definho čet 13.8.2020 18:12

kod mene sad krece jedan zanimljiv povrat garancije mall-u. tipkovnica, Logitech G512 SE narucena preko mall-a je pocela pretjerivat s keyboard chatteringom, pritisnem slovo "G" i ispise se par puta pa sam to odlucio reklamirat, jedini problem je sto sam po primitku proizvoda odmah primjetio da se S/N s tipkovnice i kutije ne poklapaju, sto je bio slucaj kod jos nekih clanova koji su istu narucili preko mall-a kad je akcija trajala, ali naravno, tko ce na to u ono vrijeme reagirat, e sad tu bi moglo doci do problema, a ne znam kako bi uopce dokazao suprotno u slucaju da se ispostavi da "to nije ta tipkovnica"?

 

samo da nadodam - u utorak se javio da zelim prijavit garanciju, u srijedu predao sve sto je bilo potrebno na mail (racun, broj narudzbe itd.) i danas ujutro stigao DPD po paket, tako da im je support cini mi se jako responzivan

ansha pon 14.9.2020 10:57

Lose iskustvo s Mall-om...

 

U 5. mjesecu kupio 2 Seagate diska za NAS, jedan je bio DOA. Diskove opcenito salju slabo zasticene i lako moguce da se sj*bao u transportu. Reklamacija trajala mjesec dana, dosao drugi.

U 7. mjesecu onaj disk koji je na pocetku bio ok poceo javljat bad sectore i jos neki SMART problem pa posaljem i njega natrag (taj je funkcionirao).

Nakon par tjedana vraca mi se taj isti disk, ovaj put sa 3 manja udubljenja na top plate-u, vise uopce ne funkcionira (SMART ocitanje je tezi kaos) i odbijenicu od servisa posto disk ima fizicka ostecenja.

Ne moram ni spominjat da im je poslan dobro zapakiran i u mint stanju.

 

Na lijepo i iscrpno objasnjenje situcaije Mall-u, oni me samo upucuju da kontaktiram servis. Servis je slovenski i ne je*u me 2%, kazu fizicko ostecenje - nema garancije.

 

Zbog 600kn nemam vremena ni zivaca dalje se natezat al Mall je pokazao da ih boli neka stvar za kupca...

dejo74 pon 14.9.2020 11:58

Predao kingston ssd od 128gb onaj najjeftinijI 139kn bio na BF,počeo štekat blokirat sustav,predao ga na garanciju,za 10 dana stigao novi isti u trgovinu iz ljubljane i preuzeo,sve u najboljem redu

ansha pon 14.9.2020 13:20
Texpi kaže...

Slike kako si poslao disk k njima bez ikakvog oštećenja imaš?

Nazalost ne, glupo s moje strane.. Al kako sam i njima rekao, ukoliko je do ostecenja doslo u transportu (moralo je, ili netko od nas laze) trtebali su ne preuzet paket pa bi to rijesavali s dostavnom sluzbom. Ovako je moja rijec protiv njihove. 

ansha pon 14.9.2020 15:07
Čitatelj kaže...

Sranje u boji... Sta nisi odmah HDD registrirao kod proizvodjaca, SGT, WD ili koji vec njihov derivat,

pa kad napravis ticket, dobijes novi disk postom, a stari vracas o njihovom trosku u ambalazi u kojoj ti posalju novi.

 

 

https://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/

 

Probaj se javit direktno Seagateu, da vidis sto ono misle o svemu tome.

Thanks, evo otvorio RMA direkt kod njih, cak u njihovim warranty pravilima stoji da manja udubljenja na top plate-u (kao sta je ovdje slucaj) nisu razlog za odbijanje garancije...

Čitatelj pon 14.9.2020 16:37

Nadam se da ce ti brzo rijesiti. Usput, pisi si dokumentaciju o hardwareu,

dakle datum i mjesti kupnje, part number, serijski broj i firmware/BIOS,

neku excellicu, tako da imas - da nebi bilo da su ti poslali polupani disk sa drugim

SN-om, koji ni nije tvoj, a slovenci/mall mogu tvrdit da je tvoj.

 

Seagate ce ti naravno poslati novi disk ili refurb, sve ovisi o kojem se disku radi.

Najcesce to budu refurb za end-user produkte, i novi za enterprise produkte.

