IT trgovine

Sancta Domenica - Iskustva

Han uto 18.8.2020 14:19
sandokan111 kaže...
Han kaže...

Ako je isteklo jamstvo nema tu nikakvog materijalnog nedostatka. Materijalni nedostatak je ako se iti kvar mannifestira više od 2 puta unutar 6 mjeseci od kupovine. Nakon isteka jamstva nemaš nikakva "prava". Ti njih prijavio, oni su samo radi dobre volje tebi napravili zamjenu.

 Ajde se sad smiri i prestani lupetat gluposti. Sad ovo sto si nalupetao vise ne moze pas prozvakat. Nisu oni meni u nikakvi susret izasli vec im je tako odredjeno od inspektorata jer je takav zakon. Bio si mi sumnjiv s ovom pricom "iz reda u trgovini", sad mi vise nisi sumnjiv.

Han kaže...

Nemaš nikakvih zakonskih osnova nakonisteka jamstva pozivati se na neki zakon.

 I onda ovakav trgovac nakon niza prijava i dalje ovakve gluposti lupeta. Jer je prilicno jasno, ti si neki los prodavac koji i dalje nije naucio zakone. Bilo bi ti vrijeme da ih naucis.

 Niti sam spomenuo da sam trgovac niti sam spomenuo da poznam sve zakone, a i napomenuo sam par postova prije da ne branim sancta domenicu. Kaj je po tvome svatko tko stoji u redu u trgovini je trgovac? Kakva ti je to logika? Nikad nisi u javnosti,trgovini,farmi doživio  "zanimljivu" situaciju??  Moj posao je sasvim drugačiji od trgovine. Ako ti je jamstvo isteklo a ti reklamiraš 2 mjeseca nakon isteka jamstva onda je to dobra volja trgovca što ti je izašao u susret bez obzira na ishod inspektorata. Da ti se u ovome slučaju trgovac htio "zainatiti" i tražiti te da dokazuješ da je postojao materijalni nedostatak i da plaćaš vještaka sumnnjam da bi dobio nove slušalice.

 

Jasno je što je materijalni nedostatak i kako se rješava si pročitaj ovdje:https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34

 

Glavno da si ti velika faca koja je prijavila inspektoratu i koji je pobijedio zlu sancta domenicu i dobio nove slušalice. I da obranim one poštene trgovce ( prodavače u trgovinama ): oni nisu dužni poznavati zakon u detalje, nego samo proceduru kod reklamacija. U svakoj firmi postoji hijerarhija i pravila kako se koji dio posla radi, sviđalo se tebi ili ne. Niti jedan prodavač nema pravo na "svoju ruku i procjenu " raditi zamjenu, povrat itd bez savjetovanja sa nadređenim ili praćenjem procedure za koju opet netko unutar firme odgovara.

sandokan111 uto 18.8.2020 15:04
Han kaže...

Niti sam spomenuo da sam trgovac niti sam spomenuo da poznam sve zakone, a i napomenuo sam par postova prije da ne branim sancta domenicu. Kaj je po tvome svatko tko stoji u redu u trgovini je trgovac?

Po tvom pisanju je jasno da ne poznas zakone, ne treba to posebno naglasavat. Svatko tko stoji u redu nije trgovac, al u ovim temama, uvijek se nadje "taj netko" koji je u redu dozivio ovo ili ono. I onda se prije ili kasnije ispostavi da je trgovac ili iz takve branse, i da on u nikakvom redu nije bio, vec je to dozivio s druge strane pulta. Kao i ti sada. Prilicno sam siguran da si ti prodavac u nekoj trgovini. Svi, vise manje imate isti nacin pisanja po forumu, a cesto pocne "ne branim ja ovu trgovinu, ALI" ili "stojim u redu i vidim ...".

Han kaže...

Ako ti je jamstvo isteklo a ti reklamiraš 2 mjeseca nakon isteka jamstva onda je to dobra volja trgovca što ti je izašao u susret bez obzira na ishod inspektorata.

Ne lupetaj. Jamstvo moze biti i 6mj. Jamstvo daje proizvodjac/distributer/prodavac/baba vanga ako hoce, ali to je odvojeno od zakona za materijalne nedostatke. Materijalni nedostatci su uvedeni upravo radi toga, sto su svi davali svakojaka jamtsva. Molim te, prije nego odes sutra na posao, prouci stavke 400 pa nadalje u zakonu o obveznim odnosima. Neke stvari ce ti bit jasnije.

Han kaže...

Da ti se u ovome slučaju trgovac htio "zainatiti" i tražiti te da dokazuješ da je postojao materijalni nedostatak i da plaćaš vještaka sumnnjam da bi dobio nove slušalice.

Ne razumjevanje tematike dovodi do ovih glupih izjava. Oni su se vec "zainatili" jer su mi odbili reklamaciju. Daljnje "inacenje" bi dovelo do visestruko skuplje lekcije od zamjene slusalica. Ostavi se lupetanja gluposti, barem odi, prouci te zakone pa se vrati natrag ako ti nesto nije jasno. Ocito je da si trgovac kojem je nesto nabrzinu objasnjeno (jer spominjes dio o vjestacenju koji se nalazi medju tim clancima), ali ti ostatak nije objasnjen, a ti ko papiga prenosis krivo objasnjeno.

Han kaže...

Jasno je što je materijalni nedostatak i kako se rješava si pročitaj ovdje:https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34

Normalno da je jasno. I sto tebi sada tu nije jasno? Dal si procitao sto je sve materijalni nedostatak? Dal se igdje spominje "nakon sto istekne garancija nemas prava" i ine gluposti koje lupetas?

Han kaže...
Glavno da si ti velika faca koja je prijavila inspektoratu i koji je pobijedio zlu sancta domenicu i dobio nove slušalice.

Nikakva faca, meni bi puno vise odgovaralo da kad sam predao su mi dali nove slusalice nakon sto je ustanovljen kvar, a ne da sam potrosio jos nekih 10 dana na cekanje inspektorata, ali tu smo gdje jesmo.

Han kaže...

I da obranim one poštene trgovce ( prodavače u trgovinama ): oni nisu dužni poznavati zakon u detalje, nego samo proceduru kod reklamacija. U svakoj firmi postoji hijerarhija i pravila kako se koji dio posla radi, sviđalo se tebi ili ne. Niti jedan prodavač nema pravo na "svoju ruku i procjenu " raditi zamjenu, povrat itd bez savjetovanja sa nadređenim ili praćenjem procedure za koju opet netko unutar firme odgovara.

