IT trgovine

Sancta Domenica - Iskustva

love2ml86 pet 3.4.2020 23:39
sandokan111 kaže...
love2ml86 kaže...

Onda se proizvod može vratiti i bez ambalaže? Ili s ambalažom koja je skoro potpuno uništena, dok god je sam proizvod neoštećen?

 Imali smo vec pricu oko ovog. Jel ti moram linkat opet pricu ili si sposoban sam upisat u trazilicu "ambalaza" u ovom podforumu?

Stvar je da trgovci jako liberalno tumace "ostecenje ambalaze" van zakonskih propisa, pa su tako njemu odmah rekli da ce mu umanjit iznos za xx bez da uopce znaju u kakvom stanju ista vraca.

MrBlc kaže...

Tu se ne radi o reklamaciji, već povratu proizvoda koji poslije ide u prodaju. Ja sam uredno dobijao popust na proizvod na temelju oštećene ambalaže, tako da to umanjuje prodajnu vrijednost proizvoda.

 Ni ne pricam o reklamaciji. Ambalaza nije uvjetovana. Umanjenje vrijednosti proizvoda je. Ambalaza koja je ostecena radi utvrdjivanja funkcionalnosti proizvoda nije. Trgovci to jako liberalno shvacaju, tako su meni za otvaranje htjeli isto umanjit pa su nakon prijave inspektoratu izjavili da je umanjenje bilo "radi koristenja proizvoda van provjere funkcionalnosti" i nikakvu ambalazu nisu spominjali (a u mailu meni jesu, te su se cak pozvali da su svoju "tablicu" sastavili u dogovoru s mingom), ali eto, meni ce ovaj put izaci u susret i vratiti puni iznos.

 

Smanjenje radi ambalaze je trgovcima doslo kao nekakav izgovor da ovi povrati unutar 14 dana teze prolaze i da imaju dodatni profit od toga, sto je suprotno zakonu i treba tome na kraj stati. Sva umanjenja radi ambalaze treba slati na inspekciju upravo iz ovog razloga.

Uglavnom, povrat robe niti na koji način nije uvjetovan ambalažom. Po toj logici ljudi mogu vratiti proizvod i bez ambalaže.

Alfa_R sub 4.4.2020 01:05

Iako obično pišem u korist kupaca, a na štetu trgovca ipak tu moram savjetovati da prije svega budete fair.

Svaki pametan trgovac neće isprobavati tumačenje zakona inspektora kad to može varirati i ovisiti o tome je li mu supruga sinoć dala ili ju  je "bolila glava" i obično šteta od toga može premašiti bilo kakvu štetu na proizvodu.

Najoptimalnija im je APP metoda, pa ako neide popusti. Nije da nisu u pravu jer je narušena vrijednost proizvoda izvan prava na utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe na prihvatljiv način. 

 

Koliko je teško s proizvodom kojemu nisi vlasnik postupati kao s takvim? 

Ako postoji šansa da vratiš - pa nećeš valjda otvoriti kao zadnja konjina, sve rastrgati i onda se sjetiti da ti ne paše TV uz namještaj pa vratiti....

 

Stoga u ovim situacijama treba biti čovjek i gledati kako sa sebe i tako za drugog (trgovca). To je minimum pristojnosti. 

Otpakirati najpažljivije, ne trgati karton, vrećice već uz najmanju štetu - koliko to dopušta način pakiranja. 

 

Ako ste zadovoljni i istekao je rok - radite što želite s ambalažom i ostalim stvarima koje vam ne trebaju.... Za prava iz garancije nisu potrebni.

Meni je to čisto normalno. 

sandokan111 sub 4.4.2020 01:55
love2ml86 kaže...

Uglavnom, povrat robe niti na koji način nije uvjetovan ambalažom. Po toj logici ljudi mogu vratiti proizvod i bez ambalaže.

 Uglavnom, jako se volis pravit glup u ovim temama. Molim te ne zagadjuj teme glupostima. Raspravu smo imali, sto ti nije jasno je opisano vec.

Alfa_R kaže...

Iako obično pišem u korist kupaca, a na štetu trgovca ipak tu moram savjetovati da prije svega budete fair.

Svaki pametan trgovac neće isprobavati tumačenje zakona inspektora kad to može varirati i ovisiti o tome je li mu supruga sinoć dala ili ju  je "bolila glava" i obično šteta od toga može premašiti bilo kakvu štetu na proizvodu.

Najoptimalnija im je APP metoda, pa ako neide popusti. Nije da nisu u pravu jer je narušena vrijednost proizvoda izvan prava na utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe na prihvatljiv način. 

 

Koliko je teško s proizvodom kojemu nisi vlasnik postupati kao s takvim? 

Ako postoji šansa da vratiš - pa nećeš valjda otvoriti kao zadnja konjina, sve rastrgati i onda se sjetiti da ti ne paše TV uz namještaj pa vratiti....

 

Stoga u ovim situacijama treba biti čovjek i gledati kako sa sebe i tako za drugog (trgovca). To je minimum pristojnosti. 

Otpakirati najpažljivije, ne trgati karton, vrećice već uz najmanju štetu - koliko to dopušta način pakiranja. 

 

Ako ste zadovoljni i istekao je rok - radite što želite s ambalažom i ostalim stvarima koje vam ne trebaju.... Za prava iz garancije nisu potrebni.

Meni je to čisto normalno. 

 To sto si napisao se podrazumjeva. Za svakoga s razumom. I nije stvar fair il ne fair vec odnosa kupac-trgovac.

Pa i ambalaza pri garanciji se preporuca, ako nista drugo, onda jer je nesto najsigurnije pakirano u onome u cemu je doslo, jer recimo, tv ima tocno prilagodjen stiropor untra za taj model i prijenos je laksi. Svatko s razumom ce pokusat da reklamacija protece sto bezbolnije, kako s kupceve tako s trgovceve strane. Ali da ti netko odbije radi takvih nebuloza garanciju i otezava reklamaciju se svaki puta treba prijavit. Isto kao i ovo.

 

Problem nastaje jer ni takvi povrati trgovackom lobiju ne odgovaraju te im opcenito stavka o 14 dana povrata bez pitanja ne odgovara jer im stvara dodatni trosak, a nemogu se nje odrec jer zele prodavat na daljinu. Ako nista drugo, onda u dodatnim satima zaposlenika koji se s time mora naganjat kasnije. I onda su smislili umanjenje vrijednosti i prodaju ga doslovno za bilokoji povrat robe kupcima, a kupci ne razume i onda se dogadja to sto se dogadja. Stoga sva umanjenja radi ambalaze treba prijavit. Ako si umanjio vrijednost proizvoda onda si konj i inspektor ti nece prihvatit zalbu. Ali je stvar da puno cesce imamo app metode (koje prolaze itekako) nego da su kupci bili konjine prema proizvodu.

MrBlc sub 4.4.2020 11:51
Alfa_R kaže...

Koliko je teško s proizvodom kojemu nisi vlasnik postupati kao s takvim? 

Ako postoji šansa da vratiš - pa nećeš valjda otvoriti kao zadnja konjina, sve rastrgati i onda se sjetiti da ti ne paše TV uz namještaj pa vratiti....

Meni je rule of thumb - ako bih dobio novi proizvod isporučen u stanju i s ambalažom s kakvom sam ga vratio, bih li se žalio trgovcu zbog toga. Ako bih, znači da je moje postupanje umanjilo vrijednost proizvoda.

 

Što se tiče ambalaže nakon roka za povrat - ambalažu čuvam za one proizvode kojima je transport bez originalne ambalaže riskantan, koji su došli s dodatnom opremom koja mi trenutno ne treba, a praktično je čuvati u originalnoj ambalaži, te za one proizvode kojima ambalaža diže resell vrijednost.

sandokan111 sub 4.4.2020 21:32
MrBlc kaže...
Što se tiče ambalaže nakon roka za povrat - ambalažu čuvam za one proizvode kojima je transport bez originalne ambalaže riskantan, koji su došli s dodatnom opremom koja mi trenutno ne treba, a praktično je čuvati u originalnoj ambalaži, te za one proizvode kojima ambalaža diže resell vrijednost.

 Doslovno ista stvar i kod mene. Iako manje ovaj resell jer ne prodajem bas stvari.

Zokisan uto 21.4.2020 13:30

Zanimljiva situacija se upravo odvija; gledao ovih dana da naručim TV i uz ostale web-shopove, pogledam što nudi Sancta Domenica - vidim da uz neke televizore dijele kao poklon Galaxy Buds slušalice...ok. Razmislim, dodam TV u košaricu, dodam i sve tri boje ponuđenih slušalica (da otvorim za svaku posebni tab i izaberem onu koja mi se najviše sviđa) - no, primijetim da mi se uračunao popust za svaku od dodanih slušalica. Refresham, stoji i dalje...unesem kod za 10% popusta, poništi mi se popust za slušalice i prihvati samo tih 10% na ukupnu narudžbu.

Izvršim narudžbu i dobijem potvrdu na e-mail, televizor + bijele, srebrne i žute Galaxy Buds slušalice na poklon, sve jasno vidljivo.

Očekivao sam da će me kontaktirati ako je greška u pitanju, javiti da otkazuju narudžbu, nešto.

Danas stiže paket, TV i jedne slušalice, srebrne.

 

Poslao sam im e-mail s upitom, no zanima me što vi mislite o ovoj situaciji?

 

Koliko god shvaćao da su oni "mislili" da daju jedne slušalice uz TV, ostaju njihovi propusti:

1. to nigdje nije bilo jasno naznačeno/reklamirano

2. "dozvoljeno" mi je da izvršim narudžbu

2. nisam dobio povratno da nešto nije u redu s narudžbom

3. isporučili su mi danas nepotpunu narudžbu i uz to izmijenili račun

4. u paket su mi ubacili srebrne slušalice iako su u narudžbi na prvom mjestu naznačene one bijele boje

 

 

sandokan111 uto 21.4.2020 15:38
Zokisan kaže...

Zanimljiva situacija se upravo odvija; gledao ovih dana da naručim TV i uz ostale web-shopove, pogledam što nudi Sancta Domenica - vidim da uz neke televizore dijele kao poklon Galaxy Buds slušalice...ok. Razmislim, dodam TV u košaricu, dodam i sve tri boje ponuđenih slušalica (da otvorim za svaku posebni tab i izaberem onu koja mi se najviše sviđa) - no, primijetim da mi se uračunao popust za svaku od dodanih slušalica. Refresham, stoji i dalje...unesem kod za 10% popusta, poništi mi se popust za slušalice i prihvati samo tih 10% na ukupnu narudžbu.

Izvršim narudžbu i dobijem potvrdu na e-mail, televizor + bijele, srebrne i žute Galaxy Buds slušalice na poklon, sve jasno vidljivo.

Očekivao sam da će me kontaktirati ako je greška u pitanju, javiti da otkazuju narudžbu, nešto.

Danas stiže paket, TV i jedne slušalice, srebrne.

 

Poslao sam im e-mail s upitom, no zanima me što vi mislite o ovoj situaciji?

 

Koliko god shvaćao da su oni "mislili" da daju jedne slušalice uz TV, ostaju njihovi propusti:

1. to nigdje nije bilo jasno naznačeno/reklamirano

2. "dozvoljeno" mi je da izvršim narudžbu

2. nisam dobio povratno da nešto nije u redu s narudžbom

3. isporučili su mi danas nepotpunu narudžbu i uz to izmijenili račun

4. u paket su mi ubacili srebrne slušalice iako su u narudžbi na prvom mjestu naznačene one bijele boje

 Ako sam ja dobro shvatio, ti si napravio 10% popusta na cjelokupnu kupovinu. Samim time, nebitno je da li je u kosarici 1 slusalice ili 50 slusalica ako 10% ide na cjelokupnu narudzbu. To pretpostavljam nije sporno posto su ti isporucili tv + 1 slusalice, a ne tv + 3 slusalice. Ili je ovaj popust od 10% na cjelokupnu narudzbu kriv? I trebao je biti samo zasebno popust na svake od slusalica?

