IT trgovine

Sancta Domenica - Iskustva

NathanDrek uto 29.11.2022 12:34
ihush kaže...

-ekšli to je tvoja 'greška' tj moraš naučiti kako se nešto traži.. tj imaš pravo, zakon, sve, ali ništa neće samo od sebe, moraš tražiti i tad ćeš dobiti, robu ili svoj novac, dok je ovo besmisleno, čitava priča oko 3 tjedna (nasuprot tome je da si nešto kupio online i recimo želiš vratiti, već bi i to brže prošlo s time da bi recimo otezao povrat do 13 dana...) .. banka nema ništa sa stornom, ne stornira banka naručeno, to radi trgovina.. itd.

 

-moraš naučiti pravila igre, kako se što radi-traži.. jer ti se to može dogoditi svaki dan + za povrat novca nema razloga čekati duže od par radnih dana (čista bankovna transakcija koja može biti i trenutna, odnosno idući dan za drugu banku i sl.) i najduže je čekanje ako si uplatio u petak do ponedjeljka-utorka.. zbog neradnih dana, u što se može ugurati i neki praznik.. i zato se kaže u par radnih dana, kao max, dok je realno u par minuta + transakcija za drugu banku ako nije u istoj (tad sjeda trenutno).

 Trgovina ti može izvršiti povrat direktno iz sustava samo za jednokratne kupovine kartično ili uplatu na račun nakon što im je sjela, za povrat novaca kupnji na rate se šalje potvrda banci i dalje je na njima, trgovina više nema veze s postupkom.

NathanDrek sri 30.11.2022 15:24
Atomic-7 kaže...

A kak znati da su poslali banci? I koliko se čeka? 

Jer meni uskoro ide na naplatu 1 rata

 A postoji mogućnost da čekaš i do 20-tak dana, jer se to najčešće obrađuje jedanput tjedno ili sredinom i krajem mjeseca. Velim, ako je transakcija jednokratna čim si dobio poruku da nema robe za tebe, ako veliš dobro hoću lovu natrag jedan klik je dovoljan da ti se izvrši povrat (slika 1), bilo da se radi o cijelom iznosu ili djelomičnom (ako naprimjer trgovina nije imala jedan od tri naručena artikla vrati ti razliku) i to je lako. Problem je kad je kupnja na rate (bez obzira vraća li trgovac ratu ili djelomičan iznos rate), moraš banci slati podatke za povrat (slika 2), recimo ja sam za ove 3 stavke povrata dobio odgovor od banke da je zahtjev riješen nakon 4 dana, što ne znači da su mi kupci taj dan dobili novac natrag, jer kupci znaju zvati i 2-3 tjedna nakon što sam im to prosljedio da nisu dobili novce, sad koji proces ima banka da to zna trajati tak dugo, ne znam. Neki put je dugo, neki put nije.

 

Kako znati jel su poslali banci? Možeš zvati ili njih ili banku i tražiti da ti daju info, ako nemaju info, ništa nije poduzeto.

NathanDrek sri 30.11.2022 15:37
Atomic-7 kaže...

A kak znati da su poslali banci? I koliko se čeka? 

Jer meni uskoro ide na naplatu 1 rata

 I budi uvjeren da će ti prvo doći rata na naplatu, a onda će ti biti izvršen povrat, jer banka mora uzeti postotak trgovini za transakciju, bez obzira što nije bilo prodaje, a tako vam se dragi moji tuku pare

ihush sri 30.11.2022 16:39
NathanDrek kaže...
Atomic-7 kaže...

A kak znati da su poslali banci? I koliko se čeka? 

Jer meni uskoro ide na naplatu 1 rata

 I budi uvjeren da će ti prvo doći rata na naplatu, a onda će ti biti izvršen povrat, jer banka mora uzeti postotak trgovini za transakciju, bez obzira što nije bilo prodaje, a tako vam se dragi moji tuku pare

 -naknada banke nema veze s povratom.. naprosto odvojena stvar-posao i naravno da banka svoje naplati a sve na trošak trgovca koji na to pristaje takvom prodajom (zakon) .. tj trgovac je izabrao, ili prodaje online s odgovarajućim pravilima ili ne.. dok trošak banke, način plaćanja itd nema baš nikakve veze, osim što se iskorištava za otezanje.. jer to trgovci rade, jer sve može biti u par sekundi, jednako kao kupnja tako i povrat.. može, ovisi o 'volji' trgovca ili provođenju zakona, koliko potrošač zna svoja prava i kako ih traži kao i pravna država koja reagira na takve negativne primjere i kazni ili opomene trgovce da to ne čine.. pa isti zakon nije baš ista provedba, kod nas, usa, njemačka, bangladeš, švica.. mada je formalno sve isto.