Tipicni zavrsetak koji svaki prodavac napise, vise manje, u istom kontekstu

 

Han uto 18.8.2020 15:12
sandokan111 kaže...
Han kaže...

Niti sam spomenuo da sam trgovac niti sam spomenuo da poznam sve zakone, a i napomenuo sam par postova prije da ne branim sancta domenicu. Kaj je po tvome svatko tko stoji u redu u trgovini je trgovac?

Po tvom pisanju je jasno da ne poznas zakone, ne treba to posebno naglasavat. Svatko tko stoji u redu nije trgovac, al u ovim temama, uvijek se nadje "taj netko" koji je u redu dozivio ovo ili ono. I onda se prije ili kasnije ispostavi da je trgovac ili iz takve branse, i da on u nikakvom redu nije bio, vec je to dozivio s druge strane pulta. Kao i ti sada. Prilicno sam siguran da si ti prodavac u nekoj trgovini. Svi, vise manje imate isti nacin pisanja po forumu, a cesto pocne "ne branim ja ovu trgovinu, ALI" ili "stojim u redu i vidim ...".

Han kaže...

Ako ti je jamstvo isteklo a ti reklamiraš 2 mjeseca nakon isteka jamstva onda je to dobra volja trgovca što ti je izašao u susret bez obzira na ishod inspektorata.

Ne lupetaj. Jamstvo moze biti i 6mj. Jamstvo daje proizvodjac/distributer/prodavac/baba vanga ako hoce, ali to je odvojeno od zakona za materijalne nedostatke. Materijalni nedostatci su uvedeni upravo radi toga, sto su svi davali svakojaka jamtsva. Molim te, prije nego odes sutra na posao, prouci stavke 400 pa nadalje u zakonu o obveznim odnosima. Neke stvari ce ti bit jasnije.

Han kaže...

Da ti se u ovome slučaju trgovac htio "zainatiti" i tražiti te da dokazuješ da je postojao materijalni nedostatak i da plaćaš vještaka sumnnjam da bi dobio nove slušalice.

Ne razumjevanje tematike dovodi do ovih glupih izjava. Oni su se vec "zainatili" jer su mi odbili reklamaciju. Daljnje "inacenje" bi dovelo do visestruko skuplje lekcije od zamjene slusalica. Ostavi se lupetanja gluposti, barem odi, prouci te zakone pa se vrati natrag ako ti nesto nije jasno. Ocito je da si trgovac kojem je nesto nabrzinu objasnjeno (jer spominjes dio o vjestacenju koji se nalazi medju tim clancima), ali ti ostatak nije objasnjen, a ti ko papiga prenosis krivo objasnjeno.

Han kaže...

Jasno je što je materijalni nedostatak i kako se rješava si pročitaj ovdje:https://www.szp.hr/sve-potrosacke-teme-na-jednom-mjestu/kupili-ste-proizvod-koji-ima-nedostatak-ili-ne-radi/34

Normalno da je jasno. I sto tebi sada tu nije jasno? Dal si procitao sto je sve materijalni nedostatak? Dal se igdje spominje "nakon sto istekne garancija nemas prava" i ine gluposti koje lupetas?

Han kaže...
Glavno da si ti velika faca koja je prijavila inspektoratu i koji je pobijedio zlu sancta domenicu i dobio nove slušalice.

Nikakva faca, meni bi puno vise odgovaralo da kad sam predao su mi dali nove slusalice nakon sto je ustanovljen kvar, a ne da sam potrosio jos nekih 10 dana na cekanje inspektorata, ali tu smo gdje jesmo.

Han kaže...

I da obranim one poštene trgovce ( prodavače u trgovinama ): oni nisu dužni poznavati zakon u detalje, nego samo proceduru kod reklamacija. U svakoj firmi postoji hijerarhija i pravila kako se koji dio posla radi, sviđalo se tebi ili ne. Niti jedan prodavač nema pravo na "svoju ruku i procjenu " raditi zamjenu, povrat itd bez savjetovanja sa nadređenim ili praćenjem procedure za koju opet netko unutar firme odgovara.

Tipicni zavrsetak koji svaki prodavac napise, vise manje, u istom kontekstu

 

Tipičan tekst koji svaki nadobudni kupac napiše. I da i jesam trgovac ( a što sam ti rekao da nisam ) glupo je kako generaliziraš da su svi trgovci isti a ti si kao kupac najpametniji.  Uglavnom u pravu si u potpunosti i kaj se mene tiče završavamo ovaj razgovor.

Alfa_R uto 18.8.2020 17:30

Što treba utvrđivati? Ja nisam platio trgovcu da mi pošalje ispravni uređaj, nego da isti dođe ispravan do mene.

Princip je jednostavan. Dostavi ti dostavljač, ti prihvatiš jer nema opcija da on čeka da ti pregleda pa prihvatiš.

Ja osobno slikam - neotvoreno, otvoreno i ako je problem odmah alarmiras trgovinu i svaka normalna ti uvaži ako si javio unutar pola sata od preuzimanja.

Nije na kupcu rizik transporta i rizik poslovanja na takav način.


A u trgovini kupiš i onda ti pregledaju pa ako sjebes do doma sam si si kriv.

Antoniio22 uto 18.8.2020 22:12

Proučite zakone. Sve jasno piše i ne blamirajte se kao ovaj Han. Jamstvo i materijalni nedostatak nisu vezani jedno s drugim niti utječu jedno na drugo. Jamstva može i ne mora biti, amaterijaolni nedostatak zakonski vrijedi za sve i jasno su propisani rokovi za isti.
Dobru volju imaš kad trgovac pristane na to da nešto vratiš što si kupio u dućanu.

Damir22 uto 18.8.2020 22:36
Alfa_R kaže...
Što treba utvrđivati? Ja nisam platio trgovcu da mi pošalje ispravni uređaj,

 Ovo vjerovatno nisam ispravno shvatio, ali....

 

Ti placas trgovcu za ispravan proizvod...... mislim, ako mu nisi platio ispravan, sto si mu onda platio?

 

 

love2ml86 uto 18.8.2020 23:37
Alfa_R kaže...

Princip je jednostavan. Dostavi ti dostavljač, ti prihvatiš jer nema opcija da on čeka da ti pregleda pa prihvatiš.

Kako koji, nekima moraš potpisati prije nego preuzmeš pa mora sačekati da provjeriš ako je proizvod oštećen.

sandokan111 sri 19.8.2020 00:29
love2ml86 kaže...

