IT trgovine

Reklamacija grafičke kartice- links.

Veki11111 pon 23.11.2020 13:53

19.11. sam preuzeo grafičku karticu MSI ventus 1660 super. Provjerio kutije sve OK. Uspješno sam ju ugradio u novo računalo i RADI. Upalim igricu i ono grafička počne pjevati(Coil Whine). Istražio sam i neki su naveli da to nije defekt ali neki brandovi to svrstavaju pod kvar. Siguran sam da zvuk dolazi iz grafičke a ne iz napajanja ili matične. Imam Be Quiet System power 9 400W. Kada sam izračunavao količinu energije koju mi sistem troši izašlo je oko 300W.Bez OC. Pokušao sam zaključati fps na onoliko koliko mi monitor ima herca. Tada je prestalo, ali u samo igricama koje nisu grafički zahtjeven(CSGO, LoL, Rocket League, ali u Heaven Benchmarku i na 75 fps se dosta čula. Netko sa Techpowereup foruma mi je savjetovao da pratim u HWiNFO pod 12V i ako ne ide ispod 12V onda je manja šansa da je napajanje problem.I upalim Heaven i gledam taj 12V i nije išao ispod 12V. Također sam primjetio malo zastajkivanje. Instalirao najnovije drivere. Nisam se htio zezati s undervoltanjem. I sad moje pitanje je jeli netko u Linksu vraćao grafičku karticu zbog Coil Whine. Ja sam im se javio i rekli su da nemogu ovako zaključiti u čemu je riječ i da donesem u poslovnicu. I još jedno pitanje ako otkriju da nije do grafičke nego do napajanja hoću li morati plaćati nekakav servis. I ako imate nekih savjeta oko vraćanja ili samog problema Coil Whine molim vas da mi pomognete. Ako mi možete također jeli se isplati zezati s njima oko toga zato što najviše igram igrice one koje se naveo gore tako da to nikad nečujem, ali opet s druge strane ne bih volio imati grafičku koja zuji kada upalim malo zahtjevniju igricu.(slika je od aplikacije HWiNFO pod 12V da znate o čemu pričam=

Mindim pon 23.11.2020 14:03

Ako si kupio na daljinu (znaci online putem web aplikacije sa preuzimanje u poslovnici ili dostavom na kucnu adresu), imas pravo povrata unutar 2 tjedna od kupovine bez navodenja ikakvog razloga uz puni iznos povrata novca.

Ako nisi zadovoljan kupljenim, fino vrati i kupi drugi proizvod.

Luka123 pon 23.11.2020 14:42
Veki11111 kaže...

Jeli mogu samo onda tražiti zamjenu modela?

 Ne. Vrati je i nek je storniraju, također poslikaj karticu, dokumentiraj pakiranje videom, jer znaju u nekim situacijama slati slike fizičkih oštećenja, također dokumentiraj coil whine.

Kad ideš u poslovnicu, ako te pitaju razlog vraćanja, nemoj ga navoditi. Samo reci da želiš vratiti karticu i to je to.

Sve što kažeš zapisuju....

 

Nemoj izlaziti iz poslovnice... I reci prema zaštiti potrošača imam pravo na povrat robe unutar 14 dana što i radim i to je to. Više ništa drugo nemoj navoditi razloge....

ihush pon 23.11.2020 15:03
Veki11111 kaže...

Jeli mogu samo onda tražiti zamjenu modela?

-ne, ne kemijati. Ako si kupio na daljinu tad imaš pravo povrata 14 dana bez navođenja razloga. Ako navedeš razlog kao cviljenje tad je to reklamacija.. i tad ćeš imati problem s pravom povrata ili osporavanje.

-pitaj, provjeri, potvrdi, sve zapisuj-dokumentiraj, poslikaj .. jer lako se desi neki razlog, npr ogrebotina.

-kad ti obave povrat, tad po želji kupiš drugu, možeš i u linksu.