NathanDrek sri 30.11.2022 17:08
ihush kaže...

 -naknada banke nema veze s povratom.. naprosto odvojena stvar-posao i naravno da banka svoje naplati a sve na trošak trgovca koji na to pristaje takvom prodajom (zakon) .. tj trgovac je izabrao, ili prodaje online s odgovarajućim pravilima ili ne.. dok trošak banke, način plaćanja itd nema baš nikakve veze, osim što se iskorištava za otezanje.. jer to trgovci rade, jer sve može biti u par sekundi, jednako kao kupnja tako i povrat.. može, ovisi o 'volji' trgovca ili provođenju zakona, koliko potrošač zna svoja prava i kako ih traži kao i pravna država koja reagira na takve negativne primjere i kazni ili opomene trgovce da to ne čine.. pa isti zakon nije baš ista provedba, kod nas, usa, njemačka, bangladeš, švica.. mada je formalno sve isto.

 -ne.

ihush sri 30.11.2022 22:50
NathanDrek kaže...
ihush kaže...

 -naknada banke nema veze s povratom.. naprosto odvojena stvar-posao i naravno da banka svoje naplati a sve na trošak trgovca koji na to pristaje takvom prodajom (zakon) .. tj trgovac je izabrao, ili prodaje online s odgovarajućim pravilima ili ne.. dok trošak banke, način plaćanja itd nema baš nikakve veze, osim što se iskorištava za otezanje.. jer to trgovci rade, jer sve može biti u par sekundi, jednako kao kupnja tako i povrat.. može, ovisi o 'volji' trgovca ili provođenju zakona, koliko potrošač zna svoja prava i kako ih traži kao i pravna država koja reagira na takve negativne primjere i kazni ili opomene trgovce da to ne čine.. pa isti zakon nije baš ista provedba, kod nas, usa, njemačka, bangladeš, švica.. mada je formalno sve isto.

 -ne.

 -da, način plaćanja nema nikakve veze s pravom povrata, time ni s brzinom kojom će biti obavljen, sekunda-sat-dan.. + kupac može birati način no trgovac ako želi može inzistirati na istom načinu (na karticu-račun) ako je tako kupljeno.. za što ne postoji članak zakona na koji bi se trgovac pozvao, no to često rade.. jer mogu, dok im netko iznad ne kaže drugačije.

-banka.. ovisi tko je kreditor, trgovina ili banka, u slučaju da trgovina prodaje na kredit, to s bankom nema veze, u slučaju da je bankovni kredit, to s trgovinom nema veze, tj odnos pojedinog klijenta banke s trećim klijentom nema veze korelacije za pojedine međusobne klijente + ne mora ni biti ista banka .. no trovac obično ima sklopljen ugovor sa više ili svim bankama zbog troška-naknade.. no ne mora i to opet nema veze s brzinom povrata ili umenjenja iznosa .. mada će to sve trgovac tražiti, ne znači da ima takvo zakonsko pravo i sl.

 

SaintGriz kaže...

Jel tko imao iskustva s povratom robe? Uzeo sam PS4 igru, narudžba preko webshopa, plaćeno u poslovnici kešom, dal primaju natrag, nisam otvorio igru? (znam da nisu zakonski obavezni ali možda to rade)

 -pitaš, ne tu nego tamo.. dok sa zakonom ovo nema veze pa tako ni s mogućim odgovorom .. u pravilu ni online (na daljinu) za takve stvari nema povrata, kao karte za koncert-izuzetak.. tj igre često dolaze s aktivacijskim kodovima i za razliku od svih-ostalih-normalnih roba soft i autorske stvari nisu 100% iste, izuzetci + jasna napomena prilikom kupnje, kao što kupnja može biti bez ikakvog dodatnog prava reklamacije-jamstva itd.. no to su drugi oblici trgovine, npr polovna roba, viđeno-prodano itd.. izuzetci, dok zakon grubo pokriva sve a preciznije se svaki segment može definirati + ugovori-uvjeti koji se pri tome sklope ili navedu .. sve to prije kupnje, poslje je kasno, tj pitaš i tad dobiješ odgovor neovisno o tome imaš li neko pravo jer nije sve stvar zakona tj zakon ide tek kad se drugačije ne može riješiti problem kupca-trgovca. .. suprotni primjer je pravo povrata koje neke trgovine daju recimo 90 dana.. neovisno što zakon u eu kaže 14 dana.. kao i to da ne mora biti online itd.. no to je stvar trgovca, njegova politika-odluka-želja .. pa pitaš.

love2ml86 sri 30.11.2022 23:38
ihush kaže...

