Ajar ned 22.5.2022 18:31

muketissove, više sam naučio iz ovog napisa nego iz preko nekoliko filmova/igara na temu (osim onoga da filmovi najčešće nemaju veze s mozgom/zbiljom - to mi je jasno od stoljeća sedmoga - no upravo se to traži pri regrutaciji "dragovoljaca"). iz top guna sam jedino zapamtio tadašnju kelly mcgillis ("bio sam mlad i totalno zagorio", pjevaju hladno pivo), sanjajući o njezinu kokpitu. ipak, pogledat ću i ovo sad, jednom, no prije toga, još par puta pročitati napis. đast in kejs. 

Bukva ned 22.5.2022 19:33

Potencijalna opaska oko brzine (kažem potencijalna jer sam totalni laik).

Ovo su teoretske maksimalne brzine. Sa preko 2 Macha spustili su se na 1.6 Macha jer su skužili da sve više od toga operativno nema smisla (primjerice, čim staviš bombu / projektil na avion, udaljavaš se od teoretski maksimalne brzine). Ako sam dobro pohvatao, preko 2 Macha brzine jedino su imale smisla na nekim sovjetskim avionima iz razdoblja hladnog rata.

 

Izvor: neki random dokumentarac na National Geographicu ili Historyju ili tako nekom kanalu. 

rambox ned 22.5.2022 21:54
Boris grozni kaže...

Dobar tekst, nebi bilo lose napisati i nesto slicno o Rafalima

Ukratko ti je ovako, Rafaletine pobrišu pod sa tim starim starcima Američkim stršljenetinama.

 

Dalje znaš, kupili smo rabljeni skupi leteči hardver koji je vrlo skup za održavanje ili letenje itd.

Stric_Jura ned 22.5.2022 22:46
Bukva kaže...

Potencijalna opaska oko brzine (kažem potencijalna jer sam totalni laik).

Ovo su teoretske maksimalne brzine. Sa preko 2 Macha spustili su se na 1.6 Macha jer su skužili da sve više od toga operativno nema smisla (primjerice, čim staviš bombu / projektil na avion, udaljavaš se od teoretski maksimalne brzine). Ako sam dobro pohvatao, preko 2 Macha brzine jedino su imale smisla na nekim sovjetskim avionima iz razdoblja hladnog rata.

 

Izvor: neki random dokumentarac na National Geographicu ili Historyju ili tako nekom kanalu. 

 ma svi su ti lutali: