Avensac pet 8.1.2021 15:32

Ne sjećam se da sam ikad vidio kod za popust u mall-u. Kod njih ti "kodovi" budu par puta godišnje dostupni za svakog neograničeno, što onda ni nema smisla, mogu samo spustiti cijenu za sve te proizvode.. Nije kao npr. na ekupi gdje netko na mejl dobije jednokratan kod..

monsieur pet 22.1.2021 12:12

18.12 vracen artikal. U roku 2 tjedna se mogu novci ocekivati kazu, a eto danas 22. vise od mjesec dana ni traga ni glasa. Ne znam kakva im je to politika u roku 2 tjedna povrata novca, ali ocito ne funkcionira ni nakon par poziva. Definitivno lose iskustvo.

The_Fichek sub 23.1.2021 17:54
Doktor-X kaže...

Ima li netko da je možda kupio nešto na mall.hr pa da su mu poslali kod za 75kn popusta za sljedeću kupnju a da mu ne treba?

Ista priča, fali mi zadnja komponenta starcima za novi komp, B450m matična je u pitanju. Ne znam šta ponuditi u zamjenu, ako nekome treba -20% od Cablemoda mogu dati zauzvrat. Napisao bih platim pivu, ako ste iz ZG, ali džabe kad ne radi ništa. Ne kužim koja im je to fora s tim kuponima za iduću kupnju, ali eto, usrećite kolege forumaše :P

 

EDIT: ako je osoba iz ZG ili okolice, mogu dati ventilator, neke kablove ili druge sitnice u zamjenu..

 

EDIT2: rjesio kod, ovaj Andyev ispod mog posta vam je slobodan, ko prvi njegovo hehe.

Penzija čet 28.1.2021 23:43

Poz svima,
Imam problem s reklamacijom neispravnog proizvoda (sous vide). Dostavljen 30.12. i kad sam ga probao nije radija grijač vode. 7.1. ga je skupila njihova doatavna služba. Od tada niti imam uređaj niti pare (odabrao sam opciju da mi daju novi uređaj). Zvao sam i slao sam 2 maila u kojem mi odgovore:
Zbog izvanredne situacije u zemlji i otežanog rada servisa, kolege u reklamacijskom odjelu se suočavaju s povećanim opsegom posla.
Kolege se trude kako bi Vaša reklamacija bila čim prije riješena. Molimo Vas za strpljenje i razumijevanje. Ukoliko reklamacija ne bude riješena unutar 45 dana od dana kada smo artikl zaprimili, tada možemo napraviti zamjenu za novi uređaj ili povrat sredstava bez obzira na odluku odjela reklamacija. 
wtf? Koje stanje u državi i na sta se već vade??! 
Ima li itko savjet?

ministar čet 28.1.2021 23:48
Penzija kaže...

Poz svima,
Imam problem s reklamacijom neispravnog proizvoda (sous vide). Dostavljen 30.12. i kad sam ga probao nije radija grijač vode. 7.1. ga je skupila njihova doatavna služba. Od tada niti imam uređaj niti pare (odabrao sam opciju da mi daju novi uređaj). Zvao sam i slao sam 2 maila u kojem mi odgovore:
Zbog izvanredne situacije u zemlji i otežanog rada servisa, kolege u reklamacijskom odjelu se suočavaju s povećanim opsegom posla.
Kolege se trude kako bi Vaša reklamacija bila čim prije riješena. Molimo Vas za strpljenje i razumijevanje. Ukoliko reklamacija ne bude riješena unutar 45 dana od dana kada smo artikl zaprimili, tada možemo napraviti zamjenu za novi uređaj ili povrat sredstava bez obzira na odluku odjela reklamacija. 
wtf? Koje stanje u državi i na sta se već vade??! 
Ima li itko savjet?

jednostavno, opišeš situaciju i proslijediš njihov odgovor inspektoratu

monsieur pet 29.1.2021 00:57

18.12 vracen artikal. Evo jos cekam novce da mi vrate takoder. Rekli su do utorka je krajnji rok pa cemo viditi ako ne bude ide prijava takoder. Razumijem 2 tjedna neki maksimalni rok kao sto su i rekli, ali mjesec i 10 i vise dana je smijesno vec.

ministar pet 29.1.2021 11:45
monsieur kaže...