 

SaintGriz kaže...

Jel tko imao iskustva s povratom robe? Uzeo sam PS4 igru, narudžba preko webshopa, plaćeno u poslovnici kešom, dal primaju natrag, nisam otvorio igru? (znam da nisu zakonski obavezni ali možda to rade)

 -pitaš, ne tu nego tamo.. dok sa zakonom ovo nema veze pa tako ni s mogućim odgovorom .. u pravilu ni online (na daljinu) za takve stvari nema povrata, kao karte za koncert-izuzetak.. tj igre često dolaze s aktivacijskim kodovima i za razliku od svih-ostalih-normalnih roba soft i autorske stvari nisu 100% iste, izuzetci + jasna napomena prilikom kupnje, kao što kupnja može biti bez ikakvog dodatnog prava reklamacije-jamstva itd.. no to su drugi oblici trgovine, npr polovna roba, viđeno-prodano itd.. izuzetci, dok zakon grubo pokriva sve a preciznije se svaki segment može definirati + ugovori-uvjeti koji se pri tome sklope ili navedu .. sve to prije kupnje, poslje je kasno, tj pitaš i tad dobiješ odgovor neovisno o tome imaš li neko pravo jer nije sve stvar zakona tj zakon ide tek kad se drugačije ne može riješiti problem kupca-trgovca. .. suprotni primjer je pravo povrata koje neke trgovine daju recimo 90 dana.. neovisno što zakon u eu kaže 14 dana.. kao i to da ne mora biti online itd.. no to je stvar trgovca, njegova politika-odluka-želja .. pa pitaš.

Lik kaže da nije otvarao igricu a ti počneš o kodovima.. 

Pretpostavljam da se ambalaža mora otvoriti kako bi se došlo do kodova.

love2ml86 sri 30.11.2022 23:39
SaintGriz kaže...

Jel tko imao iskustva s povratom robe? Uzeo sam PS4 igru, narudžba preko webshopa, plaćeno u poslovnici kešom, dal primaju natrag, nisam otvorio igru? (znam da nisu zakonski obavezni ali možda to rade)

Ako nisi otvarao igricu obično ti uzmu nazad ako je prošlo neko kraće vrijeme, par dana..

ihush čet 1.12.2022 09:33
love2ml86 kaže...
ihush kaže...

 

SaintGriz kaže...

Jel tko imao iskustva s povratom robe? Uzeo sam PS4 igru, narudžba preko webshopa, plaćeno u poslovnici kešom, dal primaju natrag, nisam otvorio igru? (znam da nisu zakonski obavezni ali možda to rade)

 -pitaš, ne tu nego tamo.. dok sa zakonom ovo nema veze pa tako ni s mogućim odgovorom .. u pravilu ni online (na daljinu) za takve stvari nema povrata, kao karte za koncert-izuzetak.. tj igre često dolaze s aktivacijskim kodovima i za razliku od svih-ostalih-normalnih roba soft i autorske stvari nisu 100% iste, izuzetci + jasna napomena prilikom kupnje, kao što kupnja može biti bez ikakvog dodatnog prava reklamacije-jamstva itd.. no to su drugi oblici trgovine, npr polovna roba, viđeno-prodano itd.. izuzetci, dok zakon grubo pokriva sve a preciznije se svaki segment može definirati + ugovori-uvjeti koji se pri tome sklope ili navedu .. sve to prije kupnje, poslje je kasno, tj pitaš i tad dobiješ odgovor neovisno o tome imaš li neko pravo jer nije sve stvar zakona tj zakon ide tek kad se drugačije ne može riješiti problem kupca-trgovca. .. suprotni primjer je pravo povrata koje neke trgovine daju recimo 90 dana.. neovisno što zakon u eu kaže 14 dana.. kao i to da ne mora biti online itd.. no to je stvar trgovca, njegova politika-odluka-želja .. pa pitaš.

Lik kaže da nije otvarao igricu a ti počneš o kodovima.. 

Pretpostavljam da se ambalaža mora otvoriti kako bi se došlo do kodova.

 -najmanje je važno što netko kaže.. tj važnije je što kaže zakon a kad po toj osnovi nema pravo povrata tad što kaže trgovac, njegova dobra volja.

