijeći potpuno na eon.

Joe Cooker čet 9.9.2021 15:21
Joe Cooker kaže...
stipest kaže...
Pokušao prijavu. Upisao sve podatke i kad me trebalo prebaciti na zadnji korak da upišem karticu za plaćanje, dobio poruku da je greška i da probam ponovo. Probam ponovo, a on daje poruku da je mail i br. telefona već u bazi. Sa userom i paswordom se uredno logiram na MojEON, unutra vidi moje podatke , ali ništa ne radi, kad nisam ni dao karticu, ni ništa platio. Paket je bio srednji i Box jednokratno. Ima li tko ideju , kako riješiti problem?
Hvala

Koliko vidim u Telemach temi na Bug forumu imaju dosta problema u zadnje vrijeme.

Jedino mi pada na pamet da napraviš novi mail i broj telefona ili da kontaktiraš njihovu službu koja koliko čitam i nije baš na nivou.

 Novi mail i broj telefona stavi ako imaš neki drug broj moba, vidim na drugom forumu da još nisi riješio, ovo bi trebalo raditi.

stipest pon 13.9.2021 20:29

Kaki su dojmovi sa EON box-om, sada nakon nekog vremena? Ima li problema, brzina, fluidnost? Jeste li ga probali koristiti kao obićni android box? Multimedija i neke druge aplikacije? Ide li instalacija sa Google store-a? Sa kojim drugim boxom provjerno radi EON?
Hvala

Blade18 pet 22.10.2021 20:37

Imam Google TV, spojen na wireless, 5GHz, brzina 300/200. Ne znam jel do programa, ali RTL i HRT 1 konstantno izbacuju grešku 5600 nema signala... Trenutno gledam HRT 3 i već nekih 20 minuta je ok... Danas mi je prvi dan kak sam to uzeo i već sam uspio izgubiti dosta živaca, jel i drugima tak? Koliko često vama ovu prekida?

error_666 pet 22.10.2021 21:04

Vj nešto do njih, trenutni problem ili nešto do neta jer obično zbog toga prijavljuje grešku.
koristim EON tri godine, odlična iskustva imam ,aplikacija Instalirana na lg webOS i firestick 4K zadnjih dva mjeseca i radi ko sat bez najmanjeg problema ( spojen na AC wifi 400/15), čak za nijansu bolje na fs u nekim stvarima . Npr prebacivanje kanala na fs je instantno, dok na smarttv traje nekih sekund i pol

guslac pon 22.11.2021 17:51

Evo i ja danas za tatu pokušao prijavu, ista stvar - greška na zadnjem koraku. Pokušaj javljanja na SZK je bio frustracija posebne vrste. Mail smo im poslali ali nakon više sati čekanja nitko ne odgovara. Probali s dvije email adrese, doduše istim brojem telefona (jučer i danas) i banana. Odeš na mojeon, upišeš te podatke i uspiješ se ulogirati, ali ako probaš aktivirati paket dobiješ poruku da stranica ne postoji :)

BigD_Cro uto 23.11.2021 10:18

Sam rad aplikacije, postupak registracije i rješavanje problema su očito na dosta nižoj razini nego u Srbiji i BiH gdje je EON dostupan već duži niz godina. Čovjek bi očekivao da je sve popeglano nakon godina iskustva na drugim (sličnim) tržištima, ali to ipak nije slučaj. Ja sam odustao nakon probnog perioda baš zbog prekida dok mi je bilo najbitnije (F1). A isto imam optiku i brzina/stabilnost internet konekcije s moje strane nije problem.