IT trgovine

Sancta Domenica - Iskustva

lussinho sri 24.2.2021 08:06
sandokan111 kaže...
lussinho kaže...

Evo od cca 10.1. mi je laptop na popravku. Radim na njemu tako da piydim. Poslao sam im već 5 puta mail i kažu samo da čekaju matičnu ploču da im stigne da bi mi danas poslali da će 11.3. stići pa da će u drugoj polovici biti gotov. Pa jesu oni normali?!?

 

Koja su moja prava? Zar ništa ne mogu po tom pitanju nego samo čekati? Jel mogu prijaviti Sancta Domenici gdje je laptop kupljen? Jel imam pravo na novi laptop pošto 2,5 mjeseca će laptop biti na popravku? Nevjerojatno mi je da kupis novi laptop za 10k, on se pokvari u manje od godinu dana i to je to...

 Kako mislis "jel mogu prijaviti Sancta domenici gdje je laptop kupljen" ??? Pa kome si ti taj laptop slao?

 

Znaci NIKAD SE NE SALJE DIREKTNO U SERVIS (ako si ovo napravio). Upravo iz ovog razloga s kojim si se sada susreo. Jer servis lagano zabole desno uvo za tebe jer s tobom nemaju ugovorni odnos. Znaci trebao si slat sancti i da ti ona sada javi ovako kako ti je servis javio fino odmah saljes to na mingo. Kakva crna 3 mjeseca za popravak? I vjerojatno bi to sve rjesio vec.

Znaci ako nisi obavijesti sanctu odmah ih obavijesti sada. Samo jeli rokovi su ti sad u pomaku za 30+ dana koliko camis i ne radis nista jer je u startu krenulo krivo. Sad im moras sjesti za vrat da se to pozuri.

Stvar je da kad ti salje direktno servisu, trgovina apsolutno nema blage veze da je neki njihov uredjaj na servisu i ako ti njih sad prijavis (jer s njima imas ugovor), inspektor ih kontaktira a ovi blage veze nemaju o cemu se radi. Stoga instant kontaktirati sanctu te im objasni da je vec toliko i toliko na servisu, da su ti javili to sto su ti javili i da je to apsolutno neprihvatljivo te da ces cijeli slucaj poslati na inspekciju. Pismeno ovo na prigovore posalji, nemoj se zivkat telefonima jer to nigdje ne vodi. Onda vidi sto ce oni napravit. Mozda se magicno popravak ubrza nakon ovog, ali to je to, oni nakon sto im ti posaljes prigovor imaju 15 dana za odgovor i sve je po zakonu...

 Ma laptop sam odnio u SD Arena i oni su poslali na servis. A svi odgovaraju, ahhh šta mi tu možemo... Mislim, stvarno pretjeruju, da popravak traje gotovo 3 mjeseca...

sandokan111 sri 24.2.2021 11:26
lussinho kaže...

 Ma laptop sam odnio u SD Arena i oni su poslali na servis. A svi odgovaraju, ahhh šta mi tu možemo... Mislim, stvarno pretjeruju, da popravak traje gotovo 3 mjeseca...

 E pa onda si fino trebao to davno poslat vec na trznu inspekciju. Zavaljaju te s "sto mi tu mozemo". Posaljes na trznu, i stvari se odjednom rjesavaju ekspresno. Neznam sto cekas. 3 mjeseca u 2021, brze uredjaji dodju iz kine preko aliexpresa besplatnim shippingom.

Tony1999 sri 24.2.2021 15:26
sandokan111 kaže...

Cesto se to radi pod izlikom da firme "vise" iskoristavaju proizvode (slicno kao taksi vozila). Da li je ok, neznam, nisam se time bavio.

 Frendica ih zvala jer je tamo uzela laptop i kao garancija je samo godinu dana. Uzmem serijski broj, na Lenovo stoji dvije godine. Mail u Zel-Celos koji je ovlašteni serviser, uredno zaprimili laptop i sad je na popravku. Očito Sancta Domenica se budalizira.

sandokan111 sri 24.2.2021 16:13
Tony1999 kaže...
sandokan111 kaže...