Kako koji, nekima moraš potpisati prije nego preuzmeš pa mora sačekati da provjeriš ako je proizvod oštećen.

 Tehnicki svima trebas potpisat preuzimanje, jer je prije tog proizvod u njihovoj ingerenciji. A onda da, on bi trebao pricekati da se utvrdi da nema ostecenja, iako se oni uvijek izvlace da "samo prijavite ostecenje nema problema, mi se vratimo" i takve gluposti, ali jednom mi je s eurosenderom stigao ostecen malo skuplji proizvod, i da nisam imao taj zapisnik na licu mjesta koji svi oni imaju (kasnije sam svaki put provjerio s dostavnom sluzbom proceduru provjere ostecenja) da je proizvod bio ostecen, ne bi mi priznali povrat (eurosender). Tak su mi oni rekli. Sad ako oni lazu mene ja lazem sve ostale. Uglavnom, nakon sto dostavljacu objasnim proceduru koja mi je recena svi pricekaju, iako, naravno, nevoljko.

ihush sri 19.8.2020 09:29
Han kaže...
roc1 kaže...

Van RH je dosta lakše naći open box ponude...kod nas jednostavno vrate sve u kutiju, zalijepe i prodaju kao da nitko nije ni otvorio. Čast iznimkama ali ja još nisam doživio nekakav popust.

 

 

 A za kaj bi ti dali popust? Zato kaj je netko vratio ispravno? Testirali, imaju komplet ambalažu i ide u prodaju. Kaj misliš kak bi firme poslovale kad bi sve snižavale kak si kupci zamisle?Jel bi ti snizio proizvod koji je vraćen da usrećiš kupca a sebi napraviš minus?

Tak jednom prilikom stojim u redu na blagajni u jednoj trgovini i lik ispred mene zahtijeva tvornički zapakirani laptop. I dere se na trgovca, viče, traži prava veća od ne znam koga itd. A nije ni sam svjestan da se ambalaža laptopa nakon izlaska iz tvornice otvara kako bi se: ubacile upute na jeziku zemlje u koju su došle, jamtvo, uvoznik črsto provjerava da li je uređaj čitav u kutiji, da nema oštećenja prilikom transporta itd. I kako da uređaj ima tvorničku naljepnicu ( u ovome slučaju laptop )?? Kaj da ga nitko nakon tvornice ne otvara i da dođeš doma i vidiš razbijen ekran. Odeš u trgovinu vratit a oni vele: kako možemo znati da je takav došao iz tvornice. Ljudi shvatite da je dosta otvorene robe ( ambalaže ) u trgovinama isto tako radi provjere da li je sve u redu i bez oštećenja.

-lupetaš gluposti.

-proizvođač pakira, distributer uvozi, ovisno o njihovom ugovoru (cijena radne snage, support) npr upute mogu biti dodavane u zemlji distributera, ali kina je jeftinja tako da se to ne radi u eu (jer bi više platio radnika nego robu). Kad to radi ovlašteni distributer, tad ima i odgovarajuću opremu, ambalažu, original.. barem tvornički selotejp s logom proizvođača.. nije to hrelić pa da može u konzumovoj vrećici.

-trgovci su nekad lijepili svoju naljepnicu na laptope.. zabranjeno, tj samo ono što je proizvođač napravio-otisnuo, sve ostalo je kršenje zakona, falsificiranje itd. Jel ti jasno što je trgovac-trgovina-djelatnost a što npr proizvodnja? Jesu li ti jasne razlike npr između banke i novinskog kioska, oboje posluju s novcem.. isto?

 

Han kaže...
sandokan111 kaže...

Uvijek se nadje taj netko s pricom iz reda u trgovini :)

 Da, s obzirom da sve više svjedočim razno raznim čudacima koji svaki svoj posjet dućanu ili nekoj ustanovi koriste kao važnost i potrebu da traže svoja prava. Prava koja su u većini slučajeva neopravdana u tome trenutku. Ako ti ( ne direktno tebi ) ne odgovaraju pravila poslovanja određene firme ne kupuješ kod njih i gotovo. Koliko god nama zvučalo čudno ili bili nekako uvjereni da imamo sva prava u većini slučajeva su sve trgovine odavno "prošle" svakakve slučajeve i zamke sa zakonom, povratima, cijenama itd. Pogotovo sancta domenica koja je "eksplodirala" rastom u zadnjih par godina. Realno imaju "kredita" tu i tamo si priuštiti pojedinog koji će tražiti svoja prava koja su možda i neopravdana. Ono kaj je zanimljivo je slijedeće: kada kupuju preko weba samo vide da smiju vratit u roku od 14 dana i to je to. Nitko ne čita ostale uvjete pod kojima može biti vraćeno. Kompletna ambalaža i sva oprema, neoštećeno i bez vidljivih tragova korištenja, čak niti folije ne smiju faliti itd. Kak si kupio takvo i vrati ako nisi zadovoljan. ( drugo je povrat usred kvara u tih 14 dana ). I onda se takvi čude ko pura glisti kad im u trgovini kažu da moraju imat ambalažu i sve one papire, upute i sitnice koje dolaze uz artikl. I onda se barata terminima o pravima potrošača. Sve ok, ako imaš prava onda imaš i obveze da bi ostvario ta prava.

 -nastavljaš.. tj postoje zakoni-pravila, nisu stvar volje trgovca, niti trgovac određuje pravila nego naprotiv, mora ih poštiaviti ili kazna, jednostavno, ako ne prihvaćaš pravila-uvjete, ne posluješ. Neovisno u kojoj trgovini kupuješ, zakon je isti, vrijedi za sve trgovine u hr-eu, ne ovisno o volji trgovca ili kupca. Moraš u argumetaciji početi razmišljati, ne samo lupetati.

 

Han kaže...
Alfa_R kaže...

Za puni iznos para isključivo novi neraspakirani. 

Pošalju li mi otvarani, imaju 2 opcije - jedna je zamjena o njihovom trošku ili povrat o mom na isteku roka (to uzimam kao testni period od 14. dana za igrati se s robom za cijenu poštarine) i trgovina na crnu listu.

Nije moja briga što će i kako će oni hendlati to... neka dignu cijene ako im je neisplativo, ja ne kupujem polovno za cijenu novog. Osim ako ja to ne odluičim jer mi to nešto treba i nema alternative (recimo uhvatio sam zadnji komad na dobroj, dobroj akciji).