 

Uglavnom, ako je ovo prvo, da 10% ide na cjelokupnu narudzbu, i takva je napravljena, placena i na racunu onda ti duguju jos 2 para slusalica. Nema se tu puno raspravljat. Nikakve preinake narudzbe oni ne mogu radit na nacin da ti nesto isporuce nesto ne. Narudzba se ili kompletno stornira ili se izvrsi. Samim time, ovo po stavki 3 i 4 svakako ne ide i ne moze postojat.

Ostaje samo ovo pitanje da li je 10% na cjelokupnu narudzbu u redu ili je to bio nekakav problem u njihovom webu, ali onda su narudzbu trebali stornirati kompletno.

Horatio_Hornblower kaže...

I nemozes nista jer nasa prava kupaca su vecinom nikakva...

 Daj se ugasi s glupostima.

Zokisan uto 21.4.2020 16:56

Sandokan111

Nakon tog trenutka gdje ja primjećujem da se za svake od dodanih slušalica obračunao popust, tj. da na dnu kod stavke UKUPNO piše ukupna vrijednost košarice od 5.496,00kn, odmah ispod toga POPUST od 2.697,00kn (za 3kom slušalica) te za platiti UKUPNO: 2.799,00kn (vrijednost TV-a)

-  tek tada refresham stranicu, mičem artikle pa vraćam...dok se nisam uvjerio da je jednostavno tako, tada sam probao s tih 10% popusta od newslettera i tek tada mi se miče (cjelokupni) popust za slušalice (u iznosu od 2.697,00kn) i zamjenjuje ga tih 10% na ukupnu vrijednost košare (iznos od 549,60kn).

Naravno, pošto je bilo ili jedan ili drugi popust, brišem kod za 10% popusta i naručujem artikle po gore navedenom obračunu i cijeni od 2.799,00kn.

Nikakve riječi u sljedećih par dana - da je greška, da je narudžba stornirana...bilo što.

Paket stiže danas i u njemu naručeni TV + jedne slušalice (boju su sami izabrali) s cijenom otkupnine od 2.799,00kn i računom s naznačenim popustom za jedne slušalice u iznosu od 899,00kn...od ostala 2 kom slušalica ni traga.

 

Na slici/privitku vidljiva potvrda narudžbe, pristigla nakon izvršene narudžbe.

love2ml86 čet 23.4.2020 14:17
Zokisan kaže...

Sandokan111

Nakon tog trenutka gdje ja primjećujem da se za svake od dodanih slušalica obračunao popust, tj. da na dnu kod stavke UKUPNO piše ukupna vrijednost košarice od 5.496,00kn, odmah ispod toga POPUST od 2.697,00kn (za 3kom slušalica) te za platiti UKUPNO: 2.799,00kn (vrijednost TV-a)

-  tek tada refresham stranicu, mičem artikle pa vraćam...dok se nisam uvjerio da je jednostavno tako, tada sam probao s tih 10% popusta od newslettera i tek tada mi se miče (cjelokupni) popust za slušalice (u iznosu od 2.697,00kn) i zamjenjuje ga tih 10% na ukupnu vrijednost košare (iznos od 549,60kn).

Naravno, pošto je bilo ili jedan ili drugi popust, brišem kod za 10% popusta i naručujem artikle po gore navedenom obračunu i cijeni od 2.799,00kn.

Nikakve riječi u sljedećih par dana - da je greška, da je narudžba stornirana...bilo što.

Paket stiže danas i u njemu naručeni TV + jedne slušalice (boju su sami izabrali) s cijenom otkupnine od 2.799,00kn i računom s naznačenim popustom za jedne slušalice u iznosu od 899,00kn...od ostala 2 kom slušalica ni traga.

