IT trgovine

Reklamacije grafičke kartice- Links

neon128 pet 5.7.2019 11:42

Pozdrav, 

Prestala mi je raditi gainward gtx 1070, jednostavno nije bilo slike. Prije cca 1 mjesec sam ju predal u poslovnicu links na reklamaciju. 
Nakon 1 tjedan oni mi vračaju grafičku karticu tvrdeći da grafička radi te su napisali "Na grafičkoj kartici kod dp porta sa stražnje strane primječeno da jedan čip malo spaljen" 
Ja im vračam nazad grafičku te sam ih zamolio da mi poprave taj spaljen čip jer imam probleme sa grafičkom.
2 tjedna kasnije oni opet meni vračaju grafičku te tvrde da su radili detaljna testiranja i da grafička radi. 
Ja sam ju preuzel, i kod mene je radila 3 dana, nakon toga , ista stvar.
Opet nazad u poslovnicu links Varaždin da ju šalju nazad na servis da se popravi. 

Nakon 10 dana oni meni javljaju "Kako je od prve reklamacije vidljivo Vaš artikl je oštećen te samim time nije u jamstvu. Artikl je potrebno poslati proizvođaču kako bi provjerio nastalo oštećenje i dao očitovanje o istome " 

To sad već traje preko mjesec dana, ja sam tražio zahtjev za novi proizvod pošto je "razuman rok " već odavno prošao. 
Naravno oni i dalje ignoriraju sve što im ja pišem te mi javljaju " Artikl šaljemo proizvođaču te ćemo Vam se povratno javiti kada budemo imali više informacija za Vas. " 
Meni oni nisu ništa rekli da "moj artikl nije u jamstvu " to su mi javili prilikom zadnjek maila. 

Mene zanima koja su moja prava, dal stvarno se mora čekati 2 mjeseca , i zašto se odmah prvi put nije slala grafička na servis, nego su sve to odugovlačili i vračali mi grafičku sa spaljenim čipom.
Kolko sam ja upoznati , spaljeni čip nije " fizičk oštečenje " i jamstvo bi to trebalo sve pokrivati. 

Hvala

Damir22 pet 5.7.2019 12:13

A cuj.....

 

Ako je nesto vidljivo spaljeno na grafickoj, to ti ni jedna garancija nece priznati. To bi ti spadalo pod "fizicko ostecenje, udar groma, napon struje i slicno". Mozda i ne, ali tako ce se tumaciti.

 

Ali...muvaju te. Ako su ti dva puta vracali karticu s oznakom "ispravno", onda to sto su oni primjetili "spaljeno" nema nikakve veze. Imas li kakav papir na kojem pise da su primjetili to "spaljeno", i na kojem pise "kartica je ispravna".....

 

Ako imas, onda je njihov servis vec utvrdio da je kartica ispravna, a to "spaljeno" (vjerovatno diskoloracija od temperature) ne utjece na ispravan rad kartice, dakle, nemaju sto potvrdjivati s proizvodjacem, niti cekati da proizvodjac da misljenje.

 

Nesto sto je po misljenju servisa klasificirano kao "ispravno" se ne salje nigdje dalje, servis stoji iza svoje tvrdnje da je to ispravno, posebice ako su dva puta navedenu karticu zaprimali, testirali, i 2 puta je vracali tebi kao ispravnu.

 

Sto je uzrok problema, rekao bih da vise ni nije bitno. Da su ti prvi put vratili karticu uz dijagnozu da je cip spaljen, automatski bi znacilo da ne priznaju garanciju, nebi je dalje niti testirali, niti bi je htjeli drugi put zaprimiti s istim simptomom, ako su vec jednom odbili garanciju.

 

Klasicno muvanje, opet.....

 

Iako....nekako mi nesto fali u ovoj prici....

 

 

 

 

neon128 pet 5.7.2019 12:27

Grafa nije bila niti OC niti ništa, kvalitetno napajanje, sve ostalo radi kak spada sa zamjenskom grafom.
Očito je bila nekakva greška na grafi, ne znam što bi drugo bilo.