-dodatno, igre često imaju upravo takvu napomenu (prilikom kupnje na daljinu, jer je tad pravo povrata 14 dana..) i upravo igre ili bilo što ne mora imati pravo povrata .. kao izuzetak, dok u ovom slučaju kupnjom u trgovini nema ni zakonske osnove. Zato je najmanje važno što kaže lik .. važno je što će reći-odgovoriti trgovac koji može odbiti ili prihvatiti i to je to.

ihush čet 1.12.2022 19:29
SaintGriz kaže...
Da završimo priču, ne daju povrat novca, samo zamjena. To mi ne odgovara, al jbga zeznuo sam se što nisam platio karticom.

 -način plaćanja nema veze s tim.. odgovor bi bio isti, tj i to što ti nude zamjenu je njihova dobra volja u ovom slučaju...

SaintGriz čet 1.12.2022 22:17
ihush kaže...
SaintGriz kaže...
Da završimo priču, ne daju povrat novca, samo zamjena. To mi ne odgovara, al jbga zeznuo sam se što nisam platio karticom.

 -način plaćanja nema veze s tim.. odgovor bi bio isti, tj i to što ti nude zamjenu je njihova dobra volja u ovom slučaju...

 Naravno da ima, da sam platio karticom/poduzećem uz dostavu na adresu mogao bih vratiti u roku od 14 dana bez navođenja razloga

ihush pet 2.12.2022 08:44
SaintGriz kaže...
ihush kaže...
SaintGriz kaže...
Da završimo priču, ne daju povrat novca, samo zamjena. To mi ne odgovara, al jbga zeznuo sam se što nisam platio karticom.

 -način plaćanja nema veze s tim.. odgovor bi bio isti, tj i to što ti nude zamjenu je njihova dobra volja u ovom slučaju...

 Naravno da ima, da sam platio karticom/poduzećem uz dostavu na adresu mogao bih vratiti u roku od 14 dana bez navođenja razloga

 -ne, ali da si kupio online, na daljinu, tad bi po zakonu o zaštiti potrošača imao pravo povrata, odustajanja od kupnje (bez ikakvog razloga) i povrat novca, dok način plaćanja nema s tim veze, može i kikirikijem, može pouzećem no naravno ako kupuješ online da tad plaćaš nekom karticom ili imaš nekog goluba-pismonošu.. no nije stvar u načinu plaćanja, nego u načinu-mjestu kupnje. Jasnije?

p3r02d3r0 pet 2.12.2022 11:18

Naručio slušalice i bluetooth adapter ovaj ponedjeljak. Još nikakve potvrde o isporuci. Poslao dva maila u support. Nitko ne odgovara. Jedino se na njihovom facebooku u messengeru netko konačno udostojio odgovorit da još kao čekaju odgovor o stanju na skladištu oko tog adaptera.

 

Mislim, kužim black friday, cyber monday gužva i sve to, ali jbt...

love2ml86 pet 2.12.2022 12:04
p3r02d3r0 kaže...

Naručio slušalice i bluetooth adapter ovaj ponedjeljak. Još nikakve potvrde o isporuci. Poslao dva maila u support. Nitko ne odgovara. Jedino se na njihovom facebooku u messengeru netko konačno udostojio odgovorit da još kao čekaju odgovor o stanju na skladištu oko tog adaptera.

 

Mislim, kužim black friday, cyber monday gužva i sve to, ali jbt...

Koje slušalice si uzeo?

p3r02d3r0 pet 2.12.2022 12:16
love2ml86 kaže...
p3r02d3r0 kaže...

Naručio slušalice i bluetooth adapter ovaj ponedjeljak. Još nikakve potvrde o isporuci. Poslao dva maila u support. Nitko ne odgovara. Jedino se na njihovom facebooku u messengeru netko konačno udostojio odgovorit da još kao čekaju odgovor o stanju na skladištu oko tog adaptera.

 

Mislim, kužim black friday, cyber monday gužva i sve to, ali jbt...

Koje slušalice si uzeo?

HyperX Cloud Core + 7.1

Mile 74 pet 13.1.2023 13:25

Poklon kupon od 20%: MULTIPLUS-BDAY-20 na sve igre i gaming pribor.

 

Poklon kupon od 15%: MULTIPLUS-BDAY-15 na svu računalnu periferiju i gaming namještaj.

 

Kupon vrijedi i na proizvode koji su označeni oznakom akcija, ali se ne zbraja s drugim popustima.

Vrijedi od 1. do 31.1.2023.