 

-reklamacija.. ako reklamiraš, prijaviš kvar-problem-cviljenje.. prvo tad moraš biti siguran da je vga, ne napajanje što spominješ, a to moraš ti, ne mi jer ti imaš računalo i imaš uši..

-ne podešavati, napone, OC itd. isključivo standardno vrijedi.

-većina cviljenje ne opisuje kao kvar.. tj možda će ventilator uskoro crknuti (pa čak da ga serviser namjerno slomi) .. tj tek tad kreće klasična reklamacija po osnovi jamstva i tad proizvođač-distributer nadoknade tj dobiješ zamjenu-novo. Mada je lako kupiti-ugraditi zamjensko hlađenje-ventilator, to se ne radi, jer jamstvo isključivo pokriva original, nema zamjene, nema lagera dijelova inače bi to servis mogao napraviti. Proizvođaču je jeftinije dati novu nego servis-lager..

-ako je to stvar serije-modela, tad će i iduća imati jednak problem, tad ako reklamiraš i recimo dobiješ zamjenu, nema smisla ponavljati, nego tad imaš osnovu za tražiti povrat i dobiti ga, tj ovisi o dogovoru, jer i dalje želiš neku vga pa ti je kao kupcu u interesu kupiti neku ispravnu i moguće da će trgovac biti razuman, da neće ići džonom nego na obostrano zadovoljstvo pa možda neka zamjena za drugi model i sl. no to tek pristaneš kad ti riješe status, povrat ili jamstvo, jer inače može ispasti svašta, natezanje-cjenkanje .. i sve dokumentiraj, svaki razovor zapiši i traži npr email itd. jer ako ne riješiš može ti zatrebati.

Problem može nastati ako npr ospore reklamaciju ili pravo povrata, iznos povrata itd. ili ako pronađu neko oštećenje.. a servis može pronaći što god želi zato služe npr slike i sve što možeš obaviš osobno, s potpisom na papiru obju strana, tj kako nešto predaš tad je to zapisnik i tad ti ne mogu (izmisliti) pronaći neko oštećenje koje nije postojalo tj tad samo ono što potpišeš vrijedi, obostrano. Sve ostalo može biti natezanje-problem tj ovisi kako se servis-trgovac postave, pozitivno-negativno.

bloodborne pon 23.11.2020 15:07

onda sam se ja tu zajebao ja sam kupio mob prije ravno 2 tjedna.

javio im se mailom, servis mi rekao da ce uzeti u obzir zamjenu ili povrat.

 

dosao u links zaprimio covjek mob, ispunio sve pitao me u cemu je problem i sta zelim.

ja sam mu objasnio problem i rekao da zelim zamjenu ili povrat sredstava.

on mi je rekao da prvo salju u servis na odobrenje.

 

na kraju ni sami vise nisu znali gdje salju mob tako da sam od agrama,
bijelic-a, mobisa, linksa dosao do doctor tech koji ima google reviews 2.1

na 300+ recenzija. vec vidim da ce to sve zavrsit s kurcem u mojoj guzici.

 

on topic: da stornirati racun znaci i povrat novaca.

Damir22 pon 23.11.2020 15:22

Nemojte se upustati u nepotrebna objasnjavanja i tumacenja.

Dobar dan, kupio sam preko weba, zelim to vratiti, zakon mi to omogucava, molim komadic papira na kojem pise da sam artikl vratio u zakonskom roku, neostecen, sa svom pripadajucom ambalazom.

Novce moze da mi.odmah isplatite, ako ne moze,molim napisati nacin i termin kada ce mi biti vraceni.

Potpis,hvala, vidimo se...

Nikakvi.problemi, objasnjenja, pojasnjenja, tumacenja - nisu potrebni.