Imam papire gdje piše " Testirano servisnim komponentama, navedeni problem nije uočen, primječeno da je čip malo spaljen. " 
Znam ja da oni mene muvaju,  rade kretena i budalu s mene, jer kad sam pitao zašto mi tek sad javljaju za garanciju, i zašto je prvi put sve bilo " uredu " sa stranje servisa, gospođa me samo na kulturan način odj.
i rekla da ona nema informacije sa servisa.

Više neznam što da im pišem, svaki puta me ignoriraju, i napišu nešto što nema veze sa mojim upitom.

LeftY_CRO pet 5.7.2019 12:32

nije u pitanju graficka vec mobitel koji sam kod njih kupio i takodjer imao drame.

krepala je maticna na mobitelu i dao ga prvi puta na servis di su ga "navodno" popravili - cekao 3 tjedna

mobitel je i dalje imao iste probleme pa sam ga dao na servis, "popravili" ga i vratili - cekao 3 tjedna

dosao mi je mobitel i jedino kaj su napravili su ga vratili na tvornicke postavke jer je i dalje radio isti problem, u servisu vise

nisu htjeli cuti vec su me optuzivali da ga "vracam" jer je garancija pri kraju (ostalo jos mjesec dana)...

no medjutim onda sam zamolo curu da im napise prigovor s obzirom da je pravnica i predao mobitel na servise.

 

vise nisam cuo nista od njih, vec mi je za par dana doslo sluzbeno rjesenje od njihove pravnice da je ustanovljeno

da mobitel ne moze biti popravljen i da imam pravo na novi u istoj novcanoj vrijednosti ili nadoplatu za bilo sto drugo

kod njih.

 

uglavnom nakon toga vise nista ne kupujem kod njih.

SamoPitam3 pet 5.7.2019 12:35
neon128 kaže...

Kolko sam ja upoznati , spaljeni čip nije " fizičk oštečenje " i jamstvo bi to trebalo sve pokrivati. 

Hvala

 Ma jok, gdje bi to bilo fizicko ostecenje. Jesi ti to poslikao prije slanja na servis ? Jesi to kupio novi proizvod ili one koje tamo prodaju pod rabljene i daju kracu garanciju.

Sada je kod gainwarda da se vidi kako je doslo do ostecenja (ako nije do tebe dobiti ces novo), a oni su poznati po svojoj brzini i azurnosti. Citaj, vece ljencine ces tesko pronaci...

P.S. Na kraju uvijek mozes ici s onime - Se bum vas tuzil

neon128 pet 5.7.2019 12:38

Grafu sam kupio s kračom garancijom, kod njih pod "used " jel. 3300 kn je koštala.
Pa ako bude došlo do toga, neću imati izbora nego da ih tuužim. 
Nažalost nisam slikal, jer ja taj čip nisam niti primjetil, to su oni zapisali i rekli mi. 

picajzla0707 pet 5.7.2019 12:48
neon128 kaže...

Grafu sam kupio s kračom garancijom, kod njih pod "used " jel. 3300 kn je koštala.
Pa ako bude došlo do toga, neću imati izbora nego da ih tuužim. 
Nažalost nisam slikal, jer ja taj čip nisam niti primjetil, to su oni zapisali i rekli mi. 

 pusti tužbe, prijavi to na centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača - link

traži savjet i mišljenje te obavezno inspekcijski nadzor

Damir22 pet 5.7.2019 12:48

Eto to je taj detalj, i mislio sam da nesto fali u toj prici....

 

Cuj.... ja jesam za prava kupca, ali ne vidim na osnovu cega ces ih ti tuziti....

 

Kupio si rabljenu robu, nisi je detaljno pregledao, dakle, ne mozes niti decidirano tvrditi, niti dokazati, da to "spaljeno" nije postojalo od prvog momenta, ili da se nije pojavilo NAKON sto si prvi put slao na servis. Koliko je dugo ona uopce radila ispravno kod tebe prije prve reklamacije?

 

Neznam koliko su ti napisali da traje garancija, ali nebitno.... koliko god to bilo muvanje, na kraju ce oni vrlo jednostavno dokazati da su ti samo htjeli izaci u susret, jer pored vidljivog ostecenja, da su pretpostavili da to ne utjece na funkcionalnost kartice, te da su htjeli sa proizvodjacem to potvrditi, pa da ti ipak mogu priznati garanciju i dati novi proizvod.