 

S tim da na refurb diskove kod seagatea imas 12 mjeseci jamstvo. Znam da je bedara,

al bolje i to nego da nemas nista od diska. A ako dobijes full novi, onda je jamstvo 24 mjeseca

ili vise, ovisi o kojem se disku radi.

ansha pon 14.9.2020 17:05
Čitatelj kaže...

Nadam se da ce ti brzo rijesiti. Usput, pisi si dokumentaciju o hardwareu,

dakle datum i mjesti kupnje, part number, serijski broj i firmware/BIOS,

neku excellicu, tako da imas - da nebi bilo da su ti poslali polupani disk sa drugim

SN-om, koji ni nije tvoj, a slovenci/mall mogu tvrdit da je tvoj.

 

Seagate ce ti naravno poslati novi disk ili refurb, sve ovisi o kojem se disku radi.

Najcesce to budu refurb za end-user produkte, i novi za enterprise produkte.

 

S tim da na refurb diskove kod seagatea imas 12 mjeseci jamstvo. Znam da je bedara,

al bolje i to nego da nemas nista od diska. A ako dobijes full novi, onda je jamstvo 24 mjeseca

ili vise, ovisi o kojem se disku radi.

Ipak saljes disk o svom trosku, oni u roku 5-7 dana nakon sta ga dobiju salju zamjenski.

 

Garancija vrijedi koliko je vrijedila za originalni disk bez obzira bila zamjena za refurb ili ne. To kad kupujes refurb dobijes 1 godinu garancije.

Čitatelj uto 15.9.2020 07:43

Onda su malo promjenili, zadnji put sam slao disk u Seagate 2007., zbog Barracuda 7200.11 Firmware bug-a,

koji je nastao kad su poceli stancati diskove u bivsoj Maxtorovoj tvornici (STM), te zbog greske u Firmwareu

su diskovi nakon odredjenog vremena bili prepoznati kao 0Mb, i papa podatci.

 

Od 8 diskova, ni na jednom nisam dozivio bug, na vrijeme sam ih backupao i poslao na zamjenu,

i za zamjenu sam dobio Certified Repaired 7200.11 sa 12 mjeseci jamstva.

Smjesno je to, sto su do tada Seagate diskovi imali 60 mjeseci jamstva.

Nakon tog bug-a, jamstvo su smanjili na skoro sve diskove na 12 mjeseci,

par godina poslije podigli na 24 mjeseci (EU propisi), i re-organizirali diskovne kategorije.

 

Al da, Seagatovi diskovi nakon preuzimanja Maxtora vise nikad nisu bili isti. Nije pomoglo ni preuzimanje Samsung HDD divizije,

jer Samsungovi HDD-ovi su se stancali u istoj Maxtorovoj tvornici. Dakle isti drek, druga etiketa.

 

Kazem, u to doba, dobio si nove diskove, i u kutiju u kojoj su bili novi si spakirao stare diskove i poslao u Seagate Rotterdam.

 

Tebi je najbitnije da dobijes oba diska, jer bolje imati 100kn manje od postarine, nego 2x 600kn manje od Mall-a.

 

Čitatelj sri 23.9.2020 21:04

Bas mi je drago - ne volim nepravdu, osobito kad covjek nije kriv.

Desi se da covjek sam sjebe, sta je tu je, al kad nisi kriv, onda se treba

reci da se desilo sranje i to je to, otpisat disk i poslat musteriji drugi.

 

Imao sam praktikanta kojem je disk pao na plocice, ne da se ostetio,

nego se savio rub diska i poklopac - naravno, nov disk, tad je to bio

WD Caviar 80GB ATA133, nekih 1700kn bez poreza - otpisat ga i to je to.

 

Tko radi taj i grijesi. Al tko grijesi svaki tjedan - taj je udaren u glavi u sake.

 

PS - Pogledaj dobro disk koji dobijes, i odmah ga registriraj na Seagate.

Ako ima zeleni prsten oko nalijepnice (zeleni rub), odmah znas da je popravljan

disk od strane Seagatea. To nisu losi diskovi, dapace, nekad je samo radjen firmware

upgrade, zamjena glave itd, sa vrlo malo radnih sati. A i na njemu pise "refurbished" ili "recertified".