 

Pilesulic uto 1.8.2023 14:01

Moje iskustvo sa Sancta Domenica. Kupljen tv uređaj, TCL, u ožujku ove godine. Uređaj od prvog dana pokaziva grešku, što sa tonom, što sa slikom, zamrzava se, ne učitava se google tv, kad se događaju smetnje na tv-u daljinski je ne upotebljiv, slika se zamrzne, tv se sam gasi, restartira i tako dalje.. Snimila sam nekih 10ak videa, da pokažem u čemu je stvar. Uređaj je tri puta bio u ovlaštenom servisu "Hanžek", gdje su sva tri puta zaključili da je tv uređaj ispravan. Zadnji put su rekli da je to do mog internet providera a ne do tv uređaja. Nakon toga, ja snimam video (kao dokaz), gdje u sred kvara zvuka, izvadim dhmi kabel iz tv-a, da bi dokazala da je ipak rijec o neispravnoj tv a ne o internetu. Na taj video dolazi i odgovor servisa Hanžek, a preko Sancta Domenice, da sam ja kriva jer neispravno rukujem tv-om. Naime, hdmi kabel se moze samo iskljuciti kad je tv ugašen. Ne znam kako bi onda mogla viditi kvar na tv ako je tv ugasen??? Svakako, Sancta Domenica se "skriva" iza Servisa Hanžek, te kažu da su im vezane ruke.
JUređaj je reklamiran 11ti dan od kupnje (bila sam na putu pa ga nisam prije stigla instalirat), a po zakonu imam pravo vratiti proizvod 14 dana nakon kupnje bez ikakvog razloga. Dakle da sam ga samo vratila bez riječi, vratili bi mi novac, ovako sam "kaznjena" jer sam rekla da proizvod nije ispravan te je krenula cijela saga oko tv i servisa, sve naravno preko Sancte Domenice, jer sam kod njih kupila uređaj. Znaci, sve je dobro kad je dobro, a kad krene loše, bolje je ne imati s njima posla.

Strelok uto 1.8.2023 14:27
Pilesulic kaže...
Moje iskustvo sa Sancta Domenica. Kupljen tv uređaj, TCL, u ožujku ove godine. Uređaj od prvog dana pokaziva grešku, što sa tonom, što sa slikom, zamrzava se, ne učitava se google tv, kad se događaju smetnje na tv-u daljinski je ne upotebljiv, slika se zamrzne, tv se sam gasi, restartira i tako dalje.. Snimila sam nekih 10ak videa, da pokažem u čemu je stvar. Uređaj je tri puta bio u ovlaštenom servisu "Hanžek", gdje su sva tri puta zaključili da je tv uređaj ispravan. Zadnji put su rekli da je to do mog internet providera a ne do tv uređaja. Nakon toga, ja snimam video (kao dokaz), gdje u sred kvara zvuka, izvadim dhmi kabel iz tv-a, da bi dokazala da je ipak rijec o neispravnoj tv a ne o internetu. Na taj video dolazi i odgovor servisa Hanžek, a preko Sancta Domenice, da sam ja kriva jer neispravno rukujem tv-om. Naime, hdmi kabel se moze samo iskljuciti kad je tv ugašen. Ne znam kako bi onda mogla viditi kvar na tv ako je tv ugasen??? Svakako, Sancta Domenica se "skriva" iza Servisa Hanžek, te kažu da su im vezane ruke.
JUređaj je reklamiran 11ti dan od kupnje (bila sam na putu pa ga nisam prije stigla instalirat), a po zakonu imam pravo vratiti proizvod 14 dana nakon kupnje bez ikakvog razloga. Dakle da sam ga samo vratila bez riječi, vratili bi mi novac, ovako sam "kaznjena" jer sam rekla da proizvod nije ispravan te je krenula cijela saga oko tv i servisa, sve naravno preko Sancte Domenice, jer sam kod njih kupila uređaj. Znaci, sve je dobro kad je dobro, a kad krene loše, bolje je ne imati s njima posla.

 Ako si kupila na daljinu tj. preko webshopa, tada imaš pravo povrata 14 dana. 

 

U tom slučaju sama sebi kompliciraš život. 

 

Druga slika jasno pokazuje da je do TV-a, klasičan problem sa ribon kabelom ili čak matična rikava.

 

Ovi naši servisi, servis Hanžek lol. To su svi otvorili privat kojekakve servise otkako su u HR došle ove nazovimo ih manje poznate firme. Kladim se da tv nisu ni montirali samo iz kutije upalili, pregledali par programa i bok. Nemaju oni vremena čekat grešku.