 

Suplja prica, slazem se, ali.... Neznam na osnovu cega ces tuziti, kartica je zaprimljena, dijagnosticirana, utvrdjeno fizicko ostecenje.... 

 

 

neon128 pet 5.7.2019 13:00

Garanciju sam dobio 1 godinu, kod mene je radila bez problema 10 mjeseci. Grafu sam dobro pregledao, al ne možes vidjeti sve sto je iza coolera. 
Ne zanima mene što je rabljena roba, ako oni garantiraju  1 godinu, onda bi to tak i trebalo biti, a ne što sad izmišljavaju sve živo i mrtvo.

Pa ja kao korisnik nisam kriv za to fizicko ostecenje, oni ne mogu dokazati da sam ja "skurio" cip....

 
picajzla0707 hvala ti na linku,ako uskoro ne bude rješenja , budem ih prijavil tamo.  

picajzla0707 pet 5.7.2019 13:06
neon128 kaže... 

picajzla0707 hvala ti na linku,ako uskoro ne bude rješenja , budem ih prijavil tamo.  

 ma pusti to "ako uskoro ne bude rješenja", prijavi to još jučer i uz prijavu pokušavaj dalje riješiti u komunikaciji s trgovinom, s tim da im napomeneš da si zatražio mišljenje od nadležnog ministarstva gospodarstva i njihovog centra za zaštitu potrošača, kao i inspekcijski nadzor, iz razloga jer sumnjaš da su tvoja prava potrošača povrjeđena

 

ako su ti prava povrijeđena inspekcija će ih natjerati da riješe problem, ako su oni napravili sve u skladu sa zakonom - neće im biti ništa, a to da istrpe inspekcijski nadzor je normalni dio njihovog poslovanja, isto kao što je tvoje trpljenje raznih procedura i ponovnih vraćanja proizvoda na servis, za vrijeme kojeg nemaš ono što si platio, rizik kupovanja takve robe

 

dakle, ništa se ti ne uzrujavaj oko tuđih rizika i možebitnih problema s inspekcijom, nego traži savjet i inspekcijski nadzor - to je tvoje pravo kao potrošača

Damir22 pet 5.7.2019 13:14
neon128 kaže...


Pa ja kao korisnik nisam kriv za to fizicko ostecenje, oni ne mogu dokazati da sam ja "skurio" cip....

 

Ne, oni to ni ne moraju dokazivati, kartica govori sama za sebe....

 

I kako to mislis "ti nisi kriv za fizicko ostecenje"... a tko je kriv? Ne kuzim....

 

 

neon128 pet 5.7.2019 13:19

Damir22 pa ako ti mobitel ili laptop pregori, jel to tvoja greška ako si ga normalno koristio?
Pa nije nitko kriv. jednostavno je "Faulty Graphic" 

Po tome opće nebi imalo smisla imati garanciju za pc komponente, jer vecinom kad nešto "pregori" to je vidljivo

Damir22 pet 5.7.2019 13:27

Tako je, u pravu si....

 

Ni nisam napisao to sto jesam misleci da se po defaultu svaka takva reklamacija odbija, vec samo da netko napise tocno ovo sto si ti napisao.

 

Jer tek sad ono linksovo "karticu saljemo proizvodjacu da on utvrdi".... dobiva na nekom smislu, zar ne?

 

Dakle, nisu odbili garanciju zbog "spaljeno", vec salju proizvodjacu da on kaze dali je to "spaljeno" moglo nastati normalnim koristenjem, bez user errora, ili nije.

 

I dalje vrijedi da je to muvanje, links (ili bilo tko u ovom slucaju) je reklamaciju trebao priznati, no jednostavno koriste to sto mogu - da netko drugi preuzme njihovu odgovornost i odluci umjesto njih.

neon128 pet 5.7.2019 13:37

Ma da su oni odma slali nebi bilo problema, nego oni meni 2 puta vračaju karticu i tvrde da je "ispravna" a kad sam treći puta reklamirao, onda im nije radila, 

 i odma počeli kak mi ne priznaju garanciju, da bi nakraju slali dalje. Šta odma nisu slali dalje ako su vidli taj spaljen čip..... 
Glavno da ako grafička kartica radi 24h benchmark odma je ispravna....