 

Rijetko kad se dobije bas "nov nov" od Seagatea NL.

dv14 ned 18.10.2020 19:53

Nedavno naručio aluminjske ljestve i još neku sitnicu, zove me dostavljač dok sam bio na poslu, on ostavio robu, ja dođem sa posla kad ono šok. Cijela paleta puna stvari meni ostavljena, uključujući i moje ljestve. Od televizora, preko printera, skenera, raznih nosača za bicikl, pročišćavača zraka itd.

 

Pošto je sve bilo omotano kao jedna cijelina, a ljestve su se isticale i na njima moja adresa, dostavljač valjda zaključio da je cijela paleta za mene. Odmah ga nazvao i idući dan pokupio paletu s robom.

 

Sad mi nije jasno, čija je ovo bila greška? Na paleti je bilo proizvoda koji su trebali ići za okolicu Zagreba, a ujedno i paketa koji su išli za okolicu Splita i ne znam još gdje. Ne kužim zašto Mall, ako je u ZGu, šalje proizvode DPDu u skladište u Zadar i onda iz Zadra opet šalje za Zagreb? 

fpol pon 2.11.2020 13:32

Evo moje iskustvo.

 

Uzeo sam dva sony mobitela i sama kupovina je prošla ok.

 

Prvo se pokvario jedan koji su mi u Agram servisu zamjenili.

 

Onda se pokvario drugi koji su, također u Agram servisu, popravili. Nakon toga se taj još dva puta pokvario, prvi put su ga na servisu popravili, drugi put su od Sony-a tražili da se napravi povrat sredstava. Sony je odobrio, a servis je mene obavijestio da će mi se javiti netko iz mall.hr.

 

Naravno da se nitko nije javio i nakon 4-5 dana sam im poslao mail. Odgovor na taj mail je bio upit da kada su mi to rekli u servisu i da njih nisu obavijestili iako im ja to ne vjerujem. Odgovorio sam naravno odmah i sljedećih tjedan dana nitko me nije kontaktirao.

 

Nazvao sam i dobio informaciju da oni ništa još neznaju, to nije do njih, nego nekog njihovog odjela u drugoj zemlji, nikakvih konkretnijih podataka od toga, i da šta ja hoču, bit ću sretan ako se to riješi za dva tjedna a najvjerojatnije neće.

 

Nakon dva tjedna šaljem mail na koji nema odgovora.

 

Zovem ponovno, dobijem nekoga koji nema pojma o čemu se radi i da oni još nisu dobili pokvareni telefon od servisa i da će ih kontaktirati. Na moje pitanje, pa dobro ali šta ste radili zadnja dva i pol tjedna, naravno nema pojma, ali javit će se. Dobio sam mail od nekoga tko je kao voditelj ili slično, žao mu je, nisu dobili pokvareni, ali riješit će on to i nada se da će se mi vratiti novcei u sljedeća 3 dana, do kraja tjedna.

 

Tjedan dana kasnije nema nikakve informacije, šaljem novi mail. Nakon još dan i pol zovem i informacija je još nije došao uređaj, nemamo pojma zašto, ali poslat čemo kolegi da vam se javi što prije.

 

Nakon još dva radna dana i vikend, nema informacije ponovno zovem. Opet ništa ne znaju, ali javit će se što prije. Kako god pokušao, nemogu dobiti kontakt niti od tog voditelja niti od ikoga tko nije zadužen za otkantavanje ljudi s telefona. Usput sam nazvao servis koji mi kaže da su oni mobitel poslali u Sony, jer to tako ide, a Sony to rješava sa mall.hr.

 

Ne znam da li su u mall.hr samo nesposobni ili ciljano ne žele dati povrat novaca, ali ja više nikada kod njih ništa ne uzimam, a evo isto preporučam i drugima. Možda je ok dok nema problema, ali ako vam se desi pa makar i najmanji problem od njih se nemože očekivati nikakva pomoć.

mandrake pon 2.11.2020 15:15

Pozdrav

Jesi probao poslati prijavu na https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp ? Lijepo napises ukratko ovo sto si opisao i tu. Neka me ispravi netko ako sam u krivu, ali ako je servis utvrdio da ide povrat, a mall.hr je o tome obavjesten, neki rok za povrat im je 14 dana od trenutka obavjesti. Ako i nije 14, nikako ne moze biti u stilu "bit ce kad bude".

