Dardevil sub 3.4.2021 09:33

Meni u ponedjeljak isto isporučili proizvod, više od 10 narudžbi imam dosad, od kojekakvih kućanskih sitnica pa sve do sušilice rublja za roditelje. Nikad problema sa isporukom ili nekom neispravnošću proizvoda.

 

Što se tiče eventualnih povrata ili kvarova uređaja tijekom garancije takvih situacija s njima još nisam imao.

Penzija ned 4.4.2021 16:06

Isto imam preko 8 naruđžbi i sve je bilo ok dok mi nisu poslali neispravan uređaj kojeg sam odmah vratio. Trebalo im je oko 2 mjeseca da mi pošalju novi (uz 10tak poziva i maliova te prijavu inspekciji...). Nakon tog iskustva mene neće više vidjeti.. 

Luka123 pon 5.4.2021 12:39
Penzija kaže...

Isto imam preko 8 naruđžbi i sve je bilo ok dok mi nisu poslali neispravan uređaj kojeg sam odmah vratio. Trebalo im je oko 2 mjeseca da mi pošalju novi (uz 10tak poziva i maliova te prijavu inspekciji...). Nakon tog iskustva mene neće više vidjeti.. 

 Imaju skladište, ako je nešto neispravno moraju kontaktirati dobavljača, odobriti zamjenu, čekati pošiljku, vratiti im neispravan proizvod. Procedura je duga i logična.

Najbolje je bilo da si samo vratio uređaj i nakon 7 dana ti stigne povrat novca.

Ja nikad problema sa mall.hr

zabranjeniples sub 24.4.2021 16:07
Penzija kaže...

Isto imam preko 8 naruđžbi i sve je bilo ok dok mi nisu poslali neispravan uređaj kojeg sam odmah vratio. Trebalo im je oko 2 mjeseca da mi pošalju novi (uz 10tak poziva i maliova te prijavu inspekciji...). Nakon tog iskustva mene neće više vidjeti.. 

Ja sam isto imao ogromnih natezanja po pitanju povrata novce s njihove strane, nakon povrata monitora s moje strane.

Kažu nisu dobili monitor, a dostavna služba kaže da lažu, da su im ga dostavili i tako zovi, mailovi, vamo-tamo.

Na kraju su ipak uplatili novce, ali zaista su bili naporni ajme.

 

Inače, kad je sama kupovina u pitanju, tu je sve išlo maksimalno uredno, od kupnje, isporuke, dostave.

Wolf88 sub 24.4.2021 17:44
Mojojo kaže...

Ja baš planiram poslati tipkovnicu na servis ( Logitech G915, neki glupi double click problem ), taman ostalo par mjeseci garancije, pa javim iskustvo.

05.03.2021 sam dao karcher vrtni tuš na reklamaciju. Pošto je to kvar koji se ne može servisirati. Oni su samo trebali odobriti ili odbiti moju reklamaciju još uvijek čekam odgovor.

Rok servisa je 45 dana, tako da ču ih baš pustiti da vidim hoću li dobiti odogvor prije isteka 45 dana od predaje artikla na reklamaciju.

Samo budi svijestan da češ se načekati kad predaš tipkovnicu na reklamaciju.

ministar pon 26.4.2021 08:35
Wolf88 kaže...
Mojojo kaže...

Ja baš planiram poslati tipkovnicu na servis ( Logitech G915, neki glupi double click problem ), taman ostalo par mjeseci garancije, pa javim iskustvo.

05.03.2021 sam dao karcher vrtni tuš na reklamaciju. Pošto je to kvar koji se ne može servisirati. Oni su samo trebali odobriti ili odbiti moju reklamaciju još uvijek čekam odgovor.

Rok servisa je 45 dana, tako da ču ih baš pustiti da vidim hoću li dobiti odogvor prije isteka 45 dana od predaje artikla na reklamaciju.

Samo budi svijestan da češ se načekati kad predaš tipkovnicu na reklamaciju.

rok servisa nije 45 dana, nego treba biti razuman.. u ovom slučaju, ti nisi razuman, nego lud (sorry na iskrenosti).. ako budeš tako velikodušan s čekanjem na povrat novca, prije ćeš dočekati kraj korone

Mojojo pon 26.4.2021 14:09
Wolf88 kaže...
Mojojo kaže...

Ja baš planiram poslati tipkovnicu na servis ( Logitech G915, neki glupi double click problem ), taman ostalo par mjeseci garancije, pa javim iskustvo.

05.03.2021 sam dao karcher vrtni tuš na reklamaciju. Pošto je to kvar koji se ne može servisirati. Oni su samo trebali odobriti ili odbiti moju reklamaciju još uvijek čekam odgovor.