 

 A kaj ako kupiš tv koji je tvornički zapakiran i dođeš doma i vidiš da je napuknut ekran. I kaj onda? Kako ćeš trgovcu dokazati da je takav bio u kutiji? Shvati da ga mora otvoriti i provjeriti.

-trgovac može otoviriti, ne mora, većina ne otvara. Upravo neoštećena ambalaža je 'jamstvo' da se u kutiji nalazi originalan sadržaj, odgovarajuće kvalitete-ispravnosti tj upravo zato služi ambalaža i tako je napravljena da se otvaranje primjeti + zato postoje i odgovarajući selotejpi kako to ne bi mogao raditi na hreliću itd.

-u transportu se može nešto oštetiti.. ali tad je to fizička sila ili poplava ili temperatura.. i to se može primijetiti na ambalaži.

-kupuješ npr kilogram šećera, uzmeš pakiranje, .. moraš li provjeravati sadržaj ili količinu? -ne, tj vjeruješ.. a ukoliko bi u paketu bilo bilo što osim očekivanog tad ide kazna, istraga, jer može biti terorizam-sabotaža, može biti krađa djelatnika bilo kog u lancu npr dostave itd.

 

Han kaže...
sandokan111 kaže...
Eto meni je ima 2g u sancti odbijena reklamacija na sony slusalice jer sam dosao nakon godine i 2mj s kvarom, a oni su odbili jer "garancija je 1 god". Pa sam liku objasnjavao o materijalnom nedostatku al on se drzi svoga. Naravno, nakon prijave inspektoratu sam uredno nove slusalice dobio.

 Ako je isteklo jamstvo nema tu nikakvog materijalnog nedostatka. Materijalni nedostatak je ako se iti kvar mannifestira više od 2 puta unutar 6 mjeseci od kupovine. Nakon isteka jamstva nemaš nikakva "prava". Ti njih prijavio, oni su samo radi dobre volje tebi napravili zamjenu. Mogli su i tebe i inspektorat hladno odbit. Nemaš nikakvih zakonskih osnova nakonisteka jamstva pozivati se na neki zakon.

 

TV-e su sigurno otvarali i ponovno zatvarali.

 -jasmtvo je stvar proizvođača, renomea-imagea nekog branda. Proizvođač može dati jamstvo kakvo želi ili ništa.. to nije stvar zakona, tj zakon ne propisuje obvezno jamstvo. Trgovac s tim nema ništa, osim što svoje (dodatno) jamstvo može dati bilo tko, možeš ti meni, bilo kome jamčiti bilo što npr zbog povećanja prodaje-reklame. To veze s pravilima nema, tj zakon to ne regulira. Ali ako postoji jamstvo tad se moraš poštivati pravo po osnovi jamstva i o tome ne odlučuje trgovac nego onaj tko jamstvo daje + zakon.

-materijalni nedostatak je sasvim nešto drugo, druga pravna osnova.. upravo zbog uvođenja reda na tržištu, zaštite potrošača vs trgovačke strane na koju je svaljen teret odgovornosti za prodanu robu NEOVISNO o jamstvu. Tj kupac koristi pravo po osnovi koja mu više odgovara kad ima izbor, dok zakon propisuje materijalni nedostatak za sve trgovine u eu 2 god. Trgovac nema što tumačiti kao ni kpac nego mora poštivati pravila-zakone. Većinom je jamstvo proizvođača bolje-jače-duže, nije na teret trgovca nego proizvođača (tj lanac proizvođač-distributer-trgovina) i trogvac je samo posljednja karika tog lanca + onaj tko s kupcem ima fizički kontakt i ugovorni odnos (račun) + zato zakon tu obvezu svaljuje na trgovca (ne na npr ovlašteni servis).

-ne miješaj jamstvo i materijalni nedostatak ili barem prolistaj, google je tu, prije nego kreneš u sveti boj zaštite trgovaca koji eto jadni mali trpe svakakve kupce.. :)

 

-svako osporavanje prava kupca je kršenje zakona o zaštiti potrošača, trgovinskih zakona-pravlila itd. i za svako osporavanje nekog prava moraš imati odgovarajući-dobar argument.

-trgovac kojem se nešto ne isplati to ne radi/prodaje, ako mu se isplati i ako time posluje-prodaje, tad je pristao na pravila igre i tad jednostavno mora, kao što je npr povrat 14 dana za kupnju na daljinu (i nema veze s ove dvije osnove za reklamaciju, jer to pravo nije reklamacije i nema veze s tim). Uzmi ili ostavi.

-trgovci su jak lobi, ne trebaju zaštitu sluačjnih prolaznika, pogotovo ne na način da time uskraćuješ pravo kupca ili da impliciraš da je neki kupac nepošten, prevarant, lud-živčan itd.. tj dok nema konkretnog primjera ne možeš generalizirati i trpati kupce u isti koš s npr teroristom.. tek kad ti taliban uđe s bombom i ekspodira možeš to upotrijebiti kao argument ali ne za kupce nego teroriste tj time i dalje kupci nisu postali teroristi nego je činjenica da je tad terorist pod krinkom kupca izvršio zločin i to ti ne daje pravo tako tretirati kupce jer oni nisu teroristi. (pokušaj slikovitog opisa).. tj jedan loš kupac je upravo to, prevarant, nešto.. tj tad nije kupac nego prevarant ili što već dok prema kupcu mora trgovac imati odgovarajući pristojan odnos (uzajamno) + poštivati pozitvine zakonske propise. Ne određuje trgovac zakone nego ih kao svi mi provodi-poštuje. Svi smo kupci, neovisno što neki mogu biti zaposleni kao trgovci, jer jednako kupuju ostale robe za život i time se uskraćivanjem ili osporavanjem nekog prava kupcu narušavaju prava svih građana a to se ne može dozvoliti jednom interesnom lobiju koji ima svoj legitimni interes dok je u okviru pravila-zakona, sve izvan tog je kažnjivo.

Han sri 19.8.2020 13:30
ihush kaže...
Han kaže...
roc1 kaže...

Van RH je dosta lakše naći open box ponude...kod nas jednostavno vrate sve u kutiju, zalijepe i prodaju kao da nitko nije ni otvorio. Čast iznimkama ali ja još nisam doživio nekakav popust.

 

 

 A za kaj bi ti dali popust? Zato kaj je netko vratio ispravno? Testirali, imaju komplet ambalažu i ide u prodaju. Kaj misliš kak bi firme poslovale kad bi sve snižavale kak si kupci zamisle?Jel bi ti snizio proizvod koji je vraćen da usrećiš kupca a sebi napraviš minus?