Inace, za ubuduce, bolja je varijanta reklamacije obavljati direktno sa prodavacem. Kada mobitel reklamiras kod prodavaca, ne može se prodavač praviti da "nije do njih" i da "servis nije njih obavjestio" pa da tako odugovlace s vracanjem novaca.

 

Btw. osobno sam imao kod mall.hr dvije reklamacije. U obje su bili uredjaji kupljeni na poprilicnom popustu. U oba slucaja sam reklamirao direktno njima, oni slali servisu, servis utvrdio da je nepopravljilo i vratili mi novce u roku tjedan dana od reklamacije.

fpol pon 2.11.2020 15:54

Pozdrav,

 

hvala na informacijama, nisam slao tu prijavu, poslao sam na Hrvatska udruga za zaštitu potrošača – HUZP, ali i to tek danas. Budem vjerojatno i ovu prijavu podnio.

 

Da možda bi bilo bolje da sam išao preko njih, ali kada sam prvi puta imao problem oni su me uputili da odnesem na servis jer će tako biti brže. A i nisam siguran da li se može njima osobno predati ili moram slati poštom što mi je samo dodatni problem.

mandrake pon 2.11.2020 16:21

Da, osobi koja tamo radi je svakako lakse da s time nema posla, a tebi moze uzrokovati ovakve komplikacije.

Može im se osobno predati, ovisi samo gdje si. U Zagrebu imaju dvije "poslovnice": Zagreb Istok, na istočnom kraju Branimirove i "Zagreb zapad" na Zagrebačkoj. Osobno sam oba puta predavao artikl na reklamaciju u Zagreb Istok, ali sam u oba slucaja sve dogovrio prethodno emailom. Ali ako ti i nije na ruku ici do ovih lokacija, imas na njihovom sajtu upute za reklamacije i povrate: https://www.mall.hr/povrat-artikla. Vjerujem da nigdje na sajtu nemaju ni spomena o slanju direktno u servis. Imaju cak i mogucnost da pokupe paket gdje se dogovoris s njima :)

windfrog pon 23.11.2020 18:01

I ja imam loše iskustvo sa Mall.hr-om. Kupio sam kameru za auto i nakon 14-tak mjeseci (garancija je 12) prestane mi raditi GPS modul. 

 

Prvo se javim na mail i kažu mi da donesem kameru u poslovnicu i ispunjen obrazac. Odnesem kameru i ispunjen obrazac u poslovnicu da bi nakon 10 dana dobio mail:

 

date:15 Oct 2020, 13:32

 

Poštovani,

primili smo Vašu reklamaciju artikla TrueCam auto kamera A5s, za kojeg želite uvažiti materijalni nedostatak.

Najprije Vam želimo objasniti da materijalni nedostatak možete uvažiti u roku 2 (dvije) godine od dana kupnje artikla, ali je za dokazivanje prisutnosti materijalnog nedostatka trgovac odgovoran prvih 6 mjeseci od kupnje. Nakon toga teret dokazivanja prenosi se na stranku.  

S obzirom da ste artikl kupili 08.08.2019., morat ćete najprije dobiti stručno mišljenje da je materijalni nedostatak prisutan i tek nakon toga ćemo Vašu reklamaciju moći rješavati dalje.


Zahvaljujemo Vam na razumijevanju i lijep pozdrav.

 

 

IME I PREZIME

Korisnička podrška @ mall.hr

+385 1 8000 190
www.mall.hr

 

 

Izmijenimo još par mailova da potvrdim da su svjesni da su me tražili da donesem kameru, a sad me traže stručno mišljenje iako je kamera kod njih i nisu naveli tko sve može izdati stručno mišljenje. Ponove gotovo isti mail pa odlučim poslati sve to na mingo.hr.

 

20.10. sam predao zahtjev na mingo hr i dobio automatski odgovor

 

Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača

Tajni PIN predmeta:

Status predmeta:Dodijeljen rješavatelju

Nadležna institucija:Savjetovalište Zagreb

Prijava podnesena

Predmetu pristupate na adresi https://prijava.mingo.hr/ unošenjem vašeg tajnog PIN-a 

 

Danas je evo mjesec dana kako je jedini odgovor od mingo.hr automatska potvrda.

 

Mall.hr voli biti nedorečen i pratiti zakon do najsitnijeg detalja kada im to odgovara.

Naše institucije rade svoj posao tako kako rade pa eto već mjesec dana nemam kameru.