18.12 vracen artikal. Evo jos cekam novce da mi vrate takoder. Rekli su do utorka je krajnji rok pa cemo viditi ako ne bude ide prijava takoder. Razumijem 2 tjedna neki maksimalni rok kao sto su i rekli, ali mjesec i 10 i vise dana je smijesno vec.

igraju se oni dok mogu.. trebalo ih je nakon 2 tjedna upozoriti na inspekciju, pa bi bilo

 

imao sam sličan slučaj s drugom trgovinom.. bit će kroz par dana, pa je zapelo ovo, pa ono, pa nije to tako jednostavno za odraditi.. nakon što sam spomenuo da ću ih prijaviti ako se to uskoro ne riješi, gle čuda, sjeli novci za 2-3 dana

Alfa_R sub 30.1.2021 10:08

A čuj, meni su novci sjeli 14. dan nakon što sam ih na taj dan podsjetio da tih 14 dana važe od primitka obavijesti o raskidu, ne od primitka proizvoda nazad - kako su oni naveli u mailu potvrde primitka proizvoda.

Cro0707 sri 3.2.2021 18:42

Ima li netko iskustva s povratom TV-a u roku 14 dana? Nisam kupio ali me zanima ako kupim TV i ako je loša slika (Philips) da li se može bezbolno vratiti u tom roku 14 dana?

U trgovini se TV jednostavno ne može adekvatno pogledati, zato što svi vrte perfektne 4K sadržaje.

Hexfire sri 3.2.2021 18:58

Dok god je kupljeno online ne bi smjelo biti problema.

Druga opcija je otići u dućan koji prodaje taj model pa zamoliti da ti puste neki sadržaj na njemu koji ćeš uzeti sa sobom. Ako će ti to biti dovoljno

Don_Pingu čet 4.2.2021 10:15

Možda nisam stručnjak neki za televizore (daleko od toga), ali godinama isključivo Philips TV koristim. Imam jedan model star 12 godina koji držim u sobi, još radi bez greške kao nov (ima HDMI utor, USB support) te zadnji 4K, model od 55" u boravku zadnje 2 godine i isto je obečavajuć...
Naravno sad svatko ima svoje, ali meni su se i van toga i iz više navrata pokazali kao kvalitetna i pouzdana marka.

Wolf88 čet 4.3.2021 21:41
Boris grozni kaže...

Od kad se naplacuje 20kn kad hocu osobno doci po to i jos 7.50kn tokom preuzimanja? kakve su ovo gluposti

20 kn naplacuju kada uzmeš DHL Parcelshop. Sad sam isprobao i jedini dodatni trošak mi je 5kn, kada stavim njihovu poslovnicu

 

The_Fichek čet 4.3.2021 21:48

5kn prilikom preuzimanja je isto retardacija, ali to im je politika otkako su otvorili shop. Poslovnice bi isto mogli uredit da liče na nesto zanimljive od praznog prostora s bijelim zidovima i pokojom reklamom.

Boris grozni čet 4.3.2021 21:54
Wolf88 kaže...
Boris grozni kaže...

Od kad se naplacuje 20kn kad hocu osobno doci po to i jos 7.50kn tokom preuzimanja? kakve su ovo gluposti

20 kn naplacuju kada uzmeš DHL Parcelshop. Sad sam isprobao i jedini dodatni trošak mi je 5kn, kada stavim njihovu poslovnicu

 

 Evo brate odabrao poslovnicu blizu sebe i dio koji sam mislio uzeti me izade 2x vise nego sto košta, ništa odoh sutra u links ako treba dat cu sad i 3x vise ovi nek si yebu m.

pippo1312 pet 2.4.2021 11:02

Pozdrav svima. Moli iskustva sa Mall.hr, nisam nikad kupovao kod njih, sada vidim jedan tablet dosta jeftiniji kod njih nego kod ostalih... Da li su sigurni što se tiče robe koje isporučuju, rokova, plaćanja? Općenito da li su pouzdan prodavač? Svaki dojam je dobrodošao. Hvala!

lars82 pet 2.4.2021 11:33
pippo1312 kaže...

Pozdrav svima. Moli iskustva sa Mall.hr, nisam nikad kupovao kod njih, sada vidim jedan tablet dosta jeftiniji kod njih nego kod ostalih... Da li su sigurni što se tiče robe koje isporučuju, rokova, plaćanja? Općenito da li su pouzdan prodavač? Svaki dojam je dobrodošao. Hvala!

 

Kupovao kod njih bezbroj puta, od tehnike do kućanskih potrepština. Uvijek sve na vrijeme i bez problema.