Sad ja radi njihovih muljaža moram čekati 2 mjeseca.
Svaki put kad im postavim neko pitanje, oni mi samo odgovore " Artikl šaljemo proizvođaču te ćemo Vam se povratno javiti kada budemo imali više informacija za Vas. " 

Damir22 pet 5.7.2019 13:39
neon128 kaže...

Ma da su oni odma slali nebi bilo problema, nego oni meni 2 puta vračaju karticu i tvrde da je "ispravna" a kad sam treći puta reklamirao, onda im nije radila, 

 i odma počeli kak mi ne priznaju garanciju, da bi nakraju slali dalje. Šta odma nisu slali dalje ako su vidli taj spaljen čip..... 

 

Tako je, ovo je problem.... 

 

pokusaj traziti status, s obzirom koliko vremena je proslo, gdje je tocno kartica, kad je poslana, neki dokaz da je poslana proizvodjacu.... tocno kad, gdje i kome je poslana....

SamoPitam3 pet 5.7.2019 13:46

Ovo moze ispasti trakavica od problema. Mozes niti kriv niti duzan ostati bez kartice. Kako ? Moze gainward reci da je sam korisnik kriv za gresku, a taj korisnik moze biti onaj tko je imao karticu prije tebe.

Ta tvoja kartica da je bila ispravna vracena imala bi punu garanciju, a ne prepolovljenu. Odnosno trecinu, jer od pocetka prosle godine gainward daje garanciju od 36 mjeseci (cak i na samoj kutiji bi trebalo pisati 36 mjeseci), samo je eto links dilao grafe sa 24 mjeseca garancije. Najbolje da odmah posaljes upit na mingo sa svim relevantnim podacima da vidis koja su ti prava, jer ovo je bas neuobicajeno.

neon128 pet 5.7.2019 13:57

Pa čudno da bi tek nakon 10 mj. pokazala simptome da je neispravna. 
Ako links daje garanciju 12mj, onda bi morali stajati do toga. 

Nisu to mali novci pa da im tek tako pustim......

Za početak ću ispuniti tu prijavu koju mi je linkal picajzla0707 pa budu mi rekli što dalje.  

SamoPitam3 pet 5.7.2019 14:05
neon128 kaže...

Pa čudno da bi tek nakon 10 mj. pokazala simptome da je neispravna. 
Ako links daje garanciju 12mj, onda bi morali stajati do toga. 

Nisu to mali novci pa da im tek tako pustim......

Za početak ću ispuniti tu prijavu koju mi je linkal picajzla0707 pa budu mi rekli što dalje.  

Dosta toga je tu nedoreceno.

Mozda je imala manji kvar koji se mogao "sklepati" u servisu. Da si manje koristio mozda bi taman izdrzala tih 12 mjeseci koliko su dali. No, kada se prodaje roba sa greskom mora biti i navedeno u cemu je problem.

Ovo sve, kako sam napisao, smrdi. Zasto sa jedne strane medju rabljenom robom prodaju robu sa punom garancijom i robu sa smanjenom ? Ocito postoji razlog zasto je odredjenoj robi smanjena garancija, a to nije sigurno zato sto je neko "pokidao" ambalazu. Uglavnom, sretno.

 

 

 

neon128 pet 5.7.2019 14:20

Pise samo "used" nigdje se ne navodi da je to roba s greškom, nebi uzeo da je s greškom jel.
Ma smrdi to jako , oni sve rade da bi odugovlačili samo da prođe jos taj 1 mj. garancije, zato su mi vjeroatno i 2 puta vradili i rekli da je "ispravna"
Hvala ti, budemo vidli kaj budes toga svega...

MasterG pet 5.7.2019 14:25

zato ti i kažem da napišeš post u ovu temu koju sam ti linkao, mislim dosta toga smrdi...kako si ti trebao pregledati grafičku i vidjeti da nešto "spialjeno" ako otvaranjem gubiš garanciju? Ukoliko si prijavio grešku proizvoda ili neispravnost na vrijeme, može sad proć 15mj i dalje si ju na vrijeme prijavio u garantnom roku...dakle oni mogu sad mislit si još 2mj i reći ti da je garancija istekla, ali to tako ne funkcionira. imaš zakonski rok kojeg se oni moraju pridržavati itd...sve će ti ihush i sandokan111 objasniti tamo, što možeš napraviti. I Damir22 je aktivan tamo, a vidim da ti je tu napisao par savjeta.