Cesto se to radi pod izlikom da firme "vise" iskoristavaju proizvode (slicno kao taksi vozila). Da li je ok, neznam, nisam se time bavio.

 Frendica ih zvala jer je tamo uzela laptop i kao garancija je samo godinu dana. Uzmem serijski broj, na Lenovo stoji dvije godine. Mail u Zel-Celos koji je ovlašteni serviser, uredno zaprimili laptop i sad je na popravku. Očito Sancta Domenica se budalizira.

 Davno se budaliziraju s tim "jamstvo je godinu dana". Meni su to 2 puta pokusali uvaljati za sony slusalice. Normalno da to ne prolazi jer se pozoves na materijalni nedostatak. Znaci cak i da ti je jamstvo 1g, imas mat. nedostatak u zakonu koji te stiti 2 god.

lussinho čet 25.2.2021 13:33
sandokan111 kaže...
lussinho kaže...

 Ma laptop sam odnio u SD Arena i oni su poslali na servis. A svi odgovaraju, ahhh šta mi tu možemo... Mislim, stvarno pretjeruju, da popravak traje gotovo 3 mjeseca...

 E pa onda si fino trebao to davno poslat vec na trznu inspekciju. Zavaljaju te s "sto mi tu mozemo". Posaljes na trznu, i stvari se odjednom rjesavaju ekspresno. Neznam sto cekas. 3 mjeseca u 2021, brze uredjaji dodju iz kine preko aliexpresa besplatnim shippingom.

 

Pozdrav,

 

poslao sam ti PP.

Čitatelj čet 4.3.2021 14:10

Jamstvo na baterije su najcesce 6 do 12 mjeseci, osim ako nije navedeno drugacije.

 

Zadnja IT firma koja je davala vise od 12 mjeseci jamstva na baterije, je bila Fin. Nokia,

davali su 24 mjeseca jamstva, no sad je to kineski HMD i jamstvo je 6 mjeseci, kao i kod Samsunga,

Applea itd.

 

Kod HP-a je moguce kupiti Care Pack i produzeno jamstvo, i gledati da u tom jamstvu spada i baterija,

kao kod EliteBook serije, pa onda imas 3/3/3 (3 godine na uredjaj, bateriju i 0-day support).

 

Inace je kod HP-a standardno jamstvo 1/1/0, ako se ne dokupi Care Pack.

BOGDO sub 29.5.2021 11:00

Sancta ima velikih problema sa web narudžbama, tak da pazite.

 

Naručio sam sat, dobio potvrdu o plaćanju od pbz-a, no u mom profilu nema narudžbe, kad sam iz testa napravio narudžbu od 100 kn, dodijelio mi je isti broj narudžbe kao od sata, i ta je vidljiva u mom profilu. Sat naručio u 1:30 ujutro, drugu stvar oko 10:30.

 

Zvao sam podršku odmah u 9h danas, zenska veli imamo nekih problema, nema kolega iz IT-a, oni ne rade, zovem opet javlja se druga ženska, kaže ne vidim niti jednu narudžbu u sustavu, zvat ću IT-jevce.

 

 

BOGDO uto 1.6.2021 22:13
BOGDO kaže...

Sancta ima velikih problema sa web narudžbama, tak da pazite.

 

Naručio sam sat, dobio potvrdu o plaćanju od pbz-a, no u mom profilu nema narudžbe, kad sam iz testa napravio narudžbu od 100 kn, dodijelio mi je isti broj narudžbe kao od sata, i ta je vidljiva u mom profilu. Sat naručio u 1:30 ujutro, drugu stvar oko 10:30.

 

Zvao sam podršku odmah u 9h danas, zenska veli imamo nekih problema, nema kolega iz IT-a, oni ne rade, zovem opet javlja se druga ženska, kaže ne vidim niti jednu narudžbu u sustavu, zvat ću IT-jevce.

 

 

 nakon 3 dana natezanja sa korisničkom podrškom, danas dobio potvrdu da je kao storinirano, jedno 7 poziva, 5 mailova. Ovo više nije ni sjena Sancte koja je nekad bila... Strašno

sandokan111 sri 15.12.2021 19:14
4our kaže...
Pozdrav, zna li neko ako kupim ps4 igru, igram je npr 1 dan mogu li je vratit i dobit povrat novaca?