Tak jednom prilikom stojim u redu na blagajni u jednoj trgovini i lik ispred mene zahtijeva tvornički zapakirani laptop. I dere se na trgovca, viče, traži prava veća od ne znam koga itd. A nije ni sam svjestan da se ambalaža laptopa nakon izlaska iz tvornice otvara kako bi se: ubacile upute na jeziku zemlje u koju su došle, jamtvo, uvoznik črsto provjerava da li je uređaj čitav u kutiji, da nema oštećenja prilikom transporta itd. I kako da uređaj ima tvorničku naljepnicu ( u ovome slučaju laptop )?? Kaj da ga nitko nakon tvornice ne otvara i da dođeš doma i vidiš razbijen ekran. Odeš u trgovinu vratit a oni vele: kako možemo znati da je takav došao iz tvornice. Ljudi shvatite da je dosta otvorene robe ( ambalaže ) u trgovinama isto tako radi provjere da li je sve u redu i bez oštećenja.

-lupetaš gluposti.

-proizvođač pakira, distributer uvozi, ovisno o njihovom ugovoru (cijena radne snage, support) npr upute mogu biti dodavane u zemlji distributera, ali kina je jeftinja tako da se to ne radi u eu (jer bi više platio radnika nego robu). Kad to radi ovlašteni distributer, tad ima i odgovarajuću opremu, ambalažu, original.. barem tvornički selotejp s logom proizvođača.. nije to hrelić pa da može u konzumovoj vrećici.

-trgovci su nekad lijepili svoju naljepnicu na laptope.. zabranjeno, tj samo ono što je proizvođač napravio-otisnuo, sve ostalo je kršenje zakona, falsificiranje itd. Jel ti jasno što je trgovac-trgovina-djelatnost a što npr proizvodnja? Jesu li ti jasne razlike npr između banke i novinskog kioska, oboje posluju s novcem.. isto?

 

Han kaže...
sandokan111 kaže...

Uvijek se nadje taj netko s pricom iz reda u trgovini :)

 Da, s obzirom da sve više svjedočim razno raznim čudacima koji svaki svoj posjet dućanu ili nekoj ustanovi koriste kao važnost i potrebu da traže svoja prava. Prava koja su u većini slučajeva neopravdana u tome trenutku. Ako ti ( ne direktno tebi ) ne odgovaraju pravila poslovanja određene firme ne kupuješ kod njih i gotovo. Koliko god nama zvučalo čudno ili bili nekako uvjereni da imamo sva prava u većini slučajeva su sve trgovine odavno "prošle" svakakve slučajeve i zamke sa zakonom, povratima, cijenama itd. Pogotovo sancta domenica koja je "eksplodirala" rastom u zadnjih par godina. Realno imaju "kredita" tu i tamo si priuštiti pojedinog koji će tražiti svoja prava koja su možda i neopravdana. Ono kaj je zanimljivo je slijedeće: kada kupuju preko weba samo vide da smiju vratit u roku od 14 dana i to je to. Nitko ne čita ostale uvjete pod kojima može biti vraćeno. Kompletna ambalaža i sva oprema, neoštećeno i bez vidljivih tragova korištenja, čak niti folije ne smiju faliti itd. Kak si kupio takvo i vrati ako nisi zadovoljan. ( drugo je povrat usred kvara u tih 14 dana ). I onda se takvi čude ko pura glisti kad im u trgovini kažu da moraju imat ambalažu i sve one papire, upute i sitnice koje dolaze uz artikl. I onda se barata terminima o pravima potrošača. Sve ok, ako imaš prava onda imaš i obveze da bi ostvario ta prava.

 -nastavljaš.. tj postoje zakoni-pravila, nisu stvar volje trgovca, niti trgovac određuje pravila nego naprotiv, mora ih poštiaviti ili kazna, jednostavno, ako ne prihvaćaš pravila-uvjete, ne posluješ. Neovisno u kojoj trgovini kupuješ, zakon je isti, vrijedi za sve trgovine u hr-eu, ne ovisno o volji trgovca ili kupca. Moraš u argumetaciji početi razmišljati, ne samo lupetati.

 

Han kaže...
Alfa_R kaže...

Za puni iznos para isključivo novi neraspakirani. 

Pošalju li mi otvarani, imaju 2 opcije - jedna je zamjena o njihovom trošku ili povrat o mom na isteku roka (to uzimam kao testni period od 14. dana za igrati se s robom za cijenu poštarine) i trgovina na crnu listu.

Nije moja briga što će i kako će oni hendlati to... neka dignu cijene ako im je neisplativo, ja ne kupujem polovno za cijenu novog. Osim ako ja to ne odluičim jer mi to nešto treba i nema alternative (recimo uhvatio sam zadnji komad na dobroj, dobroj akciji).

 

 A kaj ako kupiš tv koji je tvornički zapakiran i dođeš doma i vidiš da je napuknut ekran. I kaj onda? Kako ćeš trgovcu dokazati da je takav bio u kutiji? Shvati da ga mora otvoriti i provjeriti.

-trgovac može otoviriti, ne mora, većina ne otvara. Upravo neoštećena ambalaža je 'jamstvo' da se u kutiji nalazi originalan sadržaj, odgovarajuće kvalitete-ispravnosti tj upravo zato služi ambalaža i tako je napravljena da se otvaranje primjeti + zato postoje i odgovarajući selotejpi kako to ne bi mogao raditi na hreliću itd.

-u transportu se može nešto oštetiti.. ali tad je to fizička sila ili poplava ili temperatura.. i to se može primijetiti na ambalaži.

-kupuješ npr kilogram šećera, uzmeš pakiranje, .. moraš li provjeravati sadržaj ili količinu? -ne, tj vjeruješ.. a ukoliko bi u paketu bilo bilo što osim očekivanog tad ide kazna, istraga, jer može biti terorizam-sabotaža, može biti krađa djelatnika bilo kog u lancu npr dostave itd.

 

Han kaže...
sandokan111 kaže...
Eto meni je ima 2g u sancti odbijena reklamacija na sony slusalice jer sam dosao nakon godine i 2mj s kvarom, a oni su odbili jer "garancija je 1 god". Pa sam liku objasnjavao o materijalnom nedostatku al on se drzi svoga. Naravno, nakon prijave inspektoratu sam uredno nove slusalice dobio.