 

Na slici/privitku vidljiva potvrda narudžbe, pristigla nakon izvršene narudžbe.

Si dobio kakav povratni odgovor?

darkborg čet 23.4.2020 15:03

A jbt boli me k za sancta domenicu ali bokte pa akcija je TV +slušalice gratis.
Ti si sad našao grešku u sustavu i odmah ajmo to iskoristiti da bi izvukli nešto džabe, pa nema veze što je na štetu drugoga. I onda se još ideš žaliti što nisi dobio nešto što nisi platio niti trebaš dobiti.
Drugi put stavi 15 komada, možda prođe.

Zokisan čet 23.4.2020 17:07

Dobio sam odgovor (screenshot) kako su uvjeti promocije bili nedvosmisleno navedeni pod opisom artikla televizora.

Istina je, nedvosmisleno piše da uz se uz naručeni tv biraju slušalica bijele, srebrne ili žute boje i da se oba proizvoda zajedno dodaju u košaricu.

ALI!

Kao što sam i njima povratno napisao (i poslao 10ak screenshot-a), stranica s opisom artikla NE MORA se otvoriti da bi se dodao artikl i izvršila narudžba (samim tim, to se ne mora vidjeti/ja je nisam otvarao pa nisam ni vidio uvjete), a nigdje drugdje (newsletter i reklama promocije na početnoj stranici njihovog webshopa) ne navode jasno uvjete; za trenutnu akciju za PS4 jasno piše na svakom koraku da dijele 1top naslov, 2hit naslova i slično uz nekakve kupnje.

 

Kako ja to njih iskorištavam? Ubacio artikle u košaricu i napravio narudžbu bez da ju je itko osporio/otkazao, da bi mi samovoljno isporučili samo jedne slušalice i to boju koju oni žele...tako?

Ili tako što mi nije bilo dopušteno iskoristiti 10% popusta na ukupnu kupnju, iako nigdje ne pise da se ne moze iskoristiti/kombinirati popust?

Ili možda tako što jedino na istom mjestu gdje pišu nedvosmisleni uvjeti promocije (pod opisom artikla) stoji i da daju dodatne 3godine jamstva - a nisu mi poslali jamstvo (na chatu ih upitao i potvrdili su da je trebalo doći uz tv)!? Da nisam slučajno vidio u tom njihovom screenshot odgovoru i zatražio , ne bi ni dobio; kad je u njihovu korist, onda može?

 

Inače, Sancta Domenica = Samsung Hrvatska; ne bih rekao da će propasti zbog slušalica.

MrBlc čet 23.4.2020 19:42

Ima tu malo i one "you're not wrong, you're just an asshole".

 

Ako je narudžba napravljena i naplaćena s greškom trgovine u korist kupca, onda je kupac u pravu, makar je šupački iskoristiti takav propust za dobiti još jedne slušalice gratis. Normalna reakcija trgovca na to je kontaktiranje kupca, objašnjenje situacije, isprika zbog greške, te rješavanje situacije prije slanja robe. Isto tako se moglo dogoditi da je netko želio kupiti više slušalica, te nije primjetio da mu nisu naplaćene - uz TV bi imao besplatnu dostavu, a zbog greške trgovine bi za naknadnu narudžbu morao platiti dostavu. Činjenica da postoji opravdana sumnja da je kupac želio svjesno iskoristiti grešku na web shopu ne daje trgovini pravo da samoinicijativno mijenja narudžbu.

Zokisan pet 24.4.2020 10:00

Ima tu svega, počevši od toga da prije 2god nisam dobio dron kao poklon uz kupnju tv-a (jer, eto, potrošili predviđene zalihe) pa do gore nabrojanog; i uz to sve saznam danas (od prijatelja koji je takodjer isti dan, prije mene, kod njih kupio tv) da je dobio na dan isporuke potvrdu na e-mail (o produženom jamstvu), kao i da ima stavku na računu gdje piše da ima sveukupno 5godina jamstva - a meni šipak, ni jedno, ni drugo (još jedna samovoljna izmjena računa i ignoriranje narudžbe/Ugovora. Naravno da se treba boriti protiv takvih!

sandokan111 pet 24.4.2020 10:11

Pisao sam al su izbrisali radi onog trola gore.