Rok servisa je 45 dana, tako da ču ih baš pustiti da vidim hoću li dobiti odogvor prije isteka 45 dana od predaje artikla na reklamaciju.

Samo budi svijestan da češ se načekati kad predaš tipkovnicu na reklamaciju.

U utorak 20.04. im na mail javio da želim poslati tipku na servis, sutradan se DPD pojavio na vratima i pokupio paket. Tek u subotu 24.04. sam dobio povratno mail i SMS poruku da su zaprimili tipku i da od tada teče zakonski rok bla bla.

 

Rekoh ok, dat ću in max 3 tjedna da ustanove šta joj je i može li se popravit. 

 

I to šta ti kolega kaže, tih 45 dana je izmišljeno, nije nigdje u zakonu definirano da je taj rok 45 dana, tako da ti je moj savjet da ih pitaš šta je s tim i ne čekaš više ni dana.

Wolf88 uto 27.4.2021 22:02

Ja sam se krivo izrazio za 45 dana. Da u zakonu ti ne piše koliko je razuman rok popravka stvari, nego je to prepušteneo da sam proizvođać ili zastupnik odredi u svom jamstvenom listu.

Tako da ti je tamo definiran razuman rok servisa, a većina ih stavlja rok od 45 dana. Ti možeš zatražiti zamjenski uređaj ako ti je to neophodno za život, dok je tvoj uređaj na servisu.

Mene je iskreno zanimalo koliko će trebati Mall.hr da odradi ovako jednostavan servi, jer kod većine je neki prosjek od 2 tjedna kada predaš neki predmet na servis.

 

04.05. mi je od strane Mall.hr prihvačena reklamacija i sljedeći dan mi je javljeno da mogu u njihovom dućanu preuzeti zamjenski proizvod.

Mojojo sri 19.5.2021 13:44

Evo kratki update, reklamacija riješena. Nisu me niti pitali želim li zamjenu za novu nego odma refund. Iskreno i bolje jer nakon ovoga ne želim baš opet Logitech. Poslao sam im IBAN ( inače je plaćeno pouzećem ) i sad čekam odgovor tj. da mi vrate novce i to je to. Sve u svemu riješeno brže nego šta sam očekivao i bez ikakvih problema. Tako da namjeravam i dalje kupovati preko njih.

Luka123 čet 20.5.2021 14:22
Mojojo kaže...

Ma u svakom slučaju ludilo, zadovoljan sam razvojem situacije. Kroz 2-3 dana sjeda uplata i onda se klonim Logitecha neko vrijeme.

 Ma zato sam ti napisao, ako imaš logithec uvijek ti novo daju.

Ja sam stari mx518 mijenjao jedno 3 put u 5 godina 

Luka123 sub 22.5.2021 11:17
Mojojo kaže...

Uplata sjela jutros. Valjda si zaslužia minus jer Logitech zadnjih godina radi kvarljive i nekvalitetne proizvode.... 

 
Dira me taj minus sada, neznam što ću....

Neznam gdje si živio zadnjih 20 godina. Logithec nema servis, već ti daje novi proizvod. Pogledaj logithecov proizvod, pa mi reci gdje je vidica za otvaranje i servisiranje

Ako dobavljač u ovom slučaju Mall.hr nema isti na lageru daje ti povrat novca, da je mall.hr imao isti poslali bi ti novi proizvod.

Jedino što od logitheca trenutno imam su miš, (pogodi koji :) ) te kameru c922.

zz

Hoggy sub 22.5.2021 16:19

Kupovao sam svašta oreko Mall.hr, jedino što sam reklamirao je smartphone, Xiaomi.

Sim kartica je gubila konekciju od pocetka,a na kraju potpuno bila ne prepoznata na oba utora.Poslao sam ga na servis sa zastitnim temperiranim staklom koje je imalo lagani zarez na rubu.Mobitel u savrsenom stanju kao iz ducana.Nakon 45 vrati se nazad sa porukom da nije popravljen jer je uredjaj fizicki ostecen. E stvarno sam bio ljut. Skinem zastitno staklo i posaljem ga opet.Nakon nova dva mjeseca stigne odgovor da ce vratiti novce i jesu. Oni su se ispricavali da nije do njih vec servisa u Sloveniji,al steti njima.Osim ove reklamacije, druga iskustva su dobra. Ali tako je manje-vise i drugdje, do reklamacije.