 Ako je isteklo jamstvo nema tu nikakvog materijalnog nedostatka. Materijalni nedostatak je ako se iti kvar mannifestira više od 2 puta unutar 6 mjeseci od kupovine. Nakon isteka jamstva nemaš nikakva "prava". Ti njih prijavio, oni su samo radi dobre volje tebi napravili zamjenu. Mogli su i tebe i inspektorat hladno odbit. Nemaš nikakvih zakonskih osnova nakonisteka jamstva pozivati se na neki zakon.

 

TV-e su sigurno otvarali i ponovno zatvarali.

 -jasmtvo je stvar proizvođača, renomea-imagea nekog branda. Proizvođač može dati jamstvo kakvo želi ili ništa.. to nije stvar zakona, tj zakon ne propisuje obvezno jamstvo. Trgovac s tim nema ništa, osim što svoje (dodatno) jamstvo može dati bilo tko, možeš ti meni, bilo kome jamčiti bilo što npr zbog povećanja prodaje-reklame. To veze s pravilima nema, tj zakon to ne regulira. Ali ako postoji jamstvo tad se moraš poštivati pravo po osnovi jamstva i o tome ne odlučuje trgovac nego onaj tko jamstvo daje + zakon.

-materijalni nedostatak je sasvim nešto drugo, druga pravna osnova.. upravo zbog uvođenja reda na tržištu, zaštite potrošača vs trgovačke strane na koju je svaljen teret odgovornosti za prodanu robu NEOVISNO o jamstvu. Tj kupac koristi pravo po osnovi koja mu više odgovara kad ima izbor, dok zakon propisuje materijalni nedostatak za sve trgovine u eu 2 god. Trgovac nema što tumačiti kao ni kpac nego mora poštivati pravila-zakone. Većinom je jamstvo proizvođača bolje-jače-duže, nije na teret trgovca nego proizvođača (tj lanac proizvođač-distributer-trgovina) i trogvac je samo posljednja karika tog lanca + onaj tko s kupcem ima fizički kontakt i ugovorni odnos (račun) + zato zakon tu obvezu svaljuje na trgovca (ne na npr ovlašteni servis).

-ne miješaj jamstvo i materijalni nedostatak ili barem prolistaj, google je tu, prije nego kreneš u sveti boj zaštite trgovaca koji eto jadni mali trpe svakakve kupce.. :)

 

-svako osporavanje prava kupca je kršenje zakona o zaštiti potrošača, trgovinskih zakona-pravlila itd. i za svako osporavanje nekog prava moraš imati odgovarajući-dobar argument.

-trgovac kojem se nešto ne isplati to ne radi/prodaje, ako mu se isplati i ako time posluje-prodaje, tad je pristao na pravila igre i tad jednostavno mora, kao što je npr povrat 14 dana za kupnju na daljinu (i nema veze s ove dvije osnove za reklamaciju, jer to pravo nije reklamacije i nema veze s tim). Uzmi ili ostavi.

-trgovci su jak lobi, ne trebaju zaštitu sluačjnih prolaznika, pogotovo ne na način da time uskraćuješ pravo kupca ili da impliciraš da je neki kupac nepošten, prevarant, lud-živčan itd.. tj dok nema konkretnog primjera ne možeš generalizirati i trpati kupce u isti koš s npr teroristom.. tek kad ti taliban uđe s bombom i ekspodira možeš to upotrijebiti kao argument ali ne za kupce nego teroriste tj time i dalje kupci nisu postali teroristi nego je činjenica da je tad terorist pod krinkom kupca izvršio zločin i to ti ne daje pravo tako tretirati kupce jer oni nisu teroristi. (pokušaj slikovitog opisa).. tj jedan loš kupac je upravo to, prevarant, nešto.. tj tad nije kupac nego prevarant ili što već dok prema kupcu mora trgovac imati odgovarajući pristojan odnos (uzajamno) + poštivati pozitvine zakonske propise. Ne određuje trgovac zakone nego ih kao svi mi provodi-poštuje. Svi smo kupci, neovisno što neki mogu biti zaposleni kao trgovci, jer jednako kupuju ostale robe za život i time se uskraćivanjem ili osporavanjem nekog prava kupcu narušavaju prava svih građana a to se ne može dozvoliti jednom interesnom lobiju koji ima svoj legitimni interes dok je u okviru pravila-zakona, sve izvan tog je kažnjivo.

 Ako je ovo kaj si napisao bilo namjenjeno meni pitam te jedno: koja je tebi zvijezda zasjala??

 

Jesi li ikada čuo za graviranje tipkovnice na laptopima?? Da se otvara i ide na graviranje hrv znakova?? Jel i to kinez odradi jer je jeftinije? Logitech tipkovnice se otvaraju i graviraju u HR, isto tako Dell laptope Comtel/Kodeks šalje u HR na graviranje. HP Ured u HR svoje laptope gravira u HR. Jesi kad uvozio laptope ili koji drugi uređaj sa WiFi/BT modulom, diskom, napajanjem i tražio od HAKOM-a dozvolu za uvoz i stavljanje na tržište ako je uvoz izvan EU, recimo iz Kine? Ili Drugi proizvodi iz Kine. Jesi ikada morao prevoditi i ubacivati upute u uređaj na HR jeziku? Jesi li ikada radio izjavu o sukladnosti za proizvode? I siguran sam u većini ozbiljnih trgovina prijem robe pregleda osjetljive artikle prije nego ih pusti u prodaju. Pogotovo ako su imali problema s dokazivanjem oštećenja. 

 

Neda mi se dalje ići sa tobom u raspravu nego ću ti reći da si u pravu i sa tobom sam završio.

 

love2ml86 sri 19.8.2020 16:05
ihush kaže...

-trgovac može otoviriti, ne mora, većina ne otvara. Upravo neoštećena ambalaža je 'jamstvo' da se u kutiji nalazi originalan sadržaj, odgovarajuće kvalitete-ispravnosti tj upravo zato služi ambalaža i tako je napravljena da se otvaranje primjeti + zato postoje i odgovarajući selotejpi kako to ne bi mogao raditi na hreliću itd.

-u transportu se može nešto oštetiti.. ali tad je to fizička sila ili poplava ili temperatura.. i to se može primijetiti na ambalaži.

-kupuješ npr kilogram šećera, uzmeš pakiranje, .. moraš li provjeravati sadržaj ili količinu? -ne, tj vjeruješ.. a ukoliko bi u paketu bilo bilo što osim očekivanog tad ide kazna, istraga, jer može biti terorizam-sabotaža, može biti krađa djelatnika bilo kog u lancu npr dostave itd.

