Strelok pon 13.7.2020 18:35

Pozdrav ekipa, dakle radi se o slijedećem.

Kolega je kupio mobitel preko web shopa te vratio u zakonskom roku.

 

Dolazimo do problema da je on obavijestio prodavača preko maila a ne pismenim putem.

 

Sad, prodavatelj na stranici ima navedene uvjete ali nisu dobro definirani.

 

Citiram

 

"Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave"

 

"Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz obrazac za reklamacije (preuzmite ga ovdje)"

 

Kad se otvori link piše obrazac za raskid ugovora a ne reklamacije😰

 

Idemo dalje, do podnaslova otkazivanje ugovora

 

Otkazivanje ugovora
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem na prosellmobile@gmail.com

 

Tako je uradio kolega i sad ga prodavatelj obaviještava da mora poslati pismenim putem(poštom ispunjeni obrazac).

Prvo, obrazac mu stoji na krivom podnaslovu, drugo nema na webu definirani automatski obrazac kao Sancta Domenica.

 

Pošto je krajnji rok za dostavu papira sutra(14 dana) sumnjam da će poštom dobiti.

 

U svakom slučaju uređaj je na adresi prodavatelja dostavljen, mailom je isti obaviješten, treba samo izvršiti izvršiti povrat sredstava što on očito odugovlači.

sandokan111 pon 13.7.2020 21:46
Strelok kaže...
Dolazimo do problema da je on obavijestio prodavača preko maila a ne pismenim putem.

 Ne zamaraj se glupostima. Nebitno je sto oni pisu, bitno je da on njih obavijesti o raskidu na vrijeme na nacin da oni tu obavijest prime i da on moze kasnije dokazat da ih je obavijestio.

Zakon o zastiti potrosaca, cl. 33

(1) Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor iz ove glave Zakona u roku od 14 dana od dana primitka pisane obavijesti iz članka 32. ovoga Zakona.
(2) Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu.
(3) Ugovor je raskinut u trenutku kada je trgovac primio obavijest o raskidu.
(4) Smatra se da je ugovor raskinut na vrijeme ako je obavijest o raskidu upućena unutar roka iz stavka 1. ovoga članka.

 

 

zvijerka pon 31.8.2020 16:33
Strelok kaže...

Brzi update, riješilo se sve, nisam prije pisao pošto je ZABI

trebalo više od mjesec dana za povrat sredstava.

 Sumnjam da je do ZABE, ja kad radim povrat sjedne u roku 1-3 dana. Odugovlače kao i svi dućani jer im je muka valjda vratit novce kupcu.

Strelok ned 4.10.2020 12:37

Da ne otvaram novu temu radi gluposti pisat ću u svojoj.

 

Oduvijek me zanimalo kako se radi povrat ako 

imamo slučaj da je kupac osoba A i njemu se uređaj dostavio na adresu, ime i prezime.

 

Robu je preko net bankinga platila osoba B.

 

Onaj obrazac za raskid ugovora u 14 dana, ispunjava osoba A ili B?

 

Ako ispuni A kako će prodavač znati kome vratiti sredstva?

ihush ned 4.10.2020 12:53

-osoba koja posjeduje uređaj .. tj daš podatke i to je to, slično kao i adresa dostave bilo čega.

.. btw, trgovac zna inatiti se, što recimo ima pravo kad kupiš na firmu-r1.. (što ljudi rade zbog pdva..) a tad zna da se nitko neće žaliti jer bi inspektorat otkrio porezni problem.. :)

-odoba koja plaća može biti bilo tko, djedmraz, poklon (bon).. itd, možeš kao obitelj koristiti neki račun-ime/osobu itd. i nije važno tko je platio, nego tko posjeduje 'stvar' tj može to biti i npr auto što tad piše u papirima dok za obične robe nema takvog vlasničkog papira i osoba koja posjeduje = vlasnik pa i kad je nešto recimo ukradeno..

-trgovac se oko tog ne može natezati ili izmišljati razloge kao npr trošak banke jer je to dio poslovanja pa jednako tebi banka naplati usluge i transakcije koje s računom ili trgovinom nemaju veze, kamate itd. tj to je tvoj trošak kao što je trgovini njen, no tako i profit i poslovni rizik .. tj kad s robom nema problema, kvara i sl. tad nema ni posljedica a ako im online trgovina ne odgovara ne moraju tako prodavati tj i dalje je zarada dovoljno veća da im se to isplati i kao svaki drugi trošak (struja itd..) je pokriven zaradom. Nije tvoj problem + zakon. Ne pristajati na trgovačku kuknjavu jer je besmislena + ako je stvarno u propasti tad je jedan račun nevažan tj već je propao.

 

btw osoba ''B'' nikad ne može ništa vratiti, pa tako ni ispuniti neki obrazac, npr možeš ti mene navesti za uplatu na račun, ali ne mogu ja pokrenuti postupak i tražiti novac nego to radi osoba A u trenu kad vraća robu. Osoba A je ona koja robu posjeduje, ne ona koja je platila ili koja će biti navedena tj to može i ne mora biti ista osoba.