Avensac sri 7.7.2021 16:58

Ovak, imam jedan elektronicki proizvod koji ne radi kako bi trebao (radi ali ne bas najbolje).. E sad, na njihovoj stranici pod povrat artikla postoje dvije opcije s obrascima: garancija i materijalni nedostatak. Procitao sam sto pise pod obje opcije ali mi i dalje nije jasno koju opciju bi trebao odabrati. (Artikl je kupljen prije vise od godinu dana, ako ista znaci..)


https://www.mall.hr/povrat-artikla

Promster uto 10.8.2021 16:07

Evo ukratko jedno neugodno iskustvo s Mall.hr, bezveze utrošeno vrijeme i živci...

 

Naručio sam Lapbook Pro pošto je bio na dosta velikom popustu, uređaj je došao već otvaranog omota i kutije, ekran prošaran krepanim pikselima, vidljivi znakovi korištenja i jaaako loša recepcija Wi-Fi signala. Sve sam im to naveo, i rekao da želim novi zamjenski uređaj, na što oni odgovaraju da ne može, da ovaj mora na servis (to nisam htio) ili da mogu dobiti povrat novaca, odlučio sam se za ovo drugo. Onda pošto sam, dobre duše () i pošto je bila cijena stvarno dobra i pošto se takva zbrka može dogoditi nenamjerno, odlučio naručiti ponovo. Malko poguran izjavama s njihove strane (jer sam rekao neka se potrude da nebude ponovo sranja) da se takvo što nikad nije dogodilo ("jednom u nikad") i kako ja moram dobiti nov, neotvaran uređaj kako oni primaju od dobavljača. I tako je ponovo došao paket, ovaj put sam odlučio i snimati 'iskustvo', da bi ambalaža uređaja opet bila otvarana, isto kao i pretinac sa papirologijom...A sam laptop je opet bio kriminalno spor sa internetnom, iako nešto bolji od predhodnika. Na moj e-mail u kojem pitam kako to posluju da mi dva puta pošalju otvaran/rabljen uređaj, samo su odgovorili generičnim e-mailom koji šalju za svaki RMA slučaj.

 

Vraćeni su mi novci za oba laptopa, ali ostaje žal za vremenom i živcima. A da se dva puta može dogoditi ista greška ne vjerujem, i dosta glupo od njih da istom čovjeku dva puta probaju prodati istu foru. Jer vjerujem da su dobro znali kaj rade, a i cijena je bila malo predobra.

 

Uglavnom, ne kupujem od njih više ništa, ne isplati se rizika za par sto kuna.

Goconja uto 14.9.2021 13:22

Još jedno loše iskustvo s mall.hr, nikad više ništa od njih. 

Kupljena indukcijska ploča gorenje od njih za novi stan. Naravno, nisam isprobavao da li radi nego sam ju čuvao zapakiranu nekih mjesec dana dok se nismo preselili. Prilikom instalacije i spajanja na struju, uvidio sam da se samo može upaliti ali ništa drugo. Dobio sam da mogu upaliti neki ring ali samo kada ploča stoji okomito - vjerojatno je loš kontakt negdje na elektronici. Zvao sam gorenje hrvatska i poslat će servisera ubro poštO je sezona godišnjih. Došao serviser za tjedan dana i utvrdio (naravno) da je ploča neispravna i da je otišla elektronika. Rekao je da se takva vrsta problema ne popravlja i neka tražim novi uređaj. E tu kreće priča s mall.hr. Kontaktiram njih, kažu ok, pokupit će dpd pošiljku, stavite unutra sve što ste dobili s pločom i radni raport od servisera koji je bio. Sve to ja napravim, i kontaktiram ih za nekih tjedan dana, kažu da su poslali uređaj u Gorenje Slovenija (!!) jer da oni s njima surađuju. Kažem ja da je već bio ovlašteni gorenje hrvatska serviser i utvrdio je da je ploča neispravna, ali kao mall.hr kaže da je to njihova praksa i da taj gorenje hrvatska serviser je trebao decidirano napisati : "uređaj nije popravljiv", a to nije napisao. I ok, prošlo još tjedan dana i kažem im da ne mogu više čekati, da cijela obitelj (dvoje djece i trudna supruga) kuhamo na neki rešo koji sam bio primoran kupiti privremeno, i da ne možemo više tako. Mall.hr odgovara da je razuman rok najčešće 45 dana i da mole za strpljenje.
Lud sam da bi najrađe kupio novu ploču jer ne mogu čekati i da se snalazimo više. Al su stvarno bezobrazni i bez imalo filinga za kupce! NIKAD VIŠE NIŠTA OD NJIH!

spiderhr pon 1.11.2021 14:40
Avensac kaže...

Zatvara se lokacija za preuzimanje istok (Branimirova).. Bezveze skroz, umjesto 5 minuta da pokupim narudžbu sad imam bar sat vremena jahanja i više, nema šanse.

 Upravo tako. Bezveze. Znači da bum samo izbjegavao njih za kupnju...