 

Vjeruj mi da neoštećena ambalaža ne mora značiti da je uređaj neoštećen, imao sam više primjera gdje je naprimjer perilica, hladnjak pa i tv s udubljenjem ili napuknućem a ambalaža je neoštećena.

sandokan111 sri 19.8.2020 18:37
love2ml86 kaže...

Vjeruj mi da neoštećena ambalaža ne mora značiti da je uređaj neoštećen, imao sam više primjera gdje je naprimjer perilica, hladnjak pa i tv s udubljenjem ili napuknućem a ambalaža je neoštećena.

 Istina da, perilica sudja mi je tako stigla s malom udubinom sastrane. Cak to moze i stvarat problem u reklamaciji ako je neostecena ambalaza jer se gleda stanje ambalaze kod reklamacije. Zato kod skupih stvari jako bitno odmah otvarati pred dostavljacem.

Damir22 sri 19.8.2020 20:11
Han kaže...

Jesi li ikada čuo za graviranje tipkovnice na laptopima?? Da se otvara i ide na graviranje hrv znakova?? Jel i to kinez odradi jer je jeftinije? 

 

 Istina... Nedavno sam uzeo tipkovnicu koja po defaultu ima DE layout, jer jer za DE trziste.

 

Kutija je bila otvorena, te su dodatno ubacene HR tipke. Kutija je zatvorena, te ponovno zaljepljena sa svim waranty i tamper sealovima.

 

Tko je to odradio? Pa glavni distributer robe, u ovom mom konkretnom slucaju proizvodjac-prodavac. Nije original tvornicke pecate skidao "jure i sin j.d.o.o." ili neka cetvrta ruka preprodavaca.

 

Evo npr, kupis ps4 u sancti.... Ili je sony u kini stavljao uputstva i garantni list na hrvatskom jeziku, ili je to odradila SD - svejedno je, svaka kutija ima original seal, i zatvorena je prilikom dolaska kod preprodavaca, ili prilikom kupovine od strane kupca.

 

Sjecate se one tele 2 "akcije", kada su dilali ps4 sa sw:battlefront? Igra je bila unutar kutije ps4. Kutija je imala naljepnice i bila zatvorena. Tko je ubacio disk s igrom u kutiju?

 

Onaj tko je ovlasten otvoriti kutiju, taj svakako ima nacina ponovo je "tvornicki" zapakovati, tako da krajnji kupac dobije kutiju sa svim potrebnim tamper sealovima.

 

Onaj tko nije, nema nacina, i takvu robu nebi trebao tako hladno prodavati kao "novo i zapakirano"....

Luka123 sub 10.10.2020 12:27

Predao sam mobitel početkom 9. tog mjeseca na servis u SD poslovnici, poslali su ga na servis, te sa servisa u Poljsku na drugi servis???!

Bio sam prekjučer u poslovnici i pitao kad mogu očekivati mob. Odmah je znao da se radi momak koji tamo radi o Xiaomi-u, te mu rekao "ništa čudno...".

Pitao sam ga hoće li mi stići do Božića, nije mi znao odgovoriti, i rekao da su inače katastrofa što se tiče toga ???

Da li da šaljem mail nedođe li mi do 11. mj... ili je ovo "uobičajeno" za njih?

sandokan111 sub 10.10.2020 13:59

Koliko ti mislis da je razuman rok? Toliko cekas.

Ja bi i prije slao prijavu, ti ako ti se cini to oke fino cekaj. Mozes i do Bozica. Ja osobno nakon 2tj saljem prijave, iako nisam toliko dugo nikad morao cekat osobno. Posredno da.

hahhaajaads čet 26.11.2020 00:24
mac92 kaže...

Bok, 

Jel netko naručio tv iz Sancte za ovaj bf ? Platio sam i sve napravio preko weba (4.dan, poslao mail, nema odgovora). Ima itko iskustva kako dugo im treba za isporuku ?

 Mislim da se za bf treba malo vise pricekat, ja sam isto mis narucio iz Linksa i pise da dolazi za 7-10 dana.

dhorasoo sri 9.12.2020 08:37

Kupio artikl s kojim nisam zadovoljan, ne zelim ga reklamirati vec vratiti jer ga imam manje od 14 dana. koja je procedura s povratom? salje se njima (o mom ili njihovom trosku) ili im se dovozi ili nesto trece?

Alfa_R sri 9.12.2020 09:27
dhorasoo kaže...
Kupio artikl s kojim nisam zadovoljan, ne zelim ga reklamirati vec vratiti jer ga imam manje od 14 dana. koja je procedura s povratom? salje se njima (o mom ili njihovom trosku) ili im se dovozi ili nesto trece?

Prvo im pošalješ raskid kupnje mailom unutar 14 dana, a onda s njima dogovoriš kako vracas. Ako je poštom ide na tvoj trošak.

Od dana kad si poslao mail s raskidom oni imaju 14 dana da ti vrate pare.

Oni imaju pravo da ti umanje vrijednost povrata ako si oštetio proizvod više nego što je potrebno da bi ustvrdio funkcionalnost stvari.

lussinho sub 9.1.2021 11:02

Pozdrav,

 

kupio sam hp omen laptopm prije godinu dana u sancta domenici koji mi evo krepava. Stalno se freeza pa ga moram na silu ugasiti i uplatiti, ili mi javlja neki error (vjerujem da je problem s jednim od hardware-a).

 

Još je pod garancijom pa me zanima da li je moguća zamijena ili popravak. Mislim, laptop više ne valja, a plaćen je prije godinu dana 10,000kn. Potreban mi je i za posao tako da mi je potreban zamijenski ukoliko ga uzmu na servis. Eventualno ako ga mogu srediti za dan-dva pa da uzmem godišnji odmor što čisto sumnjam.

 

Ima li tko iskustva s tim njihovim garancijama?

 

Lp

Texpi sub 9.1.2021 11:24

To nema veze sa sanctom nego sa ovlaštenim servisom, to bi bio MRservis. Zamjenski laptop ti vjerojatno neće dati, a koliko će trajati servis pitanje. Što je otišlo, da li imaju odmah zamjenski dio ili moraju naručiti izvana, kolika je gužva, itd. Vjerojatno nekakvih 2-3 tjedna.

sandokan111 sub 9.1.2021 11:31
lussinho kaže...

Pozdrav,

 

kupio sam hp omen laptopm prije godinu dana u sancta domenici koji mi evo krepava. Stalno se freeza pa ga moram na silu ugasiti i uplatiti, ili mi javlja neki error (vjerujem da je problem s jednim od hardware-a).