Veki11111 pon 23.11.2020 15:45

Ok, Imam par pitanja na koje vjerojatno biti tesko dati odgovor ali cu svejdeno pitati:

1. Koliko otprilike može trajati prebacivanje novca ako sam kupio putem webshopa karticom?

2. Hoće li priznati ako je pakiranje oštećeno, a grafička kartica nije?

 

Veki11111 pon 23.11.2020 21:11

Sad baš gledam na njihovoj stranici baš gledam neku tablicu sa postotcima koliko uzimaju kod oštećene ambalaže itd.https://www.links.hr/hr/conditions-of-use i piše ako vide znakove korištenja da će umanjiti cijenu za 10%. Jeli to vrijedi za povrat u roku od 14 dana kupovine ili se to odnosi na sve. Jer ja sam naravno tu grafičku ugradio i tek onda saznao da mi je grafička dolšla sa Coil Whineom. Ne znam hoće li mi to uzeti u obzir zato što sam na žalost malo oštetio ambalažu pri otvaranju i napravio(slika dolje) malo oštećenje. I ako mi skinu 20% od 1900kn to nije baš malo.

Jeli netko imao iskustva s tim i hoće li mi stvarno skinuti 20% od plaćene cifre.

Damir22 pon 23.11.2020 21:25

Svasta je links tu napisao.... 

 

Osnovni preduvjet, po fair playu, da item vracas u istom stanju u kojem si ga dobio. Znaci, novog, neostecenog, idealno bi bilo neotpakiranog, no kako to najcesce nije moguce, onda barem pazljivo otpakiranog.

 

Ok, ostetio si kutiju, 190kn je cifra za koju ce ti umanjiti, sto mozes...iduci put pazi, naravno uvijek se mozes pokusati natjerivati s njima oko tog umanjenja, no,...... 

 

 

 

 

SamoPitam3 pon 23.11.2020 23:31
Veki11111 kaže...
Kako znas?

 E, ako si koristio to bi već moglo biti umanjenje i za 30%. Nemoj samo da pronađu neku ogrebotinu, jer u tom slučaju ćeš vratiti karticu i uplatiti 10% vrijednosti iste.

Ali stvarno. Barem se svi ovdje slažu da kod vraćanja kao takvoga nema nema nikakvih penala. Samo nemoj snimati/slikati. Mislim možeš, ali od toga nema koristi, jer to kao dokaz ne može nigdje proći. Osim, ako ćeš dostaviti cijelu snimku koja prati karticu. Traži da ti potvrde da je sve osim te poderane kutije u redu kada budeš vraćao.

ihush uto 24.11.2020 16:32
Veki11111 kaže...
Šta ako je baš prvi put da kupjem takvo nešto.

- aaa, došli smo do ŠBB-KBB. :)

-pa vidiš kako to funkcionira, živiš, šećeš, .. jednog dana ničim izazvan odlučiš kupiti neku vga u nekoj trgovini i.. registriati se na bugforumu te to podijelit s nama-ostatkom, naravno da je prvi put, no proći će :))

-postoji i nastavak scenarija, tj logičke pretpostavke, ili-ili, or-xor.. koje kažu, ili stvarno imaš pitanje, ili si trol. Podjednake šanse za oboje ili nešto treće što nalaže slavenska trilogija.

-tako pod treće po ISKovoj nomenklaturi označeno kao 2a i 2b .. možeš biti kupac koji želi maltretirati trgovca zakonom-pravima, ili trgovac koji želi maltretirati-opstuirati pravo normalnog kupca pričom koja ne drži vodu.

 

-pošto su sve pretpostavke jednako moguće-legitimne i uvod u zajeb, tad ih ne treba ni raditi, nego se držati činjenica a njih recimo nemamo, pa se ne držimo ničeg osim da nešto tipkamo i sudjelujemo u temi, što naravno ne daje odgovor ali ne postoji ni pitanje ili je hipotetsko ili je polovično itd. itd.

:)

sandokan111 uto 24.11.2020 18:19
Veki11111 kaže...
Šta ako je baš prvi put da kupjem takvo nešto.

 Nemas straha, i gotchu covered fam.

 

Ja ne vidim ostecenje, samo ti to vrati i fino dobijes sve novce natrag. (mozda ti i oni nesto uvale dodatno jos, ko zna). Ako oni kazu da vide ostecenje prilozi ovu sliku i reci da su sami napravili!