LeftY_CRO pet 5.7.2019 16:21

samo da se nadovezem, kaj se tice prijave zastiti potrosaca - to jako dobro funkcionira.

ja sam jednom bas links prijavio i dobio "bitku" bez problema, bez da sam se uopce ponadao da li ce biti cega od toga

tak da sam prijavi

ihush pet 5.7.2019 17:25

-rezime.. vga 1070 je par puta reklamirana.. u nekom trenu oni ubacuju spaljeni čip? -gluparija. Fizička oštećenja se zapisuju prilikom pregleda-reklamacije, sve nakon tog je njihova stvar. Ne prihvaćati takvu vga, tražiti novu ili povrat. Prijaviti na mingo.hr uz opis problema i trajanje koje se već (koliko?) mjesec-dva oteže...

sandokan111 pet 5.7.2019 18:03

Problem ovdje je kad je ta originalna kartica prvi put prodana, i zasto je kasnije prodana pod used s nekakvom garancijom od linksa? Previse tu ima nedorecenosti da bi se nesto tek tako tvrdilo. Sto ta garancija od linksa uopce podrzava? Ima li igdje napisano s time sto si dobio. I od kada tece tvornicka garancija te kartice?

 

Ono gdje su oni tebe zavaljali, a mozda i sebe, je da su obavljali "servis" koji nisu obavljali, pa si ti 2 mjeseca bez kartice i oni ce je tek sada "slati proizvodjacu" i sad su ustanovili neki "spaljeni cip". To ti svakako daje pravo da saljes prijavu inspektoratu jer je razumni rok vec davno prosao, to si trebao napraviti i prvi puta kad si ustanovio da je kartica vracena s istom greskom, a ne slati ponovno pa cekati opet itd itd. Posalji prijavu vec jucer kako ti je napisano i cekaj odgovor inspektorata. Pitanje je kako ce na ovo gledat inspektorat obzirom da je rabljena roba pa ne znamo koliko je originalno stara, i sto tocno uopce ta "garancija" od linksa znaci, te koliko traje jos originalno tvornicko jamstvo. Ali su svakako sami sebe s*ebali s odugovlacenjem reklamacije.

 

edit: ok, od prve reklamacije se pojavljuje ovaj sprzeni cip, to svakako ne djeluje dobro za tebe jer je kartica rabljena, mozda si je tako kupio, al dokaza nemas.

kratos091 uto 6.10.2020 11:42

Pozdrav,

 

da ne otvaram novu temu. Imam problem sa grafičkom Gigabyte RTX 2060. Povremeno i sporadično se dogodi da baca artefakte u igrama:

 

https://youtu.be/QV9P3vTEmVo

 

Grafička nije overclockana (čak je undervolatana malo), ne pregrijava se (vidi se na videu) i nalazi se u dobro provjetrenom kućištu (Meshify C) i napajanje je kvalitetno (Fractal Design Integra M).

 

Ima važeću garanciju u Linksu još ~godinu i pol.

 

Osim ovog videa, imam snimljen još jedan, mjesec-dva prije. Planiram i njega uploadati i "priložiti" im linkove.

 

Planiram je sutra/prekosutra odnjeti u Links na reklamaciju. Trebam li paziti na nešto, zahtjevati nešto posebno prilikom otvaranja reklamacije?

 

Brine me malo sporadičnost ponašanja, ovo mi se dogodilo možda 3-4 puta. Što ako mi je samo vrate sa servisa i kažu da nisu uspjeli reproducirati?

 

ihush (koliko sam vidio po temama, imaš znanja i iskustva s ovim stvarima pa te tagam, sorry za spam)

 

 

Čitatelj uto 6.10.2020 14:01

Skini nekakav 3D test program, tipa 3DMark, i ako se u njemu to desava, njima ce to biti lako reproducirati,

jer na 3DMarku postavis rezoluciju i uz to univerzalne postavke, tako da i kod njih mogu biti iste,

kliknu i gledaju - ne vjerujem da ce ici kupiti igru i igrati, da bi testirali karticu.

 

Ako i u 3DMarku imas probleme, ili je problem u grafickoj kartici, driverima, OS-u, ili nekom petom hardwareu.

A to ces saznati kad ga izvrtis.