Još je pod garancijom pa me zanima da li je moguća zamijena ili popravak. Mislim, laptop više ne valja, a plaćen je prije godinu dana 10,000kn. Potreban mi je i za posao tako da mi je potreban zamijenski ukoliko ga uzmu na servis. Eventualno ako ga mogu srediti za dan-dva pa da uzmem godišnji odmor što čisto sumnjam.

Ima li tko iskustva s tim njihovim garancijama?

Lp

 Ne postoje "njihove" garancije. Ti se oslanjas na garanciju od hp-a, a za nju vrijede uvjeti koji za nju vrijede, koje je HP propisao, i ista je kupio ti u SD ili nekoj skroz drugoj trgovini. Na servis ce ti garant ici, sumnjam da ces zamjenu dobit. Koliko ce servis trajat, to nitko nezna, al isto tako sumnjam da ce trajat 2 dana. Zamjenu je moguca jedino ako se taj nemoze popravit. Pitaj dal ti mogu dati neki zamjenski uz nadoplatu dok se taj rjesava.

Tony1999 sub 9.1.2021 11:31

Frendov HP omen, star 2 godine, napuhana baterija, bio je 3-4 tjedna u servisu, jer su narucili i maticnu. Al pazi, ja sam mu isao nadogradit RAM i tad skuzio da je baterija napuhana, i sklopio ga i poslali na garanciju. Namjerno nisam dirao prasinu niti nista. Na garanciju kao ne valja baterija i maticna, vratio se laptop sa servisa, otvorim ga opet, prasina kako sam ja ostavio. Nisu uopce mijenjali maticnu kako su naveli u nalogu vec si ju je vjerojatno sebi doma uzeo. Isto tak nista laptop ocistili nisu. Sretno s njima.

 

EDIT: ovo mislim na MR servis koji je ovlasteni za HP, ne za sancta domenicu

lussinho uto 23.2.2021 12:17
sandokan111 kaže...
lussinho kaže...

Pozdrav,

 

kupio sam hp omen laptopm prije godinu dana u sancta domenici koji mi evo krepava. Stalno se freeza pa ga moram na silu ugasiti i uplatiti, ili mi javlja neki error (vjerujem da je problem s jednim od hardware-a).

Još je pod garancijom pa me zanima da li je moguća zamijena ili popravak. Mislim, laptop više ne valja, a plaćen je prije godinu dana 10,000kn. Potreban mi je i za posao tako da mi je potreban zamijenski ukoliko ga uzmu na servis. Eventualno ako ga mogu srediti za dan-dva pa da uzmem godišnji odmor što čisto sumnjam.

Ima li tko iskustva s tim njihovim garancijama?

Lp

 Ne postoje "njihove" garancije. Ti se oslanjas na garanciju od hp-a, a za nju vrijede uvjeti koji za nju vrijede, koje je HP propisao, i ista je kupio ti u SD ili nekoj skroz drugoj trgovini. Na servis ce ti garant ici, sumnjam da ces zamjenu dobit. Koliko ce servis trajat, to nitko nezna, al isto tako sumnjam da ce trajat 2 dana. Zamjenu je moguca jedino ako se taj nemoze popravit. Pitaj dal ti mogu dati neki zamjenski uz nadoplatu dok se taj rjesava.

 

Evo od cca 10.1. mi je laptop na popravku. Radim na njemu tako da piydim. Poslao sam im već 5 puta mail i kažu samo da čekaju matičnu ploču da im stigne da bi mi danas poslali da će 11.3. stići pa da će u drugoj polovici biti gotov. Pa jesu oni normali?!?

 

Koja su moja prava? Zar ništa ne mogu po tom pitanju nego samo čekati? Jel mogu prijaviti Sancta Domenici gdje je laptop kupljen? Jel imam pravo na novi laptop pošto 2,5 mjeseca će laptop biti na popravku? Nevjerojatno mi je da kupis novi laptop za 10k, on se pokvari u manje od godinu dana i to je to...

sandokan111 uto 23.2.2021 23:07
lussinho kaže...

Evo od cca 10.1. mi je laptop na popravku. Radim na njemu tako da piydim. Poslao sam im već 5 puta mail i kažu samo da čekaju matičnu ploču da im stigne da bi mi danas poslali da će 11.3. stići pa da će u drugoj polovici biti gotov. Pa jesu oni normali?!?

 

Koja su moja prava? Zar ništa ne mogu po tom pitanju nego samo čekati? Jel mogu prijaviti Sancta Domenici gdje je laptop kupljen? Jel imam pravo na novi laptop pošto 2,5 mjeseca će laptop biti na popravku? Nevjerojatno mi je da kupis novi laptop za 10k, on se pokvari u manje od godinu dana i to je to...

 Kako mislis "jel mogu prijaviti Sancta domenici gdje je laptop kupljen" ??? Pa kome si ti taj laptop slao?

 

Znaci NIKAD SE NE SALJE DIREKTNO U SERVIS (ako si ovo napravio). Upravo iz ovog razloga s kojim si se sada susreo. Jer servis lagano zabole desno uvo za tebe jer s tobom nemaju ugovorni odnos. Znaci trebao si slat sancti i da ti ona sada javi ovako kako ti je servis javio fino odmah saljes to na mingo. Kakva crna 3 mjeseca za popravak? I vjerojatno bi to sve rjesio vec.

Znaci ako nisi obavijesti sanctu odmah ih obavijesti sada. Samo jeli rokovi su ti sad u pomaku za 30+ dana koliko camis i ne radis nista jer je u startu krenulo krivo. Sad im moras sjesti za vrat da se to pozuri.

Stvar je da kad ti salje direktno servisu, trgovina apsolutno nema blage veze da je neki njihov uredjaj na servisu i ako ti njih sad prijavis (jer s njima imas ugovor), inspektor ih kontaktira a ovi blage veze nemaju o cemu se radi. Stoga instant kontaktirati sanctu te im objasni da je vec toliko i toliko na servisu, da su ti javili to sto su ti javili i da je to apsolutno neprihvatljivo te da ces cijeli slucaj poslati na inspekciju. Pismeno ovo na prigovore posalji, nemoj se zivkat telefonima jer to nigdje ne vodi. Onda vidi sto ce oni napravit. Mozda se magicno popravak ubrza nakon ovog, ali to je to, oni nakon sto im ti posaljes prigovor imaju 15 dana za odgovor i sve je po zakonu...