Ne postoji nacin da oni nesto samostalno izmjene. Ako je bila greska ili se cijela narudzba stornira ili se isporuci sto je kupljeno. Slanje djela narudzbe s ne moze i ne smije dogodit.

Zokisan pet 24.4.2020 15:45

Odgovorili su mi maloprije podužim tekstom u kojem priznaju svoje greške, ispričavaju se i traže serijski broj tv-a da bi ispunili obrazac za produljeno jamstvo i poslali mi ga uz novi račun s istim jasno naznačenim, kao i da im pošaljem IBAN kako bi mi uplatili 10% od plaćenog iznosa jer nisam mogao iskoristiti kod za 10% popusta. 

love2ml86 pet 24.4.2020 19:45
Zokisan kaže...

Odgovorili su mi maloprije podužim tekstom u kojem priznaju svoje greške, ispričavaju se i traže serijski broj tv-a da bi ispunili obrazac za produljeno jamstvo i poslali mi ga uz novi račun s istim jasno naznačenim, kao i da im pošaljem IBAN kako bi mi uplatili 10% od plaćenog iznosa jer nisam mogao iskoristiti kod za 10% popusta. 

Eto, pozitivan rezultat. :)

ivan_iv sub 16.5.2020 18:38

Imam potencijalan problem sa reklamacijom u sancta domenici, radi se o smartphoneu sa greskom, preko emaila je dogovoreno da bi kurirska sluzba dosla po uredaj i odnijela u njihov servis sto je i ucinjeno, uredaj sam predao kuriru prije gotovo mjesec dana 20.4.2020 i do sada nista, nikakav email o zaprimljenosti, statusu servisne primke ili nesto... bio sam osobno u poslovnici u koju je uredaj poslan i radnici tamo klasicno "ne znamo", prebacuju jedan na drugog "ne znamo" "javimo vam cim saznamo" i sl, do sada apsolutno nista. poslan email korisnickoj sluzbi sa kojom se dogovoreno preuzimanje uredaja i nosenje na servis, ista stvar -javimo cim saznamo-.

 

pracenje paketa uredno pokazuje da su uredaj zaprimili 21.4.2020

 

sto mi je ciniti, jel rok 45 dana? koga da im natovarim na vrat onda? mislio sam otici tamo galamiti lupati ali hajmo biti civilizirani

thebatman ned 17.5.2020 08:21
ivan_iv kaže...

Imam potencijalan problem sa reklamacijom u sancta domenici, radi se o smartphoneu sa greskom, preko emaila je dogovoreno da bi kurirska sluzba dosla po uredaj i odnijela u njihov servis sto je i ucinjeno, uredaj sam predao kuriru prije gotovo mjesec dana 20.4.2020 i do sada nista, nikakav email o zaprimljenosti, statusu servisne primke ili nesto... bio sam osobno u poslovnici u koju je uredaj poslan i radnici tamo klasicno "ne znamo", prebacuju jedan na drugog "ne znamo" "javimo vam cim saznamo" i sl, do sada apsolutno nista. poslan email korisnickoj sluzbi sa kojom se dogovoreno preuzimanje uredaja i nosenje na servis, ista stvar -javimo cim saznamo-.

 

pracenje paketa uredno pokazuje da su uredaj zaprimili 21.4.2020

 

sto mi je ciniti, jel rok 45 dana? koga da im natovarim na vrat onda? mislio sam otici tamo galamiti lupati ali hajmo biti civilizirani

 Koji je telefon u pitanju?

Marcek555 ned 17.5.2020 10:25
ivan_iv kaže...