Eric Prydz pon 23.11.2020 21:29

Prije nekoliko godina sam uzimao hoverboard kod njih, 2 tjedna me zavlačili s isporukom, ista priča...prvi ništa ne zna, drugi dođe do toga da oni zapravo uzimaju od neke trgovine koja šalje njima pa meni...koma.

MrBlc uto 24.11.2020 07:45

Ja sam isto par puta uzimao kod njih - svaki put je bilo bar malo oštećenje:

- lego set, kutija izgleda kao da je krava žvakala. Nakon kontakta s korisničkom službom i utvrđivanja činjenice da na lageru više nemaju taj set, dogovor je pao da provjerim sadržaj i ako unutra ništa nije oštećeno zadržim proizvod i dobijem poklon bon

- statvi - puknuta ručka - nije mi se dalo natezati, stativ je ionako većim dijelom plaćen poklon bonom

- drugi lego set - njihov paket rasparan, lego paket ima tek manja oštećenja

 

 

Općenito su im paketi lanki i mekani, tako da ne čudi.

windfrog čet 26.11.2020 21:57
windfrog kaže...

I ja imam loše iskustvo sa Mall.hr-om. Kupio sam kameru za auto i nakon 14-tak mjeseci (garancija je 12) prestane mi raditi GPS modul. 

 

Prvo se javim na mail i kažu mi da donesem kameru u poslovnicu i ispunjen obrazac. Odnesem kameru i ispunjen obrazac u poslovnicu da bi nakon 10 dana dobio mail:

 

date:15 Oct 2020, 13:32

 

Poštovani,

primili smo Vašu reklamaciju artikla TrueCam auto kamera A5s, za kojeg želite uvažiti materijalni nedostatak.

Najprije Vam želimo objasniti da materijalni nedostatak možete uvažiti u roku 2 (dvije) godine od dana kupnje artikla, ali je za dokazivanje prisutnosti materijalnog nedostatka trgovac odgovoran prvih 6 mjeseci od kupnje. Nakon toga teret dokazivanja prenosi se na stranku.  

S obzirom da ste artikl kupili 08.08.2019., morat ćete najprije dobiti stručno mišljenje da je materijalni nedostatak prisutan i tek nakon toga ćemo Vašu reklamaciju moći rješavati dalje.


Zahvaljujemo Vam na razumijevanju i lijep pozdrav.

 

 

IME I PREZIME

Korisnička podrška @ mall.hr

+385 1 8000 190
www.mall.hr

 

 

Izmijenimo još par mailova da potvrdim da su svjesni da su me tražili da donesem kameru, a sad me traže stručno mišljenje iako je kamera kod njih i nisu naveli tko sve može izdati stručno mišljenje. Ponove gotovo isti mail pa odlučim poslati sve to na mingo.hr.

 

20.10. sam predao zahtjev na mingo hr i dobio automatski odgovor

 

Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača

Tajni PIN predmeta:

Status predmeta:Dodijeljen rješavatelju

Nadležna institucija:Savjetovalište Zagreb

Prijava podnesena

Predmetu pristupate na adresi https://prijava.mingo.hr/ unošenjem vašeg tajnog PIN-a 

 

Danas je evo mjesec dana kako je jedini odgovor od mingo.hr automatska potvrda.

 

Mall.hr voli biti nedorečen i pratiti zakon do najsitnijeg detalja kada im to odgovara.

Naše institucije rade svoj posao tako kako rade pa eto već mjesec dana nemam kameru.

 

Samo 3 dana nakon ovog posta dolazi mi paket od DPD-a sa kamerom. Unutra papiri na mađarskom i piše da su napravili popravak 11.11.

 

 

Od dana predaje na popravak do danas je 51 dan, ali eto bar sam dobio kameru nazad i sada sve radi.

Nitko iz hrvatskog Mall.hr me nije kontaktirao mailom u vezi preuzimanja.

dv14 pet 4.12.2020 18:55

Počeli su i mene polako živcirati sa svojim pakiranjem.

Već zadnjih par puta je ili oštećena ambalaža ili sam proizvod. Nedavno naručio Fiskars lopatu, na par mjesta ogrebotine, udubljenja, napola izbrisana slova. Je da nije toliko bitno, alat je i neće se štedit, ali opet, ipak očekujem da dobijem proizvod bez oštećenja.