 Mozes. Mislim da bi trebao kupiti 10 igrica i vratiti ih nakon 1 dana igranja. Po mogucnosti aktiviraj sve stvari koje se mogu aktivirati kad ih upalis.

snake44 pon 17.1.2022 10:48

Možda je glupo pitanje, ali ima li kod Sancte cjenkanja? Inače sam protiv toga, ali pitam jer je jedan Sony Tv kod njih 12500kn, a u elipsu 10500kn. Pa je li ih moguće ižicat neki popust da dođu na Elipso cijenu? To sve bi napravio samo zato jer mi je puno lakše ići u trgovinu od sancte i tamo uzeti tv nego elipso. 

MasterOfDisaster pon 17.1.2022 10:56
snake44 kaže...

Možda je glupo pitanje, ali ima li kod Sancte cjenkanja? Inače sam protiv toga, ali pitam jer je jedan Sony Tv kod njih 12500kn, a u elipsu 10500kn. Pa je li ih moguće ižicat neki popust da dođu na Elipso cijenu? To sve bi napravio samo zato jer mi je puno lakše ići u trgovinu od sancte i tamo uzeti tv nego elipso. 

     

 

Nadam se da je ovo bila zahebancija.

snake44 pon 17.1.2022 12:02

a nije zajebancija, pa koliko sranja i svakakvih informacija pročitam tu na forumu....pa mi zato na pamet palo, eto možda je netko ovako nešto i probao  (naravno, uzevši u kontekst da su oni distributeri za sony, možda bi ovako nešto i napravili...)

dmanz pon 17.1.2022 12:04
snake44 kaže...

a nije zajebancija, pa koliko sranja i svakakvih informacija pročitam tu na forumu....pa mi zato na pamet palo, eto možda je netko ovako nešto i probao  (naravno, uzevši u kontekst da su oni distributeri za sony, možda bi ovako nešto i napravili...)

Zašto ne, price matching bi trebao biti legit.

 

Ja sam jednom kupovao gitaru tu u music shopu koju mi je najblize i rekao sam da je najjeftinija ta ista gitara na nabavi u jednom drugom shopu (linkao). I spustili su cijenu na tu istu.

 

Probaj

MasterOfDisaster pon 17.1.2022 12:49
snake44 kaže...

a nije zajebancija, pa koliko sranja i svakakvih informacija pročitam tu na forumu....pa mi zato na pamet palo, eto možda je netko ovako nešto i probao  (naravno, uzevši u kontekst da su oni distributeri za sony, možda bi ovako nešto i napravili...)

 Sretno sa time, pokušaj pa nam javi koliko su se jako nasmijali. Iskreno sumnjam i mislim da ih je totalno briga koja je cijena tog istog proizvoda kod drugoga prodavatelja.

Damir22 pon 17.1.2022 12:54

Ako im je stalo da prodaju, zasto ne.....

Masu stvari mozes dobiti jeftinije samo ako pitas.....posebice na takve iznose, prodavac uvijek moze odobriti neki dodatni popust ako zeli....

Tko nije pitao, nije ni dobio, najcesce ;)

snake44 pon 17.1.2022 15:09
MasterOfDisaster kaže...
snake44 kaže...

a nije zajebancija, pa koliko sranja i svakakvih informacija pročitam tu na forumu....pa mi zato na pamet palo, eto možda je netko ovako nešto i probao  (naravno, uzevši u kontekst da su oni distributeri za sony, možda bi ovako nešto i napravili...)

 Sretno sa time, pokušaj pa nam javi koliko su se jako nasmijali. Iskreno sumnjam i mislim da ih je totalno briga koja je cijena tog istog proizvoda kod drugoga prodavatelja.

 A evo idem poslije posla pa ću ih pitat. Nemam šta za izgubit, samo ću im reć da onda sutra idem u elipso po isti proizvod. Znam da prodavača sigurno neće bit briga jer nije njegova firma, ali eto možda sretnem nekog ko je na nekoj višoj poziciji pa pristane dat neki popust.