Imam potencijalan problem sa reklamacijom u sancta domenici, radi se o smartphoneu sa greskom, preko emaila je dogovoreno da bi kurirska sluzba dosla po uredaj i odnijela u njihov servis sto je i ucinjeno, uredaj sam predao kuriru prije gotovo mjesec dana 20.4.2020 i do sada nista, nikakav email o zaprimljenosti, statusu servisne primke ili nesto... bio sam osobno u poslovnici u koju je uredaj poslan i radnici tamo klasicno "ne znamo", prebacuju jedan na drugog "ne znamo" "javimo vam cim saznamo" i sl, do sada apsolutno nista. poslan email korisnickoj sluzbi sa kojom se dogovoreno preuzimanje uredaja i nosenje na servis, ista stvar -javimo cim saznamo-.

 

pracenje paketa uredno pokazuje da su uredaj zaprimili 21.4.2020

 

sto mi je ciniti, jel rok 45 dana? koga da im natovarim na vrat onda? mislio sam otici tamo galamiti lupati ali hajmo biti civilizirani

 

ZAlosno je kod nas da prvo moras povisit ton i prijetit inspekcijom tek onda se stvari pokrenu, kolko znam u zakonu nigdje nije definirano 45 dana, te to trgovci koriste na veliko, mislim u th 45 dana , ako nisu u stanju rjesit obicnu reklamaciju nisu za drugo nego streljanje

Juqa čet 23.7.2020 15:38

Evo od mene pohvala za Sanctu. U ponedeljak ih kontaktirao mailom zbog reklamacije tipkovnice (gubila mi je kontakt kad bi ju pomaknuo), u utorak poslali dostavu. Danas ujutro dobio mail da je tipkovnica testirana i da šalju novu.

Han pet 24.7.2020 08:39
Marcek555 kaže...
ivan_iv kaže...

Imam potencijalan problem sa reklamacijom u sancta domenici, radi se o smartphoneu sa greskom, preko emaila je dogovoreno da bi kurirska sluzba dosla po uredaj i odnijela u njihov servis sto je i ucinjeno, uredaj sam predao kuriru prije gotovo mjesec dana 20.4.2020 i do sada nista, nikakav email o zaprimljenosti, statusu servisne primke ili nesto... bio sam osobno u poslovnici u koju je uredaj poslan i radnici tamo klasicno "ne znamo", prebacuju jedan na drugog "ne znamo" "javimo vam cim saznamo" i sl, do sada apsolutno nista. poslan email korisnickoj sluzbi sa kojom se dogovoreno preuzimanje uredaja i nosenje na servis, ista stvar -javimo cim saznamo-.

 

pracenje paketa uredno pokazuje da su uredaj zaprimili 21.4.2020

 

sto mi je ciniti, jel rok 45 dana? koga da im natovarim na vrat onda? mislio sam otici tamo galamiti lupati ali hajmo biti civilizirani

 

ZAlosno je kod nas da prvo moras povisit ton i prijetit inspekcijom tek onda se stvari pokrenu, kolko znam u zakonu nigdje nije definirano 45 dana, te to trgovci koriste na veliko, mislim u th 45 dana , ako nisu u stanju rjesit obicnu reklamaciju nisu za drugo nego streljanje

 

Ne branim Sancta Domenicu niti tamo radim. Gledaj ovako: Zašto bi djelatnici u dućanu morali znati gdje je tvoj uređaj koji si poslao kurirskom službom? Zašto bi oni bili "krivi" ako je nešto pošlo po zlu? Imaš kontakt osobu na emailu s kojom si dogovarao prikup uređaja dostavnom službom? Ako imaš maltretiraj tu osobu. Ako imaš potvrdu da si predao uređaj kurirskoj službi onda imaš i nekakav broj paketa. Maltretiraj kurirsku službu da li su dostavili paket u Sancta Domenicu. S obzirom da kažeš da uređaj nije ni zaprimljen u Sanctu onda je problem u kurirskoj službi jer ga nisu dostavili. Zašto očekuješ da bi djelatnik u poslovnici znao išta? Sancta kao i svaka ozbiljna firma ima odjel reklamacija. Možeš poslati u poslovnicu ili predati u poslovnicu ali oni to ne servisiraju u poslovnici nego servisira ovlašteni servis koji je naveden na jamstvenom listu. U ovom tvom slučaju je najvjerojatnije servis Bijelić & co iz Osijeka. I sancta će slati njima tvoj uređaj. Prodavači u poslovnici nisu serviseri niti bi to trebali raditi.

Nemo nemo pet 24.7.2020 19:47

Moje iskustvo sa prodavačima u dućanu je - nezainteresiranost prodavača ili muljanje kupca.

Išao sam kupiti ženi mobitel jer sam u mail-u dobio obavijest na 10% popusta na mobitele, a koji vrijede i za kupovinu u dućanu.

Žena si izabere mob i ja pitam prodavačicu za cijenu i da li ima kakav popust. Ona odgovara da je cijena ta koja je napisana a da popusta nema. Na moj upit kako da nema popusta kad sam ja dobio mail obavijest o popust, odgovara, a, da ima još 10% popusta na cijenu!

DrawTube pet 7.8.2020 01:27

Ekipa trebam vaša iskustva i mišljenja. Imam kupljen ps4 slim u sancta domenici u 2019, te sam pritom uzeo i produljeno jamstvo (1 free + 2 plaćene godine znači 2022. Istječe) po forumima sam shvatio da mi je konzoli najvjerojatnije otišao HDD. Sad, budući da imam garanciju, zanima me kakva su vaša iskustva bila sa sancta domenica servisom za ps4. Napomena, ps4 je stvarno bio i čišćen regularno, nije stavljano ništa na njega, nije padao, nije bacan, nije doživio udar struje niti vodu, tako da ga nisam slomio.

 

Ako imate kakva iskustva molim vas da kažete. 

 

Lp

love2ml86 pet 7.8.2020 20:36
DrawTube kaže...

Ekipa trebam vaša iskustva i mišljenja. Imam kupljen ps4 slim u sancta domenici u 2019, te sam pritom uzeo i produljeno jamstvo (1 free + 2 plaćene godine znači 2022. Istječe) po forumima sam shvatio da mi je konzoli najvjerojatnije otišao HDD. Sad, budući da imam garanciju, zanima me kakva su vaša iskustva bila sa sancta domenica servisom za ps4. Napomena, ps4 je stvarno bio i čišćen regularno, nije stavljano ništa na njega, nije padao, nije bacan, nije doživio udar struje niti vodu, tako da ga nisam slomio.

 

Ako imate kakva iskustva molim vas da kažete. 

 

Lp

Kakvo iskustvo te zanima, s obzirom na što si naveo je sve uredno i priznaju normalno garanciju, jesi to registrirao online (tu +2 god garancije).

DrawTube sub 8.8.2020 00:31
love2ml86 kaže...
DrawTube kaže...

Ekipa trebam vaša iskustva i mišljenja. Imam kupljen ps4 slim u sancta domenici u 2019, te sam pritom uzeo i produljeno jamstvo (1 free + 2 plaćene godine znači 2022. Istječe) po forumima sam shvatio da mi je konzoli najvjerojatnije otišao HDD. Sad, budući da imam garanciju, zanima me kakva su vaša iskustva bila sa sancta domenica servisom za ps4. Napomena, ps4 je stvarno bio i čišćen regularno, nije stavljano ništa na njega, nije padao, nije bacan, nije doživio udar struje niti vodu, tako da ga nisam slomio.

 

Ako imate kakva iskustva molim vas da kažete. 

 

Lp

Kakvo iskustvo te zanima, s obzirom na što si naveo je sve uredno i priznaju normalno garanciju, jesi to registrirao online (tu +2 god garancije).

 

raspitivao sam se po netu i dio ljudi je reklo da ovi iz sancta domenice tu i tamo znaju gurati vodu na svoj mlin, pa sam se za svaki slučaj tu htio raspitati je li to stvarno istina. Ali da, ps4 kupio u ZG, platio 2 godine dodatne garancije i planiram ga odvest u servis sveta nedelja